Nem tartom valószínűnek, bár a kérdésedben szereplő adatok miatt nem is lehet pontos választ adni, hiányzik a motorizáció pl.
Minkettőnél ezért megnéztem 1.4 benyás rugóit, utóbbinál 2 db van a cikkszámok nem egyeznek, de ami fontosabb csak kék jelőlésű van kétféle, az előbbinél szivárvány szinte minden színe játszik és 17 db van.
Én úgy szoktam kezdeni, hogy az alkatrészt megkeresem a neten és jól megnézem. (Persze van mikor sokáig keresni kell vagy beregisztrálni valamelyik fórumra hogy legyen adat) Ott már látható lesz hogy mi, hogy fogja, rögzíti az alkatrészt.
Sziasztok! Van egy Tháliám és menet közben is ég a SERV és a légzsák kijelző. Megoldható házilag vagy szakász kell hozzá. Kösz a választ."
A helyzet egyszerű. Anyós ülés alá nézel. Találsz egy műanyag csatlakozót. Széthúzod. A "villás" részt összébb nyomod és újra összepattintod. Kész :-)
Nekem pont ugyanez volt.
Ne hallgass a sok hülye autovillamosságira ha jönnek hogy le kell bontani a kárpitot, mert tuti szakadt a vezeték. (nekem ezzel jöttek, míg találtam egy értelmes hozzáértőt)
Szzóval 99%ban ez megoldja a bajod. Majd írj, jó lett-e
Az a baj, hogy sokan nem értenek a klímához! Na már most ha a rendszerben kevés a nyomás akkor bármi más is lehet, de mivel a szivattyún lehet a legnagyobbat kaszálni ezt dobták be neked. Nálunk ez úgy működik, hogy levákomoljuk(leszívjuk a gázt ) 20bár nitrogénnel próbanyomást végzünk, szivárgás jelző srayvel fújjuk az alkatrészeket( hűtőt, csöveket, csatlakozásokat,kompresszort) Ez után mondunk véleményt. Ha te esetedben nem így volt keress másik szerelőt!