Nekem használt annak idején a hűtőtömítő folyadék, igaz még szamarán! Sikeresen belefagyasztottam a vizet ( az első autóm volt és télen vettem és elhittem az eladó szavára, hogy "jó benne a fagyálló, és egy minusz húsz fokos éjszakán belefagyott, a mért érték -11 fokos volt :) ). Na csak a radiátor szivárgott de a tömítő megszüntette!Egy próbát meg ér, a jobbak is csak 1000 ft. körül vannak!
Ma megnéztem a környezetvédelmi kanisztert lehúztam a csövet róla és szép egyenletes 1000fordulatszámom volt!Ha visszadugtam újra kb 600-700 ra visszaeset és hullámzott!
Azt nem tudom (nem voltam ott), de ha keresnem kellene, akkor a manuális kapcsolótól induló vezetéket követném, hogy az hová érkezik be. Más. Egyszer láttam egy autószerelőnél kiírva: Óradíj 4.000 Ft, ha ott akar lenni 5.000, ha tanácsokat is ad 6.000, ha segíteni is akar, akkor 7.000. Egy hibakeresésnél engem is zavar, ha kérdezgetnek, vagy "okosakat" mondanak. :)
Nincs benne szűrő. Eldugulni a fűtőradiátor tud, de ahhoz nagyon koszosnak kell lenni a hűtőrendszernek. Mondjuk hibás hengerfejtömítés, olaj kerül a hűtővízbe, na az el tudja dugítani.
A gondolat különben jó, de nálam az 1-es fokozaton is volt befújás. A belső keringtetést meg nem használtuk. Mert ugye most már nem én hajtom, csak ha valami nem működik, akkor kapom meg. :)
Nyugi! Én is világ életemben csak a nőket szerettem és a női mellekről volt szó. :))) Erre a kis időre, ami még hátravan, meg már nem változtatok. Nekem volt, hogy a klíma hol ment, hol nem ment, saját akarata volt. Aztán elvittem klímáshoz. Szerinte volt elég gáz, elektromos hibát említett. A keringtetés meg mindig megy, minimum 1-es fokozaton. Az elektromos szerelő sem találta a hibát. Aztán elvitte ő is másik klímáshoz, aki leengedte a gázt (állítólag kevés volt, a nyomás meg magas, amit nem értek) majd feltöltötte az előírt mennyiséggel. Ettől nem gyógyult meg. Aztán az elektromos szerelő valami panelről leforrasztotta az összes klímához tartozó vezetéket, majd mindet visszaforrasztotta. Ettől az akaratossága elmúlt és azóta akkor világít és megy a klíma, amikor a vezető bekapcsolja.
Jut eszembe, hogy mostanában döbbentem rá, hogy a klíma csak akkor indul be, ha a szellőző ventilátor be van kapcsolva.
Akik olyan sokszor panaszkodtak, hogy hol megy, hol nem, meg egyáltalán nem indul a klíma és a lámpa sem világít, azoknak érdemes megnézni, hogy 1-es fokozaton megy-e a ventilátor, nem szakadt-e az ellenállása.
Nekem a mérete nem fő szempont, a hajszíne sem, inkább az, hogy milyen kedvesen tudja a számba adni... :-) De hogy a Thaliánál maradjunk, az eltömődött, átnedvesedett, régen cserélt utastéri pollenszűrő is tud olyat okozni, hogy belül erősen párásodnak az ablakok. A hatás ugyanaz, mintha a belső keringtetés menne, még akkor is, ha a zsaluk jól állnak.
Üdv mindenkinek 2001-es 1.4-es 16szelepes tháliám van olyan kérdésem van párásodok belülről és nem tudom mért ha meleget teszek még rosszabb olyan mintha minden honnan pára menne az ablakra kb 1éve van így mi baj lehet?
Tudom, hogy le kéne esnie, de éppen azért írtam, hogy más ne lepődjön meg, ha nem így van.
Az a felület kb. 5 mm és fémtiszta volt amikor levertem a tárcsát. Most is látszik, hogy ott nincs rozsda, csak már elszíneződött. Biztos, hogy nem tudtam volna visszarakni. A kerékagyon külön váll van a tárcsa számára. Ha csak fel akarták volna tenni, akkor felesleges volt külön vállat csinálni. A rozsdát lekaptam volna kézzel simán. Tudom, hogy neked nehéz elfogadni, ha valami nem úgy van, ahogy elképzelted, de ez a tényeken nem változtat.
Inkább a csavaroktól féltem, mert a szervizben 2 torx fejet is beletörtek az asszony kocsijának tárcsacseréjekor.