Egy új alkatrész nem biztos, hogy jó is. Elég sok hibás alkatrészt lehet találni.
Messziről nem tudom megítélni a dolgot. Ha kiveszed a gyertyákat, egyből látod, hogy melyik henger nem megy. A gyertyák felcserélése is segíthet a hibakeresésében. Ha átmegy a gyertyával a hiba a másik hengerre, akkor gyertya, ha marad, akkor kábel. A trafó tulajdonképpen 2 trafó egybe építve. 2 primer tekercses, tehát 2 hengernek kéne küszködni ha trafó gond van. Lehet repedés, törés és áthúz valamelyik szekunder kivezetésnél. Sötétben érdemes lenne megnézni, hogy hol húz át. Kábelt még nem cseréltem, így nem tudom, hogy olyan-e mint a régi autókban, hogy úgy kell beletekerni. Olyankor szakadhat a belső vezető gumi, pláne, ha ki is tekerik és vissza.
Üdv! Kérdést tolmácsolnák felétek: 1.5 DCI Thalia tolásra indul csak, indító forgat rendesen, motor nem rég lett gyűrűzve (törött volt), Ha a porlasztókat kiveszik és meg pucolják akkor egy darabig indul rendesen! Nem füstöl megy rendesen, szép alapjárat... Mi lehet vele?
Nem hinném, hogy befecskendezés gond. Gyújtótrafó, gyújtókábel vagy gyertya. A kivett gyertyákon látszani kéne, hogy melyik henger szórakozik. Én időnként ki szoktam fújni kompresszorral a gyertyák környékét. Gyújtótrafó lehet repedt, gyújtókábel sérült, kopott.
Üdv. Ilyen taknyos időben általában az első indításnál 3 hengerezik a Thaliám. 1.4 8V. K7J700. Amikor kimelegszik, utána jó lesz. De addig a lambdaszonda jele is villog. Mi ázhat be? Trafó? Befecskendező szelep kábele? Gyújtáskábelek? Tavaly cserélték a jobbos motortartó bakom. Azóta gyakran rángatott az autó. Gondolom nem szedték le a befecskendező szelepek kábeleit, és mivel azok épp hogy passzosak szinte, arra gondolok megszakadhatott a kábel, ahogy megemelték a motort, hogy a bakot ki tudják cserélni.Valamelyik nap leszedtem a légszűrőházat, megmozgattam a befecskendező szelepek kábeleit, a gyújtáskábeleket, utána nem rángatott. Viszont ködös, esős, tehát párás időben az első indításnál 3 hengerezik. Rohadtul idegesít már. Sokszor azon gondolkozom, hogy kiviszem a gátra, lelocsolom benzinnel és felgyújtom a toszba! Ha a befecskendező szelepek kábelezése szakadt meg, ki tudja azt nekem kimérni és javítani? Autóvillamosságis? Vagy egy sima szervízes is? Új trafó volt belerakva próba erejéig, azzal is rángatott, úgyhogy azt kizárnám.
Nem hosszú, épp csak kivezeti a vizet onnan középről. Nekem amiatt ázott be. Jól televolt sárral, nem folyt le a víz onnan és a szellőzőrendszernél befolyt. Az emelési pontok nálam is olyan gyengék. Kézzel vissza szoktam hajlítgatni. Megnézem neked holnap és le is fényképezem. A röhej, hogy kérdeztem a márkaszervízes szerelőket, hogy hol van középen lefolyó, mire előadták, hogy nincs csak a két oldalon. Levéve a szélvédő előtti borítást látszik, hogy ott megáll-e a víz. Egy dróttal ki lehet piszkálni. A borítást kár leszedni az csak a zajtól véd.
Hááát, én semmiféle gumicsőre nem emlékszem a motortérben. Mennyire mélyen van, s milyen hosszan lóg be? Amit láttam, a tűzfal motortér felőli részén van valami filces szövet.. az valami patenttal van odafogatva középen, na azt gondoltam leszedni, hátha az mögött látnék valamit. Sőt, ha a szellőző-boxot ha egyszer ki tudnám venni, ahhoz le is kell bontsam.
Na, köszönöm az irányt, holnap megnézem a motorteret ismét.
Ja, emelési pont.. attól ki van a hócipőm! Az elsők olyan ócskák, hogy berogytak, egész pontosan kifelé... szimpla lemez. Na ott én semmilyen lyukat nem láttam az alvázon. Igaz, mögé nem néztem, csak így kívülről amit látok. Kéne legyen valami?
Szedd le a műanyag borítást a szellőzőventillátor fölül és nézd meg nem áll-e víz ott középen. Kell lenni egy lefolyónak középen. Ez a motortérben egy fekete gumicsőben végződik, amit eg ygumilap zár el kivülről. Az a cső lehet eldugulva. Nekem is befolyt a víz mert egyszer takarítás közben azt a gumilapot belenyomtam a csőbe és nem tudott kifolyni a víz. A másik lehetőség a küszöb kifolyóinak az eltömődése. Az emelési pontoknál vannnak.
