Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2016.06.30 0 1 64365

Amilyen zuhik vannak inkább az esőgumi lesz a nyerő :)

Előzmény: Ata61 (64364)
Ata61 Creative Commons License 2016.06.30 0 1 64364
Szerintem nemsokára csak nyári gumi kell,tél nem nagyon lessz:)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64363

No, most már jobban értem a fenntartásodat a topikkal.

 

Gumiteszt.com-t olvastad? érdekes vélemények vannak, ott már ha iga és nem akarnak hülyének látszani csak azért írták, van aki 45 e km-t használta. Ne tévesszen meg de mindhárom kategóriában ott van a cc:D

Előzmény: Garfield007 (64357)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 1 64362

Rendben :D

Előzmény: Mutual Friend (64360)
Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64361

Persze, azon vagyok tényleg el lesz dobva. Most beleültetted a fülembe ezt a téli nyáron dolgot. :)

Utánanézek meg az ajánlott négyévszakos guminak is ...

Előzmény: Papalac (64356)
Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64360

Olyan tulajdonságokkal ruházod fel az autót ami ebben az árkategóriában nem jelenik meg jellemzően. Mi mindannyian azért vettük ezt a típust mert nem szép, nem igazán jó, nem igazán komfortos ellenben nem olyan drága. 

 

Én legalább bevallom magamnak.

 

Igen sérülhetnek paraméterek azáltal hogy nem teljesen a fogyasztói társadalom által megkövetelt módon használom a saját gépjárművemet, nem feltétlenül úgy szervizeltetem.

 

Fene se akar bosszantani ugyan miért? :) Csak jeleztem hogy van tapasztalatom rendes autóval is attól hogy nem szaladgálok páros izzócserére szakszervizbe ... :D

Előzmény: WebNeo (64355)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64359

Ne kövesd el azt a hibát, hogy komolyan veszed...

Előzmény: Papalac (64356)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64358

Meglássuk :-)

Előzmény: nagya2 (64354)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64357

Nem annyira egyszerű ez, felmegy, nem tagadtam, de mint írtam nem csak felfelé kell haladni, egyenesen és lefelé is, sőt fékezve is. Engem nem tud meggyőzni egy lényeglében 4 évszakos:D

 

Jó-jó, tényleg zárjuk, mert csak széttrollkodtam a dolgot. Lássuk be, az első videó nem jött át :-)

 

Persze ezt észrevettem pár hónapja leült, de azért pont a cc ügyben megszólaltak páran, ha nem nézted meg edig olvass vissza, vagy keress rá. Azt fenntartom hogy a szakmában dolgozó biztosan többet tud mint az átlagos ember, értve ide azt is aki a szakmát tanulta. Sajátomból, s gondolom te is a sajátodból ezt látod, persze mindenütt vannak kóklerek, nem hozzáértők, de alapvetően ezek vannak kevesebben szerintem.

 

 

2005-ös az első hsz-em a topikban, azóta sokukat megismertem IRL is az ott írogatóknak, nem megalapozatlan a véleményem...

 

Néha már unom a vezetést, nagyjából 1,5 év kell még a 40 évhez, visszagondolva, nem volt téli nyári mizéria DE a teljesítmény és a tömeg nagymértékben emelkedett a mai autók javára.

 

Ez az örök indok és vitathatatlan. De ez a Thalia topik, ahol értékelhető még, hogy egy Lada 1200 60 lóerős, egy 1500-ös 75 lóerő volt, ez nem egy hatalmas különbség... :-)

 

Sok véleményt olvastam már kint is itthon is, de valahogy mindig oda jutottam nem kell ez nekem:D

Mekkora méret lesz?

 

Avensis Verso 205/65r15

Én meg valós tapasztalatokat hallottam, egyelőre meggyőzőek.

Előzmény: WebNeo (64351)
Papalac Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64356

Hááát azt az eredeti nyári gumit én már régen eldobtam volna.

A JBx az 2004-2005éös évjárat lehet, az több mint 10 éves gumi.

Nem az állapot a lényeg nálam, hanem a kor. Hidd el nagyin megkeményszik a gumi. Nekem a 10 éves nyári már simán csúszkált fékezéskor. A 10 éves téli meg simán ment nyáron. 1 évet azzal jártam, hogy elkopjon, de nem sikerült :-)

Van még rajta vagy 3-4 mm. A kopásjelző kb. duplája.

Az asszony autóján 5 évet ment a téli folyamatosan. Még azon is volt rendesen bordázat.

