Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ivókút Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67033

Szerintem a horvátoknál is vannak autósboltok, amik nem valószínű, hogy arany árban adják az egyszerű alkatrészeket...

Előzmény: Stefi81 (67032)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67032

Igazából csak tartaléknak kellene a kocsiba, mert tervezek egy Horvátországi nyaralást és ha 1000km-t kibírna, akkor már megérné hogy haza jussunk vele, mint ilyen távolságból trélere várni és azt kifizetni.

Köszi azért még átgondolom, meg nem is biztos hogy elutazunk.

Előzmény: WebNeo (67029)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67031

Itt látszik a négy csavar lefogatásánál hogy fém betét van a műanyag részben ami már be is rozsdált , de ilyet nem látok az után gyártottban.

 

Előzmény: Papalac (67030)
Papalac Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67030

Lefogatás 4 csavarral történik. Nem tudom milyen fémpöcköt keresel. Az enyémen nem volt.

Előzmény: Stefi81 (67028)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67029

http://trademark.markify.com/trademarks/ctm/stark+professional+line+germany/014343719

Ha jól értem egy 2-3 éves cég, kerestem de nem találtam a weboldalukat, indiai, amerikai cégek vannak ilyen néven :D

Nagy magyar kereskedőknél nyoma sincs.

 

Azt láttad, ahonnan rendelnéd 3150 Ft a szállítás.

Kovácsautó 860 Ft-t szállit egy kilóig, itthoni garanciális ügyintézés, közel az általad kinézett árhoz képest jobb minőségüt, bejáratott márkát kaphatsz, Bremi, Delphi stb.

Szerintem

Előzmény: Stefi81 (67028)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67028

Valaki rakott már ilyen trafót 1.4 8v-be?

https://www.autoalkatreszonline24.hu/stark/7992521

 

Miért nincs benne a lefogatásnál az a négy fém pöcök vajon?

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.13 0 0 67027

 

A szivattyúnak működés közben ( járó motornál ) fordulaton tudnia kell az 1000 bár nyomást, vagy az a feletti értéket is. Ezt te megtudod mérni a kütyüddel.

Ha kitartasz az elektromos defekt mellett, akkor vedd le a nagy csatit a motor vezérlőről és WD 40 beöntéssel és levegő tisztítással próbálkozzál. Magam nem vagyok elektromos ember az elektronikában nem tudok sokat segíteni. Meg kell nézni a

Felső holtponti jeladót is, annak sem árt a tisztítás. 

A bátorság és a szerszám hiánya sajnos probléma, de ha esetleg valakit megbíznál a szereléssel, előtte gondosan informálódjál a szaki felől.

Előzmény: ÖregMackó (67024)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.13 0 0 67026

 

Szevasz Öreg Mackó !

 

Lehet elektronikus hiba is, de avval ugyan az a helyzet, mint az általam említett szeleppel. Megy, vagy nem megy.

Volt már olyan eset amikor már minden ellenőrzés ellenére a porlasztó egyik vezetéke elszakadt és az a porlasztó nem működött. Mindenki valamilyen mechanikai hibára gondolt és nem az volt.

Visszatérve a szelepre, az a golyó ami benne van a nagy nyomás miatt veszít a formájából és ezáltal nem zár rendesen. Ez szabad szemmel nem látható, de a csere után a szivattyú jól működik. Ezen kívül a tisztítás még nem ártott semminek, erre is ráfér, főleg ha már izmos kilométereket ment az autó. Isten őrizz, ha esetleg fennáll a szemcsésedés az már megmagyaráz mindent. De remélhetően ilyen probléma ebben az esetben nincs !  Gondoljunk még a gázolaj tisztaságára és a szűrő minőségére valamint a másik kolléga aki szintén ilyen gonddal küzd az autót használtan vette. Nem tudni, hogy előtte hogyan tankolták és használták a gépet.

Én ennyit tudok hozzáfűzni a problémához.

Előzmény: ÖregMackó (67024)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.12 0 0 67025

Sziasztok!

 

Benzines tháliában hol találom az önindítót?

Illetve ha meg van mennyire problémás kiszerelni?

 

Köszönöm előre is :)

ÖregMackó Creative Commons License 2017.06.12 0 0 67024

Szevasz ab,roncs77!