Hááát... lementem az autóhoz. Felemeltem, levettem a kereket, lebontottam a kerékjárati ívben a műanyag elemet, és alig volt mögötte sár. A múltkori takarítás hatásos volt ezek szerint. Most rá borítottam a szélvédő jobb felére vagy 5 liter vizet (fokozatosan, nem 2 sec alatt), ez megfelelt egy özönvíz szerű esőzésnek (áá, több volt annál...) és bent szépen meg is jelentek a víz folyások, a radiátortól jobbra. Basszus le kell bontsam a műszerfalat.
(Szerintem én vagyok az oka, hogy beázik, a jó múltkor neki álltam lebontani a műszerfalat, mert néhány hó kattogás után nem váltott már át a belső-külső levegő keringetés zsaluja abban a fekete air-boxban. Na, azt meg nem bentről, hanem a tűzfal+motortér felől kell kiszedni. Ott a tűzfal egy szakasza lebontható, fekete lemezből van, nem karosszéria színű, mint a többi rész, ahová fel kell nyomi a vastag gumi kédert.)
Húú, de régen jártam itt. No, a nyűgöm, beázik a 2004-es thaliám. Csak jobb oldalon, de ott elől és hátul is áll a lábtérnél a víz. Tavaly kicsit félrehúztam a jobb első kerékjárati ívben lévő műanyag bélést, és vagy 2 marékkal kiszedtem a felázott földet(sarat). Továbbra is lehet benne? Van ott valami cső, ami a tűzfalról jön le, és abban lehet falevél meg por keveréke, az tömíti el? Jók a sejtéseim, azt érdemes szétszedni?
Megane-oknál ilyen okok miatt ázik be (amikre kereséskor találtam infót), sztem nagy difi nincs a megane - thalia között (a szélvédőről-tűzfalból elvezetendő víz mikéntjére gondolok). Ha valaki javított már ilyet, erősítse meg légyszi.
Sziasztok! Jó állapotban lévő, viszonylag keveset futott 1.4-es 55 KW-os benzines komplett Renault Thalia motort keresek, motorkód: K7J. Tudnátok ebben segíteni?
A Renault Thalia Club Hungary Facebook oldalán érkezett egy megkeresés, engedelmetekkel közzéteszem itt is!
Sziasztok! Renault Thalia 1.5 dci, 2005. 07. havi autóhoz keresek jó állapotú K9KA700 tipusú motort, vagy blokkot megvételre, lehetőleg Nyíregyháza környékén, vagy megnézhető távolságban!
Sziasztok , tudom , hogy ez nem egy modelles topik de hátha érdekelhet valakit :
Eladó sorba került egy kék színű , Anson gyártmányú , 1:18-as méretarányú Renault Twingo fémmodellem . Gyári dobozában , hibátlan állapotban . Ma már ritka darab . Ára : 20.000 Ft .
A modell mérete : 18 cm hosszú , 8 cm széles , 8 cm magas .
Sziasztok! Olyan gondom lenne, hogy a gázpedál alap helyzetben megakad vagy megszorul. Szerintetek merre keressem a hibát a pedálnál vagy a bowden másik végén? A bowden jó állapotban van nemrég volt cserélve.
Próbáld meg a szívósort leszdni, úgy is ki kell tudni cserélni. Szerintem hozzá fogsz férni rendesen úgy is. Csak ne felejtsd el áramtalanítani a művelet előtt az autót.
Ha K7 vagy K4-es motorú kocsiból bontották ki, még ha van többféle is (más más gyártó) akkor is mindnek jónak kell lennie. A fő paraméterei ami fontos, egyezni fognak.
K7-nél hátul van, sajnos elég szar helyen. Akna nélkül necces lesz kicserélni. Esetleg a szívósort le tudod szedni és akkor talán felülről hozzáférsz. De az plusz költség a tömítések miatt, amiket cserélni kell. Típusra meg szerintem mindegyik 1.4-esé ugyanolyan. Nagyon nem tudsz mellélőni, a kinézetéből be lehet azonosítani.
Még az lenne a kérdésem akna kell a leszereléshez veszek a bontóba csak az mondták minta kellene vagy kép mert több tipusal szerelték szoval megprobálom ha lenne kicserélni.
Ma elvittem szerelőhoz a tháliát az önindító miatt!Elméletileg szétszedte és azt mondta hogy a mágnes félbe volt törve.Azt kicserélte de az indítózásvan amikor 3-4kapja el azt mondta azért mert a letört mágnes megsértette a forgórészt!Kicsit vicces!Az mondta így is elmegy csak többször rákell indítózni.Remek!Valaki megtudja mondani milyen tipusúonindítólehet rajta K7J700 motorkódú esetleg képet tudna küldeni!Nehéz leszerelni?
Lehet, hogy nekem szerencsém volt, de kétszázezer km. Után cseréltem először izzitógyertyákat és mind a négy teljesen egyszerüen kijött minden előkészület és varázslat nélkül. Pedig sok olvasás után nagyon féltem az egésztől.