NAgyobbat meg semmi képen nem teszünk be inkább 1-3ig menjen ha zárlatos meg inkább verje ki belőle minth égés legyne belőle.. Holnap visszük villamosságiba hátha mond valami okosat.
Ez sajnos az istennek se indul. Ma kiszedtem a hozamszabályzó szelepet,(reméltem, hogy jó trutyis lesz a szűrő benne, de teljesen tiszta)javulás továbbra sincs.Holnap belenéz valami szaki,remélem nem akarja velem kicseréltetni a fél autót.
Jobban átolvasva az én esetem annyiban különbözik, hogy az önindito forgatja, de néhány fordulat után a motor mindig beindul, majd rögtön le is áll. Arra már rájöttem, hogy akkor nem mindig áll le, ha inditás közben nyomom a gázpedált. Ez ugye csak elektronikusan idéz elö változást, nem is értem miért indul be ilyenkor, de igy van. Lekopogom, néhány napja ezzel a technikával elsöre indul.
Na ehhez én is csatlakoznék, ezzel szenvedek már vagy féléve. Elsö körben minden szerelö a nagynyomásu dolgok felujitását akarja de nem tudom elfogadni, hogy csak indulási nehézségek vannak az üzem közbeni viselkedés meg kifogástalan és mégis befecskendezés a ludas. Nekem már cseréltek hozamszabályzót, valóban egy kicst jobb lett, de ha nem indul, tuti, hogy ugyanez a hibakód van benne, törlés után meg pöccre röffen. Volt még vezérmütengely pozicioérzékelö hiba is de ez már régen nem jelentkezett. Szóval jó lenne, ha valakinél egyértelműen kiderülne a jelenség oka, ha esetleg rájövök igérem elsö dolgom lesz közreadni.
Ki kellene azt a szivattyút szerelni és kitisztítani. Kiszerelt állapotban, egy tiszta edénybe töltsél annyi benzint, hogy a szivattyút ellepje és úgy járassad át. Biztos van benne valami szennyeződés.
Denaturált szeszt töltöttél bele ? Annak is kell idő, hogy a vízzel összekeveredjen.
( ha a jég egyáltalán felolvadt már )
Ha kiszereled a szivattyút, biztos hogy találsz benne, vagy az ülepítőpohárban vizet. Azért kellene
Sziasztok! Ma feléledt a thália benzinszivattyúja 5mp-re!!Ahogyan a kocsi megmozdult 1 métert ismét leállt!Még mindíg jég lenne benne vagy beadta a kulcsot!
Olyan kérdésem lenne, hogy nem működött a fűtőventillátor 1-3ig csak 4es fokozaton de hála égnek csak a motor szorult és pici kenést kellett adni neki meg kitakarítani.
Most szétszedtük 1 év múlva megint kicsit kitakarítani, hogy megelőzzük a beszorulást.
Olyan probémám lenne hogy semmihez se lett nyúlva visszaszereltük erre tegnap menet közben felvettük 4. fokozatra a ventit és kiverte a biztosítékot.
Kicseréltük a biztosítékot 1-3ig szépen megy de 4.esen vagy egyből kiveri vagy 1-2perc után veri ki.
Valami ötlet valakinek? ( ja és ha nincs rádugva a motor a kábelezésre és úgy adom rá a kapcsolóval 1-4ig a fkozatokat nem veri ki. Tudtommal az ellenállás csak az 1-3 fokozatig felelős tehát a 4es nem ő kezeli)
Sziasztok! A thália motortér boritás paplana az anyósülés felől eldeformálódott és ráért a kipufogó leömlők hővédő dobjára. Fölizzott ,büdös volt a motortérben. Nem sok volt hátra,hogy belobbanjon. Járt már igy valaki? Nem találtam semmit ami ezen az oldalon lefogná,csak középen van egy barna bolha.
Köszönöm szépen a műhely címet, sajnos eleget járok a környéken, mert a szüleim ott nyugszanak
a megyeri temetőben.
Ha esetleg arra laksz valahol, a Megyeri út végén volt a Volán vállalatnak egy telepe az Ifjúsági
Főnökség. Sok évet dolgoztam ott mint gépkocsivezető. Azért tettem ezt a kis kitérőt, mert szép
emlékeim vannak erről az időkről. Igaz, ennek már majdnem negyven éve és akkor még süldő
kölyök voltam.
Köszönet a gyors válaszért, valószínű, hogy még a közeljövőben felutazok Pestre és akkor ha úgy
adódik felkeresem ezt a mester bácsit is. Megérdeklődöm azért a Nyírtelken található műhelyt is.
Arra felé szerdára terveztem kiruccanást, a barátomhoz lépek, ő Renault-os kismester ( tőle kaptam a használt porlasztókat ) és olykor összeröffenünk dumálunk és telik az idő. Most éppen szingli vagyok, ráérek, mert a párom a lánynál van Bécsben. ""Ilyenkor nagyon jól érzem magam.""
A szivattyúban a hozamszabályzó szelepre gondolnék első körben. Ki kellene venni, szűrőjét kitisztítani és a szelepet is. Kiszerelt állapotban csatlakozóját rádugni, gyújtás többszöri ráadásával levételével megjáratni. (feltéve, ha működik...)
Egy nem induló 2003-as diesel tháliához kérnék segítséget. Az autó 1 több órás parkolás után nem hajlandó indulni. Az önindító pörgeti a motort. Kiolvastuk a számítógépben lévő hibakódot,és ha jól láttam, magas üzemanyag nyomást írt a gép. A magas nyomás 4099 bár volt. Ez lehetetlen. A hiba kiütése után próbáltunk önindítózni,és figyeltük a nyomás értéket. A nyomás 2 bárról indult,és 2-3 másodperc után elérte a 4099 bárt,majd kigyulladt az izzítás, valamint a vizhőfok lámpa a műszerfalon,és ujra beadta a magas nyomás hibát, a fent említett irreális értékkel. Véleményetek szerint,mi lehet a probléma? Merre keressük a hiba forrást, Köszi a segítséget.
