Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

intarzia Creative Commons License 5 napja 0 0 14454

A Phaeton ténylegesen "bixenon". Mindkettő izzója xenon.

Előzmény: a8lang (14451)
buyer2 Creative Commons License 5 napja 0 0 14453

Ertem, amit nem tudtam hogy a tompitott xenont terveztek tavolsaginak is :) :) A h7 es refi jo, az hogy felcsapja melle a tompitottat is azt hittem az a seged feny a refinek. :)

Előzmény: a8lang (14451)
bokaA83.7 Creative Commons License 5 napja 0 0 14452

A 30 millába nem fért bele...

Előzmény: a8lang (14441)
a8lang Creative Commons License 5 napja 0 0 14451

A bi xenon azt jelenti hogy van benne egy mozgató mechanika ami állítja a refi és a tompított között.

Az a kiegészítő izzó a refi "segéd" mert önmagában a xenon nem elég erős refinek sok lámpában.

Állj egy fal elé pár méterre a bixenon lámpás autóval tedd refire meg vissza és látni fogod hogy a xenon általá vetített kép felugrik refi állásban.

D3-ban is így van megoldva, bixenon a projektor tehát tomp. is meg refi is, de van mellette egy H8 tükrös lámpa ami szintén refi.

Sok japán autónál meg sima xenon projektor a tompított és mellé bekapcsol belül a tükrös reflektor.

Előzmény: buyer2 (14450)
buyer2 Creative Commons License 5 napja 0 0 14450

Szia Lang,

 

Ez a bi -xenon, en meg nem lattam olyan verziot ahol a refi is xenon izzo volt. Sima van nekem is H7 a refiben, az egyik oldalam szepen sargas. gyenge a fenye nagyon. Kezdve onnan hogy a D2R izzo 35% le van takarva azzal a valamivel.

 

 

 

 

Előzmény: a8lang (14428)
peri77 Creative Commons License 6 napja 0 0 14449

Lehet, hogy az 4F A6-nál volt tizenezer arra emlékeztem. Ennél még olcsóbban azért meg lehet venni A8-hoz is.

Előzmény: tothkalman (14442)
tothkalman Creative Commons License 6 napja 0 0 14448

A jelenség amit leirtál azt úgy hivják, hogy "Autóipari fillérbaszás!"

Előzmény: a8lang (14447)
a8lang Creative Commons License 6 napja 0 0 14447

Ezek spóroltak is ezen az alkatrészen. Ha megnézed az első képem a régi csővel, azon egyáltalán nincs ilyen alkatrész. A szerviz hiba elírása szerint 2016.04-hótól létezik ez a javított kipufogócső ami a cikkszáma alapján (4H4) a faceliftes a8-é.

2012 nyarától egészen 2016 elejéig úgy gyártották ezeket az autókat amiben ilyen motor volt(S6, S7, RS6, RS7, S8, A8), hogy nincs rajta ilyen tilger. A vibráció már ismert hiba volt 2014 elején, volt is rá egy béna TSB amiben a motortartó bak szoftverét frissítették, de az kb senkinél nem segített. Csak így akarták olcsón megúszni a problémát. Aztán elkezdték kicserélgetni a csöveket újra garanciában annak aki reklamált, de szintén tilger nélkülire. A végén gondolom agyaltak mit lehetne tenni, hogy végre ne reklamáljanak egy idő után megint és akkor jött ez a tilgeres cső.

Érdekes, hogy akinek APR downpipe-ja van aminek a kanyar fölött van a flex idom és teljesen más anyagból, nem ez a gagyi, azoknál egynél sem jelentkezik vibráció.

Én is tervezem lecserélni olyanra, csak az ára tart vissza ami 2e dodó.

40-50Le-t lehet nyerni vele a stage2 programmal. MEg további előny, hogy a katalizátorokat kiüldözi a motortérből ami hatalmas hőt csinált, ott, nem tesz jót a turbós motor hatékonyságának.

Előzmény: tothkalman (14446)
tothkalman Creative Commons License 6 napja 0 0 14446

Hidd el a gyártók lennének a leg boldogabbak, ha további pár eurót tudnának azokon a kis baszokon spórolni! :) Nyilván tervezéskor el akarja ezeket mindenki kerülni, de a valóság általában mindig mást hoz. Minden motor, és váltótipusoz, EU, USA piac, esetleg Kina, mind más és más Tilger-kombinációkat kiván. Valamint a vevői reklamációk, visszajelzések alapján is módosithatnak az összeállitáson. 

 

Éveken keresztül ezeket méreteztem a BMW-nél :)

 

motortartóból, váltótartóból, hasonló felfüggesztésekből is csak a Bárdy-nál van egyféle!

Előzmény: a8lang (14445)
a8lang Creative Commons License 6 napja 0 0 14445

Én még eddig ilyet nem láttam egyetlen autón sem, pedig volt egy pár autóm. A régi csövön se volt.

Szerelő szerint is gyakori ez a "megoldás". Bár ha normálisan meg van tervezve a rendszer akkor nem vibrál és nincs szükség ilyen vackokra. Ami érdekes hogy nem minden autó csinálja. A haverom közel 200e km-es RS7-ese meg előtte az ugyanennyit futott S8-asa se vibrált egy kicsit se ezeken a fordulatokon. Nekem meg új kora óta ilyen volt.

Szerelő szerint sokan észre se veszik ezt azért is nem cseréltek tömegesen kipuff. csövet, engem meg már régóta zavar. Van róla szerviz leírás is.

Amiknál meg tömegesen cseréltetik a csöveket ott érzékenyebbek rá. 2014/04 hótól van csak ez a javított cső amin ez a súly van, előtte csak kicserélték egy újra ami sokszor egy idő után ugyanúgy szar lett.

