Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gomadrid Creative Commons License 2017.09.19 0 0 67532

Az akksi jó,ablakokat mozgatja,fényszóró világít.Rábikáztam azért,ugyanazt csinálja

Előzmény: vargachris (67531)
vargachris Creative Commons License 2017.09.19 0 0 67531

Akksit mérted? Életkora?

Előzmény: gomadrid (67530)
gomadrid Creative Commons License 2017.09.19 0 0 67530

Üdv!2002-es thalia nem indít,gyújtás után az akksi melletti fekete műanyag alatt kattogás hallatszik.Mi lehet a gond?

mzdude Creative Commons License 2017.09.19 0 0 67529

Esélyes egy termosztátcsere.

Előzmény: Stefi81 (67527)
Stefi81 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 67528

De idővel felmegy középre lassan ha dugó van, csak már nem teljesen ahogy hűl az idő.

Stefi81 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 67527

Üdv

 

2004-es 1.4-es 8v-ben eddig pont középen volt a hőfokjelző mutató és picit túlment mikor melegedett be a motor és látszott ahogy a termosztát kinyit és visszaáll középre a mutató.

Mostanában ezt hamarabb csinálja és már egy vagy van amikor két vonással is a középső érték alatt. Szóval látszik hogy nyit meg zár a termosztát csak hamarabb. Ez termosztát hiba vagy esetleg valami jeladó?

t1szabcsi Creative Commons License 2017.09.19 0 0 67526

Sziasztok!

 

Meg tudja valaki mondani, hogy a fojtószelep állás érzékelőben milyen ohm értékeket kellene mérjek a két végállásnál?

vargachris Creative Commons License 2017.09.18 0 0 67525

Sziasztok!

adott az 1.4-es 16 szelepes Thalicskánk 2006-ból. Egy ideje egyenletlenül jár a motor, hallhatóan ingadozik az alapjárat. Menet közben nincs vele gond. Most kellene kitisztíttatnom az alapjárati léptetőmotort?

Azért kérdezek, mert most hagyta el a mutató a 140e km-t, él asszem lassan csereérettek lesznek a gyújtótrafók. Hátha már ennek a jele érződik. Az első garnitúra úgy 68-70e km között lett lecserélve. Gyertyákat egy éve kapott vezérlés/olaj cserénél.

Minden tipp érdekel!

üdv

chris

 

GOFE Creative Commons License 2017.09.15 0 0 67524

Üdv!

A kerékjáratba van két 5-ös anya , ha azokat leveszed  leesik magától. Kell egy kis csavar lazító, és drótkefe, hogy könnyen letudd hajtani a rozsdás csavarról, és ne forogjanak el a csavarok a műanyag zsanérba.

Előzmény: Ukraan (67523)
Ukraan Creative Commons License 2017.09.15 0 0 67523

Üdv!

Érdeklődnék, hogy 2002-es Thalia-n hogy lehet tankfedelet cserélni. A cseredarab már megvan, a régi zsanérját nem tudom leszedni... Köszönöm!

Papalac Creative Commons License 2017.09.15 0 0 67522
Előzmény: Solymidani (67521)
Solymidani Creative Commons License 2017.09.15 -1 0 67521

Nem tudja valaki, hogy ilyen matricát hol lehet beszerezni? :D 😀

lao13 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 67520

Üdv !

egy kis segítség a jelfogóhoz : https://data.hu/get/3323428/biztik.pdf

Előzmény: apa16 (67519)
apa16 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 67519

A jelfogó az a relé gondolom. Na ha abban segítenél, hogy hol van ha van egyáltalán annak nagyon örülnék, mert még az is lehet beégve valóban.

Előzmény: Papalac (67502)
rettiwer Creative Commons License 2017.09.14 0 0 67518

Megmértem és a lentről jövő cső ami a kipufból jön,egybe esik a szelep első résével. Most jelenleg csak oda megy fel a kipuf mert zárva van. Nem is tud továbbmenni mert annak csak az egyik oldalán van rés és gondolom,h amikor nyit,akkor áramlik át a másik cellába és onnan tovább.

Előzmény: Törölt nick (67516)
rettiwer Creative Commons License 2017.09.14 0 0 67517

2004-s 48 kw . Mivel ez a gond fenne állt régebb óta,én végignéztem. A pipacső rendben, a turbócső rendben. Sem vákuumvesztés,sem nyomásvesztés nincs. Amióta lehúztam az eletkromos csatit,azóta mentem kb. 2 e km-t és kifogástalan. A fogyasztása sem nőtt meg..sőt. Annyi,hogy lassabban melegszik. Ma lementem és levettem az egr-t,korommentes a második fele a mehanikának(ami kb. az hosszt nézve középen van. Míg az első felénél(elől,szemből nézve jobbra ,azaz a végén) kormos. Mivel szétszedhető ,így az elektronikai részt levettem és visszaraktam a szelepet. Beindítottam és csavarhúzóval benyomtam a tányért,hogy nyisson. Azonnal leesett az alapjárat hideg motornál és egyenletlen lett. Meleg motornál szintén leesett ,de nem lett egyenletlen,viszont ha keményebben gázt kapott,füstölni kezdett. Szóval zárt szelepnél tökéletes.Én úgy következtettem ki-persze simán tévedhetek-hogy zárt szelepnél levegőt kap és nem kap kipuffot. A szelepmechanika zárt részén a kormosodás is ezt támasztja alá.

Előzmény: Törölt nick (67516)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.14 0 0 67516

Rettiwer !

