Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stefi81 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 65663

A nyári valamivel peresebb mert 15", de azt a nyáron vettem a téli meg vagy 8éves. Csak fura hogy egy magasabb oldalfalú kevésbé nyeli el az út hibáit.

Tudnátok ajánlani valami olcsó de jó téli 14" gumit?

WebNeo Creative Commons License 2016.11.09 0 0 65662

Már csak azért is, hogy milyenekkel jobb vigyázni, vagy odafigyelni rájuk.

Nem olvastam vissza de korábban nálad történt meg a csare erre amit kivettél? Mennyi km lehet bennük?

Előzmény: kisstibor2 (65661)
kisstibor2 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 65661

Mèg nem fènykèpeztem le. De van rá lehetősèg mert mèg megvannak. A gyártmányuk Champion. Kèsőbb csatolok kèpeket is.

Előzmény: WebNeo (65657)
Garfield007 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 65660

Tipus, kor?

Nem téli vagy nyári függő.

A téli általában hangosabb, a nagyobb lamellák miatt és puhább anyagú, míg a nyári a csendesebb és keményebb.

De ezt felborítja ezer dolog: gagyi gyártó, öreg gumi, nem megfelelő nyomás a gumikban, forgásirányos avagy sem és így tovább...

Előzmény: Stefi81 (65658)
Papalac Creative Commons License 2016.11.09 0 0 65659

Nem a méret a lényeg :-)

Mikor gyártásúak, új vagy használtan vetted, mikor raktad fel, mennyire vannak felfújva.

A téli nekem csendesebb szokott lenni ugyanolyan nyomáson.

A gumisok előszeretettel fújják jó keményre.

Előzmény: Stefi81 (65658)
Stefi81 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 65658

Szerintetek miért van az hogy a téli gumim 175/65 14 sokkal jobban üt (nem nyeli el az út hibáit) mint a nyári 185/55 15?

Valahogy pont fordítva kellene lennie szerintem.

WebNeo Creative Commons License 2016.11.08 0 0 65657

ez jó hír :D

Nem fényképezted le a régieket, milyenek, ki gyártotta?

Előzmény: kisstibor2 (65656)
kisstibor2 Creative Commons License 2016.11.08 0 0 65656

Tisztelt Fórumozók!

 

A fejlemények:

1. megvan a gyertyakulcs nagy nehézségek árán

2. régi gyújtógyertyák kiszedve

3. új gyújtógyertyákkal szikrapróba

4. új gyújtógyertyák beszerelve

5. kocsi pöcre indul.

 

Köszönöm a segítő hozzászólásokat, észrevételeket.

Az ember a saját hibáiból is tanul.

Előzmény: Papalac (65655)
Papalac Creative Commons License 2016.11.08 0 0 65655

Megnéztem és a Bárdinál 250 Ohmot írnak az FHP-re. A 219 teljesen korrekt szerintem ilyen időben.

Ha van a motortéri biztosíték dobozban 5 A-es bizti, azt cseréld ki. Ki tudja :-)

Előzmény: Papalac (65654)
Papalac Creative Commons License 2016.11.08 0 0 65654

Megmértem. A jelenlegi hőfokon (4-5 C), 216 Ohm.

Közben a Dácia klubbon 200-275 Ohm közötti értéket találtam 25 fokon.

A 375 rossz érték!

Előzmény: kisstibor2 (65651)
DGabee85 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65653

Nem olvastam vissza, hogy rángat az autó, csak azt látom, hogy néha bele-bele ránt. Így kezdődött a gyújtótrafó problémám az 1.4 8 szelepesnél. Aztán már a vége felé nagyon rángatott nagy terhelésnél, ha nagy gázt adtam. Amikor kezdődött, kiszereltem a gyújtótrafót, semmit sem láttam rajta. Aztán, most amikor megvettem az új Valeo trafót, mondom kicserélem, hátha az lesz a hiba, akkor a régi tradó alja totál ki volt nyomva, a rozsda kinyomta. Tehát egy hajszál repedésen elkezdett oárásodni a régi trafóm azért rántott bele néha-néha. Aztán kiszáradt, nem rángatott, ahigy egyre jobban kinyomódott az alja és letestelt a motorra, folyamatosan rángatott nagy gázadásra. Szóval ha benzinesed van, egy trafó csere sem árthat. Nekem teljesen megszűnt a rángatás. Újra tudok agyvérzések nélkül vezetni a Talicskát. Hátha mész valamire ezzel az infóval.

