Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110482

"A mozaik utcai Vw szervizben csinálták fusiban."

 

Szóval a szakik fusiznak a kocsiddal, és még el is rontják a melót, ezzel veszélyeztetve a munkahelyüket?

Ez csak egy kérdés, ami bennem eddig megfogalmazódott.

Előzmény: Laza rigalánc (110481)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.31 0 0 110481

A mozaik utcai Vw szervizben csinálták fusiban. 

Ekvileg méretezték a hengert, az új dugattyú előtt.

Kb 10E km-ig csendes volt, olajat nem fogyaszt, jól megy, csak kezdi halkan a hidegen kopogást

MAMI P20 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110480

A henger lett mérve?

skt15 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110479

Ott valami más gond volt. 70-80000km alatt nem lötyöghetne.

Előzmény: Laza rigalánc (110478)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110478

Sajnos nem tudom becsatolni a képet, mert túl nagynak írja! A kiszerelt dugsttyúk kopása olyan volt, hogy elég durván lötyögtek

skt15 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 110477

Nincs eltömődve valami olajfurat, vagy bármi egyéb hiba (olajpumpa pl.), ami miatt nem jut el a kenőanyag mindenhová?

Ennyire szar elvileg nem lehet egyik motor sem, 

Előzmény: Laza rigalánc (110476)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.29 -1 0 110476

A hengerfej is fel lett újítva, plussz a hidrotőkék és a himbák is cserélve vadiúj ina márkájúra.

Egyszerűen szar a Bud motor.

De ahogy olvasgatok a neten, híre van a 16 szelepes, 1.4 vw motorroknak.

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.29 0 0 110475

Köszi a tippet, de cserélve volt a motorfelújításkor.

banika1 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 110474

Csak laikus ként! hajtókar csapágy is állhat a háttérben!

Előzmény: Laza rigalánc (110473)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.28 0 0 110473

Köszönöm a választ! Dugattyúcsere óta olaj nem fogy egy csepp sem! 

Viszont a kopogás újra kezdődik.

Előzmény: nohab (110472)
nohab Creative Commons License 2024.03.28 0 1 110472

Sajnos ha egy motor fogyasztja a gyári specifikációjú olajat, akkor ha beteszel valami más specifikációt amit nem fogyaszt, az leginkább úgy tud történni, hogy nem jut be azokba a résekbe ahol a gyári olaj távozik a rendszerből. És ha azokba a résekbe nem jut be, akkor a többibe sem feltétlenül, tehát se fogyni nem fog, se rendesen kenni.

 

Ezek az 5W-40 meg hasonló jelölések a tapasztalataim szerint ma már nem sok tájékoztatást adnak, azt kell nézni, hogy teljesíti-e a vonatkozó VW-szabványt (pl. 505 xx), ha ezen belül vannak opciók azok választhatók.

Előzmény: Laza rigalánc (110471)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.27 0 0 110471

Eddig 5w-40 volt benne, és nem volt hajtva,se hidegen se melegen.

Javítás előtt Bp-Miskolc 7 dl olaj volt.

Azóta olaj nem fogy, de kopogni kezdett újra

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.27 0 0 110470

Mert a BUD motor egy foscsomó!

Első tulaja vagyok, rendszeresen karban volt tartva.

78 ezer km-nél dugattyúcsere volt benne szoknyakopás miatt.

Azóta 10 e ment bele és megint kezdi a kopogást.

5w-50- et javasolták

www.octinfo.com Creative Commons License 2024.03.27 0 1 110469

Miért használt volna bárki, ha egyszer az nem felel meg a gyári specifikációknak?

Előzmény: Laza rigalánc (110468)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.27 0 0 110468

Sziasztok!

Valaki használt már 1.4 BUD motorkódos autóba 5w-50 es olajat?

 

banika1 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 110467

Én az OIII. ban a vezetőoldali teljes elektromos panelt cseréltettem 15 000FT 2 éve most szerintem 30 000Ft körül de hívd fel őket!

https://www.google.com/search?q=ecser+aut%C3%B3elektromos+szerel%C5%91k&oq=Ecser+aut%C3%B3elektromos+szerel%C5%91&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgBECEYChigATIGCAAQRRg5MgkIARAhGAoYoAEyCQgCECEYChigATIJCAMQIRgKGKAB0gEKMTg1MTFqMGoxNagCCLACAQ&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Vagy a Bp XVII ker Gőzös utca azok nagyon profik elektromos téren. Nekem 4 autómat is szerelték ! (időpont kell)

https://www.onindito.hu/

Előzmény: O2 Elegance (110457)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.21 0 0 110466

"Minek szembesíteti őket???? Kihez viszed az autódat leközelebb? Ezekkel jóba kell lenni, mert egyre kevesebben vannak."

 

Aztért van elvileg alternatíva, ha drágák, és még rosszul is dolgoznak, akkor keresni kell másik szervizt.

