Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csukás2 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67060

Nem! A rádió is a gyári és az antenna is és mostanában kezdte csinálni.Én trafókra gondolok.

Előzmény: csaveri (67059)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67059

Nem szereltél fel "véletlen" nappali menetfényt ?

Előzmény: csukás2 (67057)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67058

Mindegyik szintetikus olaj de az NF-nek nincs Renault jóváhagyása. Így ha mindenképpen kellene az autó és magamnak kellene bevállalni akkor csak addig mennék vele míg meg nem jönne a másik olaj. Ne csak telefont csörgesd hanem írj rájuk emailt is. Ha betöltöd ezt akkor próbálj velük megegyezős egyességet kötni az új olaj árában. Egy picit azért Te is hibás vagy hogy bontás előtt nem ellenőrizted le hogy mit küldtek. De mindegyikőnk emberből van. Ha sikerülne a megegyezős egyesség akkor menni kellene pár száz km. Majd leengedi. Így lenne egy extra belső motormosásod.

Előzmény: Anonymus23 (67055)
csukás2 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67057

Járómotornál "recseg "a rádió mi lehet a baj ?

WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67056

http://www.autoszektor.hu/hu/content/anyukam-erteni-fogja-mitol-fustol-az-autom

ez elég egyszerüen leir minden létező alapvető okot

Előzmény: rettiwer (67041)
Anonymus23 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67055

Ez a világtalan kovács webshop 4l SXR helyett küldött 1 l SXR-t, +3l NF-t, 1.5dci 

Szerintetek? Kocsi szétszedve, lehet ezt keverni? 

Szétvet az ideg, ez a szemétláda banda meg persze nem veszi fel a telefont, 40 percig hallgattam, hogy minden munkatársuk foglalt. 

WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67054

Ez női tankolók, de van ilyen férfiban is, szóval nincs nemi megkülönböztetés :D

Nekem a kedvencem a lángolós, a kiváncsiság vagy mi okozza, hogy kihuzza a pisztolyt :D

Elég lenne kikapcsolni, majd megvárni amig nem jön belőle, akkor kivenni aztán gyorsan bezárni a fedelet.

Előzmény: csaveri (67053)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67053

Bocs a hölgyektől !

Jól láttam, hogy a felismerhetők közül szinte mind a női nemhez tartozott ?

Van egy két csúcs közöttük de a 6'44" az visz mindent. Az a betöltőnyílás csak nem akar jó helyre kerülni :DD

Előzmény: WebNeo (67051)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67052

:D

Előzmény: WebNeo (67051)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67051
Előzmény: WebNeo (67050)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67050

Nálam a 300 NM elég virgond igy is :D

De füstől ha pörgetem.

Előzmény: csaveri (67049)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67049

Ha egyszer "lovakat" tartunk...... :) A lovak se nagyon futnak a karámban de ha kikerülnek a rétre akkor szabadjára kell engedni őket. És ha hagyod akkor egész virgoncok lesznek :D

Előzmény: WebNeo (67048)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67048

Fel sem kell kapcsolni 5 be :D

Akár még egy koszos légszűrő is lehet, de gondolom a gazdi ezt cserélgeti időben.

http://www.turbofelcsiki.hu/turbofeltoltok-hibajelensegei.html

Előzmény: csaveri (67047)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67047

Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D

 

:)

Lényeg a fordulat. Dolgozzon az a motor, hogy legyen hulladékhő és kellő légtömeg áram ne csak termelje a gázolajat :) 

Visszanyomja 4.-be és egyből nem 2000 lesz a fordulat :)

Nagyon száguldozni kellene 5.-ben hogy kellő fordulat legyen.

Előzmény: WebNeo (67044)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67046

 Lemaradt a kép. Kleen Flo

Előzmény: Törölt nick (67045)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67045

 

Ezt öntsél az üzemanyagba.

Előzmény: rettiwer (67039)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67044

Mint láthatod többféle vélemény létezik :)

Én 99% városban használom a dieselt, csak prémium omw-t kap, kormol hirtelen gyorsitáskor - akié nem az nem is gyorsít, vagy nem látja -, de minden évben ellenőrzöm a kérdéses csőrendszert, nincs benne korom.

A helyedben az alábbiakat tenném, kormolás csökkeni fog, de teljesen nem múlik el, ha városban használod.

-Amennyiben nem prémiumot használtál eddig tankolj bele egy 20-40 litert, szinte üres taknra.

-Segithet a klf tisztító adalékok használata ( országúti-autópályás közlekedés a legjobb a tankbaöntés után) , a tapasztalatom szerint fel go-hoz adva jó a hatásfoka.

pl ez:

https://alkatreszek.hu/wyn12293_la

Vagy amit szeretnél:

https://www.wynns.eu/category/consumer/consumer-diesel/

https://www.wynns.eu/downloads/

Sokan azt mondják mese az egész, nekem vannak tapasztalataim a termékkel.

-A kiégetés is sikeres lehet, ellentétes vélemények dacára, de a technika szerintem más mint amit itt eddig olvastam. Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D

 

-EGR és csőrendszer ellenőrzése, szükség esetén takarítás.

