Tök 0 akksival nem nagyon sikerült még elindítani. Ha régen nem ment, akkor esélytelen. Ha rendszeres használós gép, akkor van csak esély arra, hogy a maradékmágnesessége fel tudja gerjeszteni a dinamót.
Ha nem jól van bekötve, akkor pláne esélytelen akku nélkül elindítani. Viszont alig 2000 Ft egy 6V-os agm akksi. Próbálni tökéletes. Csak vigyázz, nehogy túltöltsd. max 7 V-ra állítsd a töltését.
Ha hoszabb útra tervezel a TS-el, akkor alakítsd át a feszszabályzót diódásra. Egy 1645-ös schottky diódával ki kell váltani a visszáramkapcsolót. Onnantól hibátlan, és örök a töltés, amíg a szénkefe el nem fogy. Bőven bírja a tompítottat + tölti a navigációt is. Ha messze mégy vele, akkor legyen egy jó rendes lötyögős savas akksi benne, mondjuk yuasa, tartalékban meg 1 6V-os agm tarcsiban. Az elég, 10-20 km-re, amíg eljutsz segítségig.
Szia ! Szeretném kérdezni hogy a kapcsoló teljesen jobb pozícióban,akku nélkül is be kéne hogy robbanjon ? Tologálom mint a hülyegyerek,de semmi életjelet nem ad.A lámpatök lett fényezve,biztosan ki kellett kötni az előző tulajnak a kapcsolót,lehet hogy nem jól rakta vissza a vezetékeket.Szerinted az akkut kapcsoljam le mintha nem volna,és úgy próbáljam ? Nem találok egy értelmes rajzot ahol le tudnám ellenőrizni a bekötést a kapcsolónál.Nemrég vettem a gépet,le szeretném ellenőrizni,hogy működik akku nélkül vagy sem.Fontos dolog,mert hosszabb útra is tervezek menni vele,és ha valami ok miatt lemerül az akku,akkor is bírjam használni.TS 250-1 a gép,79-es.Segítettél régebben a Danuvia fórumon,tanácsokkal,mikor szereltem a robogó gyújtást.Köszönöm előre is a segítséget.
Bronzvesovel akkora koveket pontosan megmunkalni kb. lehetetlen. Vagy ontottek vagy egyenesen terjedo dologgal vagtak. A kemeny anyagot mivel munkaljuk meg pontosan es gazdasagosan temaja.
megmértük együtt fúrás előtt a dugót. nem emlékszem hogy mennyi volt, talán 69.98. mondtam neki, hogy mindenhol 70.02- szeretnék mérni. Ehelyett mértem 70.05 -öt és 70.01-et is.