 

"Ez egy apró hiba, félrenéztek valamit egy doksiba."

Lehet, hogy tényleg elnéztek valamit, és sűrű bocsánatkérések közepette orvosolják. De azért én nem nagyon ismerek olyan, 4 hengres VAG motort, amibe 4,5l-nél több olaj kell! (Hyundai az van olyan, amiben egy olajcsere az 8liter...)

Előzmény: sr1 (110464)
sr1 Creative Commons License 2024.03.20 -1 1 110465

Talán nem, de ez egy kicsit sok és kinyomhatja a szívórészben is.  Ezek tubós motorok. 

Csináld azt, amit leírtam az előbb.

 

 

Előzmény: rabugye (110448)
sr1 Creative Commons License 2024.03.20 -1 0 110464

Nem vinném vissza a szervízbe, már csak az elveszett idő miatt sem.  

Minek szembesíteti őket???? Kihez viszed az autódat leközelebb? Ezekkel jóba kell lenni, mert egyre kevesebben vannak.

Ez egy apró hiba, félrenéztek valamit egy doksiba.   

 

Írom, hogy kell megoldani: 

Csak a  nívópálcánál lehet ledugni a csövet és nem akármilyet.

Vegyél a patikába egy perfuziós készletek és egy 100ml-es öblitő fecskendőt.

Addig tolód befele a csövet, ameddig felszívja a fecskendőt az olajat. 

Nem fogod tudni teljesen felszívni a fecskendő űrtaltalmát, csak kb. a 60-70%-át. 

De pár fecskendő után, kihúzod a csövet és mérsz, ha nem elég, még kihúzól pár fecskendőt.

Legalább lesz egy fél liter jó minőségű olajad és nem kell venni egy falakon hamisítotatt az első alkatrészboltba, ha utánna kell tölteni egy kicsit.:)      

 

 

 

Előzmény: rabugye (110455)
_Haszi_ Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110463
Előzmény: Fecorka (110458)
nohab Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110462

facebookon alkatrészes csoportokban érdeklődj szerintem. De szerintem ne bontóst keress, hanem alkatrészeket, egyáltalán nem biztos, hogy Skoda-bontóban találod meg azt amit keresel.

Előzmény: Fecorka (110458)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110461

Pesten a XVIII. kerületben, a Lakatos utcában van egy, de nevüket, meg a házszámot azt nem tudom. Az egykori építőipari cég telephelyén vannak.

Előzmény: Fecorka (110458)
O2 Elegance Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110460

Köszönöm!

Előzmény: csíkos-háTTú (110459)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110459

E-mail ment!

Előzmény: O2 Elegance (110457)
Fecorka Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110458

Sziasztok!

Tud valaki kimondott Skoda bontót? Létezik ilyen? Vagy hova érdemes menni bontott cuccokért? 3-as Octaviáról lenne szó.

Köszi

O2 Elegance Creative Commons License 2024.03.20 0 0 110457


Tudtok esetleg Bp. -en jó autovill szerelőt ajtózár modul javításához? Nem mindig nyit, a dupla reteszelést feloldja de kivülről kilincsel nem tudom nyitni.
Skoda szervízben 100e mondtak alkatrész+munkadíj.

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110456

Mert elvileg a márkaszervízekben megvannak a megfelelő dokumentációk, szerszámok, ismeretek, és rendszeresen továbbképzett szerelők.

Sajnos a gyakorlat ezt nem mindig hozza...

(Mondjuk nekem ilyen gondom még nem volt, pedig a múlt héten hoztam el éves szervizről a 2007-e Fabiánkat.)

Előzmény: Barangolo55 (110452)
rabugye Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110455

Köszönöm a tanácsot. Első körben felveszem a szervízzel a kapcsolatot, ugyanis nem egy olcsó, maszek szervízről van szó. A számlán is szerepel, hogy 5.5 litert töltöttek bele, és szeretném szembesíteni őket a dologgal.

Előzmény: (M)Ákos (110453)
(M)Ákos Creative Commons License 2024.03.19 0 1 110454

Olajbetöltőnél persze… inkább a nívópálcánál.

Előzmény: (M)Ákos (110453)
(M)Ákos Creative Commons License 2024.03.19 0 1 110453

Ha nem akarsz ezért visszamenni a szervizbe, akkor egy (nagy) fecskendővel meg egy arra atombiztosan rögzített hosszú, rugalmas csővel le tudod szívni a felesleget az olajbetöltőn keresztül. Én ezt csináltam, amikor a mostani 2.0 TSI újkorában se akarta megenni a plusz olajat. Csak 1 litert szívtam ki…

Lassan 20 éve járkálok céges konszern autókkal, márkaszervizbe hordjuk őket, volt már több is. Hajlamos vagyok megnézni az olajszintet utána. Még egyszer nem volt olyan, hogy ne lett volna túltöltve. De a TDI-k legalább megették. A TSI-t megsajnáltam párezer km után…

Előzmény: rabugye (110442)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!