Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sanyi122 Creative Commons License 7 órája 0 0 15075

Megbántam hogy belepiszkáltam, tanultam belöle. Igazábol megérdemli, hogy rendbe rakjam, szuper autó, apró hibákat leszámítva.

Előzmény: Stetten (15074)
Stetten Creative Commons License 12 órája 0 0 15074

Nem tudom, én sosem frissítgetek semmit az autóban. Minek? Nem is értek hozzá, ezért nem is mernék belenyúlni.

Az ilyen átépítgetések meg végeláthatatlan szopórollerek. Vezérlök illesztése, szerelés a köbön, stb...

Sosem fognék ilyesmibe.

Ahhoz hogy egy jó állapotú D4-et meg tudj venni, a D3-ra igen szépen rá kell dobni a pénzt.

 

Én a helyedben (amint lenne rá pénzem) rendberakatnám szakemberrel a D3-at.

Előzmény: Sanyi122 (15073)
Sanyi122 Creative Commons License 27 órája 0 0 15073

Szakemberrel várni fogok most, olyan élethelyzet adódott hogy most nemfogom tudni elvinni szakemberhez, de nem is nagyon fogom az autót sem használni.  Amúgy egy olyan kósza gondolat is eszembe jutott hogy hozok be magamnak egy ugyan ilyen d3ast németböl jóval olcsóbban, aztán amire szükségem van átépítem, sajnos arra jutottam hogy inkább akkor beruházok egy D4 re. Az mmi vel kapcsolatban, hogy frissíteni szerettem volna és elment a hang az autóbol...felkerestem egy szakembert, a közeljövöben megyek hozzá, igy látatlanban vezérlő csere lesz belőle azt mondta. De megpróbálja először megmenteni feissítéssel. 

Előzmény: Stetten (15069)
Sanyi122 Creative Commons License 27 órája 0 0 15072

Én úgy gondolom, hogy szoftveres probléma okozza a gondot, ma már nem kapcsolgatott be olyan sokszor a kompresszor, de ha fel szeretném emelni teljesen felemeli de nem érzékeli hogy felemelte. Pedig magasan van :) amúgy találtam egy magyarországi céget aki azzal foglalkozik hogy gyári légrugókat újítanak fel 100%osan. Eléggé szimpatikusnak tünt a dolog, ugy müködik hogy leadom a régi légrugót és 170/db áron kapok újat plussz azthiszem 5év garanciát.

Előzmény: Stetten (15071)
Stetten Creative Commons License 30 órája 0 0 15071

Én is így gondoltam. Csak köpeny csere.

Előzmény: peri77 (15070)
peri77 Creative Commons License 1 napja 0 0 15070

Vagy vegyél utángyártott gumiköpenyt rá és csere. Ez azért jó, mert a lengéscsillapító maga a gyári marad.

 

https://www.ebay.de/itm/2x-Federung-Luftfeder-Fur-Audi-A8-S8-D3-4E-2002-2010-Stossdampfer-Links-Rechts/323416318110

Előzmény: Stetten (15069)
Stetten Creative Commons License 1 napja 0 0 15069

Ha 15 évet kibírt, az is szép teljesítmény. Ha meg mégsem az ment tönkre, mégszebb... 

Ha viszont légrugó halál van, akkor az utányártottból csakis a Miessler-t érdemes beszerelni. Arnott, meg az összes többi utányártottat szidják a német fórumon mint a bokrot. A gyári lenne az igazi, de 400000Ft/db... Innen bármit jó minőségben be lehet szerezni. 

 

http://www.air-suspension-shop.com/Federung_5

 

Majd írd meg mi volt a gond és hogy lett megjavítva.

Előzmény: Sanyi122 (15068)
Sanyi122 Creative Commons License 1 napja 0 0 15068

Gyári a légrugó. Rajta van a cikkszám és a logo is. 

Előzmény: Stetten (15066)
Sanyi122 Creative Commons License 4 napja 0 0 15067

Oké, meglesem holnap :)

Előzmény: Stetten (15066)
Stetten Creative Commons License 4 napja 0 0 15066

A légrugón könnyen megállapítható hogy gyári-e vagy nem. A Gyárin van Audi logo és cikkszám. Ha bekuksikálsz a kerékjáratba, meglátod.