 

Előzmény: tothkalman (14444)
tothkalman Creative Commons License 6 napja 0 0 14444

Az a kis súly németül "Tilger". Súlya és a frekvenciája is méretezve van az adott vibrációhoz. A kritikus frekvencián kezd el dolgozni, és ellentétes fázisban. Minél nagyobb a súlya annál jobban csillapitja (szélesebb sprektrumban) a kijelölt frekvenciát. Kipufogóknál, hátsó osztóműveknél, meg még számos helyen (csomagtartóajtó belső) előszeretettel alkalmazzák. A BMW-nél rá is van irva a frekvenciája. 100-150Hz alatt alkalmazzák általában.

 

bocs, csak pont szakmába vágó volt... :)

Előzmény: a8lang (14441)
a8lang Creative Commons License 6 napja 0 0 14443

Gondolom a bontottra gondolt.

Előzmény: tothkalman (14442)
tothkalman Creative Commons License 6 napja 0 0 14442

na akkor mégsem "tizenezer" a kilincs, hanem azonnal laza 40.000...

Előzmény: peri77 (14437)
a8lang Creative Commons License 6 napja 0 0 14441

Végre megszűnt a nem túl erős vibráció ami eddig volt 1000 és 3000 fordulatnál.

MA kicserélték a csöveket, érdekes egy megoldás, raktak az újfajta csőre egy súlyt ami kioltja gondolom a rezgéseket.

 

 

 

Kiinduló állapot:

 

Végeredmény:

 

Nekem az a véleményem hogy el van baszva ez a konstrukció, túl hosszú az a csőszakasz ami a flexibilis csövön függ. Kellett volna egy tartót csinálni ami hozzárögzíti a motor/váltó egységhez a flexi idom elé, vagy fentebb a kanyar fölé tenni a flex idomot.

Előzmény: a8lang (14420)
peri77 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 14440

Meg van még az S8, igen 3 kilincs szar volt így vagy úgy azokat még 2016-ban cseréltem. 2017-ben csak tankoltam bele ...

Előzmény: a8lang (14435)
intarzia Creative Commons License 2018.01.10 0 0 14439

megtartod vagy eladó a lámpa?

Előzmény: Rumcice (14422)
Töviglöki Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14438

Sziasztok!

Van egy 2005ös, még kis maszkos A8 3.0 tdi d3 paripám. A 3 szervo cső közül a visszatero tegnap eldurrant. Elég hosszú cső, a lökhárítótól indul, és nem is látom a végét... azt szeretném megkérdezni, hogy nagyon nagy meló kicserélni? 

Nagyon köszönöm előre is a segítséget!!

peri77 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14437

most itt bruttó 127 EUR

 

www.online-teile.com

 

vezető ajtó cikkszáma 4E1837205G

Előzmény: tothkalman (14436)
tothkalman Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14436

A8 2009

Előzmény: peri77 (14434)
a8lang Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14435

S8-hoz kellett kilincset is venni?

Meg van még, azóta mennyit költöttél rá?

Előzmény: peri77 (14434)
peri77 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14434

Először is milyen autóról beszélünk? Én utoljára D3-hoz vettem az volt annyi.

Előzmény: tothkalman (14433)
tothkalman Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14433

hol annyi? a legolcsóbb helyen ahol találtam (új kilincs) ott is majdnem 200 Euro + a fényezés és a csere.

Előzmény: peri77 (14431)
tothkalman Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14432

hibakód nincsen

Előzmény: Stetten (14430)
peri77 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14431

Tizenezer egy kilincs. Fényezés, csere. Én már cseréltem párat.

Előzmény: tothkalman (14429)
Stetten Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14430

Szia!

 

Biztos hogy a gomb szart be és nem az ajtózár? Hibatároló mit mond?

Előzmény: tothkalman (14429)
tothkalman Creative Commons License 2018.01.09 0 0 14429

na talán majd itten:

 

van esetleg valakinek tapasztalat a külső kilincsen található (kulcsnélküli nyitás-zárás) gomb meghibásodásával? 2 gomb is beszart az egyiken hallom még a nyomogomb pattanását, a máskon már ez sincsen. javitott már valaki iylesmit, vagy találkozott már valaki iylesmivel?

 

köszönöm!

a8lang Creative Commons License 2018.01.08 0 0 14428

Xenon plus volt a neve, bi xenon, tehát a refi is xenon, de csapnivaló a fénye a normálhoz képest ami a faceliftesben volt.

Nekem volt mindkét fajta és azt se lehet mondani hogy bemattult sokszázezer km-es tizenéves autók voltak. Mert az S8 amiben ilyen xenon plus volt pár hónapos és 6e km volt benne, a többi meg fél egy évesek voltak 25-60e km-rel. Sokkal de sokkal jobb a sima búrás projektoros xenon lámpás.

De akinek ilyen tükrös bordás búrás xenon plus van az autójában annak jó lehet olcsóért ha valamiért cserélni kell.

Gondolom nem többszázezret akarsz érte. Az autók amibe jó azok általában 1M körüli kategória árban. 

Előzmény: Rumcice (14427)
Rumcice Creative Commons License 2018.01.08 0 0 14427

Vagyis igen, gyári.

 

Jól értem, ez a full extrás fényszóró, ami a faceliftes A8-asokba rendelhető volt extraként?

 

Mivel tud ez többet, mint az átlátszó üveges fényszóró?

Előzmény: a8lang (14424)
Rumcice Creative Commons License 2018.01.06 0 0 14426

Magnetti Marelli

Előzmény: Stetten (14425)
Stetten Creative Commons License 2018.01.06 0 0 14425

Ez gyári lámpa lenne?

 

Előzmény: Rumcice (14422)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!