 

Természetesen mi nagyrészt városban kis sebességgel használjuk az autót. Évente 1 autópálya, 2x 300 km.

Aki sokat nagy sebességgel jár vele, annak természetesen javasolt a téli-nyári szett.

Előzmény: Mutual Friend (64353)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64355

Hidd el nem fog sikerülni felbosszantanom magam azon, hogy valaki másként gondolja mint én :D

 

Nem nagyon értem, baszott nagy gépen van téligumi nyáron, vagy thalián?

Előzmény: Mutual Friend (64352)
nagya2 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64354

HAli!!

Jó az a Crossclimate gumi!!!!

Én a 3 órás Dacián cseréltem le egyből a gyári nyárit, és nem bántam meg......

Üdv Nagya

Előzmény: Garfield007 (64337)
Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64353

Nem neszel népszerű ... :)

 

Én semmiféle tudományos okot nem társítottam a lustaságomhoz. A nyári gumin eredeti gyári (az autó JBx-xxx), a télit meg használtan vettem felnin de elég jó volt. Kellene két garnitúra igazából de legalább egy nyári vagy 4 évszakos.

Előzmény: Papalac (64335)
Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64352

Stabilitás ?

 

No a céges wolksvagen amarok-omon ott van stabilitás a 2 tonna alatt. Én nem hívnám annak akármilyen gumit veszel rá. Azért ne kenjük rá a gázolást mint okot hogy mi volt az autó állapota. Nyilvánvaló hogy gyorshajtás mint ok szerepelt, de én gyerekeimet arra tanítottam, ami nekünk vicc volt de most neked nem lesz az, hogy kétfajta gyalogos van a gyors meg a lapos, illetve tolókocsiból lehet kiabálni hogy nekem volt elsőbbségem. Sajnos ma ott tartunk hogy sokszor a zebra sem szent ...

 

Lehet hogy nehéz elhinni de és legalább is a saját géppel elég defenzív vezetőnek számolom magam. Ha adrenalin kell nem az utakon keresem. Sőtt! Volt egy álmom hogy ha ötösöm lesz akkor veszek magamnak egy baszott nagy gépet és mindig 90-el meg 50-el fogok vele járni polgárpukkasztásból. Nem kellett hozzá ötös lett egy baszott vagy gépem és majdhogynem tartom is magam hozzá ...

 

 

Olajra visszatérve , nem érdemes olyannak hinni aki két évvel ezelőtt meg minden olajat támogatott használatra ... Öregszünk változunk meg az a sok sör amit megspórol hogy párosan cserél mindent ... :)

Előzmény: WebNeo (64334)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64351

De nem ez volt a kérdés. :-) Mindegy engedjük el, ez a videó pont azt bizonyítja, hogy felmegy a havon, ahogy a másik kettő is, pont.

Nem annyira egyszerű ez, felmegy, nem tagadtam, de mint írtam nem csak felfelé kell haladni, egyenesen és lefelé is, sőt fékezve is. Engem nem tud meggyőzni egy lényeglében 4 évszakos:D

 

Laca és páran kivételek, de gyakorlatilag ott már gumis nem írkál...

Persze ezt észrevettem pár hónapja leült, de azért pont a cc ügyben megszólaltak páran, ha nem nézted meg edig olvass vissza, vagy keress rá. Azt fenntartom hogy a szakmában dolgozó biztosan többet tud mint az átlagos ember, értve ide azt is aki a szakmát tanulta. Sajátomból, s gondolom te is a sajátodból ezt látod, persze mindenütt vannak kóklerek, nem hozzáértők, de alapvetően ezek vannak kevesebben szerintem.

 

Oké, de ha megcsúszik a gumim, nekem nem az a reakcióm, hogy nyomom a gázt, hátha...

Néha már unom a vezetést, nagyjából 1,5 év kell még a 40 évhez, visszagondolva, nem volt téli nyári mizéria DE a teljesítmény és a tömeg nagymértékben emelkedett a mai autók javára.

 

Hidd el, nálam nem vagy jobban kíváncsi :-)))

Sok véleményt olvastam már kint is itthon is, de valahogy mindig oda jutottam nem kell ez nekem:D

Mekkora méret lesz?

Előzmény: Garfield007 (64349)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64350

mert a téligumi nyáron fika! Hisszabb a fékút, kanyarban nyúlik...