A három előttem hozzászólóhoz csak bólogatni tudok. Nekem is ilyen a mutatóm ez a normális hidegben. Én is cseréltem régebben termosztátot, azt hittem ez a hiba nálam is, de végül kiderült nálam a hőmérséklet jeladó volt rossz. Üzem meleg motornál is csak két vonalnál járt, aztán hirtelen felment középre, majd vissza megint. A csere óta ezt nem csinálja. A hideg idő beálltával azonban nálam is visszamegy nyitáskor kb. 1 vonalat.(kb +15 fok alatt csinálja csak) Ha hosszabb úton megyek tempósabban akkor viszont beáll középre és ott is marad.
A termosztát cseréjekor én is csak a gumitömítést tettem vissza. Persze eresztett is melegen nagyobb fordulaton . Gondoltam rossz a tömítés . Vettem egy másikat. Azzal ugyanez. Hőálló szilikonpaszta és nem ereszt többet...
Nekem is ilyen! Régebben fixen állt középen. Egy idő után alá ment. Cserélten termosztátot, mert gondoltam elöregedett, azért ilyen. De a csere után is ilyen maradt. Fogalmam sincs mi okozhatja. De nem is érdekel már.
Szerintem, teljesen fölöslegesen cseréltél termosztátot. Az egy normális dolog, amikor a termosztát kinyit és a "hideg víz" beáramlik a motorba, a mutató "visszaesik" és a hideg időben ez a jelenség
állandó marad, ha jól megfigyeled a mutatót, az állandóan lebeg, ami azt jelenti, hogy a termosztát jól működik, de folyamatos haladás esetén ezek a mutató "lebegések" alig észrevehetők lesznek.
Nyári üzemmódban ez a jelenség elhanyagolható mutató kilengést eredményez, mert a hűtővíz is sokkal melegebb, és ilyenkor a termosztát is szorgalmasabban dolgozik.
Azt írtam le, amit te megismételtél. Az én autómban nincs gyárilag kialakított vízérzékelő, tehát, ha olyan szűrőt vennék (2 mikron) akkor egy dugót kellene csináltatnom az esztergályos barátommal, mert az említett finomságú szűrőt, csak ebben a formában gyártják. (a táblázat szerint ) Esetleg lehetne az a megoldás is, hogy valahol bontóban keresnék egy vízérzékelőt, csak "dugó" funkció végett,úgy, mint ahogy te is tetted. Könnyen lehet, hogy én is ezt a megoldást választom.
Azért írtam, hogy a 3 mikronos szűrőket lehet kapni, amelyiknek nincs vízérzékelőnek kialakított furata, tehát ha azt veszem sem lehet különösebb probléma. Az információkat, arról a lapról szereztem és írtam ki magamnak amit te, most itt ismételten megjelentettél, és 2011-ben is meg
osztottál.
Jól értjük egymást véleményem szerint, de lehet, hogy a korábbi írásom talán félreérthető volt.
Budapesten hol javíttattál ? Többször járok Pesten, oda való vagyok Angyalföldön születtem,
később keveredtem le vidékre. Mint ahogy már korábban írtam, nekem nem sürgős a dolog, mert csak tartalékot szeretnék arra az esetre, ha baj lenne. Esetleg, ha lennél szíves leírni a műhely címét és telefonszámát érdeklődhetnék náluk is a javításról.
Korábban már írtam egy 1.4 8 szelepes Thaliával kapcsolatban, h amikor kinyit a termosztát a hőmérsékletmutató visszaesik 1 jelölést, viszont korábban ha felmelegedett üzemi hőmérsékletre a motor akkor a mutató végig ott maradt ahol volt nem mozgott. A hiba továbbra is fenn áll. Kicseréltem a termosztátot. Ami érdekelne, h termosztát cserénél a korábbinál volt tömítőszilikon nyomva a tömítőgyűrű köré. Most én ezt nem tettem. Ez hiba e. Illetve ha fordítva szereltem volna be a termosztátot akkor egyszerűen felfőne a motor akkor sem ezt a hibajelenséget produkálná igaz?
A másik kérdésem pedig, hogy ugye jól emlékszem és mindenkinél így van, ha a motor eléri az üzemi hőfokot, akkor a hőmérsékletmutató nem mozdul el a helyéről ami nagyjából középen van, tehát végig ott van.
Most nem telesen értem : "Nekem az a problémám, hogy nincs vízérzékelő a szűrőben (lehet ledugózni) és a 3 mikron
szerintem elégséges lehet."
Van egyébként Clio-hoz, Thalia-hoz való 2 µ-os szűrő, ami vízérzékelős. De érzékelő nélküliből a 3 µ-os a legjobb szűrőképességű. Az MII-ben nekem nem volt vízérzékelő, de rendelés után derült ki csak. Viszont egy ismerősöm pont bontott egy Mastert és abból kikukáztam a vízérzékelőt és így tudom használni a 2 µ-os fémházas vízérzékelős szűrőt. Igaz bekötve nincs az érzékelő...
Nekünk sajna lekellett mert a 3. Csavar oda esik sajna és jaja a miénk klíma nélküli. A csapágylehúzó meg nem fér nekünk se oda a vezető felőli lapáthoz így mi se tudtuk azt levenni. Akrobatizáltunk a 3. Csavar kivételénél