Nekem olyan problémám van hogy a motort mikor reggel indítom nagyon felpörög és sok időre áll vissza alapjáratra eddig nem volt ilyen pár másodperc 1200-as fordulat és vissza állt mi lehet a baj?
Üdv nem biztos hogy a immó romlott el én jártam így nekem az egyik kulcsom elkopott és addig szórakoztam az indítással még megbolondítottam az immót,le kellett vennem a akkusarut és másik kulcsal indítani és helyre állt minden.
Nem könnyű cserélni a gumik miatt. Stabilizátor szilent (első). Csak kanyarban és gödröknél van jelentősége, de ha nem száguldozik az ember, akkor szerelésig kibírja.
Amatőr vagyok ebben de ha jól látom az egy stabilizátor lesz. 1500Ft a javítókészlet. Fék, kormányzás, futómű hibás autóval közlekedni tilos és életveszélyes.
Nem értek hozzá, csak annyit látok, hogy hiányzik egy csavar.
Tudnátok segíteni, hogy mi kell hozzá? Egyébként menet közben nem veszek észre semmi rendelleneset. Hétvégén voltam abroncsot cseréltetni, akkor nem szúrt szemet, hogy hiányozna...
Mennyire veszélyes így közlekedni vele? Természetesen elviszem autószerelőhöz, de ha csak annyi, hogy veszek egy csavart és betekerem, nyugodtabban közlekednék vele, amíg ránéz egy mester.
Sziasztok Renault Thalia 1.4 8V melegen megáll mintha leállítanám aztán 20perc múlva nehezen de újra indúl lassan kisimul a járása ezt többször csinálja van esetleg tippetek mi lehet ?????
Sziasztok! Van egy 2001-es évjáratú 1.4 Rt thaliám. Elromlott véglegesen az indításgátló. Csak gyorsan villog a középső piros LED. Azt szeretném kérdezni, hogy ki lehet e iktatni házilag az immót.
Sziasztok. Már nagyon rég jártam erre. Ez ugye azt is jelenti, hogy műxik a gép...:) Ma viszont produkált egy olyat, hogy gyújtást ha ráadtam, akkor vhonnan a műszerfal mögül jön egy folyamatos nyekergő hang. Ha beteszem a kulcsot, és egy picit fordítok rajta, akkor is. Már régóta csinálja, de mindig abbahagyta pár mp után. Most nem hagyja abba. A motortér felől is a műszerfal irányából jön a hang. fűtőmotor, ablaktörlő bekapcsolására se hagyja abba. 2003 dci 215e km.Van esetleg tippetek? köszi, üdv.
Bár nekem 16V-s van, meg picit fiatalabb, de 120e-nél vezérlést cseréltettem, gyertyákat, meg mindent, ami folyik (olaj motor/váltó, hűtőközeg). Strapabíró motor, komoly baj nem volt vele 7 év és 100e km alatt, de nem tudom mennyiben tér el a 8V-stől. Népítéletet olvastál?
Üdvözletem mindenkinek:hát újra megpróbálom hátha.
2 napja tulajdonosa lettem egy 2003-as 1,4 8v Renault Tháliának.129 000 km.
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok-
-Man.klíma
-tolató radar
-vonóhorog-
2 légzsák
-ugrókódos gyújtás bénítás
-hibamentes kűlső
szeretném kérdezni mire számíthatok ,mire figyeljek az autó használatánál.Minden jó tanácsot elfogadok,elolvasok.Köszönöm mindenkinek a válaszokat.Jankovics Gábor
sziasztok holnapi nap folyamán megyek megvenni egy 2003-as R.Tháliát 55kw 75le.Mire kellene igazán figyelnem.első Renault a kezem alatt eddig csak Peugeot volt és van szeretném még kérdezni az alkatrész árakat Kb? ami lesz cserés:vezérlés ,olajak (váltó is)milyen olajak?,szűrők:(olaj.pollen,), szíjjak,fagyálló( melyik színű),Köszönöm a segítséget Jankovics Gábor.
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy Thalia 1,4 16V-nél eléghangosan dolgozik az üzemanyag szivattyú mi lehet vele különben működik rendesen csak hangosnak találom.Lehet,hogy hamarosan tönkre megy? Remélem nem mert elég drága.
