Volt egy O1-em vagy 10 eve. Annal egy szakszervizbe levettek a hengerfejet es eltortek a spanolo ALU hazat. Persze nem szoltak. Az motor nehezen indult melegen, kellett vagy 3 honap, hogy leesen a tantusz. Aztan kicsereltettem a vezermuszettet, de valamiert a vizpumpat nem, 160ekm korul a vizpumpa eltort, azonnal felfozte a vizet. Szoval szivtam eleget a vezermuvel. pedig prima auto volt az O1-es.
Elsore 120 ezer km ig elmegy utana 90 ezrenkent!Mondjuk fater superbe-je ugyan ez az evjarat 1.9pdtdi 150 ezerig kiment utana cserelte!
Nekem egy lehuzas miatt /azt mondtak cserelik azt meg sem ,szamla nelkul kertem valahol en is hulye voltam/ Mire eszre vettuk hogy szinte szakad mar a szalak is latszodtak akkor volt az automban 163 ezer km ,de az mar tenyleg nem sokon mult hogy szakadjon!
Elol is van igen ,de mikor csereltek a csillapitokat elol akkor rendeltek hozza es vissza is kuldtek,azt mondta a szerelo felesleges lett volna cserelni nagyon jo allapotban van a gyari!
Ugy hogy ez csak hatul necces valamiert ott szakad es kopik!Lehet a scout -nak erossebb a csillapitoja nem tudom!
Jut eszembe miert olyan rohadt draga meg mindig egy hasznalt scout?! :O
Mar lattam joparat feherben es feketeben is. mindektto nagyon tetszik.csak nemtudom ,h a feher nem e kenyesebb a horzsolasokra mint a fekete.Miert dragabb a tobbi szin a fehertol?A feher szin is ugyanugy tart a kocsin mint a fekete,vagybarmelyk szin?, miert olcsobb a feher szin ? azert mert az az alap,de aztis feseni kell nemigaz ? vagy az ingyen terem minden marka udvaran ? :)
2009-es modelevtol 150e: a 2008-as aprilisi kombin O2-nel 120-ban csereltem, a 2008 decemberi Scoutnal mar 150e-ben/ vagy 5 ev ( "jobb" helyeken szolnak, hogy ki kene cserelni).
Sziasztok! Olyan kérdésem volna hogy esetlegesen van valakinek egy skoda octavia 1 kapcsolási rajza. Vagy esetleg valaki megtudja mondani, hogy merre lehetnek a testpontok. Segítséget előre is köszönöm. Üdv. Roli
Én (mi) is most cseréltem a hétvégén, mert ugyanigy szétszakadt. (2008 decemberi kocsi) Bárdinál (az volt a legközelebb) 1800,- Ft/ db ez a szivacs. Nem kell hozzá megvenni a műanyag részt. Két féle létezik, ovális és kerek. A tiéd is kerek, mint az enyém a képet nézve.
Viszont a csere..... Hát a két oldal egy óra lenne kb., ha nem lenne irtózatos erővel (egy villáskulcs eltört) meghúzva a gátlót tartó alsó csavar (rugótól nem lehet rendesen odaférni), ill. a gátló tetején lévő csavart csak a gátló satuba való befogásával lehet lecsavarni. (Hidegen meg van pontozva az anya rajta.) Ha nincsen satud esélytelen! Aknából vagy felemelve műhelyben sokkal könnyebben meg lehet oldani.
120 vagy 150 ezer km, évjárat függő (ha jól emlékszem akkor a 2008-as vagy a 2009-es modellévtől már 150 ezer)
Az alkatrészkészlet ára 40-50 ezer Ft, a beépítés meg szerelő függő, de olyan 15 ezer az az összeg ami még belefér a korrekt kategóriába... Megfelelő műhelyben 2-2,5 óra alatt kényelmesen megoldható művelet. (Érdemes lehet a hűtőközeget is lecserélni... pláne ha 5-6 évnél idősebb)
En 40-50ekm-kent csereltetem ezt az utkozot. Szakad. A Scout-on is. Nem is ertem pontosan mi a szerepe, ugy nez ki, hogy meggatolja, hogy a lengescsillapito felusson. Ugy tudom, hogy elol is van. De azt sosem mondtak, hogy cserelni kene.
Lengescsillapitot meg sosem csereltem, ketevenkent csinaltatok egy-egy tesztet. 225ekm-ben a Scoutnal 75%/73% volt hatul a teszteredmenye. Nagyon sokat tartanak.
A váltót nem gariban cserélték,hanem a cserélt váltóra adtak garanciát.
Amit természetesen,elfelejtettem megnézni:-)
Pontosan, nem értettem mi szakadt le,de azt mondták,hogy ez valami tipushiba,s szerencsés vagyok,hogy nem állt meg azonnal,hanem még hazahozott 800 kilóméterröl.
Sok gondot nem okoz, csak zörög és jobban éri a lengéscsillapítót a cucc ami nem biztos, hogy használ neki...
Egyébként filléres tétel és pér kommersz szerszámmal és minimális hozzáértéssel akár otthon is cserélhető. Lehetőleg alvázszám alapján rendelj bele egy szalonban például, vagy Doniéknál, mert van egy párféle... kerek, ovális, ilyen-olyan átmérőben stb...
Az utkozogumit porvedokkel egyutt cserelni kell nem egy nagy osszeg nekem is tavaly kellett altalaban 5 vagy 6 evet birnak!Lassan akkor az elso lengescsillapitokat is cserelni kell foleg ha 200 ezer km mar van benne!
Szia!Nekem 2011-es fehér kombim van,mint az új olyan még ma is a fényezése,igaz gépi mosóba nem hordom!Nyugodtan megveheted,szerintem jól áll neki ez a szín!
Hali.az uj auton a feher szin ugyanolyan tartos mint ha mas szinnel kernem ? Mert ugyebar majdnem 500 eurral olcsobb a fejer alapszin,es inkabb azt valami felszereltsegre koltenem. Fekete o3 at akartam,de mar inkabb feher mellett dontenek ! Koszi fiuk
Nekem 2007-es 1.6 mpi Octaviám van (BSE motor, JHT váltó) és kb. egy hete ötödik fokozatban gyorsításokkor halk, de ütemes morgó, bugó hang hallatszik. Csak ötödikben és csak gyorrsításkor. Végighallgattam az összes fokozatot, de a tobbiben nem hallom a rendellenes hangot.
Az lenne a kérdésem, hogy neked milyen előzménye volt a bugó hangnak, és, hogy mi ment benne tönkre. Az én autómban 160 e km van és végig Skodában szervielt.
A másik, hogy azt írod, hogy a "Megnézem majd a számát a gari papíron,biztos rajta van." Garanciába javították a váltót? Milyen gari van rajta?
Előre is köszönöm, várom válaszod!
Ui: Ha bárki hozzá tud szólni a fentiekhez, azt is megköszönöm!