 

Mihez képest? Egy Thaliát előbb eldobsz a kanyarban a szar futómű és a magas kasztni miatt, minthogy a téli gumi engedne...

Tényleg nem azért kampányolok, mert én éppen négy évszakozom. A Thalián 10 év alatt 6 garnitúra gumit fogyasztottam el, ezen sem spóroltam. Csak ne értékeljük túl a téli-nyári garnitúra dolgot az ON autóknál.

Igazságszerint az össz. költséghez képest a 100-120e forint elhanyagolható. Nekem a 10 év alatt volt 2 milla értékvesztésem, szerelések nélkül ráköltöttünk 3 millát és efölött jött még némi kis szerviz és egyéb költség...

Előzmény: DGabee85 (64346)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64349

Nem tudom ki vezette az autókat, ha jól gondolom nem Béla bácsi a sarki házból, abban biztos vagyok, hogy sokkal modernebbek mint az én 2004-s autóm, tele 3 betűs kütyükkel, de megnéztem volna egy olyan részt is velük ahol lefelé jönnek, vagy éppen nagyon havas, vizes úton használják, fékeznek stb. Tudom láttam más videót is erről a gumiról, de több autóval egyszerre talán csak ezt. Azt is tudom, hogy bármilyen gumi megfeküdhet egy jeges úton.

 

De nem ez volt a kérdés. :-) Mindegy engedjük el, ez a videó pont azt bizonyítja, hogy felmegy a havon, ahogy a másik kettő is, pont. 

 

Nem értek egyet veled ebben, mert ha nem vagy gumis, ahogy én sem, egy "átlag" atós korántsem ért annyira hozzá mint ők akik napi szinten ezzel foglalkoznak. Olyan ez nekem mintha az orvosokat, gázszerelőket vagy bármilyen szakmát nem úgy értékelnénk hogy aki azt csinálja, tanulta nem ért hozzá, de mondom, ez nekem a véleményem.

 

 

Az ott írogatók egy jó részével kerültem üzleti vagy magán kapcsolatba IRL is, ha nem én, akkor családtag vagy haver. Nem szeretném név szerint minősíteni őket, de a gumisok és szakmabeliek nagy részének a tanácsára ott már nem adok, mert élőben bizonyítottak és eléggé leírták magukat. Laca és páran kivételek, de gyakorlatilag ott már gumis nem írkál...

 

Nekem ez kevés, induljon el a gumi akármikor:D

 

Oké, de ha megcsúszik a gumim, nekem nem az a reakcióm, hogy nyomom a gázt, hátha...

 

Augusztus már nemsoká lesz, kiváncsi vagyok a melegben és a nyálkás őszi időben mit produkál, sok sok tapasztalat még nem lehet, ha jó emlékszem összel jelent meg a gumi?

 

 

Hidd el, nálam nem vagy jobban kíváncsi :-))) Nálunk talán ősz, Európában előtte május-június körül.

 

 

Előzmény: WebNeo (64348)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64348

Továbbra is az a kérdésem, hogy ebből a videóból hol jött le neked, hogy a CC határeset? :-)

Nem tudom ki vezette az autókat, ha jól gondolom nem Béla bácsi a sarki házból, abban biztos vagyok, hogy sokkal modernebbek mint az én 2004-s autóm, tele 3 betűs kütyükkel, de megnéztem volna egy olyan részt is velük ahol lefelé jönnek, vagy éppen nagyon havas, vizes úton használják, fékeznek stb. Tudom láttam más videót is erről a gumiról, de több autóval egyszerre talán csak ezt. Azt is tudom, hogy bármilyen gumi megfeküdhet egy jeges úton.

 

A gumis topikot hagyjuk, ehhez már régebbi madáre vagyok erre, hogy ott bárkit komolyan vegyek.

Nem értek egyet veled ebben, mert ha nem vagy gumis, ahogy én sem, egy "átlag" atós korántsem ért annyira hozzá mint ők akik napi szinten ezzel foglalkoznak. Olyan ez nekem mintha az orvosokat, gázszerelőket vagy bármilyen szakmát nem úgy értékelnénk hogy aki azt csinálja, tanulta nem ért hozzá, de mondom, ez nekem a véleményem.

 

ESP ON felirat és el tud indulni, nekem ennyi látszik. Konkrétan a többi nem is érdekel, mert ettől kezdve a teszt nekem elég.

Nekem ez kevés, induljon el a gumi akármikor:D

Augusztus már nemsoká lesz, kiváncsi vagyok a melegben és a nyálkás őszi időben mit produkál, sok sok tapasztalat még nem lehet, ha jó emlékszem összel jelent meg a gumi?

