Honnan lehet tudni, hogy milyen fajta kuplung van a kocsiba? Bowden vagy hidralikus? Én az előbbire tippelnék de, aki tudja a választ írjon. Persze ez egy alapkérdés és jogosan kilehet röhögni (és egy kicsit hülyének is érzem magam). Illetve Budapesten tud valaki ajánlani egy jó szerviz műhelyt, akik foglalkoznak tháliákkal és értenek is hozzá?
Tisztelt fórumozok!3 éve vettem egy 2005-ös 1,5 DCI-is 48KW-os Thaliát.Az EGR szelep tisztítása miatt levettem a levegőszűrőt és feltünt egy cső ami nem csatlakozik sehová.Tudnátok nekem abban segiteni ,hogy mi a cső funkciója és hova kellene csatlakoznia?
Tanacstalanságomban hozzátok fordulok segítségért.Renault Clio II 1998 évjárat 1.2 benzin.Tökre kimerült az aksim,amikor feltöltöltöttem előjött egy számomra érthetetlen jelenség.A kilóméterszámláló teljesen megbolondult.Bár régebben volt ugyanez a jelenség akkor az aksiról saru le-fel és megoldódott...de most nem.Előre is köszi.
üdv mindenkinek. Segitségre volna szükségem. A RENAULT tHALIÁM bal eleje sérült. Lámpatest csere után a fényszoró izzó nem mükszik ,,,,az izzó jó,,,,a biztositék jó. ?!mi lehet a hiba ? van valahol egy relé ami meghalt? a jobb oldal és az ősszes izzó világit. köszi előre is
Értem a felvetésed el is fogadom. Tehát nem egy nagy antagonisztikus vitatéma ez.
Én ugy közlekedtem eddig hogy nem csúszkálok. :) Tehát az ut és a látási viszonyoknak megfelelően közlekedem. No jó egy 5 számjegyű uton egy jégborda megdobott egy télen és pördultem az ut közepén egy 360 fokot. De ott negyed óránként jön egy autó hogy nem volt senki életveszélyben.
Tehát tisztában vagyok azzal hogy milyen állapotú es korú gumi van az autómon éppenséggel és annak megfelelően valasztom meg a sebességemet. :) Nem feszegetem az autó korlátait mert az igen keskeny. Használt gumival mégkeskenyebb. Ez nem az a tipus amivel "visszakettőpadlózázazni" lehet. Amióta jo talicskabetegség okán le kellett venni a hengerfejemet rászólok a családra is hogy a következős ők fizetik ha benne van a bugi a lábukban.
Én is öszvonalas gumit használok pár hónapja de az valójában semmire sem alkalmas gumi.
Télen szar, nyáron kopik, összel/tavasszal egy kis esőben csuszik mint állat.
Ezt nem a pár hónap alatt statisztikáztam ki hanem korábbi céges terepjáróron is az volt, történetesen Continentál. Pár év után az autópark felén ferobbantak a kerekek. nekem is kétszer, így 1-1 alkalommal egytengelyen cserélni kellett mind a kettőt.
Azóta levették, kaptam egy masik tipusú vasat es ugyanaz a Continental van ezen is. Még nem várom de számolok azzal hogy ezt emelőzhetem az út szélén ...
Annó 80'-s években ötöddannyi autó volt az utakon mint most, megcsúsztál korrigáltál, vagy max a haverok kitoltak az árokból, oszt mentél tovább........
De most ha megcsúszol, nagyon nagy valószínűséggel lesz közeledben valaki akit magaddal viszel.........
Elég csak a normálisabb gumiteszteket megnézni (ahol méterben mérik a féktávot, és km/h a felúszást) és látszik, hogy a fizika határai mennyivel tágabbak egy jó gumin, mint egy szar nonémmel.
És ez van az öreg gumival, robogómon 8 éves üveg gumival csúszkáltam az aszfalton (mondanám, hogy estem-keltem, nem sokon múlott), gumiminta szerint bőven jó volt(10000km).
Vettem új szett gumit, és a robogó meggyógyult. Engem nem kell meggyőzni a gumi öregedéséröl, én saját bőrömön tapasztaltam.
Én is 4 évszakos gumival járok(continental), de nem sajnálom rá a pénzt, és 5-6 évente (62500-75000km vagy mikor elkopik) csere.