Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WebNeo Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66009

Melyik csövet fujja fel?

Előzmény: Peuzsolt (66007)
Papalac Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66008

Ilyen időben már nagyon veszélyes a csapvíz!

Hűtőtömítőt nem teszünk rendes autóba :-)

A Thaliánál nem jellemző a vízfolyás, ha van az javítható.

Lehet, hogy csak befagyott a fűtőradiátor.

Megy 2 cső a motortól az utastérbe. Azokon gyorscsatlakozó van. Be kell nyomni a bütyköket és lehúzni. Aztán meg lehet próbálni slaggal kimosni a radiátort. Ha nem sikerül, akkor csere, ahhoz le kell bontani az egész műszerfalat mindenestől.

Olyan 8 órás munka a cseréje.

A hűtővizet a hűtóradiátor alsó csövén lehet leengedni.

Rugós bilincs van gyárilag rajta. Kombináltfogóval összenyomni a kát kiálló lemezkét, hátratolni a csövön és a csövet lehúzni.

 

Nem tudom mit takar a "felfújja magát".

Előzmény: Peuzsolt (66007)
Peuzsolt Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66007

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Holnap ha jól megy minden lesz víztelenítés.

Volt egy kis vízfolyás és töltöttem bele egy adag hűtőtömítőt. Sajna nem csak a lukat tömte be. Hanem a hőcserélőt is. Jelenleg elég jégverem a kocsi. 

A link és a Kód jó. Az a csap tört le. A másik érdekes dolog hogy felfújja magát. Talán a tiszta új hűtővízzel(eddig csapvíz. Nem saját kocsi csak karbantartom)  nem fogja csinálni. 

A vízleengedés a termosztáton kívül hol lehet? Hűtőradiátor? Sajna nincs sok időm a munkára. 

Bazsiii25 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66006

Sziasztok!

Van egy 2003-as Renault thaliam es abbol szeretnem kivenni a kormanyoszlopot.Ezt hogyan tudom kivitelezni?

Elore is koszonom!

Udv.Balazs.

Papalac Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66005

Itt van ezen az oldalon, kicsit lejjebb, a 65980-as hozzászólásban.

Előzmény: Zsolesz_29 (66004)
Zsolesz_29 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66004

Szia!

 

Nekem egy 2004-es Clio II-m van, és elég sokat bíbelődök vele. Az általad említett dokumentumok, illetve program nagy segítség lenne a javítások során. Ha esetleg még fenn vagy a fórumon és meg tudod oldani, akkor nagy segítség lenne, ha el tudnád küldeni. Előre is köszönöm!

 

kovacs.zsolt.0416@gmail.com

Előzmény: Törölt nick (43939)
apa16 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66003

Sziasztok !

 

A rángatás egyenlőre magától megszűnt, viszont a  kuplung pedál felső holtjátéka is szinte teljesen. Valóban nem lehet állítani ezeken a thaliákon kuplung holtjátékot ?

Előzmény: Papalac (65975)
WebNeo Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66002

Akkor a cartársnak meg is oldod a gonját:D

Előzmény: Papalac (66001)
Papalac Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66001

Igen,nekem szinte útba esik egy bontó, bár elég ótvar autókat bontanak, de mostanság kezdenek újabb autók is megjelenni. A hátsó hangszórókat (500/db), pár éves dízel thaliából vettük ki, szinte újak. Abból a motor hiányzott, de a kasztni, futómű, gumik, szinte újak voltak.

Ha bemegyek nézek ilyen csavart.

Előzmény: WebNeo (65999)
WebNeo Creative Commons License 2016.12.04 0 0 66000

Enyémnél nem lehett kiszedni= ugy kiszedni, hogy másik eredeti csavar menjen bele.

Igy pontos amit irtam

Előzmény: WebNeo (65999)
WebNeo Creative Commons License 2016.12.04 0 0 65999

Enyémnél nem lehett kiszedni, ez a megoldás lett a vége, nem első ilyen  amit csináltak, még nem volt probléma vele.

Bontó nekem nem éri meg, online ilyet nem rendelek, elmenni személyesen meg többe kerül mint a cső, vagy a csavar. Sajnos nem mindenki lakik bontó mközelében, hozzám a legközelebbi 160 km oda viszza. Arról nem beszélve egyetlen bontós sem postázna egy csavart külön.

 

Előzmény: Papalac (65998)
Papalac Creative Commons License 2016.12.04 0 0 65998

Szerintem ki lehet szedni azt a csavarcsonkot, léteznek csavarkihajtók. A bontóban meg potom áron lehet ilyen csavart venni. Ha a csőnek nincs gondja én nem cserélném ki.

Nekem még kidolgozta magától a levegőt a tartályba.

Előzmény: WebNeo (65997)
WebNeo Creative Commons License 2016.12.04 0 0 65997

Mivel nem ad linket, igy csak az alábbi módon nézheted meg, hogy egyre gondolunk e :D

Ird ezt be a cimsorba egy böngésződbe.

http://impergom.it/catalogue/index.php

majd bal oldalt a impergom kód keresőbe 223474., a gyári adatok is ott lesznek.

Ők gyártanak után, ami 5 e Ft körül van a gyári 22 e.

