Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

banika1 Creative Commons License 14 órája 0 0 110474

Csak laikus ként! hajtókar csapágy is állhat a háttérben!

Előzmény: Laza rigalánc (110473)
Laza rigalánc Creative Commons License 21 órája 0 0 110473

Köszönöm a választ! Dugattyúcsere óta olaj nem fogy egy csepp sem! 

Viszont a kopogás újra kezdődik.

Előzmény: nohab (110472)
nohab Creative Commons License 22 órája 0 1 110472

Sajnos ha egy motor fogyasztja a gyári specifikációjú olajat, akkor ha beteszel valami más specifikációt amit nem fogyaszt, az leginkább úgy tud történni, hogy nem jut be azokba a résekbe ahol a gyári olaj távozik a rendszerből. És ha azokba a résekbe nem jut be, akkor a többibe sem feltétlenül, tehát se fogyni nem fog, se rendesen kenni.

 

Ezek az 5W-40 meg hasonló jelölések a tapasztalataim szerint ma már nem sok tájékoztatást adnak, azt kell nézni, hogy teljesíti-e a vonatkozó VW-szabványt (pl. 505 xx), ha ezen belül vannak opciók azok választhatók.

Előzmény: Laza rigalánc (110471)
Laza rigalánc Creative Commons License 1 napja 0 0 110471

Eddig 5w-40 volt benne, és nem volt hajtva,se hidegen se melegen.

Javítás előtt Bp-Miskolc 7 dl olaj volt.

Azóta olaj nem fogy, de kopogni kezdett újra

Laza rigalánc Creative Commons License 1 napja 0 0 110470

Mert a BUD motor egy foscsomó!

Első tulaja vagyok, rendszeresen karban volt tartva.

78 ezer km-nél dugattyúcsere volt benne szoknyakopás miatt.

Azóta 10 e ment bele és megint kezdi a kopogást.

5w-50- et javasolták

www.octinfo.com Creative Commons License 1 napja 0 1 110469

Miért használt volna bárki, ha egyszer az nem felel meg a gyári specifikációknak?

Előzmény: Laza rigalánc (110468)
Laza rigalánc Creative Commons License 1 napja 0 0 110468

Sziasztok!

Valaki használt már 1.4 BUD motorkódos autóba 5w-50 es olajat?

 

banika1 Creative Commons License 2 napja 0 0 110467

Én az OIII. ban a vezetőoldali teljes elektromos panelt cseréltettem 15 000FT 2 éve most szerintem 30 000Ft körül de hívd fel őket!

https://www.google.com/search?q=ecser+aut%C3%B3elektromos+szerel%C5%91k&oq=Ecser+aut%C3%B3elektromos+szerel%C5%91&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgBECEYChigATIGCAAQRRg5MgkIARAhGAoYoAEyCQgCECEYChigATIJCAMQIRgKGKAB0gEKMTg1MTFqMGoxNagCCLACAQ&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Vagy a Bp XVII ker Gőzös utca azok nagyon profik elektromos téren. Nekem 4 autómat is szerelték ! (időpont kell)

https://www.onindito.hu/

Előzmény: O2 Elegance (110457)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.21 0 0 110466

"Minek szembesíteti őket???? Kihez viszed az autódat leközelebb? Ezekkel jóba kell lenni, mert egyre kevesebben vannak."

 

Aztért van elvileg alternatíva, ha drágák, és még rosszul is dolgoznak, akkor keresni kell másik szervizt.

 

"Ez egy apró hiba, félrenéztek valamit egy doksiba."

Lehet, hogy tényleg elnéztek valamit, és sűrű bocsánatkérések közepette orvosolják. De azért én nem nagyon ismerek olyan, 4 hengres VAG motort, amibe 4,5l-nél több olaj kell! (Hyundai az van olyan, amiben egy olajcsere az 8liter...)

Előzmény: sr1 (110464)
sr1 Creative Commons License 2024.03.20 -1 1 110465

Talán nem, de ez egy kicsit sok és kinyomhatja a szívórészben is.  Ezek tubós motorok. 

Csináld azt, amit leírtam az előbb.

