A mostani autokba nincs szukseg sem olomra, sem olom potlo adalekokra. A 25 eves Fiatunkba kell olompotlo, mert az akkori tervezes soran szamoltak az olom keno, illetve csillapito hatasaval.
A mostani uzemanyagokban egyeb mas adalekok vannak.
A gazos autok hasznaloinak is elmondjak, foleg akik regi autoba tetettek bele, hogy idonkent benzinnel is jarni kell, egyebkent pl. hideg inditasnal ugyis benzinnel fog inditani.
Az uj autoknal a kenes mar mas modon van megoldva, az uzemanyag olom tartalmaval, erthetoen, nem szamolnak...
Gázos autóknl hogy lehet megoldani a mindenféle benzinben található adalékanyagok hiányat? Mint pl régebben az ólom volt, monst meg helyette valami ólompótló adalék?
Tavaly kértem gázos árajánlatot 1.4 16V Thalicskára, de gyakorlatilag bruttó 300 eFt lehet beszereléssel- nekem nem éri meg.
...Köszönettel vettem árajánlat kérését.
EURO 3-as, EURO 4-es gépkocsikba csak hengerenkénti injektoros, szekvenciális rendszert szabad beépíteni.Minden korábbi rendszer csak kontárkodás, és elpazarolt idő az azokkal való kísérletezés.Az Ön autójába a Stargas Polaris hengerenkénti (szekvenciális) gáz injektoros rendszert ajánlom.A komplett rendszer teljes anyagköltsége: 175.000 Ft + ÁFA (Ez nagykereskedelmi listaár beszerelő műhely partnereink felé) Mit tartalmaz a 4 hengeres készlet?Elios 4H v. 3.3 gáz injektor vezérlő computert, Egymástól függetlenül működő, 4 db, common rail tokba szerelt gáz injektort, Beépített nyomás és hőmérséklet érzékelős intelligens reduktort, Hall szenzoros szintjelzős multiszelepet, töltőcsonkot, Szintjelzős kapcsolótkb. 40 50 literes pótkerék alakú tartályt (igény szerint) Vezetékköteget, injektor vezetéket, fúvókákat, csöveket, rögzítő bilincseket.A fenti készlet 135 kW teljesítményig alkalmazható, nagyobb teljesítmény igény esetén megnövelt teljesítményű sport injektorok rendelhetőek, de az ajánlatban említett gépkocsihoz ez szükségtelen.Hengeres tartály (53-90 liter) esetén további 8000 10.000 Ft + ÁFA árengedményt adunk.A beszerelés (munkadíj) költségeivel kapcsolatosan, illetve a beszerelő műhely partner kiválasztásával kapcsolatosan kérem keressen telefonon...
Nekem anno volt egy Zastavám, amibe belerakattam a gázt.
Fogyasztás kb annyira jött ki mint a benzinnel, szal az árkülönbséget lehetett számolni.
Teljesítményre nem vettem észre különbséget, teljesen korrekten ment azzal is.
Mondjuk nekem fel kellett újítani a motort, de ez inkább a silány minőségű olajnak és a karbantartás alacsony szintjének tudható be. Nem utolsó sorban, valószínüleg az óra is vissza volt pörgetve, amikor megvettem, mivel eléggé le volt már lakva, de akkor még fiatal voltam, és ilyesmire nem figyeltem oda.
Mivel a gáz "szárazabb" üzemanyag mint a benzin, ezért érdemes minél jobb minőségű olajat rakni bele.
Gondolhatjátok, mennyire örültem, amikor el tudtam adni, mondjuk ebben nagy segítség volt a gáz, mert asszem anélkül nem lett volna esélyem.
Összességében én meg voltam elégedve a gázzal, néha volt egy kis szaga, illetve a szűrőjét kellett elég sűrűn tisztítani (1-2 havonta), mivel elég kicsi volt benne.
Illetve a reduktor is elkoszolódik egy idő után, kb félévente takarítás, illetve évente egy új membrán nem ártott volna bele.
Ha hosszabb távra tervezel, akkor megéri belevágni. A zasti az karburátoros volt, nem tudom, hogy az újabbak mennyivel komolyabbak, de ez a technika is biztosan fejlődött már azóta. Nekem 95-ben rakták bele, és 99-ig használtam.
Ne hagyd magad nekem a 15000 asistancenél vették észre az én közremüködésemmel hogy folyik a jobb hátsó. Szó nélkül ugrottak neki és kicserélték. Egy vasamba sem került. De ha a lengéscsillapitó kopó alkatrész akkor ennyi erővel a kormánykerék is lehet kopó alkatrész. Kopó alk: fék kuplung stb
nekem 2004.06. havi motorház szigetelés és utas lufi kikapcs is van.
más
jártatok már ugy,hogy az első szélvédő jobb oldali gumiszigetelését majdnem elhagytátok ugy enyhe szélben és 120-130 km/h menéssel.az előzmény annyi egyszer kb 5 honapja már volt egy ilyen esetem akkor a felső sarkát a rönöban ujra ragasztották most az alsó sarka engedet el,a felső tartota meg.ezután a bal oldali következik és igy körbe érünk vagy csak egyedi eset?hasonló volt valakinek?
dieselnek gratula az uj géphez!
pár oldalal korábban volt szó az automatikus visszazárásról szó amit a rönöban kell bekapcsoltatni ez mindegyikben bent van vagy csak a riasztosokban?
utolagos utastér szüröt ha jol emlékszem csak a klimásakba lehet rakni erösitsetek meg ha nem?
A távollét oka, hogy az Axeleorval vívok nagy csatákat. Addig dialup, GPRS... :( Az utód típusa stimmel, "CL", csak éppen 1991 körüli. Kis pénzből ez tűnik a legjobb vételnek perpill. A Thaliaklubot ez nem befolyásolja. Hűtlen leszek bizonyos értelemben. Pedig nem szokásom :) Nehéz tőle megválni. Más most szomorú vagyok, üvölt a Kőbánya Blues...
A klubbal kapcsolatban türelmeteket kérem, remélem hamarosan újra lesz netem ill. eljutok egy netkávézóba.