Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.05 0 0 103443

Szívesen!

Méretben talán az utángyártott stimmel a gyárival, mert azt nehéz elrontani, a km meghajtós részét viszont már nem elég nagyjából kimunkálni, úgyhogy várjuk a tapasztalatokat.

Előzmény: kkbarnakk (103442)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.03.05 0 0 103442

Szia!

Köszönöm a tippeket.

Meg is rendeltem

Ha beszereltem, akkor majd jelzek a minőségéről.

Üdv

Barna

sándor67 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 103441

Sziasztok! ETZ tárcsafékes első villát keresek megvételre!

roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.01 0 0 103440

Szia!

 

Nem tudom, hogy eredetit, vagy utángyártottat keresel, de utóbbiból van két fajta is, ha az megfelel.

https://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-ts-es-125-150-lancvedo-bakelit-gyari----15890

https://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-ts-es-125-150-lancvedo-bakelit----2552

Én nem vettem/láttam még egyiket se, így nem tudok a minőségükről semmit, de kapható boltban, létezik, pedig azt mondogatják, hogy ezekhez már nincs alkatrész.

A 2024 január 16. óta vásárolható darabhoz azt írták hogy gyári, ami biztos nem igaz, de akkor nem lehet olyan rossz.

Előzmény: kkbarnakk (103439)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.02.28 0 0 103439

Sziasztok !

 

MZ TS 125/150-es motorkerékpárhoz keresek láncvédő bakelitet.

Van valakinek eladó?

 

Segítségeteket előre is köszönöm

 

kasabarnak1977@gmail.com e-mail címen elértek.

 

Üdv

Barna

cam aro Creative Commons License 2024.02.22 0 1 103438

az rgv-hez meg mindig van gyari alkatresz ,vagy minosegi utangyartott.  

radasul a csillagok kozt az ara a jo peldanynak.. 

az mz-hez mar 25 eve gyari csak lomibol, vagy ocska szar utangyartott.  

raadasul a csillagok kozt az ara egy jo peldanynak..

kis magyar szoc.real..  

 

olyan ez, mint az elso randi. 

...vagy az elso berugas. 

...emleknek jo volt, de hagyjuk.. 

Előzmény: GFU-880 (103436)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.22 0 0 103437

Etz és Rgv is.

Előzmény: GFU-880 (103436)
GFU-880 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 103436

a 90 es evekben egymas melle allitottak a TZ-et meg egy RGV-et...hááát urtechnika volt a ndk-s vasdarab melett

100bol 99x a suzukit valasztottak volna a zemberek.... na de hol vannak mar azok az rgv-ék? a kukaban... etz meg meg mindig kivanatos :) 

Előzmény: főgóré (103435)
főgóré Creative Commons License 2024.02.21 0 2 103435

ha egy ilyen nagyon szép, csilli-villi darabot kiraknának egy motorkiállításra , tuti lenne rá kereslet

nálam mindig, több képernyőn/monitoron is autós- motoros kiállításokról mennek videjók, nyugatiak

és persze, kurva gyönyörűek, menők a mai motorok, de egy ilyen tézé sem vallana szégyent közöttük

azonban, azt hozzá kell tenni , hogy ez máshogyan szép..

 

GFU-880 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 103434

sose gondoltam volna 1986-1994 kozott hogy valaha is (2024) ilyen kepekre fogom a nyalamat csorgatni mert akkoriban CX-re meg VFR-re es a tarsaira ment a recska :) 

Előzmény: főgóré (103433)
főgóré Creative Commons License 2024.02.21 0 1 103433

a legjobb formájú emzé ,ever

 

ez a hátulról előrefelé lejtő vonal nagyon divatos volt akkoriban, de a mai napig is

a felemelt hátsó váznyúlvány cső, a kipufogó vége, a hátsó lámpák, a henger bordázata is ezt erősíti

bár , a hátsó kerék is 18 collos, a 3.50-es méretével nagyobbnak hat , mint az első kerék 2.75x 18

volt aki előre még kisebbet 16 collos kereket rakott, valamint csutkakormánnyal sportosította

autó-motorban lehetett  , tök jól átalakított, fel spoilerezett gépet látni

 

még a ferrari mellett is, tök barón néz ki

 

gyönyörködjünk a részletekben

 

 

 

 

 

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2024.02.14 0 0 103432

80's evek vege. 

nyilvan az ndk csoport volt tobbsegben. 

Előzmény: garázsharcos (103431)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.14 0 0 103431

Ja, nem is, inkább a harmadik...

Előzmény: garázsharcos (103430)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.14 0 0 103430

Köszi.

Gondolom, az első kategória lehetett a legtömegesebb.

Előzmény: cam aro (103429)
cam aro Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103429

kategoria fuggo volt. 

 

III. osztaly,..utcai motorok,  fodaraboknak gyarinak kinezonek kellett lennie. 

II. osztalyban barmit lehetett. (epitett kategoria. )

I. osztaly csak gyari verseny motorok.

Előzmény: garázsharcos (103427)
cam aro Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103428

at lett ugorva. 

elso telok kiszakadtak, fotengely tort, vaz rogyott 10 centit. 

haza setaltam.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103426)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103427

Milyen gépszabályok voltak akkor egy Enduro bajnokságon?

Lehetett változtatni a motorokon?

Előzmény: cam aro (103423)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103426

Manapság az 1es negyedgáz. Át kell ugrani. Remélem nem lett sérülésed.

Előzmény: cam aro (103425)
cam aro Creative Commons License 2024.02.12 0 1 103425

kiugrott elem egy beton korlat. 