 

És a kis bátorság meg a szerszám hiányzik hozzá akkor mit lehet tenni? Ha a motor alkalmazkodó paramétereit törlöm, egy ideig (néhány napig 30-120 km-ig) kíválóan működik. nemrég februárban belemarkoltam az UCH körüli kábelkötegbe és utána 2 hónap és 1 hétig semmi baja nem volt. Ez hogy fér bele a mechanikus hibába? Mert ha nekem ez a szelep lenne a hiba forrása egy egyszerű alaphelyzetbe állítással mitől javulna meg? ebbe kapaszkodok állandóan gondolván azt hogy valami elektronikai hiba okozza a jelenséget. 

 

ÖregMackó

Előzmény: Törölt nick (67023)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.12 0 0 67023

 

Dominius és Öregmackó!

 

A nagy nyomású szivattyút szét kell szerelni és a hátsó ( vastag vastömb ) részében van két szelep. Az egyik beereszti a gázolajat a másik elereszti a feltermelt nyomással a gázolajat a nyomástartószelep felé és onnan a porlasztókhoz.

Azt a szelepet kell kitisztítani és a golyót kicserélni, ami a porlasztók felé vezérli a gázolajat. Nem kis munka, de olcsó, mert egy golyó mindössze 10 az az tíz forintba kerül. Kicsit meg kell szenvedni a szelep kiszerelésével, mert igen erősen meg van húzva a csavar, ami a helyén tartja.

A szivattyú felújítása nem drága, csak a szerelők tartják ki az árakat. Egy kis bátorsággal neki lehet állni és persze kell szerszám is hozzá.

Még egyszer írom, hogy az alkatrészek ára nem eget verő !

Előzmény: DominuS1986 (67018)
DominuS1986 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67022

Köszönöm, ezt holnap kiveszem és megtakarítom .

Hátha segít valamit ......

Előzmény: WebNeo (67021)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.11 0 1 67021
Előzmény: DominuS1986 (67020)
DominuS1986 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67020

Van rajta , az üzemanyag szűrő alatt van egy kis "vérnyomás mérő pumpa".

Az FHP érzékelőt hol találom rajta ? Itthon is tisztitható ?

Előzmény: WebNeo (67019)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67019

Az hogy mit hiszel most mellékes :D

Nem tudom milyen motorod van k9k 700, 702, 714.

Az elsőt néztem - vélhetően ilyen a tied - azon biztosan van egy vérnyomásmérő pumpa :D az üzemanyag rendszerben. Ha ilyen motorod van, meg kellene nézned nem induláskor milyen állapotú, összeszívja e magát vagy sem, ha indul akkor kemény e vagy sem.

Illetve az FHP érzékelőt kellene megtisztítani, szükség setén cserélni.

Előzmény: DominuS1986 (67017)
DominuS1986 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67018

Hát most nagyon elkeserettem ....

Nagyon megörültem ennek a kocsinak mert relative jó állapotban van és jó árban is vettem .

Ha valakinek van valami megoldása arendszertelen alapjárat  és váratlan leállás majd beröffenés leállás problémára ", kérem jelezze !

Előzmény: ÖregMackó (67015)
DominuS1986 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67017

Az autót a hónap elején vásároltam és 15 -e kaptam időpontot a szervizbe ,hogy meglegyenek a kötelező olaj és szűrő cserék ...

De nem hiszem , hogy ez segítene a hibán .... 

Előzmény: WebNeo (67016)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67016

Vétel után a kötelezők cseréje megvolt?

Előzmény: DominuS1986 (67014)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67015

Szia! Az enyém is 2003-as 1,5 dCi. Másfél éve szenvedek ilyen hibával, általános vélekedés nagynyomású szivattyú és befecskendezők felújítása kb. többszázezer Ft. Aztán majd meglátjuk mondják a nagytudású szakik... Ugyhogy ha van valami ötlet oszd meg hátha nekem is, segítség.

A diagnosztika szerint nagynyomású nyomásszabályzás hibája. cserélték a beállító szelepet 42 000.-ért de mire hazaértem megint csinálta a rendszertelen alapjárat  és váratlan leállás majd beröffenés leállás szimptómát. Ilyenkör bekerül a hiba és mintha a számítógép nem engedné elindulni, két-három fordulatra beröffen majd azonnal le is áll. Ekkor csak az segít, hogy ki kell törölni a motor alkalmazkodó paramétereket clippel utána pöccre és néhány napot nincs semmi baj. Aztán megint kezd rendetlenkedni...

Már a csomagtartóban hordom a számítógépet és a clippet ne maradjak ott valahol. 

Nagyon kíváncsian várom az eredményt... És persze drukkolok, hogy ne legyen a megoldás (ha van) drága...

