Olyat szeretnék kérdezni az elektronikában és a diagnosztikában járatos cars' társaktól hogy lehet-e olyan hogy a Thalia II 1,5 dci -ben nincs multiplex hálózat ? Már a 2002 -es Thalicsok -ban is volt . Ez nekem furcsa . Úgye ebben a gépben is legalább 4db számító van. ( ECU , AIRBAG, SERVO, Óracsoport. ) és még lehet hogy mindet nem is tudom. Ha valaki tudna segíteni megköszönném . Mit kellene ellenőrizni ?
Azt szeretném kérdezni tőletek ,valaki tudja-e hogy mi a különbség a spanyol és az indiai nagynyomású szivattyú közt. Bontóban van mind a két fajta .Jó lenne tudni melyiket érdemes megvenni tartaléknak.
Volt ez a motor térbe ez az olaj folyásos téma, beszéltünk róla. Ma törölgettem ronggyal de nedvesnek olajosnak a felületet nem mondanám, sokat a felület a törlés hatására nem változott de lucskos olaj olajsár megállva nem volt a rongyon. Olaj folyás nincs a kocsi alatt ugy döntöttem pihentetem a dolgot. Thalia 1.4 8V 2002 a kocsi. Milyen színűnek kellene lennie egy 15 éves kocsiba a cserélt víznek? Ez mire utal?
Nekem a múlt évben volt hasonló gondom, de nekem csak az egyes nehezen kapcsolhatóság volt meg, zörögni nem zörgött. Kicseréltek egy kis műanyag perselyt lent a rudazatnál és olyan lett mint ujkorában. Én is szinkrongyűrűtől tartottam de nem az volt. Párszáz ft. volt.
Pontos tudas hianyban, ugy saccolom csak II - s, hetvegen utanna olvasok, ha gondolod, de hatha egyszerubben megoldodik, amennyiben itt a forumon valaki ui auto eseten megmondja neki milyen.
Nem az első üzembe helyezés a lényeg, hanem, hogy a renault amikor behozta az országba a típust, akkor mire vizsgáztatta, mi van a típusbizonyítványban. Értem ezalatt, hogy Euro II vagy III. Ezt nemcsak az dönti el, hogy milyen katalizátor meg OBD van benne, hanem a károsanyag kibocsájtás. A 700 és 712-es motor között azért ebben van különbség.
Az enyémnek már volt újkorában zöld, aztán kék, piros, majd visszaadták a kék környezetvédelmi plakettet.
Ha jól tudom az 1.5 dCi Euro 4-es, pedig egy 2002-es thalia messze lekörözi környezetvédelem tekintetében és még nem is beszéltünk a kikötött EGR szelepről, a kopott porlasztócsúcsokról, kapcsolószelepekről.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy hány dízel VW-t soroltak vissza a gyár csalása miatt :-)
elméletileg a tipust jóvá kell hagyatni amikor behozzák, ( mindegy most mi a neve az eljárásnak) ha akkor ezt kapja az első darab akkor a többi is , tehát nincs mit tenni vele. Hangsúlyozom, ugyanolyan autókról van szó, első forgalombahelyezést általában a szakserviz végzi. Nyilván tévedések előfordulhatnak az ügymenetben.