Előzmény: Garfield007 (64343)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64347

Én soha nem haragszom ha beszélgetünk, normálisan, akár igazam van akár nincs:D

Nekem is két garnitúra gumim van, annak ellenére, hogy egy garnitura közel annyi mint a tied 205/60/16, még azt a luxust sem engedem meg, hogy 55-re váltsak, ami kb 6-8 e/ d-l olcsóbb. Többi autón is a családban 2 garnitúra van.

Előzmény: DGabee85 (64346)
DGabee85 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64346

Télim: Continental WinterContact TS800

Nyárim: Continental PremiumContact 5

 

A télivel a melegebb időben kanyarban nyúlik el az ív, érződik, hogy sokkal jobban alá kell szedni a kormányt! 

Egyik szett gumim sem mondható gagyi kategóriának! De nem véletlen, hogy 2 szettem van, mert a téligumi nyáron fika! Hisszabb a fékút, kanyarban nyúlik... Sokkal puhább keverék, mint a nyári, a hőtől is ellágyul, nem nyárra való! A 2 szett összesen került talán 120000Ft-ba! 4-5 év alatt használom el, de még ha a futófelület engedné is, 5 év után ledobom! Ez az összeg havi szintre lebontva 2000Ft/hónap, és minőségi, prémium kategóriás papucsokkal gurul az autó, ami irányíthatóságán meg is érződik! Előtte Pirellim volt, ég és föld a 2 gumi! Lehet nem te indítottad ezt a télivel nyáron hozzászólást, de a tiéd volt felül csak gyorsan hozzászóltam! Szerintem havi 2000Ft-ot megér a minőségi papucs, jobb fékúttal, jobb tapadással, kiváló nedves tapadással! Tessenek kiszámolni, és elgondolkozni rajta. Nem milliókról van szó, ellenben a biztonságról, a családotok biztonságáról!

Előzmény: WebNeo (64345)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64345

Nem vitát akartam kezdeményezni, csak nekem ez a tapasztalatom.

Akkor ebben egyetértünk, én sem vitáznék, mondhatjuk,hogyeszmét cserélünk.

 

Elhiheted, hogy száraz úton a téli gumi jobban tapad a nyárinál.

A tesztek meg a gyárakat szolgálják.

Ezt nem igy gondolom, a kenődést nem nevezném biztonságos tapadásnak.

Persze van szerepük a gyártoknak a tesztekben, de azt senki sem várhatja el szerintem pl, hogy egy huskombinát :) sponzoráljon tesztet. Nagyon sok leírás van a téligumi nyári hasznáatáról, én elfogadom a tényszerű elemeket márka megkötés nélkül, mert a családi szervizben gumit is szereltethetnek az ügyfelek, látom, hallom a történeteket. Amikor egy nyári guminál sebesség függően egy téli 6-20%-l - ilyen értékeket olvastam - több utat tesz meg amig megáll az autó, az nekem sok. Ha jól értem 5 évig 5-5 tél és nyár amig használsz egy garnitúra télit, hát én nem tenném soha, esetleg mérted, hogy amikor cseréled az elöző garnitúra milyen profilmélységű?

Előzmény: Papalac (64344)
Papalac Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64344

Nem vitát akartam kezdeményezni, csak nekem ez a tapasztalatom.

Az új autóra egyből vettem téli gumit, mivel november végén vettem át.

Aztán nyárra vissza a gyári Goodyear. Hát az egy rakás kakit ér. Egy kicsit erősebb fékezésnél, száraz úton, egyből benyekkent az ABS. Váltva használtam őket, 10 év alatt koptak el. Egy gumi élettartama 5-6 év, aztán annyira kikeményszik, hogy el lehet dobni.

Elhiheted, hogy száraz úton a téli gumi jobban tapad a nyárinál.

A tesztek meg a gyárakat szolgálják.

Barumot használok, ami elég kemény ahhoz, hogy nyáron is használni lehessen. 5 év alatt megyek kb. 35-40 ezer km-t. Még jócskán használhatók lennének akkor is, de én cserélem.

 

Ezzel nem akarok senkit meggyőzni, mindenki azt használ, amit akar. Nekem ez a verzió vált be.

Természetesen egy márkás, jó puha téli gumit nem gyalulnék le nyáron.

