Keresés

Részletes keresés

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 30 perce 0 0 102063

Tolts fel kepet a sportdobrol. Kivancsi vagyok a meretere, amivel ekkora fordulatszamemelkedest hoz letre.

Gyari, de nyitott dobbal vilagitas nelkuli 1500/min mindket izzoszallal(55+60W) beterhelve 800/min re esett.

Előzmény: denesatti (102057)
cam aro Creative Commons License 7 órája 0 1 102062

szegeny keverek szeret porogni de nincs benne energia,  a legkisebb terheles megfogja. 

 

ha toltesed fogna ekkorat a motoron, akkor mar leegett volna. 

mondjuk mérni is lehet. :))

 

Előzmény: denesatti (102060)
pancsipancser Creative Commons License 17 órája 0 0 102061

Túl sokra ne számíts, én ezt nyáron vettem 95-ért friss vizsgával! (azért ezzel is kell kicsit foglalkozni, de teljesen motorozható)

Előzmény: Prefetto (102059)
denesatti Creative Commons License 19 órája 0 0 102060

Az alapjárat annak megfelelően változik, hogy van-e világítás vagy sem.

Nem inkább töltéssel kapcsolatos a gond? 

Nem akarok okoskodni, csak furcsa hogy karburátoros beállítást említettél.

Előzmény: cam aro (102058)
Prefetto Creative Commons License 30 órája 0 0 102059

Sziasztok!

 

Eladnám az ETZ 250-emet, én már nem fogom megcsinálni. Látjátok az előzményeket is. Őszintén leírom, milyen, aztán akit érdekel, azzal alkudjunk meg.

 

Két éve vettem, nem indult csak röffent. Otthon kiderült hogy a srác szerelgette, de mindent összevissza (porlasztó, gyújtás, egyebek.). Sikerült feltámasztani, szépen jártam vele, de nagyobb teljesítményeknél mindig valami beadta a kulcsot. Hol dugattyú lyukadt hol csak tömítés lett kuka. Kb. hetente... és elegem is lett... utoljára már szétverték a generátort a golyók meg ilyen élvezetes dolgok lettek. 

 

Most SV van, más kategória, pont megfelel.

 

AF-es a a váza, kb 30 éves, tárcsafék. Van mindenféle kisebb baja. henger levéve, másik porlasztó, gyári és utángyártott henger+fejek, új dugó, gyűrűk, eredeti kissé megsérült dobozok, Krauser. Ronda, szutykos, béna.

 

Vizsga nyárig. Mennyit érhet?

 

cam aro Creative Commons License 30 órája 0 0 102058

vagy zarlat van az elektromos rendszerben, vagy a valoszinubb hogy keves uzat/sok levegot kap. 

 

goto karburator beallitas. 

Előzmény: denesatti (102057)
denesatti Creative Commons License 1 napja 0 0 102057

Sziasztok!

Vásároltam egy csodás ETZ 125 motort sportdobbal :) , mellyel kapcsolatban segítséget szeretnék kérni.

 

Az alapjárat világítás nélkül felmászik 3-4000 környékére, de világítással szépen pöfög 1800-2000 körül.

Ez normális jelenség, vagy valami hiba van a gépezetben? Utoljára 30 éve volt ETZ-m, nem emlékszem ilyenre... :)

Köszönöm előre is.

Attila

 

trophy sprint Creative Commons License 5 napja 0 0 102056

Hahhah! Nem teljesitem harom kivansagod! >:-)

 

Eltuntem? Ja...igen, vettem egy Hondat aztan joforman mar csak azt hasznalom. ;)

Mi a helyzet a kiralyne orszagaban?

Előzmény: cam aro (102055)
cam aro Creative Commons License 2018.12.07 0 0 102055
Kiengedtek a palackbol dzsinny? 😆
Előzmény: trophy sprint (102054)
trophy sprint Creative Commons License 2018.12.07 0 0 102054

Na?

Mivan?:D

 

 

Kiteszem a lábamat 1-2 évre és visszajönnek a régiek?:D  Noormáális??

