Nekem hasonló problémát produkált, a félig lecsúszott gumicső a turbóról. 2000 ig még csak csak húzott valahogy, de onnantól okádta a füstöt, és kb a fél ország kellett neki, hogy felgyorsuljon 100KM -ig.A szakszervíz már megrendelte az EGR szelepet,70K-ért. Mivel nem hagyott nyugodni a dolog, kiszedtem az EGR-t a levegő csöveket (a turbóét is) a turbó gumicsövében van 1 gumi gyűrű, ami mozgatható,az volt begyűrődve, és nem nyomott,ill. félre nyomta a levegőt a turbó. Cső betét megigazítva, EGR vissza rakva. 1-2 korom pamacs után az autó megy mint a bolond, mivel rá állítottam a turbó szelepére. Most 995 mbárt tol. Ennek már 3 hónapja.
Nekem hasonló problémát produkált, a félig lecsúszott gumicső a turbóról. 2000 ig még csak csak húzott valahogy, de onnantól okádta a füstöt, és kb a fél ország kellett neki, hogy felgyorsuljon 100KM -ig.A szakszervíz már megrendelte az EGR szelepet,70K-ért. Mivel nem hagyott nyugodni a dolog, kiszedtem az EGR-t a levegő csöveket (a turbóét is) a turbó gumicsövében van 1 gumi gyűrű, ami mozgatható,az volt begyűrődve, és nem nyomott,ill. félre nyomta a levegőt a turbó. Cső betét megigazítva, EGR vissza rakva. 1-2 korom pamacs után az autó megy mint a bolond, mivel rá állítottam a turbó szelepére. Most 995 mbárt tol. Ennek már 3 hónapja.
Szerbusz érdekelne hogy rá jötél e anak a renaultnak az olaj folyására mivel nekem is ugyan olyan szituácio fordult elő mint nálad csak nekem egy 1.0 Seat ibizánál
Üdv! Van egy 2001.12. havi Thalia 1.4 16v Thaliám. A kérdésem az lenne, hogy mely típusú lkatrészek kompatibilisek vele? Jobb első visszapillantó tükör kellene. De sehol nem találok. (Alizée, vagy Symbol az enyém. Clio lámpás thalia)
Nekem is lett egy gondom. Kérlek segítsetek. 1,5dci.
A legutóbbi problémám 320e kmnél egy gyűrű törés. Igen vékonykák lettek, hajtókarcsapágyon is látszott már a bronz.
Szóval a 65LE-is tönkreteszi a hajtókarcsapágyat. szelepszár szimering ésatöbbi. Viszont a hengerfalon 0 a kopás.
Szóval kb 1 hónapos szétszedett állapot után visszakerült minden a helyére.
Tudom, hogy bejáratás meg minden, de érzem, hogy nincs nyomatéka 2000rpm felett (alatta mit ha normális lenne, de ott meg nem nyomjuk) (3000-ig próbáltam). Lehetséges ok lehet az elkoszolódott üzemanyagszűrő? (1 éve van benne MAN 0,3mikronos :( Nem füstöl, nem eszi az olajat (már).
Vagy csak egyszerűen ilyen és majd javul.
odb azt mutatja, hogy hidegen 35% az engine load eddig 20% volt.
A maximális rail nyomást nem néztem de kb 10000psi körül van.
És relatíve gyorsan kb 40%-OS gáznál eléri a 100% load-ot. Turbo tök új(felújított) és csak 6-7psi van. mintha nem lenne elég nagy sebességű a kiáramló gáz. A turbó jól működött előtte.
Ne olyat írjatok, hogy persze cseréld ki, hanem, hogy volt-e valakinek hasonló tapasztalata.
Alul a lokharito alatt neken volt problemam, 10 eves csavart nehez kitekerni. Az anya meg yen lemezbe préselt izé, ami persze megforgott. A masik csavar a kerekdob alatt van.
Nekem az utód Dacia Sandero Stepway-en 205/55r16 Michelin Crossclimate van fenn, eddig csak óvatoskodni a letaposott havon-jégen kellet, ha már latyak-eső van én vagyok a király.
Én odzkodom az eco gumiktól, nem kopnak hanem törnek amiket láttam, pontosan nem tudom, de kihagytak belőle némi normál alkotóelemet, a környezetvédelem miatt talán?
Nekem Continental PremiumContact 5 van fent. Tavaly tavasszal kapta az új papucsokat. Nagyon meg vagyok velük elégedve. Csendes, jól tapad, nedves úton való tapadása is kiemelkedő, fogyasztás jó vele. Az ára is elfogadható, azt hiszem 65 körül vettem a 4 papucsot.
itt van leirás sok gumiról, én az alábbiak közzül választanék, fogok is, ha nem lesz valami prémiumos akció tavasszal, mert +10-15 e Ft-t nem sajnálnék , de igy is 100 felett lesz a 4 db. Valami hasonló használatra kell de több várossal, mint a tied.
Laufenn, Point S alsó kategória, kicsit jobbak Kumho, Fulda Uniroyal, Falken, szerintem a legjobbak még nem teljesen prémiumban Firestone, Hankook. Utolsó néggyel vannak tapasztalataink itthon, egészen jól teljesitenek, bár Fulda és ugy tudom a Kumho is kopik.
Sokáig MICHELIN-t használtam, az számomra a legjobb, de mivel kevesebbet megyek, más körülményekkel igy ár/ érték aránya más nem kifizetődő nekem. Fogyasztást, hangot nem nézem, törekszem arra, inkább, hogy nedvesen a lehető legjobb legyen, bár néha a gyári cimke köszönőviszonyban sincs a valósággal :D
Kopogással kezdeném, rugd le a gondosz törpét a lökösről :D, ne kopogjon:D
Én 5 évente cserélem a gumiabroncsokat most időszerű tavasszal az egyik kocsin, 205/60/16 méretben. Igy nekem meglepő, de nyilván mások vagyunk, hogy 9 éves, vélhetően 8 nyarat futottakat még használtál.
Fontos, hogy mire használod, egy városi közlekedésre, ha szükös a keret érdemes másodmárkát választani, ha van bőséggel akkor prémium, vagy a közelit vennék a helyedben. és csak gyári vagy váltóméretben.
Arra lennék kíváncsi hogy ki milyen nyári gumit használ vagy ajánl? A nyári gumijaim 185/60 R14 kumho 2008.gyártású gumik, 3-4mm barázdákkal,de nem akarom tovább használni,mert sztem eléggé öregecskék meg kopottak,repedezettek.A gyári méret 175 ha jól tudom,van értelme 185-ost venni?
Más. Egyre hangosabb "kopogó" hangot hallok jobb előről,szerintetek?