110nel. .

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103424)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.12 0 0 103424

Eldugult fúvókás 50essel, és defektes kerekekkel. Én a lottó5öst nyertem volna meg, de a számokat nem találtam el. :)

Hogyan csuktad össze az Etzt, ami könnyen fordult Cam Aro tuninggal? 

Előzmény: cam aro (103423)
cam aro Creative Commons License 2024.02.11 0 0 103423

vegig vittem egy ev orszagos enduro bajnoksagot.

anno. .. kurva regen.. 

nem nyertem soha. 

de 2-3-4 helyezett kozt voltam mindig egy szaros 50 es simoval, a 70esek kozt. 

(30+ indulo kozt. ) 

a 250ben bajnok lettem volna. 

tudom, mert tudom ki nyerte .

tudom, mert egyutt edzettunk 250-ben. . 

csak en osszecsuktam az etzt a szezon elott, a bajnok meg nem.

(igy maradt a simo ) 

szvsz nekem te ne magyarazz arrol hogy mi hogyan fordul..

koszi. 

=================

 

 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103422)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.11 0 0 103422

Kicsivel driftes 180as forduló homokon tempósan, a nagy egyenesen akart inkább menni, azt kényszeríteni kellett.

Futómű, fék váz, vázgeometria, motor. Gsxr1000 se lesz crossmotor 2 bütykös gumiabroncstól. :)

Előzmény: cam aro (103421)
cam aro Creative Commons License 2024.02.10 0 0 103421

a kis etz 10 loero koruli.. 

a nagy 20 koruli. 

kurvara nem szamit semmi geometria ekkora sebessegnel. 

csak az hogy melyik menyire birja megporgetni azt a szoroncsetlen kereket..

hogy csusszon. 

 

mondjuk en lab nelul is porogtem mindkettovel 3-4 koroket.. 

volt hogy fejteton, de az mindegy.. 

de te biztos jobban tudod. 

befejeztem. 

nem valtoztal. 

=================

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103420)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.10 0 0 103420

Azé hát. Villaszög, utánfutás, vázgeometria, fizika csak felesleges időpocsékolás. Jó motoros Pony Romettel lenyomja a man szigeti 1000RR ászokat. :)

Előzmény: cam aro (103419)
cam aro Creative Commons License 2024.02.10 0 0 103419

az csak aze' lehetett mert nem tudsz motorozni. 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103418)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.06 0 0 103418

A letett lábbal farkicsapva 180 fokos fordulat homokon számban a kis Etz gyors volt, a 250essel nehezebb volt. Az inkább egyenesbe akart állni. A 250es Jawa még inkább.

Előzmény: cam aro (103416)
cam aro Creative Commons License 2024.02.05 0 1 103417

meg ugyis hogy a 250 lengovillajat kapta. ""

ja nem. 

ez az en agymenesem volt 25-30 eve. 

125 etz vaz, 250 etz blokk, 250 etz hatso villa, 250 etz ulles. 

250 etz uza tank.. 

ez igy nem fert a rovid vazba, a tankbol lett kivagva cirka 7-8 centi.. 

 

sokal elorebb lehetett ulni, 

fordult ugy mint egy 125, de lehetett keresztbe menni mint egy 250. 

nem volt rossz konfig.. 

 

csaka faszom.. jo alkatresz mar akkor se nagyon volt hozzajuk.. 

ment a levesbe. 

(falu, konyvtar, ne buzujja. nincs internet. ) 

============================

 

Előzmény: cam aro (103416)
cam aro Creative Commons License 2024.02.05 0 1 103416

A kis tank felfelé magasítása miatt tűnik optikailag összenyomottnak.""

 

neeem. 

hanem azert mert a 125etz  vaza amire a 251-et ratoltak rovidebb mint a 250 etz. 

meg ugyis hogy a 250 lengovillajat kapta. 

szvsz da.. ossze nyomtak. 

hogy melyik jobb.. az meg attol fugg ki mit szeret/szokott. 

nekem a 250 is jol fordult. ..bar lehet nehol leert itt ott.. 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103413)
GFU-880 Creative Commons License 2024.02.05 0 1 103415

hogy néz ez ki?

 

nagyon fajan nez ki :) 

volt ilyenem is zsir uj.... nagyon kis patent erzes volt hajtani... jobb volt mint vmi akkor mar tobb mint 10 eves leutott lekopantott 2-3x felfurt ETZ 250-es.... 

na de akarmilyen jo is volt nem lehetett "buzeralni" mert mindig minden mukodott rajta.... egy ido utan már uncsi volt! :) 

 

inkabb epitettem magamnak valot :)

250/1-es vaz.... ETZ 250-es hatso villaval... panonia tank... 

elol hatul kis kerek elore magam fuztem tarcsasra

sulypontja de az ulespontja lejebb esett mas erzes volt donteni vele behuzni a kanyarba mint a nagykerekes gepeket... 

ETZ 250-es 12V-os blokk elektronikus gyujtassal

kesobb ment a tovabbi alakitgatas....

nyitott vastagabb rendes lanc hozza nagyobb fogaskerekek elore hatra

mas okorseg.... choperesites :) elore hosszabb telok... osztott ullesek.... csep tank... kromozasok.... ahhhh regi szep idok :) 

Előzmény: főgóré (103411)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.05 0 0 103414

Dugattyús olajozó megoldást( injekciós fecskendőszerű+meghajtása) próbált már valaki?

Előzmény: kgaboroo (103412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!