A Thaliánál nem jellemző a vízfolyás, ha van az javítható.
Lehet, hogy csak befagyott a fűtőradiátor.
Megy 2 cső a motortól az utastérbe. Azokon gyorscsatlakozó van. Be kell nyomni a bütyköket és lehúzni. Aztán meg lehet próbálni slaggal kimosni a radiátort. Ha nem sikerül, akkor csere, ahhoz le kell bontani az egész műszerfalat mindenestől.
Olyan 8 órás munka a cseréje.
A hűtővizet a hűtóradiátor alsó csövén lehet leengedni.
Rugós bilincs van gyárilag rajta. Kombináltfogóval összenyomni a kát kiálló lemezkét, hátratolni a csövön és a csövet lehúzni.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Holnap ha jól megy minden lesz víztelenítés.
Volt egy kis vízfolyás és töltöttem bele egy adag hűtőtömítőt. Sajna nem csak a lukat tömte be. Hanem a hőcserélőt is. Jelenleg elég jégverem a kocsi.
A link és a Kód jó. Az a csap tört le. A másik érdekes dolog hogy felfújja magát. Talán a tiszta új hűtővízzel(eddig csapvíz. Nem saját kocsi csak karbantartom) nem fogja csinálni.
A vízleengedés a termosztáton kívül hol lehet? Hűtőradiátor? Sajna nincs sok időm a munkára.
Nekem egy 2004-es Clio II-m van, és elég sokat bíbelődök vele. Az általad említett dokumentumok, illetve program nagy segítség lenne a javítások során. Ha esetleg még fenn vagy a fórumon és meg tudod oldani, akkor nagy segítség lenne, ha el tudnád küldeni. Előre is köszönöm!
A rángatás egyenlőre magától megszűnt, viszont a kuplung pedál felső holtjátéka is szinte teljesen. Valóban nem lehet állítani ezeken a thaliákon kuplung holtjátékot ?
Igen,nekem szinte útba esik egy bontó, bár elég ótvar autókat bontanak, de mostanság kezdenek újabb autók is megjelenni. A hátsó hangszórókat (500/db), pár éves dízel thaliából vettük ki, szinte újak. Abból a motor hiányzott, de a kasztni, futómű, gumik, szinte újak voltak.
Enyémnél nem lehett kiszedni, ez a megoldás lett a vége, nem első ilyen amit csináltak, még nem volt probléma vele.
Bontó nekem nem éri meg, online ilyet nem rendelek, elmenni személyesen meg többe kerül mint a cső, vagy a csavar. Sajnos nem mindenki lakik bontó mközelében, hozzám a legközelebbi 160 km oda viszza. Arról nem beszélve egyetlen bontós sem postázna egy csavart külön.
Szerintem ki lehet szedni azt a csavarcsonkot, léteznek csavarkihajtók. A bontóban meg potom áron lehet ilyen csavart venni. Ha a csőnek nincs gondja én nem cserélném ki.
Nekem még kidolgozta magától a levegőt a tartályba.
majd bal oldalt a impergom kód keresőbe 223474., a gyári adatok is ott lesznek.
Ők gyártanak után, ami 5 e Ft körül van a gyári 22 e.
Tudom majd néhányan beszólnak, de :D
Lehet barkácsolni a légtelenítőt, igaz az enyémben éppen nem volt viz vezérléscsere miatt, pontosan ugy bele volt törve mint ahogy gondolom nálad van. Kapott egy megfelelő méretű fa vagy lemezcsavart a csőbe, légtelenítés, oszt jónapot :D
Mindez csak azért történt mert nem volt idő megvárni a csővet, de megvan, következő vizleengedésnél kicserélésre kerül.
Egy olyan problémám van a kocsimmal hogy gyenge a fűtés. Van egy csapszerű a fűtés csövön(termosztát előtti cső) az mire szolgál? Sajna nem tudom kipróbálni mert le van törve.
Hameg felpörgetem olyan hangot ad ki mintha levegős lenne. Pedig a tartály nem volt sosem üres.
A 8v is jó kis moci, de sokkal egyenletesebben megy, meg nem szeret annyira pörögni. Volt olyanom is Loganben. Abban meg azt szerettem, hogy sokkal hosszabb volt az 5.
Vezettem azóta sok hasonló ccm autót, meg volt 1,4 103 lovas Rover, most meg 1,5 88 lovas Mazda, de sehol sincsenek az 1,4 Rönó motorhoz képest!
Lehet 6750, nem mértem pontosan, csak 1x 3.ban meghúzattam, hogy mennyit bír, 6500 fölött (nem néztem pontosan mennyi volt) elkezdett köhögni, prüszkölni, mintha az ECU visszavette volna a benzint. Országúton az is sok volt :-)
A 8V se rossz, de jóval gyengébb. Azt 2-esbe sikerült meghúzatni. "Mi van ezzel a motorral, miért nem gyorsul?) Na gyorsul az is rendesen, csak kell neki jó egy másodperc mire észreveszi az ECU, hogy benzin kell. Mivel váltva vezetem ezeket, elég gyakran lefulladok a 8V-vel induláskor emiatt a késleltetés miatt. Kuplung ki, gázra rá a lábam, aztán indíthatom újra :-) A 16V inkább kipörög, de nincs akkora késés.
Az első mondatot nem értem, a többi pontosan így van. Annyi, hogy az 6750-nél szabályzott(2001.04 forgalomba helyezés). 1-50, 2-90, 3-130, 4-185, 5-210.
Szerintem a valaha gyártott talán kegjobb 1,4 16v motor volt.