Előzmény: Stetten (15065)
Stetten Creative Commons License 4 napja 0 0 15065

A márkaszervizeket hanyagold a javítások terén. Nem is értenek semmihez, nem is ez a profiljuk, és nagyon drágák. Vannak Audikra szakosodott mühelyek, akik jártasak a tipushibákban is.

Kis internet turkálással biztosan megtalálod öket, én nem javasolgatnék.

Előzmény: Sanyi122 (15064)
Sanyi122 Creative Commons License 4 napja 0 0 15064

Nem tudom, hogy a gyári légrugók vannak e alatta vagy sem, 2003 D3 as. Ugy néz ki a másodlagos levegöszivattyu hiba az akkumulátor miatt volt, most derült ki hogy cellazárlatos, 8hónapos aksi Exide. Mikor jelentkezett a hiba, töröltem, most nem jött vissza. Az aku viszont 12.9v fölé nem megy, központizárra kinyitom leugrik 12.1 re. Légrugót megnézetem akkor, máskor is volt már vele olyan gondom, hogy ha a maxra fel akarom emelni nem mindíg sikerül, felemeli de valahogyan nem érzékeli hogy felemelte és emelné tovább és egy idö után bedobja a hibát, de van mikor megemeli és nem ad hibát. Viszont az hogy bekapcsol a kompresszor folyamatosan mostanában jelentkezett. Mikor leállítom, igen leengedi valamennyire magát, és tartha azt a szintet. Miböl áll egy ilyen vizsgálat amúgy? Csak márkaszervíz tudja elvégezni?

Előzmény: Stetten (15063)
Stetten Creative Commons License 4 napja 0 0 15063

Hány éves az autó, és milyen légrugók vannak alatta? Gyári vagy utángyártott?

Előzmény: Stetten (15062)
Stetten Creative Commons License 4 napja 0 0 15062

Ki kell azt rendesen olvasni. Amikor leállítod az autót és lezárod, egy bizonyos mennyiségü levegöt elereszt. Ez telejesen normális.

Viszont lehet olyan is hogy csak menet közben ereszt. Ne várd meg míg kinyiffan a kompresszorod. a  Azért sem túl jó ha gyakran bekapcsol a kompresszor, mert a relé egyszer csak összeég, és akkor addig megy a kompresszor amíg le nem füstöl. Nem ijetsztegetni akarlak, de ez van.

A bontott cuccokról meg lebeszélnélek.

Szóval hozzáértö szerelövel diagnosztizáltatni.

Előzmény: Sanyi122 (15061)
Sanyi122 Creative Commons License 4 napja 0 0 15061

Van, hogy egy hétig áll az autó, és ugyan olyan szinten vannak a légrugók, azért feltételezem, hogy nem ereszt, elnézést a helyesírásért, most láttam mit irt a telefonom :D

Előzmény: Stetten (15060)
Stetten Creative Commons License 4 napja 0 0 15060

Mitöl olyan 100% hogy nem ereszt sehol a rendszer? A kompresszor is bekapcsolgat valamiért, és a légrugó hibaüzenetnek is oka van.

 

Mielöbb nézesd meg, mert a tömítetlen rendszer magával viszi a kompresszort is. Sajnos itt van a drága, és a még drágább megoldás.

Előzmény: Sanyi122 (15059)
Sanyi122 Creative Commons License 4 napja 0 0 15059

Sziasztok :) szerintetek normális azhangnemben, hogy mostanában gyakran bekapcsol a légrugó kompresszor, néhanéha bedobja a légrugó hibát is, ereszteni nem ereszt ez 100%. Illetve kaptam egy másodlagos levegőszivattú hibát, érdemes bontottat venni belőle? Vagy esetleg más is kiválthatja ezt a hibakódot? 

Stetten Creative Commons License 2018.12.03 0 0 15058

Itt van róla néhány kép:

 

Előzmény: Stetten (15057)
Stetten Creative Commons License 2018.12.02 0 0 15057

Én minenképpen egy eredeti Ross-tech VCDS-t ajánlanék.

