Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62171

Szevasz Ruby 75 !

Azt nem írtad le, hogy melyik vezetősínt tisztítottad meg.  Az ajtóborítást leveszed és középen van a vezetősín.  Ha azt tetted rendbe akkor nincs különösebb gond evvel, de a mögötte lévő bovdent is

meg kell törölni és valami vékonyabb zsírral át kell kenni. Közben az ablakot le-fel óvatosan járatni

kell, nehogy sérülés legyen. Érdemes a vezetősín mögé, egy kisebb tükörlappal benézni, másképpen

az ember nem lát mögé. Azért kellene ezt megtenni, hogy a bovden esetleg nincs-e kirojtosodva?

Az ajtókeret oldalán lévő gumi síneket át kell vizsgálni, mert lehet, hogy félrecsúszott valahol és azért is működik olyan nehezen az ablak mozgatása. Az ajtón belül is a zár mögött is be kell nézni és a 

hangszóró doboz mögött is.

Üdv :   suhanórozsda

Előzmény: Ruby75 (62165)
Ruby75 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62170

Igazán nincs mit. Remélem tudtam segíteni. :)

Előzmény: lójusz (62169)
lójusz Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62169

Köszi a tanácsot, az EGR szeleppel kapcsolatban. Nincs kizárva, hogy ez is közrejátszott a hiba kialakulásában. Én kitaposom a belét a verdának,különösen a dombokon megy sokszor lepadlózva,és lehetséges, hogy ezért nem jött elő eddig ez a nemindulás probléma,de újabban, a fiam is használja, rövid távon,és max 2000-fordulaton, a hideg motor miatt,ami valószinüleg nem tetszik az EGR-nek. 7 végén aszem kormolás lesz !

Előzmény: Ruby75 (62157)
BVBVegitaBVB Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62168

Sziasztok!

2010-es Thaliámhoz keresek bal hátsó sárvédőt. Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm.

Peter_11 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62167

köszönöm szépen mindenkinek a tanácsot, végül kiderült, hogy az önindító adta meg magát. csere, azóta pöcc-röff, ráadásul olyan szép hangja van indításnál, eddig fel sem tűnt hogy a régi önindító milyen "nehezen" járt. mégegyszer köszönöm!

Előzmény: Papalac (62064)
lufi.lenti Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62166

Helló!

Melyik oldali kellene mert én rendeltem de csak párban adták és meg maradt a középső kettőből a bal oldali! Ha az kell akkor megbeszélhetjük a dolgott! Kiszedni nem ördöngősség ha megmondják, hogy kell :) (mint nekem is itt a fórumon) a két oldalán finoman be kell nyúlni vékony csavarhúzóval és egy biztosító pöcköt kell megbillenteni, akkor könnyen kijön!

Üdv. Lufi

Előzmény: gerimur (62162)
Ruby75 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62165

Viszont ha már itt tartunk én is kérdeznék.

Szóval mindkét villanyablak tetű lassan megy fel. Melegbe még hagyján,de a mínuszokban van, hogy kézzel is kell az üveget húzni.

A sínt már letakarítottam,bekentem. Innentől kezdve gondolom a motor a ludas. Azt szét lehet szedni és/vagy javítani, vagy kompletten cserés az egész?

Ruby75 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62164
Előzmény: gerimur (62162)
Ruby75 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62163

Hali.

Azt nem tudom,hogy honnan tudnál szerezni, de az biztos,hogy a bontóban fakezűek. Nekem sikerült kiszedni,úgy ,hogy nem tört széjjel.....

Ha találok vmit,akkor megírom.

Előzmény: gerimur (62162)
gerimur Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62162

 

       Szép napot Mindenkinek!

 

 Érdeklődnék,hogy Renault Thália középső szellőzőrostélyt honnan tudnék szerezni?

A bontóban azt mondták hiánycikk, mert már kivételnél széttörik olyan gagyi anyagből van.

 

 

Ruby75 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62161

Köszönöm én is a tanácsot. Utána nézek a bejegyzésednek.

Előzmény: suhanórozsda (62160)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62160

Ruby75 !

 A korábban leírt EGR szelep kiiktatásáról készült leírásomat megtalálod a 61329 , 61703 bejegyzésekben.

