Keresés

Részletes keresés

csárlisín Creative Commons License 1 napja 0 0 101296

késő bánat, de érdemes lett volna rajzot készíteni, vagy telefonnal lefotózni.

Előzmény: Kecske73 (101294)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 1 101295

 még az aksi sarukat is megcseréltem,""

 

kell neked egy jo szaki.

a tanacsokal nem jutnal elorebb.  

Előzmény: Kecske73 (101294)
Kecske73 Creative Commons License 3 napja 0 0 101294

Sziasztok.Segitséget szeretnék kérni.Problémám lenne az etz 250-el,elekronikus probléma.Légszűrő kifuvatáskor valószinüleg összekevertem a lehuzott vezetékeket.Már minden poziciót próbáltam még az aksi sarukat is megcseréltem,van egy állás ahol elindul de 3000-nél megtorpan és visszaesik a fordulat.Alapjáraton elpötyörög,ja és a töltéslámpa elalszik amikor jár de nem tudom leállítani ha slusszt adok neki a kulcsal akkor nem áll le,de észrevettem hogy az üresjelző visszajelzője erősebben világít.Lehet hogy hazavágtam valami elektromos cuccot bent.Szombathely környékén ha tudnátok elekronikával foglalkozó szakit megköszönném,vagy bármien tanácsot elfogadnék csak menjen már a mocim.

Köszönöm.

Atti6909 Creative Commons License 5 napja 0 0 101293

Az említett dugattyútörés egy erősen kopott motornál történt. Kiküszöbölhető időben történő javítással. Ennyi.  Eltörhet?-Igen.     A folyamatos kopogtatástól,vagy egyszeri beakadástól.. tök mindegy. 

Atti6909 Creative Commons License 5 napja 0 0 101292

NSU 350 kicsit nagyobb főtengelyén mint MZ, 6204 csapágy van gyárilag. Érdekes a 6306-hoz képest.  NSU fordszám kb 5500.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (101290)
cam aro Creative Commons License 5 napja 0 0 101291

 Két éles felület egymáson elcsúszva, beleszámítva a hőtágulást tudja rágni egymást.""

 

persze hogy tudja. 

de ezen az elcseszett illesztesen nem a letores fog segiteni, mert az akkor is kés ha életlen.

 

maradjunk az eszterganal. 

fogsz 1 mm fogast.

legyalulod. 

vissza tekered a foorsot, de nem nyulsz tobbet a keresztszanhoz. 

szar az esztergad, csinald meg ezt otszor. 

eredmeny ? 

ott a kes a munkadarab elott, azt csak nem akad bele.. :P 

 

jol vezetett dugot nem erdeklik a (jol tervezett )  palast nyilasok. 

(amennyiben megis, annyit -es csak annyit- majd kialakit maganak. )

==============

 

 

Előzmény: kgaboroo (101285)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 101290

Mz tema.

Olvasom hogy a Rigakban a dugattyugyuruk puhabbak voltak, kevesbe kopott a hengere.

Gondolkoztam rajta hogy ez nem lenne hulyeseg Mznel se. Dugattyugyuru 100Ft, furas 10000.

A fotengocsapszeg is puhabb volt a hajtorud anyaganal. Az kopott el leghamarabb. Bar az mar nyugosebb mert a blokkot is rongalja a sok szethuzas osszerakas.

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 101289

Gazzal vagy etanollal.

En is elveznem de nagyon draga. Sporol a Rendorseg. A berkoltsegen is:(

(haladosabb uzemmodban kellene hengereket furogatni es fotengelyeket javitani gyakran)

 

 

Előzmény: gesszti (101288)
gesszti Creative Commons License 5 napja 0 0 101288

Tudod mi lenne való mindenkinek? V8, 5 liter, karburátorral, hátul hajtva.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (101287)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 101287

Mindenkinek valo. Kevesebb uzemanyag kevesebb szennyezes.

1:200 keveresi arannyal kozvetlen gazbefecskendezeses(a gazt csak a kipufogocsatorna zarasa utan fecskendezi be) motor szurorendszerrel a kipufogo oldalon.

Előzmény: Atti6909 (101286)
Atti6909 Creative Commons License 5 napja 0 0 101286

Neked való téma a takarékos 2t motorról. A harmincas években Hollandiában készült talán 350ccm motor,amire a gyártó garanciát adott h 1l benzinnel 80km-t tesz meg. Elég érdekes technika töltődugattyúval,szeleppel. Már nem emlékszem a nevére,de ha érdekel guglizd ki.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (101275)
kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 0 101285

Nincs akkora letörés, hogy az hatással lenne a billegéshez. Két éles felület egymáson elcsúszva, beleszámítva a hőtágulást tudja rágni egymást. Életlen késsel nem lehet esztergálni.

Plusz némi olajtöbblet is marad a letörésnél.

A 4T-nél kevésbé fontos, de ha most kezembe fogok egy dugattyút akkor azon is látok gyárilag lesarkallást. Valamiért csak odacsinálják.

Előzmény: cam aro (101284)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101284

ha kell, akkor az illesztes jogosagat irod felul. 

..mert jol illesztett dugo nem billeg. > tehat nem is akad.  

ergo.. kozombos szamara barmi palast nyilas. 

 

..de kepzeld el a szitut, amikor a dugo percenkent  hat ezerszer akad meg a szivo, es kipuff letoresben. 

...szerinted meddig birna  ezt ? 

-------------

 

Előzmény: kgaboroo (101283)
kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 0 101283

Egy Yamaha dugattyú. 

 

 

 

Még a gyűrűhornyok is le vannak törve. Szóval kell az.

