Nekem hasonló volt csak nem csúszott ki a kapcsoló,hanem a kapcsolóban a érintkezők elhajlottak és ezért nem volt féklámpám.Szerintem neked is rossz lett a kontakt és ezért melegedett, ill.ment tönkre.
Sziasztok! Ma a városban kicsúszott a féklámpa kapcsolóm. A forgalom miatt csak fél óra múlva tudtam megnézni mi a szitu. A kábel, ami a kapcsolóba megy forró volt. Visszaraktam, de nem égnek a lámpák. Biztit néztem. Valakinek valami ötlete? 2010-es a kicsike
Elvileg a 8 és 16 szelepesnél is két jelfogó van. Az egyik a befecskendezéshez, a másik a gyújtótrafókhoz és üzemanyag szivattyúhoz ad tápot. Mindkettő az F1-ről kapcsol tovább, csak a gyújtás jelfogó az F5-ről kap a meghúzáshoz feszültséget. Ha nem húz meg, akkor nem megy az AC sem. Ha megy az AC, akkor mindkét bizti jó.
Szedd ki a jelfogókat és meg kell nézni az érintkezőket. Az egyformák cserélgethetők.
Sziasztok.Adott egy renault thalia 1,4 benzin ami a kovetkezot produkalja: leallitas ota nem indul, addig jutottam hogy nincs szikra, es merheto fesz sem megy a trafora.Magyarul valami tiltja a gyujtast.fotengely jelado ohmikusan megvan, tisztitasa elvegezve.Esetleg valakinek valami tippje, illetve mik tilthatjak a gyujtast?koszonom
Üzemanyagszűrő benzintank jobb oldalán van, alulról cserélhető.
Kattogás a belső-külső levegőt váltó lamella okozza. Ha kattog, akkor a motor működik, de a fogaskerék nem hajtja a lamellát. Átváltogatással néha megjavul. Érdemes külsőre állítani, mert különben párasodik a szélvédő.