 

 

Előzmény: rabugye (110448)
sr1 Creative Commons License 2024.03.20 -1 0 110464

Nem vinném vissza a szervízbe, már csak az elveszett idő miatt sem.  

Minek szembesíteti őket???? Kihez viszed az autódat leközelebb? Ezekkel jóba kell lenni, mert egyre kevesebben vannak.

Ez egy apró hiba, félrenéztek valamit egy doksiba.   

 

Írom, hogy kell megoldani: 

Csak a  nívópálcánál lehet ledugni a csövet és nem akármilyet.

Vegyél a patikába egy perfuziós készletek és egy 100ml-es öblitő fecskendőt.

Addig tolód befele a csövet, ameddig felszívja a fecskendőt az olajat. 

Nem fogod tudni teljesen felszívni a fecskendő űrtaltalmát, csak kb. a 60-70%-át. 

De pár fecskendő után, kihúzod a csövet és mérsz, ha nem elég, még kihúzól pár fecskendőt.

Legalább lesz egy fél liter jó minőségű olajad és nem kell venni egy falakon hamisítotatt az első alkatrészboltba, ha utánna kell tölteni egy kicsit.:)      

 

 

 

Előzmény: rabugye (110455)
_Haszi_ Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110463
Előzmény: Fecorka (110458)
nohab Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110462

facebookon alkatrészes csoportokban érdeklődj szerintem. De szerintem ne bontóst keress, hanem alkatrészeket, egyáltalán nem biztos, hogy Skoda-bontóban találod meg azt amit keresel.

Előzmény: Fecorka (110458)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110461

Pesten a XVIII. kerületben, a Lakatos utcában van egy, de nevüket, meg a házszámot azt nem tudom. Az egykori építőipari cég telephelyén vannak.

Előzmény: Fecorka (110458)
O2 Elegance Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110460

Köszönöm!

Előzmény: csíkos-háTTú (110459)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110459

E-mail ment!

Előzmény: O2 Elegance (110457)
Fecorka Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110458

Sziasztok!

Tud valaki kimondott Skoda bontót? Létezik ilyen? Vagy hova érdemes menni bontott cuccokért? 3-as Octaviáról lenne szó.

Köszi

O2 Elegance Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110457


Tudtok esetleg Bp. -en jó autovill szerelőt ajtózár modul javításához? Nem mindig nyit, a dupla reteszelést feloldja de kivülről kilincsel nem tudom nyitni.
Skoda szervízben 100e mondtak alkatrész+munkadíj.

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110456

Mert elvileg a márkaszervízekben megvannak a megfelelő dokumentációk, szerszámok, ismeretek, és rendszeresen továbbképzett szerelők.

Sajnos a gyakorlat ezt nem mindig hozza...

(Mondjuk nekem ilyen gondom még nem volt, pedig a múlt héten hoztam el éves szervizről a 2007-e Fabiánkat.)

Előzmény: Barangolo55 (110452)
rabugye Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110455

Köszönöm a tanácsot. Első körben felveszem a szervízzel a kapcsolatot, ugyanis nem egy olcsó, maszek szervízről van szó. A számlán is szerepel, hogy 5.5 litert töltöttek bele, és szeretném szembesíteni őket a dologgal.

Előzmény: (M)Ákos (110453)
(M)Ákos Creative Commons License 2024.03.19 0 1 110454

Olajbetöltőnél persze… inkább a nívópálcánál.

Előzmény: (M)Ákos (110453)
(M)Ákos Creative Commons License 2024.03.19 0 1 110453

Ha nem akarsz ezért visszamenni a szervizbe, akkor egy (nagy) fecskendővel meg egy arra atombiztosan rögzített hosszú, rugalmas csővel le tudod szívni a felesleget az olajbetöltőn keresztül. Én ezt csináltam, amikor a mostani 2.0 TSI újkorában se akarta megenni a plusz olajat. Csak 1 litert szívtam ki…

Lassan 20 éve járkálok céges konszern autókkal, márkaszervizbe hordjuk őket, volt már több is. Hajlamos vagyok megnézni az olajszintet utána. Még egyszer nem volt olyan, hogy ne lett volna túltöltve. De a TDI-k legalább megették. A TSI-t megsajnáltam párezer km után…

Előzmény: rabugye (110442)
Barangolo55 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110452

És csak még egy felvetés.