Előzmény: Ruby75 (62158)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62159

Ruby75 !

Szevasz márkatárs, köszönöm-köszönjük a tanácsodat. Én már korábban kiiktattam (ledugóztam)

az EGR szelepet a gépben. Azóta is ránéztem már és teljesen tiszta, mivel semmi nem megy át rajta.

Azt hiszem, hogy talán  " lójusz"    is megtette, de ebben nem vagyok biztos.

Nálunk a szűrő lesz a problémás ez  "lójusznál" , már bebizonyosodott.

Ha az EGR szeleppel kapcsolatban érdekel a dolog, keressél vissza a hozzászólásaimban és megtalálod.

Nem kell többet kiadásba verni magad.

Üdv: suhanórozsda

Előzmény: Ruby75 (62158)
Ruby75 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62158

Még valami....

 

Annyi maradt csak le,hogy azért nem indult be,mert nem kapott tiszta levegőt a motor. Gondolom amúgy is kokszos volt már a szelep, + a fagyos hideg miatt még annyira sem tudott mozogni mint előtte.

Ruby75 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 62157

Hello mindenki.

 

Srácok:

 

@ suhanórozsda

 

lójusz

 

Ha olyat csinál a kocsi amit leírtatok (nehezen indul/random nem indul/ingadozik az alapjárat/beindulás után lefullad/erőteljesebb gyorsításkor az izzítás-vizhőfok-stop felvillan pár mp-re) takarítsátok ki az EGR szelepet. Nekem ezeket a hibajelenségeket produkálta egész addig míg tavaly november elején - az első hideg napon - nem indult be. Én is azt hittem,hogy nagynyomású és/vagy injektor. De nem. Elvittem a Filepdiesel-hez. Bevizsgálták és kitakarították az EGR-t és azt mondták,hogy meg kellene hajkurászni a kocsit,hogy kidolgozza magából az esetleg benne maradt kokszot.

Azóta így teszek.

46k-ért megtanultam (20k a tréler+26k a javítás), hogy mit okozhat egy eldugult szelep.

Ja és még valami. Visszajöttek a szétszaladt lovak. Ha odalépek neki megy mint a güzü látható füstölés nélkül.

Még emelkedőn is gyorsul,ha meg nem lépek oda, akkor meg nem esik vissza a sebesség.

 

Csak egy jó tanács,egy misét megér.

Remélem segítettem.

 

Sziasztok.

Luck Skywalker Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62156

 

Ez egy 1.9 dci Laguna szintjelzője. Picit piszkos volt. Ezen a szűrőn keresztül próbálta szívni a "pohár" aljáról az üzemanyagot.

Nem sikerült neki.

A Thalia-ban nincs ez a nagy szűrő ott máshogy van megoldva.

Szóval nem árt belenézni.

Előzmény: suhanórozsda (62155)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62155

tekilla12 !

Olvastam, hogy nem tudsz az utcán autót szerelni, de találni kellene valami megoldást arra, hogy ki tudjad tisztítani. Csak a kiszerelt és kitisztított üzemanyag szivattyú fog jól működni, a többi felejtős.

     Egyszer volt egy ilyen problémám egy VW dízellel, a rigó kannázta a gályát és annyi mocsok került a tankba, hogy a szerencsétlen feladta és nem volt hajlandó életre kelni. KI KELL TISZTÍTANI, NINCS MÁS MEGOLDÁS.

Előzmény: tekilla12 (62150)
Papalac Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62154

Én a helyedben keresnék egy jó szerelőt és átnézetném az autót. Elmondanám a gondokat.

Szerintem ha megkérdezed, tudnak itt a fórumon ajánlani lakhelyedhez közeli megbízható szerelőt.

A benzin szivattyú elvileg lila vezetéken kapja a pluszt, de mindegy legfeljebb visszafelé forog. Én tennék elé egy 21W-os izzót sorba, mert ha meg van szorulva könnyen leéghet, bár eddig se égett le.

 

A kardán csukló tudtommal kanyarban szokott kattogni, ha nagyon el van tekerve a kormány.

Így glu-glu alapján nehéz bármire tippelni :-)

Előzmény: tekilla12 (62149)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62153

Szevasz lójusz !

