Rossz az óracsoportom és cserélni szeretném , egy VDO-sra.
Az óracsoportom cikkszáma: 8L0920900M , és azt szeretném kérdezni hogy ha nem találok sehol VDO-s órát ezzel a cikkszámmal, illetve mely más cikkszámúval tudnám helyettesíteni? (Pl.: Egy 8L0920900B-vel működne?)
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek!Van egy Audi A3 8p 2007 és évjàrat,1,6 Bse motorral!Jht vàltó van benne,de valami búg benne felújítàs óta is!Most lenne egy golf 5 Fvh vàltóm ugyan úgy 1,6 Bse motorosról!Ez a vàltó egyezik az enyémmel,vagy van valami különbség?
Köszönöm a választ! Azért szeretném a szervót ellenőrizni mert egyre gyakrabban nem működik. A műszerfalon kigyullad a visszajelző lámpa és el is nehezedik a szervó. Ami érdekes, hogy első indításnál mindig tökéletesen működik az autó és a kormányzás is de egy rövid vagy hosszabb út után ha újraindítom mindig kigyullad a szervóvisszajelző. Így hogy elektroos a szervó még ötletem sincs miért működik tökéletesen első indításnál utána pedig miért száll el... Esetleg tudna ebben is segíteni? i okozhatja a problémát?
van egy 2003-as Audi A3 8P-m, szeretném a szervó olajat megnézni illetve ha szükséges lecserélni de nem találom a hozzá tartozó tartályt. Az előző típusnál (8L) könnyen megtalálható a tartály illetve a neten is van hozzá infó de a 8P esetében nem találok semmi forrást. Hidraulikus és nem elektromos a szervó. Esetleg tudna valaki segíteni hol találom a tartályt?
Sziasztok! Egy A3 1,6 tdi 2012-es autóm van. Hátulról nekem jöttek. Leadtam az autót javításra, hogy rendbe rakják a hátulját. Jött telefon, kész az autó Három hét után nagy örömömre. Beínditom az autót, a műszerfal világit mint a karácsonyfa .Mindenféle hiba üzenetek :Abs, kézifék légzsák stb. Más funkció nem működik (km óra, fordulatszám, középső kijelző ) Mondom a szerelőknek hogy jó ez igy. Méregetnek computer kiolvasás Azt mondják hogy meghalt az egész műszerfal egység ( túl feszültséget kap) Azt lenne a kérdésem, hogy ilyen létezik? Három heti állás után valami csak úgy elromolhat Ez a játék több százezer forint, Ilyenkor kinek a sara?
Segítségeteket szeretném kérni egy 2018-as audi a3 1.5 tfsi ellenörző szervíz visszaállítást hogy lehet eszközölni? Sajnos már nem garanciás külföldről behozott autó csak 2 évig volt rá gari, úgyhogy szeretném én visszaállítani nem szervízben. köszönöm
Segítsetek legyszi, sehol sem találok róla sem írást, sem videót és nem jövök rá, hogy kell a 2011-es A3-asban bal első tompított izzót kicserélni!
Sima halogén van benne. Valahogy lefényképeztem, de nem látom rajta, hogy csak le kell-e húzni a fekete műanyagot, vagy csavarni kell? Nem merem nagyon erőltetni, így meg nem mozdul meg.
Azzal szembesültem 2 hét után hogy ha ráadom a gyújtást akkor műkődik az indexem meg az ablaktörlő is de ha beinditom a kocsit akkor nem működnek egyik sem. Mindent megnéztem de nemtudom mi lehet a hiba. Indexrelét keresném de nem tudom konkrétan hol helyezkedik el és melyik az. Viszont a kulcsot sem tudom olyan könnyen vissza forditani mikor leállitanám a motort, lehet ennek köze?? Köszönöm ha tudsz segiteni
Olyan kérdésem lenne hogy van a tulajdonomban egy Audi a3 2000 1.6 Benzin és egyik napról a másikra be esett a kuplung pedál , majd kézzel kihúztam és utána már nem lehetett benyomni a pedált.
ugye 2 munkahenger van pedálnál és a váltón A váltón lévő munkahengerem kinti pozícióban van ha azt kézzel benyomom akkor a pedált be lehet nyomni de vissza nem jön ha a pedált kézzel kihúzom akkor a váltón a munkahenger kitolja ismét.
Sziasztok! Nézegetek 2006-2007 között lévő 1.8 TFSI S-tronic automata modelleket. Interneten olvasgatva sok információt nem találtam így ha ti tudtok mondani jót/rosszat az megköszönöm. Mit érdemes megnézni, típus hiba, ha van, ami gyakran elromlik..stb :) Leginkább városon belül használnám ezért is szeretnék automatát, illetve havi 1-2 alkalommal autópálya is. Köszönöm!
