Igen közben meg is kerestem,nincs benne vízpumpa azért ilyen olcsó.Viszont GATES találtam pumpával együtt 31000Ft,ill.SKF 34000Ft. 1.4 16V valók. Kérdezem a hozzáértőket ez egy jó ár?
És ha beál véletlen a vízpumpa akkor majd újra szétszedítek?Láttam már olyant hogy még kilométer volt hâtra vízpumpának bőven de már hatéve az autóba volt megadta magát.Még pedig úgy hogy megszorult és ledarálta a szijról a fogakat âtfordult a vezérlés elég komoly kárt okozott.
Én ebbe a fórumban nem kivánok többet legaláb is mostanában feljönni úgy látom még mindig leragadtatok a ELF olannál a cigányozásnál meg a moderátorhoz szaladjunk tiltsuk ki mert nem hajtja a hülye faszopó dumátokat na tiltasatok ki engem !De akkor megigérem hogy direkt visszajövök minden nap másik néven csak azért hogy idegesítsek pár embert.NA MINDENKINEK MINDEN JÓT.ÉLJEN A MANNOL ÉS A XADO OLAJ!!
Én is cseréltetni szeretném a vezérlést,amit linkeltél webáruházban most nagyon jó áron van,csak kérdés hogy ebben benne van a vízpumpa is?mert leírás nincs.Meg aztán kellene egy rendes becsületes szerelő aki megcsinálja.Esetleg valaki tud ajánlani?
Kedves rozsdás trillalllaaa! Az elf olaj a legjobb a világon és a renaultba az való!
A hamisítás ellen lehet védekezni a megfelelő helyen való vásárlással. Ez nem a cigánytelep melletti piacon szokott kenni. Csak azt hamisítanak amit jól el lehet adni.
Na ! Már te nem fordulsz a BIG BRADER-hez? Nem én és mások az ordenárék, hanem te és ti akik kitartotok a mocsok hamisítvány mellett és ezzel a létyóval traktáltok hozzá nem értő embereket.
Tudomásul kell venni , hogy amit a DUNA Tv bemutatott riportot a KÉKFÉNY keretében, az egyértelmüsíti, hogy az ELF trutyit hamisítják az országban a MOBIL és a CASTROL olajokkal együtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én értem, hogy vannak helyek az országban ahol nincs fogható TV műsor és petróleummal nem működik a TV , de az nem azt jelenti, hogy nincs az országban olajhamisítás !
Ha nincs hidraulikus sajtolója az embernek, akkor jó nagy kalapáccsal kell kiütni. Betétel előtt az új csapágyat be kell tenni pár órára a fagyasztóba, esetleg a dobot kicsit megmelegíteni, de a mostani jó melegben felesleges. Simán beleesik :-)
Hátsó csapágy cserét 2 hete csináltam.Nekem nem sikerült kiütni a csapágyat.Én hidraulikus emelővel nyomattam ki és be.Meleg motor indítási problémáim nekem is voltak.Elöttem szólohoz hasonlót ajánlanám első körben.Ha továbbra sem akkor a befecskendező szelepeket is mgnézném,mert ha nem zárnak le és becsepeg akkor dús keveréked lessz és azért nem indul.A gyertyák is árulkodó jelek lehetnek.Ha nem egyformák hanem valamelyik kormos az erre utaló jel.Mióta én kicseréltem,mert áteresztett azóta mindíg elsőre indul és nem is kell tekertetnem.
Az lesz, csapágy. Annyiból szívás, hogy a dob nehézkesen jön le a vállasodás miatt. De a csavar lyukán benyúlva egy csavarhúzóval vissza tudod nyomni a dugattyúkat, úgy már könnyebben lejön! Aztán a régi csapágyat ki kell ütni a dobból, ez még egy könnyebb feladat, de előtte a Seeger gyűrűt vedd ki! Ha kiütötted, utána jön a szarabb feladat, beütni az újat sérülés nélkül. Préselni jobb lenne, de be lehet azt ütni a régi csapágy segítségével! Dob visszarak, és kész is! Kb 30 perces meló! Mindenképp az új önzáró anyát rakd fel, ne rakd vissza a régit! Ja, merthogy a csapágyhoz adniuk kéne egy új anyát, új Seeger gyűrűt, új porsapkát.
Nehezen indulás melegen:
Takaríts felsőholtponti jeladót, meg alapjárati motort! Ezek meg fogják oldani a problémádat nagy valószínűséggel!
Üdv.Újra itt.Köszönöm a eddigi tanácsokat,sokat segített.Viszont újabb két dologban kérek segítséget.
