Hát nem szeretnélek megbántani sőt egyik márka társamat sem és bocsánat ha valakit még is de nagyon nagyon sok szerelő és emberke azt mondja hogy sajnos a 2004-2005-ös évjâratal volt a legtöbb baj egyszerűen nem tudják mit sporolt ki a gyâr belölük de katasztrófa.És valahogy tényleg így van még a Meganomat sem olyan jók abban az évjáratban.Volt munkatárs azt mondja hogy ők újonnan veték 80-ezer km volt nekik benne és kétszer költöttek rá 200-ezret .Mondjuk nem csodálom mert Bácsbokodra vitték és azok is koklerek egyáltalán nem értenek hozzá vagy annyira hogy âtverik és le húzák az embereket.Szoval sok sikert neked és szorítók hogy ne legyen nagy baj.
Aszem 172 000 magasságában,de már megjártuk vele a hadak útját,már nem lepödök meg ha beszarik rajta valami bár nem törvényszerü kiváncsi vagyok mit dob majd hibakódnak,van szerelöm is szerviz is,csak épp post ünnepp van......bár szeretem vezetni
Ja és mennyi km van a gépben???Híd el a Német autókba dupla áron van az alkatrész ráadásul nehezen beszerezni is.Én ha azt nézem mit költöttem a kötelező szervizen kivűl és nem nézem hogy egyszer átvertek 70-ezres javításal akkor 150-nél többet én nem költöttem az autóra.De most is ilyent vennék.
Akkor nézése még először vigyáz a Nagynyomásúval ne hogy átverésnek.Nekem Györben ujitották fel 50-ezerért.Még máshol le akartak húzni és azt mondták 110-ezer.Ha kell tudok adni telefonszámot.
Inditózás közben kb 3-4 mp után világítanak igaz? Telepumpáltad az uj szűrőt? Ha továbbra is ezt csinálja (mármint hogy világítanak a lámpák,a pumpálás ellenére) akkor lehet hogy neked is gépre kell tenni, és kiütni a hibát. Nekem is csak a hiba törlése után ment, hiába cseréltem a szűrőt.
Igen, én kicseréltem mind a 4 kapcsolószelepet ! Egy porlasztóm beszart DE NEM A KAPCSOLÓSZELEP MIATT , az okát még nem tudom. Tartalék porlasztót raktam bele, de csak a "FELSŐ RÉSZT" amiben az elektronika van. A gép jó, semmi baja
köszönöm a kérdésed, minden rendben van.
Itt volt egy Renault-os barátom, azt mondta, hogy a porlasztónyomással van valami baj. Amikor kiszereltem a nevezett alkatrészt, egyenletesen kissé kormos volt a felülete a fúvókának, erre mondta azt a haver, hogy nyomásproblémás a porlasztó. Látott már egy pár darabot, úgyhogy van tapasztalata bőven.
Semmi probléma, nem kapcsolószelepes a porlasztó, az autó megy.
Sajnos az emberek sokszor nincsenek tudatában honnan lehet minőségi gázolajszürőt venni elérhető áron így aztán mivel az autós boltosok elkérnek a 7-8 ezer hejett 10-12 ezret így 40-60 ezreket elkocsikâznak vagy van hogy többet ugy hogy nem cserélbek gázolajszűrőt.Igy ijenkor szembesülnek vele mekkora kárt okoztak a motornak még a pénztárcájukba. Szerintem cserélj gázolajszűrőt.De nem ártana egy szereplőnek megnéznie .
Üdv!ma menet közben behalt az autó(1.5 dci)előzés közben motor leáll izzítás visszajelző,és vízpumpa lámpa világít,betolásra sem kapta el.tippek?még nem volt hibaolvasáson utána talán több infó lessz.
Adott egy 2005-ös Thalis 1.4 75le.Szeretnék hosszbordás szíjat cserélni.Kérdésem az lenne hogy az 5 vagy a 6 bordás szíj kell bele?Jelenleg 5-ös van benne,de látszólag a 6-os szíj is felmenne rá.