Műszerfal kis ikon "keréknyomás" meg nyom hosszan míg nem csippan aztán a többit intézi az autó ,valamennyi km-után újra megtanulja az ABS vezérlő a kerék forgás adatokat.
Ha O2-ről beszélünk akkor keréknyomás gombal lehet újra kell tanítani,kormánykerék jobbra teker végállás aztán balra végállás elindul 5 méter után eltünik és a menetstabilizátor is.
Sziasztok, elektronikai problémában szeretnék segítséget kérni. Kicseréltem az aksit, mindent az előírások szerint. Azonban3 hibajel jött be: Kormánykerék, keréknyomás, menetstabilizátor. Egyiket sem tudtam a neki megfelelő gombokkal megszüntetni. Mi a teendő? Előreis köszönöm a választ és segítséget.
Nagyon köszönöm, megkaptam! Ha lesz időm átfutom és lehet belevágok.
A mélynyomó él, csak nincs basszus. 26k km van benne. Ha egyedül vagyok akkor megahjtom normális minőségű számokkal, tök vegyesen. Ha a család is velem van, akkor ringató Cd szól... nem attól fog megjönni a basszus :D
De mintha az elején sokkal jobban kivehető lett volna a mélynyomó, nálam nem éledezik, hanem eltűnik..
A költözős húzásuk után azon sem lepődnék meg, ha most ott lennének:-) De ez más tészta, egyelőre nem ott vannak. Azért Őket hoztam fel, mert úgy tapasztaltam (és mások is megerősítettek ebben, pl. itt a fórumon is), hogy értik a dolgukat, es nekem Berut raktak a kocsiba. Nem azt mondtam, hogy hozzájuk menj, csak a kérdésedre a tőlem teljehető leginformatívabb választ próbáltam adni. Amúgy vettem a lapot:-)
Közben olvasgattam német fórumon ,többen keresték az Amundsen-ben Loudness funkciót,de tényleg nincsen...többen panaszkodnak hogy nem az igazi a Canton valami gebasz van vele ,többet vártak....de nem jutnak semmire softwer frissítést emlegetnek.....
A lényege inkább az hogy alacsony hangerőnél ki van emelve a mély és magas tartomány, hogy ezáltal dögösebben szóljon a zene halkan is, és a hangerő növekedésével arányosan pedig végül egy szintre kerül az összes frekvenciatartomány!
Hobbi hifiseket a hideg rázza tőle ,ők maguk állítják ....de nekünk amatőröknek megfelel :)
Szóval, akkor él a mélynyomó, csak kevés a basszus?
Hogy állsz a kilométerekkel?
Hangosan hallgatod a zenét?
Ahogy írtam, nekem viszonylag sok idő kellett, mire bejáródott a cucc.
Kb. fele hangerőről és kicsit kopogós hangzással indult a mélynyomó, amit eleinte azzal kompenzáltam, hogy felhúztam a basszust.
CANTON Advanced setup menüben minden beállítás oké?
Kombiban állítólag jobban szól (nekem az van), neked?
A szoftver verziód egyezik az én kiindulási verziómmal, persze ez nem jelenti azt, hogy a Tiednél nincs valami gebasz.
(Nekem Amundsenem van, ami egyébként a navit leszámítva kb. ugyanaz.)
Hardveres hiba, ami esetleg előfordulhat (bár kicsi az esély): érintkezési probléma, ami miatt az egyik csatorna nem megy rá a mélynyomóra (kéttekercses hangszóró van benne.)
A frissítés viszonylag kockázatmentes, csak pár dologra kell figyelni, de ha nekivágsz, akkor csak saját felelősségre...
2 megjegyzés: a service menüben véglegesen benne marad a frissítés dátuma/ideje, és hibakódot fog generálni, amit csak (VCDS) kábellel lehet törölni.
Egyébként működik minden hibakódtörlés nélkül is.
Sajnos ezekről a "kütyüs" dolgokról keveset tudnak a márkaszervizekben (tisztelet a kivételnek)...
Külföldi fórumon azt írta egy szervizfőnök srác, hogy a frissítő lemezeket automatikusan kapják DVD-n a Skodától, bár ki tudja, mi van M.o-n.
Bár a legutóbbi szoftvert 2 kereskedésben is "megtalálták", amikor ismerős révén érdeklődtem, úgyhogy talán nem mese.