Tudom majd néhányan beszólnak, de :D

Lehet barkácsolni a légtelenítőt, igaz az enyémben éppen nem volt viz vezérléscsere miatt, pontosan ugy bele volt törve mint ahogy gondolom nálad van. Kapott egy megfelelő méretű fa vagy lemezcsavart a csőbe, légtelenítés,  oszt jónapot :D

Mindez csak azért történt mert nem volt idő megvárni a csővet, de megvan, következő vizleengedésnél kicserélésre kerül.

Előzmény: Peuzsolt (65994)
DGabee85 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65996

Az a csap pont a légtelenítésre szolgál.

Előzmény: Peuzsolt (65994)
DGabee85 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65995

Hogy ér-e 90 ezret egy katalizátor a Thaliaba. Annyiért inkább már egy homológ rendszert csináltatnék alá. Én így értettem.

Előzmény: Garfield007 (65992)
Peuzsolt Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65994

Sziasztok.

Egy olyan problémám van a kocsimmal hogy gyenge a fűtés. Van egy csapszerű a fűtés csövön(termosztát előtti cső) az mire szolgál? Sajna nem tudom kipróbálni mert le van törve. 

Hameg felpörgetem olyan hangot ad ki mintha levegős lenne. Pedig a tartály nem volt sosem üres. 

gabocsiga Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65993

197 körül volt a vége...

Előzmény: Papalac (65985)
Garfield007 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65992

Biztos megéri ez neked?

 

Ezt hogy érted?

Előzmény: DGabee85 (65990)
Garfield007 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65991

Utángyártott szerintem lesz 30-40e körül, de sok kedvességgel valamelyik márkás is meglehet 50e körül.

Előzmény: fekusz73 (65988)
DGabee85 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65990

 

 

 

Biztos megéri ez neked?

Előzmény: fekusz73 (65988)
GOFE Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65989
Előzmény: fekusz73 (65988)
fekusz73 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65988

Üdvözlet minden fórum tagnak.Egy kis segítséget kérnék,katalizátort hajtok a talicskához tud-e vki valahol? 2004 1.4 b 8v.

jakuza80 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65987

Így már értem! ☺ Abban is a 240-es óra volt.

A 8v is jó kis moci, de sokkal egyenletesebben megy, meg nem szeret annyira pörögni. Volt olyanom is Loganben. Abban meg azt szerettem, hogy sokkal hosszabb volt az 5.

Vezettem azóta sok hasonló ccm autót, meg volt  1,4 103 lovas Rover, most meg 1,5 88 lovas Mazda, de sehol sincsenek az 1,4 Rönó motorhoz képest!

Előzmény: Papalac (65985)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65986

Lehet 6750, nem mértem pontosan, csak 1x 3.ban meghúzattam, hogy mennyit bír, 6500 fölött (nem néztem pontosan mennyi volt) elkezdett köhögni, prüszkölni, mintha az ECU visszavette volna a benzint. Országúton az is sok volt :-)

A 8V se rossz, de jóval gyengébb. Azt 2-esbe sikerült meghúzatni. "Mi van ezzel a motorral, miért nem gyorsul?) Na gyorsul az is rendesen, csak kell neki jó egy másodperc mire észreveszi az ECU, hogy benzin kell. Mivel váltva vezetem ezeket, elég gyakran lefulladok a 8V-vel induláskor emiatt a késleltetés miatt. Kuplung ki, gázra rá a lábam, aztán indíthatom újra :-) A 16V inkább kipörög, de nincs akkora késés.

Előzmény: Papalac (65985)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65985

"Thalia Ph1 16v vége(óra szerint) 210"Ezt úgy értettem, hogy az óra vége 210 :-)

Nekem 2005-ös gyártmány, de megy szépen. 5.-ben is jól lehet vele előzni, jól gyorsul.

Előzmény: jakuza80 (65984)
jakuza80 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65984

Az első mondatot nem értem, a többi pontosan így van. Annyi, hogy az 6750-nél szabályzott(2001.04 forgalomba helyezés). 1-50, 2-90, 3-130, 4-185, 5-210.

Szerintem a valaha gyártott talán kegjobb 1,4 16v motor volt.

Előzmény: Papalac (65982)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65983

Még ennyit találta:

3 csatlakozó, két fekete, egy fehér vagy színtelen.

 

Fekete:

Fehér:

 

A másik feketébe csak pár vezeték van bekötve és a fordulatszámmérő jele megy a 4-es ponton.

Előzmény: eltoro31 (65979)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65982

Akkor engem jól átvertek, mert az én órám 240-ig mér :-)

 

5. fokozatban:

3000-es fordulat --> 100 km/h

4000-es fordulat --> 130 km/h

 

6500-nál szabályoz le az ECU.

Elvileg 205-nél szabályoz vissza.

Még nem próbáltam :-)

Előzmény: jakuza80 (65976)
eltoro31 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65981

 köszönöm

otthon meglesem

Előzmény: Papalac (65980)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65980

http://data.hu/get/10012824/Szervzknyv_s_javtsi_tmutat_-_Renault_Clio_II.zip

 

Elektromos berendezések 3.

Ez Clio, de jobb nincs :-)

Előzmény: eltoro31 (65979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!