Turbó cső a helyén??, nem repedt? akkor csinál ilyet, vagy mint nekem a tüzfalnál menő gumicső tetején lévő szenzort kiköpte, és kifújt (vásznas ragasztós(3M) rögzités rulez).
Segítséget szeretnék kérni az alábbi hiba okának kiderítésében:
Egy 2002-es, 1.5 dci motoros Tháliám van, 200 ezer kilométerrel benne.
Kb 3 hete jelentkezett az a probléma, hogy sebességváltások után, gyorsításnál fekete füstöt kezdett nyomni, és egyszer-egyszer gyengülést is éreztem a teljesítményében, de ez nem volt mindig meg.
A fekete füst viszont maradt. Nem jelent meg semmiféle hibaüzenet az autó visszajelzőiben.
Próbáltam több alkalommal kicsit pörgetve járni vele, de lényeges változást nem tapasztaltam. Rátalálva erre a topikra, és itt olvasgatva a régebbi hozzászólások között, azok alapján úgy gondoltam, hogy talán az EGR-szelep lehet rossz.
Az autószerelő "kiolvasta" a hibákat, és valóban EGR szelepet kellett cserélni, - megmutatta a kiszerelt
bűnüst, aminek a csőszerű részében egy kb 3 cm átmérőjű jókora koksz darab volt.
(Szakszavakat ne várjatok tőlem, az nem megy.)
Izzítógyertyák lettek még cserélve, olajcsere és légszűrő csere volt még.
Üza. szűrő csere nem, az legutóbb 1 éve volt, kb 6-7000 km-rel ezelőtt.
Máshoz nem nyúltak.
Jelenleg most ideiglenesen visszakaptam az autómat a szerelőtől, - általa is elismerten hibásan- mert lenne egy 800 km-s utam, amit le kellene tudnom. Azt javasolta, tegyem meg, járassam az autót.
A fent írt korábbi hiba megszűnt, de helyette van az új, amely a következő: alacsony fordulaton, bármely sebességben szépen, egyenletesen, erővel és füst nélkül - mint korábban is- megy az autó.
2500-as fordulat környékén és fölötte viszont "ledadog", elmegy az ereje , és ontja a fekete füstöt .
Ilyenkor erőtlen, lassan gyorsul, hiába adnék neki gázt a pedállal, nem akar menni.
Ez az állapot 3200-as fordulatig tart, utána "felszabadul", és innen már húz.
A hosszabb utam előtt ma megjárattam a gépet úgy 60 km-t, többször 10-10 km-t autópályán - üzem meleg motorral 4.-be pörgetve- de nem agyonpörgetve - hátha kiköpködné magát, de nem vettem észre, hogy jobb lenne. Néha mintha, - de utána újra csak füstől és gyenge, ha a fent leírt fordulat tartományban vagyok. Borzalmasan kormól is a kipufogó, most egy rövid út után is vastagon rakódik rá a fölötte lévő elemre a korom.
Az autó a hiba ellenére sem ad hibaüzenetet a leolvasó programra sem.
A leírtak alapján láthatjátok, hogy meglehetősen laikus vagyok az autóhoz, szívesen venném hozzáértő segítségeteket, tanácsotokat. Köszönettel !
Segítséget kérnék hátha valakinek már volt ilyen jellegű problémája. 1,5 dci clió és mikor a kuplung pedált benyomom akkor felpörög a motor hol jobban hol csak kis mértékben. Volt, hogy levegős volt a rendszer akkor ezt gondoltuk hibának de most már ez a hiba el van hárítva és most is csinálja. Motor úgy gondolom jó állapotban van nem kopott, esetleg valami érzékelő vagy talán vákumcső lehet? / feltéve ha van ilyen../ Talán kompjuter hiba?
Egr szelepnél illetve előtte a leömlőnél, /pontosabban nem tudom mi a neve/ kis mértékben olajfolyást látni de az olajat nem eszi.
Sziasztok keresek Renault Tháliát jó állapotban kevés km.1,4 8v motor.Gondozott belső és külső.Min.man.klíma,első elektromos ablak.Köszönöm visszahívom ha üzenet vagy hívás jön.0630 294 7326.Jankovics Gábor