-Természetesen egy megfelelő szerkezettel történő kiolvasás lehet az első, ha talál hibát a fentiek értelmüket vesztik :D

Előzmény: rettiwer (67039)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67043

Sajna a tötymörgős menet de lekinkább az egyenletes alacsonyabb fordulatú sebesség miatt fellépő egyenletes légtömeg áram miatt bizonyos helyekre elkezdődik a korom lerakódása. De az időközönként beiktatott dinamikusabb  és erőteljesebb de nem tartós  gázpedál kezelés dinamikusabb légtömeg áramot eredményez a kipufogó és EGR rendszerben és így megváltozott légörvények szépen lebontják a lerakódásokat.

Mesélték nekem a szervizben, hogy volt aki állandóan hosszú úton használta az autót de szinte csak végig egyenletes sebességgel és kormolódási problémái voltak az EGR rendszerben. Ők is ajánlották hogy használjon egy kis dinamikát a vezetésében. Megtette. Azóta nincs problémája.

2000-s fordulaton még elég kicsi a hőtermelése a dci-nek ami segítené kiégetést .

Előzmény: Papalac (67042)
Papalac Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67042

Mennyit futott az az autó?

Aki teherautóval jár, az ne csodálkozzon, hohy füstől :-)

Komolyra fordítva a szót 4-500 ezerért rendbe teszik a befecskendező rendszert.

Soha nem fogom megérteni, hogy diesel autót vesz valaki, mert milyen olcsó a közlekedés vele, keveset fogyaszt, de abba nem gondol bele, hogy 2-3x többe kerül a fenntartása. Vidd szervizbe!

A pörgetés legfeljebb a kipufogóból nyomja ki a kormot.

Előzmény: rettiwer (67039)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67041

Ok.Köszi.Tehát akkor nem egyedi létező a jelenség.

Előzmény: csaveri (67040)
csaveri Creative Commons License 2017.06.15 0 1 67040

Olyan 100 km.re gondoltam úgy,hogy a fordulat masszívan 2000 fölött legyen(110 km/h).

 

Csinálj pár gyorsítást. Húzasd ki szigorúan üzemmeleg motornál 3500-4000 fordult közé 2x 3x és kiböffenti a kormot. Ezért nem kell hosszú útra menni. A 3000-s fordulat alatt meg nem sok takarító hatás lesz.

Előzmény: rettiwer (67039)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67039

Sziasztok!

 

Azt vettem észre,hogy üzemi hőfokon ,forgalomban a gyorsításnál füstölök (1.5 dci). Késöbb elmúlik,de olykor nagyobb dugóban előjön. 1-2 fokozatban. Arra gondoltam -mivel csak Bp-n járok- elkoszolódott vmi. Szerintetek eredményes lehet, egy hosszabb autópályás út? Olyan 100 km.re gondoltam úgy,hogy a fordulat masszívan 2000 fölött legyen(110 km/h). Bár igaz,h nem kétütemű :D ,de olvastam,hogy segíthet mert lesz ideje kiégni a .......-nemtom minek :). Jah,fekete füstről beszélek,ami nem túl jelentős,de azért látszik. Ez gondolom az elégtelen égés jele.

WebNeo Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67038

Nem a szolgáltatók ip-t nem találtam, hanem a stark céget, gyártót.

Előzmény: ÖregMackó (67036)
szuszimaci Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67037

Szia nekem 1,4 16 szelepes van ebben a motor mögött van elég macerás kiszedni.

Előzmény: Törölt nick (67025)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67036

Talán német szerveren van

 

7 14 ms 14 ms 14 ms core12.nbg1.hetzner.com [213.239.229.165]
8 21 ms 21 ms 18 ms ex9k1.rz3.hetzner.de [213.239.229.158]
9 13 ms 14 ms 14 ms autoalkatreszonline24.hu [85.10.247.171]

Az útvonalkövetés elkészült.

Előzmény: WebNeo (67029)
Papalac Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67035

Ha problémád van a gyújtással, akkor cseréld ki először a gyertyákat, aztá a gyújtás kábeleit és végül a trafót. Ha nincs vele gond, akkor felesleges magaddal cipelni egy trafót, mert ezen az alapon egy fél autót cipelhetnél, mert elromolhat.

Előzmény: Stefi81 (67032)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67034

Értem, érdekes helyzet.

Bárdi, unix ha van a közeledben 14 körül ad MEAT&DORIA-t, megfontolandó, inkább kérj valakitől kölcsön :D

A fém betét az elméletileg egy távtartó, no meg nehezebben töri el az ember fia beszereléskor, ha nagyon meghúzza a csavart, egyes gyártólnál nincs benne.

Előzmény: Stefi81 (67032)
ivókút Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67033

Szerintem a horvátoknál is vannak autósboltok, amik nem valószínű, hogy arany árban adják az egyszerű alkatrészeket...

Előzmény: Stefi81 (67032)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67032

Igazából csak tartaléknak kellene a kocsiba, mert tervezek egy Horvátországi nyaralást és ha 1000km-t kibírna, akkor már megérné hogy haza jussunk vele, mint ilyen távolságból trélere várni és azt kifizetni.

Köszi azért még átgondolom, meg nem is biztos hogy elutazunk.

Előzmény: WebNeo (67029)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67031

Itt látszik a négy csavar lefogatásánál hogy fém betét van a műanyag részben ami már be is rozsdált , de ilyet nem látok az után gyártottban.

 

Előzmény: Papalac (67030)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!