Jó napot Van nekem egy 2001 Audi A3 automata váltós minden rendben van csak amikor megyek és egyenletes menésre számolok akkor közbe közbe be ráng.Az a kérdésem vajon mitől van ez? Ki pucoltam a fojtószelepet kicseréltem a gyertyákat és az üzemanyag szabályzót is és most is észlelhető rángás vajon miért? Ha tud valaki segíteni meg köszönöm.
Sziasztok !!! Audi A3 2004 1.6FSI az alany a kérdésem a következő lenne Nox szenzor cseréről lenne szó: ami benne van annak az NGK-száma NZA05-V1 viszont ilyet nem találok csak NZA05-V5 számut aki már esetleg cserélt ilyet tudna nekem ebben segíteni hogy jó e ez is bele ? Elvileg igen de gyakorlatilag????
Jó megjelenésű, kényelmes vezetés. Drága karbantartás, az üzemanyagszivattyúkkal kapcsolatos általános problémák, különösen a nagyobb futásteljesítménynél. Ellenőrizze, hogy az autó megtett távolsága valós-e, mert ajánlott az üzemanyag-szivattyú cseréje legalább 70 km-enként. A carvertical vagy más hasonló oldalak segíthetnek elkerülni a kilométer-csalások elkerülését.
Összességében szórakoztató vezetés, de nem túl praktikus autó.
Bal tompítottom kiégett, (Audi A3 8P facelift) kiszedi ki tudtam, és kicseréltem is, de vissza rakni a lámpatestbe nem tudom. Valami trükkje van, hogy fix legyen? Válaszokat előre is köszönöm!
Segítség re lenne szükségem adót egy a3 2007 facelift 3 ajtos ,kábelköteg cserevolt de sajnos csak 2010 -sét tudtam szerezni komfortmoudul csere kellet a csatik véget müködik majdnem minden csak az első lámpáknál akadtam el mert xenon os a komfortmodul a kábelkötegel együtt a lámpám meg halogen méregetem rajta a jobb oldalon helyzet jelözö tompított van refraktor nincsen baloldalt meg helyzetjelző van csak, belső kapcsoló csere is kellet a 2010 ért,egy kapcsolási rajzot vagy vcds be mit kellene át állitani aszt nagyon szépen meg köszöném a segítséget.
Most csatlakoztam a fórumhoz. A következő problémával fordulnék hozzátok. Audi A3 1.8 benzin, központi zárja vissza zár. Először az anyós oldali, aztán pár másodperc múlva a csomagtér ajtó, végül a sofőr oldali. Nem egyszerre. Arra gyanakszok, hogy a levegőt elengedi valahol a pneumatikus , vákumos zár, és mivel az anyós oldali zár a leghamarabb talán ott van a probléma forrása. Kérdésem , hogy Ti találkoztatok e hasonló hibával, van e valami 5letetek? Mihez esek neki, mit bontsak szét, hol kutakodjak? Köszi előre is! szép napot mindenkinek!
Sziasztok,van egy 2010 A3 1,6 Tdi autom.Olyan problámám van hogy a fűtés elég "halvány" olyan pulcsis rövid távon.Pályán hosszú úton jobb de akkor se az igazi,
Viz felmelegszik üzemi hőfokra,a motor térben néztem a be menő csövet az is meleg a kijövő is.
Esetleg van valami ötletettek?Gépre még nem rakattam rá...de egyáltalán mutattna e valamit.
Autóvétel előtt állok.2006-2012 közti évjárat a terv,és 1.6 benzinmotorral első körben.Kérdés hogy van valami konkrét motortípus amit el kell kerülni,mint pl az A4 TFSI motorok ?
Érdemes lenne kiszerelni a mechanikát, szeret összerohadni. A középsö állásban megállt ablaktörlö tipikus mechanikai problémára utal. Szét kell szedni, megtisztítani, újra zsírozni.
Egy kis segítségre lenne szükségem! A3 8P ablaktörlő problémám van. Motor jó, ablaktörlő szerkezet jó, viszont néha töröl néha nem, amikor nem akkor elég fura hangot ad, és visszahúzza alapállásba és onnan nem töröl tovább, ha a relét kiveszem várok vele vissza teszem, akkor jó néhány törlés erejéig. Remélem valaki találkozott hasonló jelenséggel. Köszönöm előre is!
98as Audi A3-mas autómat péntek egész napos problémamentes út után leparkoltam, majd másnap már nem indult, csak pörgette a motort. Hétfőn a szerelőnek egymás után 4szer is sikerült indítani, majd 5jére már nem indult, aksi jó, benzint kap, gyújtókábelek és trafók jók, gyertyák jók, hibakódot nem ír, és élő adatot sem lát. Csütörtökön valami jeladót cserélt, mert nem volt szikra, utána beindult, elvitte, hibátlanul ment, majd reggel már megint nem indult. Tanácstalan, de kihívásként éli meg én viszont szeretném az autómat visszakapni karácsonyra! Járt így már valaki? Van ötlet, hogy mi lehet?
Kulcshiba, immo hiba sincs.