Előzmény: akkokoko (65649)
Papalac Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65652

Ha nem esik holnap megmérem az enyémben.

Szervizkönyvben találtam a 375 Ohmot. Lehet hibás érték, ha nem, akkor 220 Ohm elég soványka. Megmérem.

Előzmény: kisstibor2 (65651)
kisstibor2 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65651

Az FHP jeladót megmértem és csak 219 Ohmot mértem.

Nem tudom számít-e?

Úgy tűnik lesz gyertyakulcs is. Holnap gyertyacsere.

Előzmény: Papalac (65636)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65650

én minden csatit megnéznék a motortérben.

Előzmény: akkokoko (65649)
akkokoko Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65649

Akkor ezt párszor még megteszem, ugyanis egyszer megint rántott egyet, mikor az előbb jöttem haza.. Bár egész nap egy nem rossz eredmény a régi percenként 2-3,de akkor sem 100%.. :-/

 

 

 

Előzmény: WebNeo (65648)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65648

Bátran lehet piszkálni mindent szemrevételezés-tisztítás ügyében, az elektromos dolgok esetén nem árt, de nem minden esetben kell levenni az akksisarut és kész, uttánna már nem más mint 1-2-3 stb darab fém és müanyag :D

Sőt a csatiknál alapból célszerű tisztitáskor két-három alkalommal szét össze rakni őket.

 

Mindegy mi volt egy a lényeg jó a gép, bár egy tisztító autópálya menet kell még neki :D

Előzmény: akkokoko (65646)
akkokoko Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65647

Haverom erre szokta mondani: aki hülye fizessen..

Előzmény: akkokoko (65646)
akkokoko Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65646

Igen! Valóban írtad! de -ugye- folyamatban volt már ez a dolog+nem mertem nagyon basz..ni a "zagyat" mert tényleg nem értek hozzá.. :-/

Előzmény: WebNeo (65645)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65645

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141523008&t=9027813

Pedig én már láttam hasonlót, irtam is.

Sokan csak néznek amikor gyakran kérem őket kontaktolják a klímanyomáskapcsolót egy egy furcsa jelenségénél az emlitett autóknál, aztán mégis csak az a ludas :D

Előzmény: akkokoko (65643)
akkokoko Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65644

A többi már történelem... ahogy mondani szokták.. :-)

 

Azt azért hozzátenném, hogy most annyira nem fickós! :-D Dehát annyi benzintől... Városban már 15 körülinek saccolom.. :-/ Saccoltam.. :-)

akkokoko Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65643

Hát igen... Kicsit elkámpicsorodtam mikor az öreg -nehezen a helye miatt- kicserélte a szondát, és megint folytatta...

Rámért, és akkor gyanú ébredt benne, hogy az ECU is játszhat, mivel a szonda ott is szegényített, ahol nem kellett volna (CO diagnosztika+multiméter közöse). Közösen nézegettük, hogy hogyan lehet azt a sza... ECU-t levenni mikor annyira ráfeszítettem a tetején, hogy felbődült a gép. Akkor már erős gyanú ébredt...

Előzmény: WebNeo (65642)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65642

Ugye ugye😁, fránya dolgokat képes okozni egy motorvezérlő csati rohadás :(

Előzmény: akkokoko (65641)
akkokoko Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65641

Üdv mindenkinek!

