Keresés

Részletes keresés

Motormz Creative Commons License 4 órája 0 0 100875

Üdv! Ha lassan esik vissza a fordulatszám,az dús keverékre utal.

Előzmény: Peti251 (100870)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 6 órája 0 0 100874

Ugy tapasztalom a gepek is bekopnak x fordulatra es sokat ott hasznalva ott uzemelnek jol. Kb. jora be lehet loni a keveresi aranyt/fogyasztast/gyujtasi idopontot/kipugogo hangolast. Ami 3000ren es 6000en is jo az sehol nem rezonal igazan jol.

Előzmény: gesszti (100873)
gesszti Creative Commons License 16 órája 0 0 100873

"Lehet benzin es 2T olaj is az oka."

 

Jaja. Biztos gagyibb a mostani benzin, és olaj, mint amit 40 éve belelocsoltak ezekbe a motorokba.

 

 

A detonálás 99%-ban a benzinszegény keverék miatti túlmelegedéstől van. BVF karbi nem képes minden használati körülményhez stabil keveréket biztosítani. Be kell lőni ahhoz a stílushoz, ahogy legtöbbször használjuk a motort, és utána ezt figyelembe véve kell használni a gépet. Ha nagyobb terhelés, és sebesség a cél, akkor biza oda kell neki adni a benzint, amit kér.

 

 

Persze egy vassal perselyezett gyertyamenet, vagy rossz hőértékű gyertya, vagy hibás szimmering, vagy hengertalptömítés át tudja baxarintani az embert rendesen. Ahogy a gyáritól eltérő állapotú, vagy geometriájú kipufogó is.

 

 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (100872)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 17 órája 0 0 100872

Ja.Gazelvetelkor kevesbe hul.

A detonalas okat jelk megszuntetni es nem a motort benzinbe fullasztani. Lehet benzin es 2T olaj is az oka.

Előzmény: Peti251 (100870)
cam aro Creative Commons License 26 órája 0 0 100871

detonal -

szegeny keverek kevesebet hut, lassabban eg, tobb ideje van futeni. 

 

fordulat eses-

jo kerdes.

fals levegore fognam.. keverek kepzestol max attetelesen fughet. 

(egesi csucs nyomas kevesebb,  > kisebb ero tartja vissza a lendtomegeket. ) 

 

uzemanyag szint. 

karb mukodesi alapja a venturi elv. 

nem mindegy milyen alacsonyrol kell felszivnia az uzat. 

nyilvan magasbol.. konyebb. 

 

nagyon sarkitva.  

Előzmény: Peti251 (100870)
Peti251 Creative Commons License 27 órája 0 0 100870

Megoldódni látszik a probléma. kaptam egy tippet, és talán bejött. Meg kellett emelni az üzemanyag szintet, meg tökig be kellett hajtani a levegő csavart. Így is van egy kis detonálás de alig észrevehető.

 

Érdekelnének a miértek. mitől detonál gázelvételkor? miért esik vissza lassan a fordulatszám? milyen hatása van az üzemanyag szint változásának? mit befolyásol?

Előzmény: cam aro (100868)
Peti251 Creative Commons License 2 napja 0 0 100869

Rövid helyzetjelentés: tegnapelőtt elmentem vele dolgozni. visszafelé volt ez a tekergetem menet közben. Oda is értem vele a bárdihoz, de visszafelé 30 méter után egyszer csak megállt. Nem volt szikra. Nem szaporítom, utánfutó lett a vége. tegnap este már fürdés után 20:43 kor nem bírtam magammal, lementem, elkezdtem foglalkozni vele. villám hiba kizárással egy perc alatt meg volt a diagnózis: trafó. Alattam így menet közben nem halt még le. Nézem: 12V. Anyád. A 6V-os TS-en. Ma megyek vele megint, tettem el mindenféle szerszámot. este írok hogy milyen volt. Az esti próbakör bíztatóbb volt. Szerintem nem volt elég erős a szikra alapjárat környékén...

Előzmény: cam aro (100868)
cam aro Creative Commons License 3 napja 0 0 100868

hivd maskent, ne falsnak. 

hivd mondjuk nem megfelelo keverek kepzesnek. 

abba belefer a fals is, es meg sok minden :) 

 

vagy izzik benne valami, vagy keveset kap.

 

 esetleg tobb osszetevos problema halmaz. 

Előzmény: Peti251 (100866)
Hr.Geiger Creative Commons License 3 napja 0 0 100867

Főtengely szimering? Az is tömített? :-)

Előzmény: Peti251 (100866)
Peti251 Creative Commons License 3 napja 0 0 100866

Korábban már volt téma, de nem igazán emlékszem a megoldásra. Gáz elvételkor, főleg magasabb fordulatról (pl váltásnál) kb 3-4 erős detonálás hallható. Emellett az alapjárat sem jó, nem stabil, le akar állni, ha nem tekerek oda a súbermagasságnak. ezzel a beállítással egy kör múlva meg már 3000 az alapjárat.

 

Ha elveszem a súbermagasságot teljesen(menet közben akár) akkor megszűnik a detonálás.

 

Fals? hol? mindent letömítettem. 

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 3 napja 0 0 100865

Sokalltad a 8 litert. Eleg oda a 90es.

Előzmény: kisgépszerelő (100864)
kisgépszerelő Creative Commons License 4 napja 0 0 100864

Amit küldtetek abban 105-ös volt írva mint gyárilag.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (100863)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 4 napja 0 0 100863

A 90 es.

A 110 E85hoz megfelelo kb.

Előzmény: kisgépszerelő (100860)
kisgépszerelő Creative Commons License 4 napja 0 0 100862

150Ft volt 1db kibírtam :D. 

