Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laszlo.38 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62383

A folytatás, megtankoltam a kocsit, 330km volt benne, és 30 liter benzin ment bele, ez pont 9 literes fogyasztás. De ez csak annak köszönhető, hogy az Auchannál tankoltam, ha máshol tankolok akkor 10 liter szokott lenne a fogyasztás, vagy még több. A második képen látszik, hogy már 1 pöttyöt lement a mutató, pedig még csak 35km van benne. Most másik kuton tankoltam, meglátom most mennyit fogyaszt majd.

Előzmény: laszlo.38 (62293)
ÖregMackó Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62382

A tankból jövő csőbe tett szelepet, hogy ne kelljen mindíg a szivattyúnak felszívni az üzemanyagot ha visszafolyik állásban...

Előzmény: suhanórozsda (62373)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62381

Ez nekem is volt mindig ídegesitett aztán amikor a befecskendezőket is kíjavitoták akkor is csinálta.Van a magasnyomású szivattyuban egy mennyiségszabályzó szelep két csavar fogja ötperc kicserélni és harmincezer forint na ezek után megszünt a habosodás is meg a buborék is amikor beinditom hidegen akkor van egy pár másodpercig buborék a visszatérőben ez azért van mert a befecskendezők gyárilag ugy védi meg magát ,hogy a nyomást le rezegteti magábol .Ez a buborék nálam kb 8-10 másodperc aztán teljesen kitisztul.

Előzmény: suhanórozsda (62372)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62380

hát igen sokat törtem a buksim rajta de igy lett a jó nem tudom miért szépen indul szépen jár nincs habosodás vagy buborék.

Előzmény: suhanórozsda (62373)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62379

ZsOLiNhO !!!

 

 

 Bocs ha félreértettelek és nem te keresed az AXIÁL csuklót, de ha valakinek fontos, azért szemezgethet a tanácsomból.

Előzmény: ZsOLiNhO (62375)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62378

ZsOLiNhO !

 

A Kovács autóalkatrész veb áruházban tudsz az autódnak megfelelő axiál csuklót találni. Először is azt kell megnézni, hogy 

a alkatrészed milyen. Több fajta, méretű, menetű alkatrész van, mert más más gyártó cuccait szerelték be gyárilag. Ha

onnan rendelsz, kérhetsz visszahívást és így személyesen is lehet pontosítani az alkatrészt. Nagyon egyszerű a rendszer.

Az enyémben TRW kormánymű van, azt kellene elsősorban a tiedén is beazonosítani. A másik gyártó a SMI kormánymű.

Ami még fontos, hogy szervós, vagy nem ! Figyelni kell a hosszméretre is !

Nekem is az az axiál csukló van a gépembe amit már évekkel ezelőtt vettem náluk. Egy meglehetősen olcsó darabot rendeltem és nem csalódtam, mert jól szolgál. A csere az már érdekesebb lesz, mert speciális szerszámot igényel.

Csere után a futómű beállítását is én csináltam, játszottam vele egy kicsit, de megérte, mert igen borsos árat kérnek érte. Mivel csak az összetartást kellett állítani, azt kis türelemmel meg lehet csinálni. A szerszámot is én készítettem el hozzá,

nagy pontossággal be tudtam állítani a kerekek összetartását és a kormány is középen, vízszintesen áll.

 

        Ami a legfontosabb ! Nem kopnak a gumik elől, rendszeresen mérem őket, mindentől függetlenül.

   üdv  : suhanórozsda

Előzmény: ZsOLiNhO (62375)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62377

 

PICURION !!!

 

A fűtőmotort a felsőrészénél tartja azt hiszem 2db csavar, ha kivetted akkor  kibuktatható. Magad felé kell a felsőrészt

előre billenteni a motort azután felfelé kihúzni. Eléggé pászosan készítették el, de megoldható a kiszerelése. Nem kell csak a

fűtőmotort kiszerelni !       A zsalumozgató kismotor már érdekesebb lesz, kis kezű embert igényel.

 

   üdv  : suhanórozsda

Előzmény: PICURINO (62376)
PICURINO Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62376

Köszönöm a segítséget. Lenne még egy kérdésem, a fűtőmotor külön kiszedhető, vagy az egész szélvédő elötti egységet egyben kell kiszedni?

Előzmény: suhanórozsda (62368)
ZsOLiNhO Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62375

Persze alapvető h csere nálam az axiális csukló több gondot okoz a buhera utána meg igyis ugyus kikell venni akkor meg az a 6-8000ftot nem kell nézni.

suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62374

 

     TELJESEN EGYETÉRTEK VELED ! A FÉK ÉS A KORMÁNYZÁS NEM JÁTÉK ! NE SPÓROLJATOK EZEKEN AZ  

                                                                      ALKATRÉSZEKEN !