 

úgy néz ki sikeresen megjavult a vas! A hőgomba és szonda csere megtette a hatását... De lehet, hogy leginkább az ECU csatlakozójának rendbetétele... :-) Köszönöm az eddigi kedves segítségeteket!

Természetesen továbbra is itt leszek, figyelek! ;-)

Papalac Creative Commons License 2016.11.07 0 0 65640

Nekem akkor volt már 2x is alapjárat hiányom, amikor lemerült akksival nem indult és bebikáztam.

Túráztatni kellett, mert alapjáraton egyből leállt. Ráadásul egyedül nem tudtam levenni az indítókábelt mert egyből leállt. Pár perc után töltődött annyit, hogy beindult saját akksiról és feltöltődött akksiról indítva helyreállt a rendszer. Mondjuk ez beindult könnyen.

Csak azt akartam jelezni, hogy lemerült akksival nem érdemes köszörülni, mert meghülyül az ECU.

https://prohardver.hu/tema/debrecen_es_kornyeke_adas-vetel-cseveges_16_0/friss.html

Itt érdeklődj, biztos van olyan fórumtárs akinek van gyertyakulcsa, kiolvasója és segít neked.

Előzmény: kisstibor2 (65638)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.06 0 0 65639

Szegény:(

Trafó, folytószelepre nem volt igy lehetőséged ránézni.

Előzmény: kisstibor2 (65638)
kisstibor2 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 65638

A kis búgó hang inkább a kormányszervó.

Ma eltűnt a sárga jel a műszerfalról (az elektromos hiba jelző ekg jel).

Az autó továbbra sem indul.

Teljesen benyomva a gázpedált egy kb fél perces indítózás után úgy beindul, hogy nagy sokára kezd egy kicsit felpörögni a motor. Nem is pörög, inkább nagy nehezen, darabosan járva megy. Ha elengedem a gázt azonnal leáll.

Eddig jutottam mert 1 esik az eső, 2 lemerült az akksi.

Az fhp mér nem mértem meg.

Előzmény: Papalac (65637)
Papalac Creative Commons License 2016.11.05 0 0 65637

Azt írod a szokásos kis búgó hang hiányzik. Az az elektromos kormányszervó vagy a benzinszivattyú hangja lenne?

Nagyobb gázadással is próbáltad indítani?

Előzmény: Papalac (65636)
Papalac Creative Commons License 2016.11.05 0 0 65636

FHP jeladó ellenállás méréssel ellenőrizhető: 375 +-30 Ohm.

Nem ismerem azt a motort. Annyit találtam, hogy az a lámpa a befecskendezés hibáját jelzi :-)

Nem elektromos a pillangószelep abban az autóban, mert azokra találtam ilyen hibajelzést, ha gond van a gázpedál érzékelővel vagy a motoros pillangószelep vezérlésével. Mondjuk akkor is be kéne indulnia.

Piros gombot jó erősen megnyomtad? Azt is lehet ellenállás mérővel ellenőrizni.

Előzmény: kisstibor2 (65634)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.05 0 0 65635

Lenyegeben mindent megtettel amit kiolvasas nelkul lehet, talan meg a gyertyakat kellene megnezni, amihez nincs kulcsod 😞

 

Az fhp csatija gondolom rendben volt.

Pillangozelep, es a trafo nezheto meg meg nagyobb szereles nelkul. Elobbi ha koszos meg nem okozhat inditasi nehezseet ennyire szerintem, max beindul, de egyeletlen leallas a vege. Trafo viszont  akar rossz is lehet, ha leszeded es repedt itt ott van ra esely, hogy cseres.

 

Biztos lesz ms otlete a cartarsaknak.

Előzmény: kisstibor2 (65634)
kisstibor2 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 65634

A műszerfalon nálam az egybe van (az ekg jel és a hurok jel).

A fhp kiszedtem és megtisztítottam. Nem tudom hogyan ellenőrizhető, hogy jó-e?

Előzmény: WebNeo (65633)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!