 Nekem még ilyet nem csinált, ma egy lámpánál indultam és "keményebben" gyorsítottam és akkor egy pillanatra bevillant minden lámpa ( STOP, izzítás  jelző, meg a bánat tudja még mi? ).

Arra gondoltam rögtön, hogy szűrő probléma, mert 2 éve járok az autóval és amikor vettem a volt gazda számlával igazoltan cseréltette azt is és még a vezérmű cuccokat és...és...és.

Azóta leléptem 32000 km-t és még nem cseréltem. Eredetileg 5 mikronos DELPHI van rajta, de én

ma HDF941 Delphit rendeltem, 3 mikronos.

Remélem az enyém is meggyógyul. Észrevettem azt, hogy a szivattyúba bemenő üza,cső erősen

levegős. Szerintem ez is a szűrő eldugulásának az egyik jele.

A dízel autók érzékenysége !  Levegő és az üzemanyagszűrők tisztasága.

Előzmény: lójusz (62148)
Harlix Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62152

Sziasztok! 2005-ös évjáratú Thaliám van, kevesebb mint 1 éve vettem. A gyári immobiliseren kívül szeretnék valami plusz lopásgátlót bele. Kérdésem, hogy véleményetek és tapasztalatotok szerint mivel érdemes kiegészíteni ezt a típust, aminek jó az ár-érték aránya és hatékony is a tolvajok ellen. Előre is köszönöm szépen a segítséget! 

Ata61 Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62151

Egy egész tankhoz,elég szokott lenni a fél liter.Sokat nem ajánlatos  önteni bele.

Előzmény: tekilla12 (62150)
tekilla12 Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62150

15-20liter benzinhez mennyi denaturált szeszt kell öntenni a víz kipucolására? Köszönöm!

tekilla12 Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62149

Szia!Ha lassan vagy gyorsan megyek akkor is hallatszik,lehet érdemes lenne gumishoz elvinni mielőt szétszedni,a gardáncsuklótol csinálhatja ezt a hangoi?A benzinszivattyúnál a csatin melyik a plusz és a minusz,mert meguntam hogy most se megy kiszedem és az aksinál direktre kötöm megnézem hogy meghallt e!

Előzmény: Papalac (62143)
lójusz Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62148

Már úgy nézetem ki, mint dagobert bácsi a mesében, pörögtek a szemem előtt a dollár jelek.Az izzítás lámpa mellett a hűtővíz lámpád is kigyulladt? Mert akkor lehet hogy te is abban a cipőben jársz mint én. Majdnem biztos, hogy a nagynyomású szelep kiszedése segített, a problémán, Mert a szerelő semmi mást nem csinált a gázolajszűrő cserén kívül.Jaa meg kiütötte a hiba kódot. A koszos szűrő,pedig nem hiszem hogy az autó teljes bénulását okozta volna.Illetve még nem hallottam ilyenről.

Előzmény: suhanórozsda (62147)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62147

Szevast lójusz !

Ez egy igazi boldogság, mert tudom én is, hogy milyen érzés amikor a kisegér belopakodik 

és motoszkál az ember agyában. Az a jó, ha a vége jó. Én is ma rendeltem szűrőt magamnak, majd 

2-3 nap múlva megjön és akkor én is lecserélem. Ma nálam is bevillant az izzítás jelző egy pillanatra,

lehet, hogy nekem is hasonló gondom van, mint neked ?

Üdv: suhanórozsda

 

 

 

Előzmény: lójusz (62145)
suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62146

Az USA-ban a legtöbb autó, még az iskolabusz is benzinnel működik, csak a nagy teljesítményű teherautókban van dizel motor. Barátságosabb a benzin, mert nincs kéntartalma.

Azok az értékek, amiket az autó kezelési könyvében le vannak írva, fékpadon, laboratóriumi körülmények között "létrehozott" eredmények. Semmi nem igaz abból, amikor a géperőjárómű kitekint az aszfaltra. Nemrégen a VOLVO egyik új típusáról olvastam és a gyári fogyasztási adatoktól 

( 5 L / 100 Km ) kicsit eltért a masina, a teszt vezetésen 9,5 L produkált 100 Kilométerre.