Előzmény: Precíziós (62371)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62373

Ez egy érdekes megoldás, hogy a tanba visszatérő ágba tettél egy visszafolyásgátlót !!!???

Előzmény: Törölt nick (62369)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62372

Köszönöm a választ.

 

Nekem nincs problémám az indítással, ebben a hidegben is jól indult a gép.

   Természetesen tudok itthon is résolajat mérni, van szerkentyűm hozzá. (nem az első TALIBÁN amit koptatok)

   Azért fordulok a FÓRUMOZÓKHOZ, mert én sem tudok mindent és vannak köztünk akik biztosan többet tudnak nálam

   és  lehet, hogy már tapasztaltabbak vagy szerencsésebbek vagy okosabbak, türelmesebbek mint én. Gondoltam, hogy valaki

   már megoldott egy ilyen problémát  ( mint te) és én ezért kérdezem a FÓRUM véleményét.

Azt nem értem, hogy a visszatérő ágon miért habosodik a gázolaj. A szűrőhöz gyönyörűen, buborékmentesen érkezik az anyag

a tankból és szépen megy a szivattyúba is.

A szivattyúból kiáramló olaj buborékos, olykor habos. Ami a tankba tér vissza a szűrőből, csak néha elvétve levegős.

Az a helyzet, hogy sok autót megjavítottam már, de a TALIBÁN egy örökös varázslás és titok marad a számomra.

 

üdv : suhanórozsda

Előzmény: Törölt nick (62369)
Precíziós Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62371

Akinek nincs pénze ezt kicserélni az járjon gyalog! Ilyen kókler megoldást meg ne reklámozzál mert még valaki meg csinálja! Futóműben, fékben ne kóklerkodjon senki!!! Veszélyes!

Előzmény: Törölt nick (62370)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62370

Ezeket az axiál csuklokat megszokták présbe nyomatni akkor még öt évet kibirnak de a szerelöknek sokszor könnyeb ujra kicsrélni vagy mert nem akarnak killodni vele vagy mert nincs ilyen présük .

Előzmény: Papalac (62346)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62369

Kellene méretned egy résolajat vagy otthon házilag is lehet .Ha nincsenek nagy eltérések akkor diagnosztikán megkellene nézni a mennyiség szabályzó szelep működését.Nekem levegő buborékos gázolaj ment a rendszerbe befele akár mit csináltam neki .És most beraktam egy visszacsapó szelepet abba a csőbe ami a tanktól jön .A gázolajszűrőhöz közel kell rakni .És raktam egyet egy kisebbet a tankba vissza folyó csőbe .Na most indul nincs habosodás nincs levegő buborék .

Előzmény: suhanórozsda (62366)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 1 62368

Szevasz PICURINO !

 

Ha az autóval szemben állsz, bal oldalon, közvetlenül a szélvédő alatt le kell bontani a borítást.

Ki kell szerelni a fűtő motort és mögötte található a zsalu amivel a belső illetve a külső levegőbeáramlását lehet állítani.

Ennek a , nevezzük doboznak a jobb oldalán van a zsalut működtető motor. Azért megy tönkre, mert egy bimetál állítja meg, amikor valamelyik végállásba kerül. Mire kikapcsol  a tengely és a hozzákapcsolódó fogaskerék állandó feszülésnek

van kitéve és kikopik, majd átugrik és nem működik tovább. A két alkatrész ledarálja egymást. Ezt a motort kis kézügyességgel ki lehet szerelni és így a zsalu is felszabadul.  Amikor én érdeklődtem az árral kapcsolatban, szervizben

60000 Ft volt az ára, neten nem találtam. Kicsit átalakítva, most kívülről állítom egy pálca segítségéve, amit a zsalura rögzítettem és előre illetve hátra mozgatásával szabályozom a külső illetve belső levegő áramlását.

Nekem nem hiányzik az elektromos irányítás, nyáron belső ----- télen külső levegő álláson van.

A párásodásról annyit, hogy állandóan 1-2-es állásban megy a fűtőmotor és nekem nem párásodik az autó.

Szerintem sok esetben a zsalu nem megfelelő zárása az oka a párásodásnak, mert a motor már döglődik és nem zár rendesen

kicsit nyitva marad a belsőlevegő oldal.

 

Ha szétszeded érdemes a fűtőmotor tengelyét meg kenni, én olajat csöpögtettem rá. Érdemes levegővel is áttisztítani.

Előzmény: PICURINO (62367)
PICURINO Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62367

suhanórozsda!