Én az EGR tisztítását javaslom, de a pipacsövet is ki kellene takarítani, ami az EGR-től a szívócsatornába csatlakozik. Bele kellene nézni a szívócsatornába is, erre a feladatra kell egy tükör és egy lámpa. Oldalt nincs annyi hely, hogy az ember belekukucskáljon.

Milye évjáratú és hány lovas az autód ?

 

Arra a hosszabbik darabra gondoltam. Az EGR visszaszerelésnél  a turbótól a gumicsöveken belül vannak betétdarabok. Figyelni kell, hogy ne csússzanak ki.

 

Ezen belül vannak betét darabok.

Előzmény: rettiwer (67514)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.14 0 1 67515

 

Léger Zsolt !

 

Így néz ki egy hátsófék.

Előzmény: Léger Zsolt (67512)
rettiwer Creative Commons License 2017.09.14 0 0 67514

Sziasztok!

 

Mi lehet a gond akkor,ha melegen füstöl a dci (fekete) és elgyengül. Hidegen minden oké. Viszont...és itt jön az amit nemigen értek,ha lehúzom az egr elektromos csatiját, azon kívül,h világít a check engine semmi gond. Melegen is erős és nem is füstöl. Ez mi lehet? Most akkor kap kipuf gázt vagy nem? Vagy ilyenkor csak levegőt kap és gázt nem? Az egr alapon van és úgy van áramtalanítva, tehát semmilyen esetleges más állásban nem ragadt meg. Az igaz,h kicsit hangosabb a motor,de mégis jobb és füstmentesebb.

Papalac Creative Commons License 2017.09.13 0 0 67513

Hátul fékdob van, a normál fék olajos, a kézifék bowdenes.

A dob alján, belül van a bowden. Ha elkopott a fékbetét vagy nem működik az automata utánállító akkor nem fog a kézifék, de lehet bowden szakadás is. 

Előzmény: Léger Zsolt (67512)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.09.13 0 0 67512

Sziasztok.

 

 

Napokban rászorultam a kézifék használatra és meglepődtem hogy nem fog. Alánéztem és nem tudom eldönteni hogy most olajos vagy bovdenes. Nem megcsinálni akarom csak érdekel a működése. Szakihoz viszem. Esetleg egy képet is kérhetnék a fékről. 

2003 thalia 1.4 k7j700

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.11 0 0 67511

Szerintem simán ferdén kapott rá, alig észrevenni a helyén én is így jártam elsőre.  Van hozzá tank fedél szerelő körmös szerszám, de anélkül is felrakható csak sokkal nehezebb. A fedélen van egy nyíl ami jelzi meddig kell húzni, nem kell tömítő paszta rá. És mint ahogyan az előttem szóló is mondta kevés üzemanyagnál érdemes nekilátni. 

Előzmény: Devente (67508)
Balukapitány70 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 67510

Szia! A fűtőmotort kivettem a zsalu működtetőmotort hogyan tudom kivenni? Köszi!

Előzmény: suhanórozsda (62368)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.10 0 0 67509

Sziasztok! Tháliára használt téli gumi, 175x65x14 barum, 4db acélfelnivel együtt,azonnal felszerelhető, + zárható tetőcsomagtartó, eladó. Miskolchoz közel.

Devente Creative Commons License 2017.09.09 0 0 67508

Szia!

 

Köszönöm, igaz nem üres tanknál csináltuk talán ez  volt a hiba.  Nagyon nehezen kapott rá ez a műanyag karika, de bezsíroztuk és új tömítést tettünk be így bízom benne talán most jó lesz.

Mégsem akkor lehet ismét tanácsot kérek.

Előzmény: GOFE (67506)
ivókút Creative Commons License 2017.09.09 0 0 67507

A gyorscsatlakozón van két kis pöcök azt kell benyomni és lehúzni a csatit a csöcsről.

Előzmény: Balukapitány70 (67503)
GOFE Creative Commons License 2017.09.09 0 0 67506

Üdv !

Ezt a műveletet célszerű minimális üzemanyag menyiségnél végezni, mert , a gázolaj súlya deformálja a műanyag tankot,

és ezért léphet fel tömítetlenség, a szerelés során. Leürített tanknál ahogy húzod rá a műanyag karikát érzed mikor

kezdi tömíteni, és akkor még érzéssel ráhúzol egy 1/4-1/2 fordulatot. Ez tömítéstől is függ. 

Előzmény: Devente (67504)
Papalac Creative Commons License 2017.09.09 0 0 67505

http://laci4.uw.hu/benzinszuro.html

Ha van rajta valamilyen bilincs, akkor azt le kell venni, ha nincs, akkor simán lehúzni a csöveket.

Úgy emlékszem a lamellát kívülről lehet javítani: 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138301160&t=9027813

 

Előzmény: Balukapitány70 (67503)
Devente Creative Commons License 2017.09.09 0 0 67504

Sziasztok!


Tanácsot és tapasztalatokat szeretnék kérni, előre is köszönöm!
1,5 dci cliónál szereltük a tankban lévő üzemanyag szintjelzőt és új tömítéssel raktuk vissza de így is folyik  a gázolaj, Gondolom más is járt már így, milyen tömítést lehet esetleg még használni, mennyire szabad meghúzni a rögzítő műanyag karikát, hogy el ne törjön?
Esetleg valami tömítő ragasztó?

Balukapitány70 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 67503

Köszi a választ!És még azt kérdezném,hogy a csövet az üzemanyagszűrőről hogyan lehet lehúzni ? Próbálkoztam de nem jött le meg nem is akartam semmit eltörni.És a belső-külső levegőt váltó lamellát hogy lehet megcsinálni mert most mán állandóan kattog? Köszönöm!

Előzmény: Papalac (67465)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!