A végig márkaszervizelt autó miért is ér többet, ha ennyi tudatlan pöffeszkedik a helyén.

Négy év után nem csoda, ha egyéb szervizekbe hordják fele pénzért a verdákat.

 

Barangolo55 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110451

Akkor mi a francért kell extra árat fizetnünk a márkaszervizben.

Folyamatosan azt sugallták nekem ma is, hogy ne a fórumot olvasgassam.

Szakmai féltékenység állhat mögötte.

De akkor mire féltékenyek, a tudatlanságukra??

Ezeknek nem kell néha tovább képezni magukat, uram bocsá, vizsgázni??

Barangolo55 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110450

www.octinfo.com Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110449

Novoth tanulni akarta hazavinni a szerviz doksikat, nem örökbe...

Előzmény: www.octinfo.com (110447)
rabugye Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110448

90 km-t tettem meg az olajcsere óta. Ekkora táv alatt okozhat problémát?

Előzmény: sr1 (110445)
www.octinfo.com Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110447

prohardver fórumon egy, tippre az Audi gyárban dolgozó illető írja, hogy 1,5 évente cserélni KELL a G13-mat. Amit 2015 körül vezettek be. A G12 Evo-t pedig 2019. 28. hetében (tehát a 2020-as modellévvel).

Ez elég konkrét, ehhez képest - már megbocsáss az ismerősöd miatt - a márkaszervizeske lóf.szt se tudnak!

 

És ez nem először derül ki számomra se a VW, se Hyundai viszonylatban. Suzuki dettó.

Nem tudnak és nem is akarnak tudni semmiről! Úgy egyszerűbb minden.

 

Novoth Tibor mondta egy pár hete egy interjúban, hogy amikor márkaszervizben dolgozott, a főnök úgy nézett rá mint egy ufóra, amikor megkérdeztem, haza lehet-e vinni a szerviz doksikat? Mert ott olyat nem szoktak.

 

Hyundai esetében a saját autóm gyári rádiójának hibájával kapcsolatosan semmit nem tudtak, pedig állítólag a tudásbázisban is keresték. Én megy egy horvát fórumon megtaláltam valakit, akinek már fél évvel korábban úgy javították, hogy a gyár által módosított új rádiót rendelték meg. Akkor a magyar szervizhálózatban dolgozó munkafelvevő miért nem tud arról, hogy a gyár már legalább fél éve rendelhetővé tette a módosított elektronikájú rádiót? No? Vajon miért?

 

Szóval előbb hiszek el minden infót a fórumokon, mint a (magyar) szervizhálózat bármely szervizének.

 

Engem igazol az is, hogy ha valak veszi a fáradtságot és megtanulja egy márka dolgait, özönlenek hozzá az ügyfelek, akiket a márkaszervizek lepattintanak, vagy akik előtt csak simán pingvineznek mert halvány lila f.ngjuk nincs arról, hogy mi a hiba és egyszerűbb lepattintani az ügyfelet, mint utána járni miközben minden infó elérhető számukra. Ennek ellenére az ügyfélnek kell kinyomozni, nem annak, akit ezért fizetnek.

Előzmény: Barangolo55 (110441)
TyggeR Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110446

én sem hagynám lebeszélni magam. a g13+szilikát egy kockázat, ha nem lenne az, akkor ma is azt használná a volkswagen, de elég hamar leálltak vele. biztos azért, mert annyira jó

 

pont jövő héten cseréltetem az arteonban a dsg és haldex olajat, és ha már ott lesz a szerelőnél, megy ki a g13 is. a tartályból egyébként tényleg ki lehet szedni a zacskót egy kis ügyeskedéssel, de én azért szereztem új tartályt, hogy legalább a felirat is stimmeljen. azért olvasni elég durva horrorsztorikat erről, tök felesleges kockáztatni, ha hosszú távra tervez az ember egy autóval. mi meg arra tervezünk

Előzmény: Barangolo55 (110441)
sr1 Creative Commons License 2024.03.19 0 1 110445

Nem szereti a részecskeszűrő a túltöltést.

Még a maximum jelig se szabad feltőlteni a CRTDI motorokat.

 

 

Előzmény: rabugye (110442)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!