Előzmény: cam aro (101282)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101282

errol - is - szol a bejaratas. 

 

 kell a letores, de majd azt megcsinalja maganak. 

ugymond, ossze kopik.

pont annyira, amennyire kell. 

..attol pontosabb te sem leszel. 

------

 Az éles hengerfuratok hántolóként működnek""

 

hun ? 

..ahol log a dugo. 

koll nekunk a logo dugo ? 

nneem. 

Előzmény: kgaboroo (101281)
kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 0 101281

Kell a letörés, egyrészt azért mert ha nincs akkor a szívórés alsó éle esztergakésként működne, másrészt a dugattyúszoknyán lévő letörés miatt kevésbé akad a dugó. Az éles hengerfuratok hántolóként működnek.

Előzmény: cam aro (101280)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101280

forditsd maskent. 

nem akad meg a szoknya a szivoban. 

de billeg a dugo. 

ez minden egyes billegesnel egy pici /akadas/ kis pofon annak a vekony szoknyanak. 

ami elobb/utobb megunja.. es akkor reccs. 

-------------

ez a vezero el letores minden 2t tuning oldalon megvan emlitve..

..es en mindig rohogok rajta.

nincs ra szukseg.  

egy jol illesztett henger/dugo paros nem fog billegni..

ahol fog, ott majd megcsinalja maganak a letoreseket.

de az tevhit, hogy majd a TE letoresed fogja meggatolni abban hogy ossze akadjon.  

 

Előzmény: kgaboroo (101278)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101279

tobbet tudtam a reszelok gorbiteserol, mint az oreg kovacs a falu vegin. 

 

tuningoltam simokat, 125 mz-ket..meg kecske jawat is poenbol. 

de 250 mzt nem.

illetve,.de , de  azt inkabb optimalizalasnak hivnam.

ott, ahova hasznaltam  nem volt szukseg az abszolut csucsra sem loeroben, sem vegsebessegben. 

ellenben szukseg volt a stabil nyelgaz koruli mukodesre, akar 4-5 oran keresztul.. terepen. 

...reg volt.. jo volt. 

====================

 

Előzmény: Atti6909 (101276)
kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 0 101278

Ha nincs letörés a szívórés alján és a szoknyány akkor talán. Vagy ha annyira kopott a henger, hogy eltünt róla a gyári letörés. De ekkor már amúgy is használhatallan a motor. Normál esetben azért ez a jelenség kizárt.

Előzmény: cam aro (101273)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101277

csinaltam olyan 3 sebesseges 51 simot ket ora alatt, hogy masodikban 70-et ment.

jottek haverok, hogy akkor most nekik is olyat.

 

nem lehet.

mas az alap.

nem tudod atultetni csak az iranyvonalakat egy masik motorra.

pl epp ezert nem lehet konyvbol/netrol -jol- tuningolni.

 

elered a 70-80%-at.. azt nezel hogy a tied most miert nem olyan.

azert, mert masmilyen.  

Előzmény: Maketheworldabetterplace (101275)
Atti6909 Creative Commons License 6 napja 0 0 101276

Azért Te is tudsz valamit.:)

Előzmény: cam aro (101273)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 6 napja 0 0 101275

Olyan srac csinalta akinek 140 el ment a 125ose es gyorsulasra es vegre is jobb volt a 250eseknel. Dugo oldalabol szedes, bemunkalas zegereknek, 150es dugoba 125 csapszeg. Megvan meg az a dugattyu.

Előzmény: cam aro (101271)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101274

mit ersz vele ? 

semmit, attol meg utni fogja a szivorest a dugo szoknya. 

(aze' mer' billen ) 

de tobb.

pont a szoknyan kialakult letores mutatja /ha mas eszkoz nincs/ hogy nem jo.. 

billen a dugo. 

 

 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (101270)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101273

be.

a 250/1-en be.  

mondjuk ehez kell 0.2mm feletti kopas. 

Előzmény: kgaboroo (101268)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 6 napja 0 0 101272

2000nel gazadasra Cükcükcülolt es kopte vissza a benzint a legszuro fele.

A kipufogokonyok es henger tett szukito viszont novelte alul a nyomatekot. A hangjat is csokkentette. 5ben 25 tol huzott gazadasra.Az 1500/min. Csak egyhengeres es rezgett a tukor es ugralt a blokk. Szegeny ember fix pozicioju power szelepe.:)

 

Facebookon most tettek fel fotokat 27000kmt futott boxer Bmwrol vezermutengely kopasrol. a

Előzmény: kgaboroo (101267)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 101271

ez nem igy, Ternai modra mukodott. 

a 60's evekben meg belefert a gyari szorasba egy ilyen jellegu 'tuning'

csupa pozitivumal. 

 

de az etz ettol precizebb szeker volt.

ennel mar csak pro/kontra jellegel tudtal hazibarkacs

tuningot kivitelezni. 

 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (101265)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 6 napja 0 0 101270

Nem lehet a dugo aljara letorest kesziteni 45 fokban?

Előzmény: Atti6909 (101266)
Atti6909 Creative Commons License 6 napja 0 0 101269

Igen. Két esetben javítottam. Az egyik előttem történt,terhelés nélkűl gáz adásra.

Előzmény: kgaboroo (101268)
kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 0 101268

A szoknya beakad???

Előzmény: Atti6909 (101266)
kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 0 101267

Az ETZ-k dugattyújából nem kell levenni semmit sem, mert rosszabb lesz. A TS dugójából lehet mert az sokkal jobb lesz. De a kopott súbert becsörgeti alapjáraton.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (101265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!