Én is erre jutottam.

Előzmény: transitosimi (100861)
transitosimi Creative Commons License 4 napja 0 0 100861

Szia.

 

Vedd meg mindkettőt,és kezdj a kisebbel.

Nem drága a fúvóka,kibirod.

Előzmény: kisgépszerelő (100860)
kisgépszerelő Creative Commons License 4 napja 0 0 100860

Hello!

 

Itt a környéken(Pécs) csak 90-es vagy 110-es fúvókát tudnak adni melyiket javasoljátok?

(1db fúvókát nem szeretnék a netről rendelni és holnapra kéne a moci.)

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 4 napja 0 0 100859

Igy van. Arrol volt szo hogy a 100 es a 6000 sok a motornak. Nem sok, mert versenymotorkent 12000 es 200 a valoban sok.

Előzmény: neszójjjábe! (100858)
neszójjjábe! Creative Commons License 5 napja 0 0 100858

egy versenyzésre készített, hangolt erőforrást felesleges az utcaihoz hasonlítani.

az extrém igénybevételnek kitett alkatrészek élettartama töredéke amazokénak.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (100853)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 100857

Az jo fuvokameret egy 40mm karbis 500as Honda Crbe. Akkor csak 3x annyi benzint ad mint kene.

Csereld ki 90-100-as fofuvokara.

 

Előzmény: kisgépszerelő (100854)
Motormz Creative Commons License 5 napja 0 0 100856

Váltó oldali főtengely szimering,szívató dugattyú zárása...?

Előzmény: kisgépszerelő (100855)
kisgépszerelő Creative Commons License 5 napja 0 0 100855

Kipufogó és légszűrő tiszta.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (100852)
kisgépszerelő Creative Commons License 5 napja 0 0 100854

Kompresszió van benne, de most szedtem szét és 175-ös főfuvóka van benne.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (100852)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 100853

50tol(fogyasztasminimum)100ig birnia kene.

58mm es lokethosszaval az 5500-6000/min fordulatszam nem eredmenyez veszelyes dugattyuatlagsebesseget. 6000nel 11,6m/s. A versenymotorokban 20-25m/s.

 

Ha 100-nal nem erezne jol magat mi logika lett volna 125-ost 12-13000/min fordulatszamra tuningolni 200 feletti vegsebesseggel? MZ RE 125

Előzmény: neszójjjábe! (100851)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 100852

Hova tunhet el 8 liter benzin amibol 4-5 litert eleget...3 liter eltunik.

Ha tul nagy a kipufogo ellenallasa eltomodes miatt tobb kipugaz marad bent a hengerben es romlik az eges.

Ha tul kicsi a kipufogo ellenallasa tul sok friss keverek aramlik ki a kipufogoba es tul keves aramlik vissza.

Kipufogo nelkul 70km/h t tudott a 110 vegsebessegu gepem.

 

Kompresszio es motorfek eros a gepben?

Előzmény: Hr.Geiger (100850)
neszójjjábe! Creative Commons License 5 napja 0 0 100851

azért, azt tegyük hozzá , hogy a százat nem azért kell megfutnia, hogy állandóan akkora sebességgel

fusson a gép (hiszen ott már tényleg vége van , pörög a motor rendesen)

hanem mert ez (is) jelzi , hogy jó kondiban van a motor.

igazából 70-90 km/h között érzi jól magát a huszonötös.

Előzmény: Hr.Geiger (100850)
Hr.Geiger Creative Commons License 5 napja 0 0 100850

Hali!

Már jó rég volt, mikor utoljára MZ-t karbantartottam - 25 éve már négyütemű motorokkal járok - de azt gondolom, hogy lekapod a jobboldali oldaldeknit, kiveszed az akkumulátort, majd utána hozzáférsz a légszűrőbetéthez.

Tapasztaltabb MZ-s kollégák majd kijavítanak, ha rosszul írtam le.

Azért a karbiban a fúvókáidra nézzél rá, mert ha korábban valaki nagyobbakat rakott bele, akkor simán behúzza a több üzemanyagot is, nem fog tiltakozni.

Viszont ha 80-85 a vége csak,akkor érdemes lenne a kipufogódat is megnézni, mert ha sok benne a koksz, az vissza tudja fojtani a motort...

Ha tud rendesen levegőt szívni és a kipufogóban is el tud távozni a gáz, akkor 100-at szerintem is illene mennie egy nyolcadliteres kis MZ-nek. Én TS125-tel kezdtem a motorozást 16 évesen, alattam akkor 110-et is ment.

Évekkel később, mikor már megemberesedtem, nosztalgiából még előszedtem és a 90-et simán vitte, szóval érdemes lenne átbogarásznod mindent, hogy újra szóljon a kétütemű! :-)

Előzmény: kisgépszerelő (100845)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 100849

Igen. A 125 5 litert ker 100nal. A 250 4 litert 70 nel.

125 felgazon 3.8 volt.

Előzmény: Peti251 (100840)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 100848

50nel 2,5-3liter.

Előzmény: Hr.Geiger (100839)
neszójjjábe! Creative Commons License 5 napja 0 0 100847

akkor ott valami gebasz van!

jól beállított motor, szakszerűen karbantartott motorkerékpár esetén vinnie kéne a százat.

Előzmény: kisgépszerelő (100843)
kisgépszerelő Creative Commons License 5 napja 0 0 100846

Mit javítsak a szivatón?

Állítsak a bowdenen?

Ebben is van olyan gumipogácsa mint a Simson-ba?

Előzmény: Maketheworldabetterplace (100838)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!