"Minek szembesíteti őket???? Kihez viszed az autódat leközelebb? Ezekkel jóba kell lenni, mert egyre kevesebben vannak."
Aztért van elvileg alternatíva, ha drágák, és még rosszul is dolgoznak, akkor keresni kell másik szervizt.
"Ez egy apró hiba, félrenéztek valamit egy doksiba."
Lehet, hogy tényleg elnéztek valamit, és sűrű bocsánatkérések közepette orvosolják. De azért én nem nagyon ismerek olyan, 4 hengres VAG motort, amibe 4,5l-nél több olaj kell! (Hyundai az van olyan, amiben egy olajcsere az 8liter...)
Nem vinném vissza a szervízbe, már csak az elveszett idő miatt sem.
Minek szembesíteti őket???? Kihez viszed az autódat leközelebb? Ezekkel jóba kell lenni, mert egyre kevesebben vannak.
Ez egy apró hiba, félrenéztek valamit egy doksiba.
Írom, hogy kell megoldani:
Csak a nívópálcánál lehet ledugni a csövet és nem akármilyet.
Vegyél a patikába egy perfuziós készletek és egy 100ml-es öblitő fecskendőt.
Addig tolód befele a csövet, ameddig felszívja a fecskendőt az olajat.
Nem fogod tudni teljesen felszívni a fecskendő űrtaltalmát, csak kb. a 60-70%-át.
De pár fecskendő után, kihúzod a csövet és mérsz, ha nem elég, még kihúzól pár fecskendőt.
Legalább lesz egy fél liter jó minőségű olajad és nem kell venni egy falakon hamisítotatt az első alkatrészboltba, ha utánna kell tölteni egy kicsit.:)
facebookon alkatrészes csoportokban érdeklődj szerintem. De szerintem ne bontóst keress, hanem alkatrészeket, egyáltalán nem biztos, hogy Skoda-bontóban találod meg azt amit keresel.
Tudtok esetleg Bp. -en jó autovill szerelőt ajtózár modul javításához? Nem mindig nyit, a dupla reteszelést feloldja de kivülről kilincsel nem tudom nyitni. Skoda szervízben 100e mondtak alkatrész+munkadíj.
Köszönöm a tanácsot. Első körben felveszem a szervízzel a kapcsolatot, ugyanis nem egy olcsó, maszek szervízről van szó. A számlán is szerepel, hogy 5.5 litert töltöttek bele, és szeretném szembesíteni őket a dologgal.
Ha nem akarsz ezért visszamenni a szervizbe, akkor egy (nagy) fecskendővel meg egy arra atombiztosan rögzített hosszú, rugalmas csővel le tudod szívni a felesleget az olajbetöltőn keresztül. Én ezt csináltam, amikor a mostani 2.0 TSI újkorában se akarta megenni a plusz olajat. Csak 1 litert szívtam ki…
Lassan 20 éve járkálok céges konszern autókkal, márkaszervizbe hordjuk őket, volt már több is. Hajlamos vagyok megnézni az olajszintet utána. Még egyszer nem volt olyan, hogy ne lett volna túltöltve. De a TDI-k legalább megették. A TSI-t megsajnáltam párezer km után…
prohardver fórumon egy, tippre az Audi gyárban dolgozó illető írja, hogy 1,5 évente cserélni KELL a G13-mat. Amit 2015 körül vezettek be. A G12 Evo-t pedig 2019. 28. hetében (tehát a 2020-as modellévvel).
Ez elég konkrét, ehhez képest - már megbocsáss az ismerősöd miatt - a márkaszervizeske lóf.szt se tudnak!
És ez nem először derül ki számomra se a VW, se Hyundai viszonylatban. Suzuki dettó.
Nem tudnak és nem is akarnak tudni semmiről! Úgy egyszerűbb minden.
Novoth Tibor mondta egy pár hete egy interjúban, hogy amikor márkaszervizben dolgozott, a főnök úgy nézett rá mint egy ufóra, amikor megkérdeztem, haza lehet-e vinni a szerviz doksikat? Mert ott olyat nem szoktak.
Hyundai esetében a saját autóm gyári rádiójának hibájával kapcsolatosan semmit nem tudtak, pedig állítólag a tudásbázisban is keresték. Én megy egy horvát fórumon megtaláltam valakit, akinek már fél évvel korábban úgy javították, hogy a gyár által módosított új rádiót rendelték meg. Akkor a magyar szervizhálózatban dolgozó munkafelvevő miért nem tud arról, hogy a gyár már legalább fél éve rendelhetővé tette a módosított elektronikájú rádiót? No? Vajon miért?
Szóval előbb hiszek el minden infót a fórumokon, mint a (magyar) szervizhálózat bármely szervizének.
Engem igazol az is, hogy ha valak veszi a fáradtságot és megtanulja egy márka dolgait, özönlenek hozzá az ügyfelek, akiket a márkaszervizek lepattintanak, vagy akik előtt csak simán pingvineznek mert halvány lila f.ngjuk nincs arról, hogy mi a hiba és egyszerűbb lepattintani az ügyfelet, mint utána járni miközben minden infó elérhető számukra. Ennek ellenére az ügyfélnek kell kinyomozni, nem annak, akit ezért fizetnek.
én sem hagynám lebeszélni magam. a g13+szilikát egy kockázat, ha nem lenne az, akkor ma is azt használná a volkswagen, de elég hamar leálltak vele. biztos azért, mert annyira jó
pont jövő héten cseréltetem az arteonban a dsg és haldex olajat, és ha már ott lesz a szerelőnél, megy ki a g13 is. a tartályból egyébként tényleg ki lehet szedni a zacskót egy kis ügyeskedéssel, de én azért szereztem új tartályt, hogy legalább a felirat is stimmeljen. azért olvasni elég durva horrorsztorikat erről, tök felesleges kockáztatni, ha hosszú távra tervez az ember egy autóval. mi meg arra tervezünk
A családban volt 2.0 TDI Passat B8-al ebből gond. Végül elég erős lett a számla vége. Ne hagyd magad szerintem. A részleteket passzolom, de a probléma valós és amikor a Passat volt szervizben ez miatt, akkor nekem úgy tűnt, hogy ismerik a problémát, de nem beszélnek róla. Az eredeti gond az volt, hogy az autó nem fűtött a jobb oldalon - a tulaj ezzel a panasszal vitte szervizbe az autót. A vége többszöri átmosás és vízpumpa + vezérlés csere lett. A hűtőfolyadék a dugulás előtt kb fél évvel már elkezdett beszürkülni.
A 2.0 dízelbe sem ment soha 4.3-4.5-nél több olaj. Egyszer lett beleborítva 5 liter véletlenül, fel is ment a pálcán max fölé a szint.
5.5 szerintem még gyári száraz töltésnek is sok lenne. Vidd vissza, szívják le a felesleget, állítsák be a szintet, vegyék a fáradtságot, hogy akkor nézegetik a nívópálcát, amikor már leért az összes beletöltött olaj.
Üdv! A nemrég vásárolt 2017-es 1.6-os dízel Octáviámat elvittem olajcserére és fékbetét cserére egy márkafüggetlen szervízbe. Előzetesen az árajánlatban 4,6 liter olajjal számoltak, de végül azt mondták, hogy 5,5 litert kellett beletölteni. A kézikönyben nem találtam erre vonatkozóan semmit, de netes keresések alapján nekem a 4,6 liter tűnik reálisnak. Megnéztem a nívópálcát hideg motornál, és üzemmeleg motor leállítása után 15 perccel is, és a max vonal felett is olajos. Tűltöltötték motorolajjal az autót?