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2018.12.03 0 0 102053

Probalt mar vki nagyobb atmeroju 64xx csapagyat szerkeszteni a fenevadba? Nagyobb golyoatmero, kisebb merteku kopas.

pancsipancser Creative Commons License 2018.12.03 0 0 102052

Ott a pont!:-))

Előzmény: Maketheworldabetterplace (102051)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2018.12.02 0 0 102051

Ugy hogy a 6 sebessegbol(ures,4 elore, 1 hatra) a hatramenet elromlott.😂😂

Előzmény: pancsipancser (102050)
pancsipancser Creative Commons License 2018.12.02 0 0 102050

Honnét van Neked 5 sebis trabid??:-)))))

Előzmény: Maketheworldabetterplace (102049)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2018.12.01 0 0 102049

Temazzunk.

Gatya a derekam, nem tok motorozni.

Hideg is van motorozni.

Felkapcsolok 5. be es megy mig szet nem hullik, nem romlik el rajta semmi. Szelepet es feszket nem kell csiszolni, vezermuszij nem szakad, vezermulanc nem nyulik.😉

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2018.12.01 0 0 102048

Ha mer Do not feed the MZ Troll!😂

Csurnel Creative Commons License 2018.12.01 0 0 102047

Azert a vegen valahonnan biztosan elobujik majd egy, ha mast nem a szulohazajabol...:-)

Előzmény: pancsipancser (102046)
pancsipancser Creative Commons License 2018.12.01 0 0 102046

Basszus! Ti aztán jó sokáig keresitek azt az MZ Troll-t!!:-)))........Behalt a topic!:-((

Előzmény: Csurnel (102045)
Csurnel Creative Commons License 2018.11.20 0 0 102045

Sziasztok,

 

Tovabbra is keresek MZ Troll (IWL TR150) robogot sajat reszre. Felujitott es felujitasra varo is erdekel. Ha esetleg tudnal eladot kerlek email-ben jelezd.

 

 

Koszonom

 

Zoli550 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 102044

Köszönöm a válaszokat,véleményeket az ügyben. 

Előzmény: Zoli550 (102036)
cam aro Creative Commons License 2018.11.19 0 1 102043

a valtonak mindegy mi az olaj viszkoja. 

a kuplungnak nem. 

 

Előzmény: gesszti (102041)
kgaboroo Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102042

Nem fog ártani neki. 14 éves motorról van szó, már nem újszerű az illesztés.

Előzmény: gesszti (102041)
gesszti Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102041

Sor4, V2, boxer... mind más technika. A váltó meg ne az olajtól legyen finom, hanem a szerkezete legyen jól megtervezve.

Előzmény: kgaboroo (102040)
kgaboroo Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102040

Azért, hogy legyen egy finom váltód. Ez nem olyan mint egy autó, itt a váltó is a motorolajból ken. Nálam a Gladiusnál min 10-50 kellett, de pl a bmw-be 10-60 ajánlott.

Előzmény: gesszti (102039)
gesszti Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102039

Vízhűtésesbe miért kell w50-es normál használatba. Még a levegősnél is 40 az alap előírás.

Előzmény: kgaboroo (102035)
gesszti Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102038

Ha 10w30 az előírás, akkor vagy ilyet vagy max 10w40-et tennék bele. Inkább a gyári előírást normál használathoz. Ha nem pályázik sokat, akkor elég.

Előzmény: Zoli550 (102036)
kgaboroo Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102037

A sebváltó miatt ajánlatosabb egy vastagabb melegoldali viszkozitás. De már a motor kora miatt is érdemes.

Előzmény: Zoli550 (102036)
Zoli550 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102036

A könyve 1030 at ír elő. Azért el szabad térni vagy ez nem ilyen egyszerű?

Előzmény: kgaboroo (102035)
kgaboroo Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102035

Normál használatra az 5100-as 10-50w változatát. Sportos motorozáshoz jobb a 7100-as szintén 10-50w.

Ettől hígabbat ne használj.

Előzmény: Zoli550 (102034)
Zoli550 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 102034

2004 es hornet 600ba motul 5100 vagy 7100 lehet a jobb választás? Nem értek hozzá és nem az enyém😉. Köszönöm. 

Előzmény: gesszti (102033)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!