Előzmény: WebNeo (64336)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64343

Igen én is, ez nekem annyit jelent a téli jó, a cc határeset, bár a gumis topikban ha olvasol nem veszik sokkal többre mint a négyévszakost.

 

Továbbra is az a kérdésem, hogy ebből a videóból hol jött le neked, hogy a CC határeset? :-)

A gumis topikot hagyjuk, ehhez már régebbi madáre vagyok erre, hogy ott bárkit komolyan vegyek.

 

ESP az a menetstabilizátor, ami nálam a renaultokban ASR kipörgésgátlóval együtt van, amelyikben nincs előbbi az utóbbi sem, a nagy dieselben mindkettő a benzinesben egyik sincs.

Kb 15-17 km-nél kapcsol egy ellenőrzési fázisban, érezni a pedálon, majd 50 km felett kapcsol be, ha bármikor ezt követően megállok és kikapcsolom, ujra csak 50 felett kapcsol vissza. Szerintem az előbb tévedtem, mikor a tesztelők megérkeztek a videó helyére, bekapcsolva érkeztek, valszeg mentek előtte a megfelelő sebességgel már. Szerintem a lagunában van esp/asr combó, de bizonytalan vagyok, nem látszik egyértelműen milyen motor, nekem úgy tűnik 2.0 benzines privilege felszereltség.

 

ESP ON felirat és el tud indulni, nekem ennyi látszik. Konkrétan a többi nem is érdekel, mert ettől kezdve a teszt nekem elég.

 

Mikor kerül fel a kocsira?

 

Augusztus.

Előzmény: WebNeo (64342)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64342

A Primacy lennmaradt a másik három felment, sőt a Vectort a kanyarban körbeautózta a CC. Én ezt látom a filmen :-)

Igen én is, ez nekem annyit jelent a téli jó, a cc határeset, bár a gumis topikban ha olvasol nem veszik sokkal többre mint a négyévszakost.

 

A filmben ESP-t kapcsolgatnak a feliratok szerint, ha elcseszték én kérek elnézést. Egyébként nem tudom, hogy a Lagunában lehet-e külön kapcsolgatni. 

A lényeg ott van, ha nem a bolond sofőr vezet egyedül, akkor a CC-n autózó is elindul és megáll. 

Kb. ennyi a lényeg a dologban,

ESP az a menetstabilizátor, ami nálam a renaultokban ASR kipörgésgátlóval együtt van, amelyikben nincs előbbi az utóbbi sem, a nagy dieselben mindkettő a benzinesben egyik sincs.

Kb 15-17 km-nél kapcsol egy ellenőrzési fázisban, érezni a pedálon, majd 50 km felett kapcsol be, ha bármikor ezt követően megállok és kikapcsolom, ujra csak 50 felett kapcsol vissza. Szerintem az előbb tévedtem, mikor a tesztelők megérkeztek a videó helyére, bekapcsolva érkeztek, valszeg mentek előtte a megfelelő sebességgel már. Szerintem a lagunában van esp/asr combó, de bizonytalan vagyok, nem látszik egyértelműen milyen motor, nekem úgy tűnik 2.0 benzines privilege felszereltség.

 

de majd beszámolok a saját tapasztalatokról.

Mikor kerül fel a kocsira?

Már a száraz-nedves nyári utak is érdekelnek, bár tudom nem fogok venni egyáltalán cc-t.

Előzmény: Garfield007 (64341)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64341

Talán annyit, hogy a téli gumi, jó a többi részben vagy egyáltalán.

 

A Primacy lennmaradt a másik három felment, sőt a Vectort a kanyarban körbeautózta a CC. Én ezt látom a filmen :-)

 

Nekem azért szembetűnő a különbség, hiszen a contis elindul előre és hátra is bármikor, illetve megáll ha kell, a kamerás előtt. ESP nincs minden autóban, gondolom az ASR.-re utaltál, előbbi nem is kapcsol be ilyen sebességnél elinduláskor. Ha kikapcsolod 50 km/h óránál kapcsol vissza emlékeim szerint.

 

 

A filmben ESP-t kapcsolgatnak a feliratok szerint, ha elcseszték én kérek elnézést. Egyébként nem tudom, hogy a Lagunában lehet-e külön kapcsolgatni. 

A lényeg ott van, ha nem a bolond sofőr vezet egyedül, akkor a CC-n autózó is elindul és megáll. 

Kb. ennyi a lényeg a dologban, de majd beszámolok a saját tapasztalatokról.