Ez egy nem mindennapi öröm, ha az ember meg vesz egy ilyen, nem is olcsó autót.

 

A gyárak simliskednek, mert el kell adni a terméket, nincs már próbajáratás a gyár tesztpályáján.

Mikor az újdonsült gazda megvette a suhanórozsdát, ö lesz a tesztpilóta, és a szervizekben jelent-

kező vásárlói panaszok alapján végzi el az adott gyár a módosításokat. 

Mennyit hallunk arról, hogy valamelyik autógyár visszahívta egyes típusát "X" probléma miatt.

A RENAULT azokat az autókat amivel mi közlekedünk, először a DELPHI üza.ellátó rendszerrel

szerelte fel. Rengeteg hiba, reklamáció után, és néhány év elteltével, kapott az 1.5 dci SIMENS 

rendszert. Pontosan azért, mert a MOL szabványnak megfelelő gázolajat a DELPHI piszkosul

nem bírja. Az USA-ban lényegesen magasabbak az üzemanyagokkal szemben támasztott követelmények, ott a DELPHI-vel nincs is probléma. Az ásványanyag forgalmazó viszont nem gyárt jobbat. A SIMENS feltehetően jobban ellenáll a piszoknak és az majd a jövő zenéje, hogy mennyire?

Nem kevés autó van szerelve evvel a DELPHI rendszerrel, de azok is itt Európába, állnak át lassan másik üza. ellátó rendszerre.  Pl. A  FORD .

Előzmény: Papalac (62138)
lójusz Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62145

Sziasztok !

A talicska pöcre indul. A szerelő csak üzemanyag szűrőt cserélt benne,semmi mást,meg kiütötte a túlnyomás hibakódot ( ami a 4099 bárt mutatott). Tesztelte a befecskendező rendszert, minden nyomás tökéletes,mind alapjáraton, mind fordulaton.Persze azt nem említettem neki, hogy a nagynyomású szivattyún lévő nyomásszabályzó szelepet, én kiszereltem, de mivel teljesen tiszta volt a szűrője, visszaraktam. A hibakódot kiütni nem tudtam, és szerintem a művelet végén ezért nem indult az autó.Mielőtt elvittem a szerelőhöz, kiszedtem, az 1 mikronos utólag beépített szűrőmet, amit kb 10 éve nem láttam,és háááááát izé igen érdekesen nézett ki, a betét. Rengeteg fekete trutyi volt benne, meg némi barna lötty a szűrőház alján.Azaz működik a folyadék szűrő.Képeket ne kérjetek, mert mikor szereltem szakadt az eső, és kénytelen voltam kint bütykölni,mert az autót nem bírtuk betolni a garázsba, így a  kisebb gondom is nagyobb volt a képek készítésénél.Az utólagos szűrő most kap 1 új 1 mikronos betétet, és megy vissza a helyére.Még csak 4 km van a kocsiba a javítás óta, de remélem nem látom 1 db-ig az izzítás visszajelző lámpát,csak indításkor.

Előzmény: suhanórozsda (62103)
té.bé Creative Commons License 2016.01.12 0 0 62144

Nálunk 1.5dci rakoncátlankodott, motorvezérlőnél a soklábú csatlakozónál a csatlakozófejből valami szivacsos-zselés trutyi elszabadult és azt kellett kitakarítani. 

Előzmény: Peter_11 (62046)
Papalac Creative Commons License 2016.01.11 0 0 62143

Nekem eddig még csak hátsó csapágy ment tönkre és azok inkább zúgó hangot adtak.

Ez a hang ez menet közben valami sebességfüggő dolog?

Első körben inkább kerékre tippelnék.

Kiegyensúlyozatlan, üt valamelyik felni, szálszakadásos vagy levált futófelületű valamelyik gumi.

Előzmény: tekilla12 (62142)
tekilla12 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 62142

Köszönöm!Az a szomorú,hogy amióta megvan a thália nagyon sokat szívok vele! Valószinű csapágyas is az eleje,mert glug,glug.glug hangot ad! :)A jobb oldalról hallatszott csapágy kicserélve,hang megmaradt! Valószinű a bal is rossz!

Előzmény: k.o.v.a.cas (62140)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!