 

Tudnál nekem segíteni, Thalia párásodással kapcsolatban vannak problémáim, egy tavalyi hozzászólásból láttam, hogy neked is volt ilyen problémád.

Hol találom ez a levegő keringetést előválasztó zsalut?

Hogyan tudok neki állni, jelenleg belső keringetésen van megragadva.

 

suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62366

A lényeget nem írom, járó motornál a szivattyúból a visszaáramló gázolaj eléggé habos, gondolom levegős.  Szóval ezért gondoltam az "O" gyűrűk cseréjére. Ha van esetleg más tanácsod, kérlek 

írd meg.

Előzmény: Luck Skywalker (62363)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62365

A kérdésem nem a vezérművel kapcsolatos, de írod, hogy javítod a rönyókat.

A hozamszabályzó szelepben van 2db "O" gyűrű. Ha esetleg méretet tudnál mondani, megköszönném.

Cseréhez készülök, de ha kapnék információt nem kellene szétszedni, hanem megvenném a cuccot

és azonnal tudnám cserélni.

 üdv: suhanórozsda

Előzmény: Luck Skywalker (62363)
PICURINO Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62364

Nekem komplett SKF szett lett beletéve lassan egy éve, ezalatt értem a vezérmű és a hosszbordás szettet is.

Vezérlés készlet egyben volt a pumpával.

Előzmény: JafarJago (62357)
Luck Skywalker Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62363

A szóban forgó márkák közül a Dayco az amit én nem javasolnék. A Gates, Conti, Skf,esetleg Ina mind jó szerintem. Én csak Renaultokat javítok és ami idő előtt szétesett görgőt láttam az általában Dayco volt.Persze nem azt mondom hogy mind szétesik de én mást választanék.

Előzmény: Anonymus23 (62361)
ZsOLiNhO Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62362

Rendben Köszönöm!

Előzmény: Anonymus23 (62361)
Anonymus23 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62361

Én ennyire nem értek hozzá, nekem a szerelők eddig mindig Gates készletet raktak bele (múlt évben volt másodjára cserélve a vezérlés, de keress rá itt is a Gates szóra, Luck Skywalker autentikusabb véleményt tud mondani. Ahogy olvastam az SKF-et is javasolta.

Előzmény: ZsOLiNhO (62360)
ZsOLiNhO Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62360

Az SKF komplett vezérműszíj készletről véleményed? Olyan 39000ft a teljes készlet és ahogy nézem a többit összeválogatva is kb ugyan ilyen árban jönnék ki.

Előzmény: Anonymus23 (62358)
Papalac Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62359

Felnyitod a motorháztetőt, az akkumulátor felőli oldalon a lámpa mögött lenyúlsz és a dudánál levő csatlakozót megpiszkálod.

Széthúz, wd40, párszor összedug és voálá.

Elég a helyzetjelzőt felkapcsolni, már azzal is mennie kell a ködlámpának.

Előzmény: Peter_11 (62356)
Anonymus23 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62358

Én Gates szíjat javaslok, pumpára nem tudok márkát mondani, de a Gates-nek van komplett szettje is, abban van vízpumpa (elvileg nem ők csinálják, de szettet is árulnak)

Előzmény: JafarJago (62357)
JafarJago Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62357

Sziasztok!

 

Van egy Renault Thalia 2002 1.4 75LE autóm. Most kell vezérlést cserélnem. Vezérlés tekintetében mit ajánlottok?

A szerelőm Dayco szíj szettet és Valeo vízpumpát ajánlja. De én kicasit drágább talán jobb miőségben kinéztem a ContiTech  szíj szettet egy HEPU pumpával.

Szerintetek melyiket vegyem? Illetve javaslatokat meghallgatok.

Peter_11 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62356

üdv újra! újabb probléma jött elő, bár ez legyen a legkevesebb. első ködlámpa (gyári) nem világít. az izzók ki lettek cserélve, előtte lepróbálva, működtek. a műszerfal visszajelző működik, biztik jók. mi lehet még a gond? nem hinném, hogy mind a két ködlámpa vezeték el lenne szakadva valahol, de ki tudja. természetesen tompított mellett próbálgatom kapcsolgatni :)

ZsOLiNhO Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62355

Szia!

 

Az axiális kormányösszekötő volt a ludas ma bevittem ismerőshöz hibafeltárásra és csak anyni baja van a kocsinak.

Előzmény: Papalac (62346)
Papalac Creative Commons License 2016.01.27 0 0 62354

Szedett már szét valaki ilyen lámpát?

Tegnap próbáltam beállítani és kiderült, hogy a jobb oldali tompítottnak mozog az egész belseje.

Tudja valaki, hogy van az rögzítve? Törve nincs

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!