Nyitva volt aztán bezártam, sajnálom, hogy a "részidőn belül" nem értél célba.
Figyelmeztetés neked és mindenkinek! A hg8lgi csávó egy finoman szólva nem egyenes alak. Nekem tartozik, de nem rendezi a tartozását. Ez figyelmeztetés Harsányi Zolinak is VIGYÁZZ VELE !
A kapcsolószelepek miatt ne pánikolj, jól működnek.
Vigyázz a fószerrel, mert a szomszédban(megane topic) épp arról értekeznek, hogy valószínű az ő ötlete után mekkent meg valakinek az autója. Ha viszont nagyon kell, a tel. számát meg tudom adni...
Sok néven volt már itt is...(suhanórozsda, rozsdás bratyó, stb.)
Az enyémen ahogy emlékszem ez egy csúszó érintkező, tehát nem tudod rosszul rakni, mert forog körbe és úgy érintkezik. Az, hogy a szaki milyen drótot hova dugdosott és miért azt nem tudom.
Igen olajszint kijelző,de nekem csak akkor jelenik meg ha megnyomom a KM nullázó gombot mig az a felirat van,hogy oil ok.Igaz a enyém 2002. Fogy a olajad,mikor volt cserélve?Lehet ereszt a leeresztőcsavarnál jobb esetben,vagy elkezdte enni a olajat a motor,rosszabb esetben.
Volna egy 2009-s Thalia 1,4 Privilege amivel az lenne a kérdésem,hogy amikor a gyújtást ráteszem akkor kijön a műszerfalon 6 kis kocka eredetileg,de nekem már nincs annyi ,mit jelent,egyszerű olaj szint vagy szerviz mutató?Én vagyok az első tulaja és a kötelező szervizek meg voltak és azóta is van vigyázva rá,87 ezer körül van a kilométer.
Gondoltam rá én is, csak azon agyalgatok, hogy mikor szaki mérte, akkor ő egy dróttal valamit összekötött és úgy méricskélt. A szerelést illetően mit lehet elrontani? Gondolom a szalagnak középállásban kellene lenni mikor beszerelem, hogy ha jobbra-balra tekerődik a kormánnyal, akkor legyen útja amin mozog. Ezt viszont nem tudom, mi a középállás... Lehet jó ez a gondolatmenet? G.
Adott egy 2004-es 75 lovas thalia, aminel olyan jelensegek keletkeznek, hogy nincs klima, de egyidöben nincs radio se (beall egy bizonyos frekire es slussz), illetve ilyenkor nincs müszerfal vilagitas sem (biztositekok at lettek nezve...). Illetve ezeken kivül, ha ralepünk a feklampara, felgyullad egy csomo ikon a müszerfalon. Mit kellene megneznünk, mihez nyuljunk hozza hazilag?
Történt pár évvel ezelőtt, hogy fűtőradiátort cseréltünk a Thaliaban (K7J700, 2001, 1.4) és összerakás után kis idő elteltével a kormánylégzsák átvezető szalag elszakadt, az ikon világítani kezdett a műszerfalon. Elvittem szakihoz, aki azt mondta, elszakadt. Most ki szeretném cserélni, viszont tanácsot kérnék, hogy mire kell odafigyelni összeszerelésnél illetve, hogyan tudom kimérni otthon, hogy valóban szakadt-e a mostani illetve, hogy nem szakadt a bontott, amit majd veszek?
Fontos lenne, ha tud valaki légyszi segítsen. Előre is köszi. G.
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy hol találom a központi zár vevőjét? Nem akarom jobban szétbontani mint amennyire muszáj. Ugyan is bedöglött az ajtónyitós kulcsom és vettem egy 9000 Ft-os komplett zárrendszert. A nyitó mágnesekkel nincs baj így azt nem akarom egyenlőre cserélni. Ha tud valaki segíteni az tegye már meg. Előre is köszi. Renault Thalia 2001-es 1,4 16V
A linkelt eladó jó cég rendeltem már sok dolgot tölük, mindig rendben volt az ügy.
Azért ne legyenek illúzióid, javarészt ők is kínaí cuccokat árulnak :D
A patent a legáltalánosabb renault cucc ennek ellenére sokan a szerelők, tulajok között nem tudják-akarják szabályosan kivenni, inkább szétbarmolják csavarhúzóval. Negyed fordulatot kell fordítani egy belevaló csavarhúzóval, kiemekedik a rögzitő eleme majd ha van patentkiszedő akkor azzal, v kézzel a középrészt kihuzni, ezután kivehető a patent.
Nagyon elégedett vagyok vele. Nekem is hátsó lökhárítónál illetve a motorháztető alatt a díszmaszkot tartják többek között, mivel a szervó pumpa csere után meglepett pár kötegelővel az autószerelőm. (Még véletlenül sem szólt volna, hogy elvesztek, vagy megette, amikor szépen ki lehetne csavarni őket) De hát kis hazánkban az igényesség valami sci-fi filmben van esetleg.