Egy gyors kérdésem lenne: A képen látható vezeték hova való? A szerelő azt mondta, hogy ezt így találta, hogy lóg a vakvilágba, így ő sem kötötte sehova(az elektromos rész nem az erőssége).
Köszönöm, éppen arra gondoltam, hogy a csatlakozóban direktbe kötöm ezeket a vezetékeket és kiderül, hogy a kapcsoló nem zárja az áramkört vagy a motor érzékelő rossz! Bár nagyon amatőr vagyok a villamossághoz, ez így lehetséges megállapítani? Amit leírtál annak a rajzát hol találom, ami megmutatja melyik az A6 és a többi? Údv, Lufi
igazából egy analizáltatás mondhatná meg pontosan, hogy mi történt. De mivel az eredménnyel valszeg csak a wc-re mehetnék, nem érzek késztetetést újjab 10-en ezrek kifizetésére ezügyben. Remélem ezzel lezárul ez a többfelvonásos dráma, mindenkinek köszönöm, aki foglalkozott vele.
Az a gyanú (szag után, "csípős-higítós"), hogy váltóolaj volt amit beletöltöttem. Aki hozta, mellényúlt a kannának, és én meg szépen belenyomtam. Mivel csere volt, így a teljes töltet az lett. De ismétlem, ez csak gyanú. Azt ajánlotta a csóka, hogy 30 km-ént nézzem az olajszűrőt és cseréljem addig, amíg találok benne szutykot, mert oda hordja a friss olaj a dzsuvát. A szűrőt eltömítheti, így megint katasztrófa lehet.
Akkor az OMV Bixxol Extra 10W-40 -et sürgősen cseréljem le? Renault Thalia 1,4 16v 165000 km. És Renault Meganae 1,4 16v 465000 km. A Meganaeban sok kilométer van mert Német Országba járunk dolgozni , sokszor beleszalad a 180-200 km/h-ba. Véleményed vagy ajánlásod mi lenne ? Megköszönném a segítséget.
Na akkor most már végkép nem értem! Most próbálom tanulmányozni hogy is vannak ezek az olajok . De amit mi raktunk bele azon nincs ilyen felírat sajnos.
Szeretném megkérdezni jól tudom hogy benzines autóban mondjuk 1,4 16 v Thalia ebbe bele rakhatom a dieselnek szánt olajat de a dieselbe nem rakhatom bele a benzines olajat????? Csak azért kérdezném mert látom van itt valaki autó szerelő is. És én a benzines Thaliába és Maganaeba hát nem egészen diesel olajat raktunk de igazából még is arra írták hogy jó.
Azért cseréltem olajat, mert azzal az olajjal amit a szerelő belerakott a megvételkor szokásos szervízkor, 18ezer kilométert futottam. Asszem ekkora futásteljesítményre kijár az olajcsere.
Egyébként működik az autó, holnap reggel mehetek érte.(este 10.-ig dolgozom, majd 11 mire hazaérek).
Ez tipikusan az ablaktörlő motorban levő érintkező vagy jelfogó hibája.
A rajz szerint test megy vissza az utastéri vezérlőbe és amikor kimozdul, akkor +12V-ot küld a vezérlő felé, ami kiadja a +12V-ot, de úgy van a kapcsolóra kötve ez a visszatérő jel, hogy még alaphelyzetben levő ablaktörlő kapcsoló esetén is visszatérjen alaphelyzetbe, amit az érintkező testre váltásával érzékel.
Azt írják, hogy van relé az utastéri egységnél. Azt is érdemes megnézni, de, hogy ez cserélhető, beforrasztott, vagy tranzisztoros lenne, azt nem tudom.
Rendeltem egy féltengely csuklót,el vittem szerelőhöz az autót és azt mondta hogy nem lehet cserélni az csak a csuklót csak egybe az egész féltengelyt..azzal indokolta mert amit én rendeltem az 6 csapágy golyós és ebbe olyan kell amit be 3 csapagy golyós kell.. amit persze nem gyártanak.. o.O nagyon átverést szagot érzek a dologba.. szerintetek ??