1,: Észre vettem egy furcsa búgó hangot hátulról 30-40 KM/h sebességnél kezd hangosodni.Sokat olvasgattam hasonló hibajelenségről többen hátsó kerékcsapágyra esküsznek,ill. többen írták hogy kocsi felemel,kerék megforgat és hallani lehet a csapágy hangját.Reggel neki is álltam,jobb keréknél felemel,megforgat semmi hang.Átnyergelek balra,művelet ugyan az csak a hang más,minél gyorsabban fogatom annál hangosabb bugó hang.Kérdés:akkor ez csapágycsere nagy valószínűséggel?Mekkora macera,mennyire kellenek hozzá speciális szerszámok,gondolok itt arra hogy megcsinálom magamnak.Erről is olvastam többen írták hogy nehéz kiszedni a csapágyat a dobból meg ilyesmi.Villany motort már csapágyaztam. :D. ilyet még nem csináltam.
2,:Ami sokkal jobban idegesít a "meleg" "félmeleg" motor nem indul.Kétszer játszotta el velem a következőt.:Reggeli indulás pöcre, 20km autókázás, leállít,délutáni indulás pöcre,alapjárat nem ingadozik járása szép,kb 5 km autókázás,leállítás 5 perc múlva indítás,nem indul,többszöri indítózás nem indul,utánna akárhányadikra beindul.
Ma sokkal jobban megfigyeltem:Reggeli indulás pöcre,20km autókázás, leállít ,délutáni indulás pöcre,alapjárat nem ingadozik járása szép nem rángat,kb 5 km autókázás,20 perc múlva indítózás nem indul,sokadikra sem.Várok motorház felnyit hogy jobban hüljön a motor,egészen a második egységig visszahült a hűtővíz,indítózás beindult.Alapjárat nincs,ha leveszem a gázrol a lábam visszaesik,fullad,nagy gázfröccsök,utánna sincs alapjárat.Mivel elindulni nem tudtam mert a motorház nyitva volt,leállítani meg nem akartam ezért kicsit túráztattam finoman de semmi változás,azután gondoltam egyet beraktam hátramenetbe és elindultam vele kb. fél métert,és láss csodát az alapjárat helyreált!Motor szépen jár nem fullad,autókázás haza ,20km,gond nélkül,ill nem is haza hanem a ABC-be,bevásárlás 5 perc,kijövök már előre félek hogy nem indul,de indul pöccre! Irány haza 1km,leállítom várok 1 percet indítom pöcre indul.Na mondom ez fasza.!
Ebben kérnék tanácsot,ill segítséget,és még ha valaki tud jó szerelőt a 16.ker ill. környékén,vagy Kistarcsa,Kerepes esetleg Gödöllőn az ne tartsa magában.Köszönöm.
Bakker Tilla is te vagy, vagyis Trilla61, micsoda skrizofrén állapot :D
Ha láttad a videót, láthattad, hogy minden nagy márka ott volt a raktárban, de szerintem nem láttad, az ugye elment a füled mellett, hogy osztrák, német tescos olajakat hoztak be hamísítani? Olyat mint a mannol-tesztgyőztes, akkor meg mit sírsz mi is jót veszünk :DDDD
Azt szeretném kérdezni hogy nagynyomású szivattyú cserénél kell-e valamit tanítani az ECU-nak? Valahol olvastam hogy IMV cserénél kell valamit beírni,módosítani.. Lehet hogy hülyeséget kérdeztem,akkor vegyétek semmisnek a kérdésem.
Ezt a majmot még mindig nem ette el innen a fene? Te csökött agyú vadmajom, lassan írom, hogy megértsd:
GYÁRI AJÁNLÁS!
Töltsed az agyonmókolt diesel szarodba akkor a Mannolodat, vagy a Vénusz naoraforgó olajat, meg ötsed tele Xadóval! Nagyon ügyes okos, szakképzett szerelő lehetsz! Leszarom milyen híg fossal töltöd tele az autódat, de másnak ne ajánljad már a mókolós szarjaidat!
ELF a gyári ajánlás. 2004-es a vasam! Mindig ELF olajat kapott 10ekm vagy 1 éves csereperiódussal, Mann Filter szűrővel! Nemhogy nem kell hajtókarcsapágyat cserélni, de a te szar agyonmókolt hígfosodtól biztos vagyok benne, hogy 1000x jobb állapotúak az alkatrészek a motoromban! Díjaznám, ha bőrt húznál lassan a fogadra és inkább Bivalyröcsögipusztán osszad azt észt a Zetorosoknak, abba töltsék a Mannolodat a Xado fossal együtt! Ez itt egy közösség, akik nem azért vannak itt, hogy a te lányos hisztid olvassák napokon/heteken/hónapokon keresztül! Ritka nagy faszmarha lehetsz amúgy, ha képes vagy ennyiszer új nicket regisztrálni, mert a csúnya bácsik nem a szar Mannolodat meg Xadodat töltik a motorjaikba, hanem az ELF minőségi olajat, és nem cseréltek még hajtókarcsapágyat! Valami nagy játszótér lehet a te fejedben, de ne velünk akard benéoesíteni! Keress egy fórumot, ahol az olaj a fő téma, ott vontakozz ki, mert itt még anyád sem kíváncsi rád! A néhol fellelhető vulgaritásomért a fórumozók szíves elnézését kérem, de elszakadt a cérna, ennyire dilettáns nem lehet valaki!