Én a múltkor rákérdeztem emailban, akkor azt mondta, hogy minden rendben van vele.
Szerintem hosszabb távon jön ki ennek a hatása, illetve pontosan bemérni gyári szoftveres diaggal lehetne, hogy valóban javult-e a befecskendezés, stb-stb.
Abszolút lehetséges, ha hosszú utakon használják. Beül az ember, kimegy a pályára, 200-300 vagy még több kilométert beletesz. A motor üzemmeleg, nincs indítás-leállítás, nincsenek kátyúk, nincs kuplungolás, nincs kiszállás-beszállás (még a kilincs se karcolódik, az ülés oldaltömése sem kopik).
Ezzel együtt, ezeknél a kocsiknál is jönnek a gondok. Elhasználódik minden, ami forog: generátor, szíjfeszítők, csapágyak. Típusfüggő, hogy ez mekkora dráma. Aztán ne feledjük el, ezeknek a motorját sem az öröklétnek tervezték. Úgy tapasztaltam, a sok kőfelverődés és a por polírozó hatása nyomán keletkező fényszórómattulás alapján ismerhetők fel valamennyire ezek a kocsik.
Én ezt megmondani nem tudom sajnos ha a futóműre gondolsz.
Saját auóinkról van tapasztalatom, 1.6 benzines megane II futóműve még nem volt javitva, stabil, pedig 200-t picivel elhagyta, mint irtam a scenic meg már 2. garnitura stabpálcát és mindkét oldalon cseréltünk talpast is 1x., nem kifejezetten ide tartozik de előbbin nem volt lengéscsillapító csere, utóbbin mindet cseréltem 2 éve. Elsősorban a nagyobb tömeg miatt és a más vezetési stílus, bejárt egymástól eltérő út miatt gondolom mentek tönkre a diesel elemei. Szemre a két autó alkatrészei között méretbeli különbséget nem láttam, de nem mértem meg őket, vagy néztem meg a neten az értékeiket.
A tisztán autopályás - minimális város mellett - kocsiknál el tudom képzelni a bontatlan futómüveket.
Rádiót sem figyeltem még de ha turer listes - márha van ilyen ez esetben - arra semmit nem lehet kötni. Viszont vannak nem gyári rádiók amik tudják a kormánytávot sőt renault cikkszámaik is vannak valahol van a gépemen egy drossura erről. Nem mai darab a leirás, lehet már nem is gyártják a rádiókat, de majd megkeresem neked.
Minden autókon javitottuk már a futóműveket, legutoljára a nagy dci kapott stabpálcákat és talpasokat, hiába a relative kevés 190 e km a városi gyatra utak szintén elrendezik idő előtt :("
Már korábban is szerettem volna kérdezni,de normális használat,karbantartás mellett, mekkora az a km. szám ami már soknak számít? Gyakran olvasok 3,sőt 400 e km-s kifogástalan autókról, ezek valós adatok?
Sziasztok! Tudnátok valami áthidaló megoldást javasolni a gyári rádió (kazettás) kiegészítésére, hogy lehessen telefonról,pendrive-ról is zenélni? Van másik,nem gyári rádióm és abban benne van,de sajnálom lecserélni a gyárit. A kazettás átalakító csak félmegoldás. Az új rádióhoz az átalakítók meg elég húzósak. Szóval van valami javaslatotok?
A jobb oldali gumibak és a fém közé befér az ujjam. Tehát csere mindhárom. Csak azért vagyok rá kíváncsi mert a szerelő ügyes de az árakat én is tudni akarom előre. Egyben sem bízom annyira hogy elfogadjam hogy ennyi és ennyi volt az alkatrész ára.
A motor és a váltó fixen össze van csavarozva. Együtt bólogatnak.
Azt nagy valószínűséggel a hátsó "kutyacsont" hibája okozza. Alá kell nézni, hogy melyik van benne. Érdemes nagyobb csavarhúzóval vagy feszítővassal megmozgatni a két szélső rögzítést is, hogy nincs-e azokkal is gond, de az a ritkább.
5, 12, 18, 24, két utóbbi szerintem ugyanoda megy ahogy Papalac cartárs irja kétféle lehet :D, csakhogy ne legyen egyszerű a tulaj élete. Az 1-s csak egy fém "merevitő-tartó" nevezzük bárminek, olyan mint a 14-s
Van egy tartó a jobb oldalon ( ami jól látszik), van egy a bal oldalon, az akkumulátor alatt és van egy kutyacsontnak nevezett a motor közepén, alul, ami a billegéstől véd. Ha az a baj, hogy nagyon mozog a sebességváltó gázadáskor, akkor ezt a kutyacsontot kell cserélni. 2 fajta van, az egyik egyenes, a másik csavart. Alá kell nézni, hogy melyik van benne.
Újabb probléma van. Motortartó gumibak. Unixon nézegetem a dolgokat. És akárhogy is nézem nem tudok rájönni hogy most hányfajta gumibak is van a kocsimban.
2003 1.4 k7j700. Amit biztosan tudok van egy nagy tömb jobb oldalt elől. Gondolom ez akadályozza meg ez előre hátra való billegést. Ezen kívül van még valami? Ha már a motor ki lesz emelve mit érdemes cserélni? kuplung, olaj és olajszűrő nemrég volt cserélve.
A sok indítás miatt(levett gázbovden miatt nem volt rendes alapjárat) rengeteg benya került a katalizátorba. Ami nem tudta elégetni rendesen és kénszulfit(ha jól tudom) maradt benne. És az is közrejátszott volt egy tankolásom ahol nem szabadott volna. A benzintank lyukas a kúton. Vizesedik a benzin.
Minden autókon javitottuk már a futóműveket, legutoljára a nagy dci kapott stabpálcákat és talpasokat, hiába a relative kevés 190 e km a városi gyatra utak szintén elrendezik idő előtt :(
Attól függ mit akarsz és kell cserélni, 50 körül lehet a max, jó cuccokkal.