 

Előzmény: WebNeo (64340)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64340

Az első videón mit szeretnél mutatni? :-)

Talán annyit, hogy a téli gumi, jó a többi részben vagy egyáltalán.

Valóban nehéz olyan napot mondani, hiszen nem ott élek hála égnek:D talán 1986-1987, 2010, 2013 a legközelebbiek amikor nagy hó volt. Ha letudtál vele egy évet jövő ilyenkor elmondhatnád a tapasztalataidat.

 

A másodikon meg milyen érdekes, hogy eszetlen gázpedál nyomással nem történik semmi, majd ESP ON, ami a sofőr helyett kezdett gondolkodni.

Nekem azért szembetűnő a különbség, hiszen a contis elindul előre és hátra is bármikor, illetve megáll ha kell, a kamerás előtt. ESP nincs minden autóban, gondolom az ASR.-re utaltál, előbbi nem is kapcsol be ilyen sebességnél elinduláskor. Ha kikapcsolod 50 km/h óránál kapcsol vissza emlékeim szerint.

Előzmény: Garfield007 (64339)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64339

Az első videón mit szeretnél mutatni? :-)

A másodikon meg milyen érdekes, hogy eszetlen gázpedál nyomással nem történik semmi, majd ESP ON, ami a sofőr helyett kezdett gondolkodni...

Évi 3-5 napot autózom hóban. Budapesten nem tudsz olyan napot mondani, amikor a főbb utakon nem lehetett közlekedni egy napnál tovább.

Hát, ezért jó választás nekem a CC.

 

ui.: most ha trollkodnék elmondanám, hogy Zsigulival, Barum gumikon nap mint nap jártam olyan jeges utakon, amiknek a jég teteje megolvadt, ahol sűrűbb volt az erdő, ott meg teljesen jeges maradt, felváltva.  

 

Alapvetően a fizika, kémia meghatározza a kérdéseket amit mostanság beszélünk itt, sok dologról bebizonyosodott, hogy nem lehet megerőszakolni a tényeket, bárhogy kisérletezünk vele.

 

Így van. Ezért nem lehet elitélni egyértelműen a téli gumival járókat.

Előzmény: WebNeo (64338)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64338

Én biztos nem fogok senkinek esni :D, főleg azért mert más a véleménye.

Okos ember más kárán tanul, én sem vagyok mindenben - sőt sokmindenben - okos, pl. nősülni sem kellene, de nem hallgattam másra :D

Alapvetően a fizika, kémia meghatározza a kérdéseket amit mostanság beszélünk itt, sok dologról bebizonyosodott, hogy nem lehet megerőszakolni a tényeket, bárhogy kisérletezünk vele.

 

Crossclimate gumikról akkor mondtam le amikor megláttam ezeket a videókatt:

https://www.youtube.com/watch?v=2cgtmmtsqFA

https://www.youtube.com/watch?v=CC_UvZZSfAY

 

Nyilván lesznek más vélemények, de nekem megfelel a téli télen-a nyári nyáron, minhárom autón ami itthon van, méretben sem egyformák, igy árban sem.

Előzmény: Garfield007 (64337)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64337

Mielőtt egymásnak esnétek:

- téli gumi és téli gumi között is óriási különbségek vannak

- egy márkás, jó téli gumi sokkal jobb, mint egy szar kínai nyári

Ha egy csóró, aki a Trabanton szocializálódott és úgy is tartja az autóját, nem fog jó gumira sem költeni, ettől kezdve meg meddő a vita. 

A Thalia nem sportautó és főleg nagyon kevesen autóznak vele határon, egy jó téli elfogadható lehet rá, ha soha nem is támogatnám ezt a dolgot.

Megint csak magamból indulok ki aki az eredeti, gyári szerelésű gumikat két hónap után dobtam el és lettek helyette Dunlop SP01-ek, de nem ez az általános, közel sem.

Az offos autómra egyébként pont most kerülnek négy évszakosak, mert a Crossclimate gumik megütik azt a szintet, ami már nekem is elfogadható az évi 10e km-re.

Előzmény: WebNeo (64336)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 64336

Mi köze a gyorshajtásnak, zebrán való gázolásnak a téli gumihoz.

Semmi, aki érti érti, aki nem az nem.

 

Tapasztalatom szerint rövidebb a fékútja mint a nyárinak,

Én másként tapasztalom, olvasgatom a szakemberek véleményében, de ez van.

Előzmény: Papalac (64335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!