Én egyet feloldottam 1 Liter gázolajban és közvetlenű a nagynyomásúval szivattam fel... ááá ez az adalékolás szerintem vakítás... még Suhanórozsda féle dolgot megpróbálom...
Úgy tűnik a 2 nagy O gyűrű megvételét nem fogom megúszni olcsón. A Baumgartner 2.750-ért adja darabját.
Viszont ezt a szilikonpasztás módszert lehet, hogy kipróbálom, mert nem visz rá a lélek, hogy még 10 ezret kiadjak a szívósor tömítésért is.
Félreértés ne essék, természetesen 16 ezer ft nem a világ vége, csak ha az ember belegondol, hogy ezt a pénzt pár darab befőttesgumi méretű gumikarikáért kell kifizetni, akkor már azért sok.
suhanórozsda:
Köszi! Meg fogom nézni!
Bár úgy tűnik, hogy az 1.097 Ft-os nincs készleten nekik, ami van, annak pedig már 1.700 ft körül van az ára.
De azért megkérdezem őket, mert ha mégis lenne az olcsóbbikból, az még éppen a "fájdalomküszöb" alatt van. :)
A pillangószelep tömítés nekem az egyik 2480.- a másik 2420.- volt. A szívósornál én is sajnáltam rá a pénzt, ezért hőálló szilikonpasztával kentem meg, azóta is kitűnően működik így.
Le kellene tisztítani a tömítésnél. Általában a kosz feszíti a szimeringet és attól kezd el szivárogni az olaj. Lehet kapni olyan gyűrűt ami két darabból van. Ezeket relatív könnyen be lehet szerelni.
Kettőt csináltam meg úgy, hogy nem kellett a váltót szétszedni. A hegesztést, kicsire kopott flex koronggal körbeköszörülni, amikor már majdnem kész, akkor maróval begyökölni amíg le nem lehet szépen húzni a kart a tengelyről. Az összejelölés fontos, mert vissza is kell hegeszteni. A hegesztést folyamatosan levegővel hűteni kell, mert az új tömítőgyűrű kiolvadhat.
Évente nézd meg az olaj szintet, miénk is ilyen volt de annyira kevés szivárgott, hogy nem is hagyott nyomot a garázsban! Nem kell vele ettől többet foglalkozni, mert szinte mind ilyen (legalább is a benzinesek)! Majd ha kuplungos lesz akkor megcsinálják...
Nekem egy 2004.04. havi 1.5 dci Thalia-m van. Nemrég derült ki, hogy a váltórudazatnál nagyon lassan, de szivárog a váltó olaj. Akihez hordom szervizeltetni az autóimat, az azt mondta rá, hogy ki lehessen cserélni, ki kell venni a motort, és csak úgy tudja kiemelni a váltót a járgányból(persze csilliókért). Kérdésem az lenne, hogy van-e valami más mód arra, hogy ki lehessen venni a váltót?
A szívórendszerhez való gumi tömítőgyűrűkből létezik valahol utángyártott?
Forgalmaznak esetleg valahol ilyet?
Isten bizony nem vagyok egy fillér....ó, számítottam is rá, hogy nem lesz túl olcsó a márkakereskedésnél, de a 16 ezer ft-os árajánlatuk kissé szíven ütött 7 db gumigyűrűre (a pillangószelep 2 nagy O gyűrűje + a szívósor tömítőgyűrűi).
Kovács autóalkatrész Szeged ! Jó árak, nagy a kínálat, visszahívnak, ha bejelölöd így személyesen telefonban is kérhetsz tanácsot. Pontosabban beazonosíthatod a rendelésedet.
Nekem a szivattyúval még semmi gondom nincs. Nagyon remélem, hogy nem is lesz. A motor izzítás nélkül, egyáltalán nem várom meg az izzítást, azonnal pöccre indul. Korábban említettem, hogy a gázolajszűrőre mágnest raktam, a csere után (még messze van) szét fogom vágni és lesz kép róla, hogy lesz-e fémforgács vagy nem benne !?
Azt hittem ez az "ukrán dolog" valami, általam még nem ismert dolog. Azt a gélt én is kipróbáltam, úgy a tubusos mint a fecskendős változatát is. Hosszú utak előtt kevertem az üzemanyagba az igaz, hogy csendesedett a rendszer, lehet, hogy valamit csinált is az üzemanyag ellátó rendszerbe, de szerintem, és ezért mellőzöm, piszkosul drága.
Elkezdtem alkalmazni azt , amit már neked Zoli leírtam a személyes levelezésünkben. Ez nekem sokkal jobbnak tűnik
és a használata óta, még a kipufogó gáz szaga is más lett. Javult az égés.
Xado a neve... van motorolajuk, gépzsír meg egyebek. Nekem sem jött be, de csak egyszer tettem a rendszerbe. Állítólag a nagynyomásún és a porlasztókon is javít...
Lehet többször kellett volna... beleöntés után néhány napig nagyon csendes volt, aztán visszahangosodott.
Ja és nem mondtam még de ha a szivattyútok meghal akkor 10-barnal nagyobb a nyomás.ás esés és ingadozás.Nekem amikor behányt a szivattyú 30-45bar is volt nyomás ingadozás.230-198 230-190 230-200 így ingadozott alapjáraton a rail nyomást.Vibrált a motor alapjáraton aztán 45 ezer+ posta költségért felújították azóta jó.Max 5 bár nyomás ingadozás lehet ha felette van akkor ott vagy a befecskendezőknél vág, a szivattyúnál megy el a nyomás.