 

ÖregMackó

Előzmény: DominuS1986 (67014)
DominuS1986 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67014

Üdv mindenkinek !

 

Nem rég vagyok thalia tulaj és most egy elég idegesítő hibával találkoztam !

 

Renault Thalia 1.5dci 2003

Az autó motorja random leáll vagy el sem indúl : Általában hidegen elindúl de volt már , hogy akkor is csak sokadikra.

Melegen van hogy beröffen de leáll . Járó motornál is van hogy megáll alapjáraton (lámpánál) .... És csak sokadikra indúl el újra ...

 

15 -ére kaptam időpontot szerelőhöz de nagyon szeretném tudni , hogy mi lehet a hiba .. Hátha van itt olyan aki már találkozott ezzel a hibával .

Ha igen akkor mennyibe került a csináltatása ?

 

A válaszaitokat előre is köszönöm !

WebNeo Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67013

Értem.

Valszeg a korábbi eset sem mult el nyomtalanul, nem tudok jó tanácsot adni.

Előzmény: buma50 (67012)
buma50 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67012

Igen. Ugyanaz. És még mindig csak 150000 Km van benne.

Előzmény: WebNeo (67011)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67011

Én többet nem tudok mondani az esetedben. Ez ugyanaz az autó ami a mult évben csapágyas lett?

Előzmény: buma50 (67008)
Anonymus23 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67010

Én inkább másik szervízzel/szerelővel próbálkoznék...

Előzmény: buma50 (67009)
buma50 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67009

Ja, és nem produkált előtte semmi szokatlant, pláne nem füstölt, főleg ilyen fehéren

Előzmény: buma50 (67008)
buma50 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67008

Köszönöm a gyors választ. Azóta pontosította a szakszerviz a diagnózist: A turbó szétment, televágta olajjal a légszűrőt, kipufogót ezért állt le, ezért nem indult. A javításra azt mondták, turbócsere, légszűrő, légbeömlő átmosás, kipufogó rendszer leszerelés, kiégetés, fuvatás stb, Az összeg kb 400 ezer Ft. Akkor azt hiszem inkább bontó lesz a kocsi végállomása. Pedig sajnálom, mert amúgy nem rossz állapotú

Előzmény: WebNeo (67003)
Anonymus23 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 67007

Kovács autó, most bepróbálkoztam az óccóval, meglátjuk az mennyire bírja. 12,5 éves kocsi, a gyári eddig bírta.

A kutyacsont már volt cserélve alatta legalább 1x, az elég hamar tönkremegy sajna.

Előzmény: opeter70 (67004)
Papalac Creative Commons License 2017.06.09 0 0 67006

30-as kulcs kell a kerékcsavarhoz. Dob le, belül egy seeger gyűrű fogja a csapágyat. Kiütni, én rossz csapágy belső részét szoktam használni. Új csapágyat előző este betenni a fagyasztóba, a dobot a napra és simán beesik a helyére. Új seeger gyűrű, új kerékcsavar és kupak. Ennyi a csere.

A jeladót én felülről húztam ki. Kicsit billegtetve simán kijött. Csavarni tilos! Kivéve könnyebb levenni a csatlakozót és az újra rátenni, majd beilleszteni a helyére. A körmökre vigyázni. Mivel asszimetrikusak csak egyféle módón lehet betenni.

Előzmény: opeter70 (67004)
nagya2 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 67005

HAli!!

A csatlakozó leszedésével-visszarakásával jobban meg kínlódsz, mint a jeladó kiszedésével.

Én nekinyomtam alulról egy nagy lákátos menyust (álá üthető csavarhúzó), aknából  és egy ütéssel kiszedtem.

Üdv Nagya

Előzmény: opeter70 (67004)
opeter70 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 67004

A dobot már vettem le máskor is, csak a csapágy dologban nem voltam képben.

Igen, sajnos a dob válla már engem is megszívatott. Megküzdöttem vele, amíg lejött.

Köszi a tanácsot, akkor kiütöm és benyomom satuval. Más autón csináltam már hasonlót, csak nem tudtam, hogy ennél a típusnál nincs-e valami trükk, amihez esetleg valami spéci célszerszám kell.

 

Szóval akkor elvileg csak "húúúúúúúúúúzni" kell kifelé a jeladót? :)

Kíváncsi leszek, mennyire lehet hozzáférni és mennyire jön ki könnyen.

Megkérdezhetem, hogy mennyiért vetted és hol?

Előzmény: Anonymus23 (67002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!