A szervizt úgy tudnád rávenni a frissítésre, hogy felveteted a panaszodat munkalapra, és nem hagyod, hogy szóban elhajtsanak.
Lehet regenerálni akarja a részecskeszűrőt,nem fejezte be a ciklust és be akarja,ha varosba használod vidd ki autópályára melegen és menny vele 50-80 -km et 2000 fordulat felett tartsad.
Tanácsra lenne szükségem, ha valaki találkozott már hasonlóval.
2011-es oct. fl.1.6 crtdi autónál a tünet a következő. A mostani hideg időben ( kemény minuszokban is ) az autó beindítását követően pár percig szoktam hagyni alapjáraton ketyegni. A beindítás után 1-2 perccel elindul a hűtőventilátor. Természetesen nincs bekapcsolva a klíma. Próbáltam kikapcsolt climatronik rendszerrel is (semmi fűtés, semmi légbefúvás ), de ugyan az a tünet. Ha így indulok el menet közben is megy a ventilátor. Ha leállítom és újra beindítom van hogy nem indul el újra a ventilátor, de elindulást követően, ha megállok van hogy ismét elindul. Zavar ez a dolog mert így elég nehezen melegszik az autó. Tapasztalt már valaki hasonlót ? Mi lehet a probléma?
Minden ötletet, segítő hozzászólást köszönettel fogadok.
O2 Elegance Topiktásunk hozzászólásában szereplő linkben is 200mm-van a 4*4-es változatnál, úgyhogy szerintem is az lehet a befutó, bár ~5,5M-ért az is nagyon ajándék, még akkor is ha ez nettó összeg!
Megnéztem a Canton hifi miatt a System információt. Hardware: 041 Software: 0435
.wav formátummal aránylag tűrhetően szól, de a rádiót és az egyszerűbb mp3-akat borzalmasan kezeli. Ok, ezen túllépek. Azon is, hogy nem játszik le lossless kiterjesztést. (Amit a dzsunga kínai okosóra is megcsinál) így mindig konvertálnom kell .flac-ból .wav-ba.
De a mélynyomó semmit nem szól. 0 és 9 között szinte semmi különbség. Múltkor szóvá tettem a szervízben, hogy jó lenne frissíteni, mert ez a gondom, erre majdnem kiröhögtek. Azt mondták, hogy visszaállító lemezük van, ha elszállna az egész rendszer. De ha működik, akkor nincs rajta mit frissítani és nem is lehet. (Miközben tudtam, hogy lehet, de én már baromira meguntam, hogy vitatkozzak a márkaszervízzel... rájuk hagytam)
Szóval azon kívül, hogy csak magas minőségű számokkal szól elfogoadhatóan a Canton (ez ellen nincs mit tenni) a gondom az, hogy a mélynyomó jelenleg lufi.
Mennyire bonyolult a szoftverfrissítés, illetve mennyire kockázatos?
Annó az O1-be 13oekm-be nem cseréltek vízpumpát, 14o-be leszakadtak a lapátok: felfőzte azonnal, de meg is álltam azonnal. Hengerfejpakkolást mégis kellett cserélni.
Nemrég (nyáron) volt vezérléscsere és nem adtam esélyt a szerelőnek, hogy ne értse bele a vízpumpa cserét. :) Amúgy - totál hozzá nem értőként - én a motorból véltem hallani a hangot.
Persze, Tiguan. Viszont a hasmagasság ha nem is olyan kevés, mint Rudi írta, de nem teljesíti a 195 mm-es elvárást, 191 mm. A Touareg ami biztosan megfelelne, de az ára és az üzemanyaga is kizárja. "Természetesen" a PoHu-ra (Platánra) lett kiírva a közbeszerzés, úgyhogy kell lennie még egy típusnak, ami teljesíti a feltételeket. Már persze ha el nem írták és mivel megvolt, mi fog nyerni, nem foglalkoztak ilyen aprósággal.
Ha én lennék egy még le nem szerepelt párt helyében, tutti hogy a közbeszerzés és a vagyonnyilatkozat teljes átalakítása hangsúlyosan szerepelne a kampányomban. Egy (rossz) vicc, ami ezekkel kapcsolatban folyik nálunk.