A bal oldali féknyergem nekem is így ment tönkre. Komplett féknyereg csere új motorral. Nem tudom mennyire van otthon a szerelöd a témában, de féknyereg cseréhez elektromosan nyitni kell fékdugattyúkat (mintha fékbetétet cserélnél, különben nem tudod leszedni a féknyereget). A müvelet elött mindenképpen rá kell kötni az autóra egy akkutöltöt! Akksi +pólusra, és az akksi mellett található test rudra (Fremdstartbolzen). Nem az akksi negatívjára!!! Azért kell töltöre tenni az autót, mert a vezérlö nagyon érzékeny a feszültség esésre. Ha a csere alatt csökken a feszültség, a vezérlö kuka!

Előzmény: AudiA8tdi (15054)
Stetten Creative Commons License 2018.12.02 0 0 15056

Nem olyan bonyolult, csak így elsö blikkre. Csak vész  esetén kell ezt megcsinálni, ha javításról van so akkor úgyis komplett nyerget kell cserélni motorral együt... A motor gyakran a nyereg hibája miatt megy tönkre. Árban meg alig van különbség a felújított nyereg új motorrla és a motorcsere közt.

Előzmény: AudiA8tdi (15055)
AudiA8tdi Creative Commons License 2018.12.02 0 0 15055

Köszi a leírást, de ezt végig csinálni, hát nem tudom, főleg autószerelő tapasztalat nélkül, passz. De elmentem a leírásod, sosem lehet tudni.  :)

 

Előzmény: Stetten (15042)
AudiA8tdi Creative Commons License 2018.12.02 0 0 15054

Szia

 

Megoldódott, fékolaj szint volt minimumhoz közel ezért jelzett. 1hete találtam olaj foltot a jobb hátsó keréknél, nem tudtam honnan. Szerelővel egyeztettem valószínű a kézifék hasznlatakor a jobb hátsó kerék kézifék munkahengere nyomott ki olajat. Cserés lesz, de addig is nem használom a kéziféket.

Köszönöm a segítséget. 

VCDS nincs, de vettem egy ELM327et, hibakod olvasasra, de nem mondott semmit ezzel kapcsolatban csak az alábbi hibát jelezte P2011.

 

Milyen VCDS-t lenne érdemes venni?

 

Előzmény: Stetten (15042)
Stetten Creative Commons License 2018.12.02 0 0 15053

Remélem jól aludtál. ;-)

Azt akartam kifejezni hogy egy új autóval ameddig a garancia tart biztosan nem kell félni a kellemetlen meglepetésektől. Az extra garancia idő valóban csak pluszban vásárolható. 

Előzmény: JW (15052)
JW Creative Commons License 2018.12.01 0 0 15052

Megadom magam, késő van. :D

Előzmény: Stetten (15051)
Stetten Creative Commons License 2018.12.01 0 0 15051

"Lehet vadi új A8-ast venni, ott nem lesznek ilyen gondok."

Előzmény: JW (15050)
JW Creative Commons License 2018.12.01 0 0 15050

Lehet, hogy késő van, de én is. :D Itthon az új autóra nem sok helyen adnak alapból 5 évet.

Előzmény: Stetten (15049)
Stetten Creative Commons License 2018.12.01 0 0 15049

Ha csak 2 év is. Én új autórol beszéltem, nem használtról.

Előzmény: JW (15048)
JW Creative Commons License 2018.12.01 0 0 15048

Már melyik országban? :D

 

Itt ha jól tudom, a KIA-t kivéve a 2 év a divat. Nekem is pluszban kellett megvenni a Volvohoz az 5 év vagy 150.000 km-t.

Előzmény: Stetten (15047)
Stetten Creative Commons License 2018.12.01 0 0 15047

Az új autók eleve 5 évig garanciásak. Mi gond lehet?

 

Nem tudom a magyar autóklub tagság mit takar, de itt sem azt jelenti hogy a javítást kifizetik. Viszont ha gond van nem kerül semmibe a trailer, müszaki segítségnyújtás ingyenes, stb...

Előzmény: János55 (15046)
János55 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 15046

Igen lehet újat venni...nem lesz gond? AudiA8 kolléga 50 egynéhány km autója meghalt egy kicsit...

Autóklub: teljesen egyetértek, de Mo-on nincs ilyen 130 eur ért. Tagság van, kapsz 10% kedvezményt ha baj van.

Értek én mindent és nem is "ellene, hanem érte" beszélek.

Írtam már több mint 20 éve A8 van.

Attól még ilyen. Meg én is, hogy ez kell.

Előzmény: Stetten (15045)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!