Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61420

Nem igazán értek hozzá, de szerintem a szivattyúnak egyfolytában kell menni, mint a sima hidraulikus szervónál, különben "sokára" épülne fel a nyomás a kormány mozdítása után, ami elég balesetveszélyes lenne...

Előzmény: Papalac (61418)
Papalac Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61419

Megnézném azt a hátsó lámpa izzócserét. Én próbáltam betenni LED-es lámpát hátra, de  összezárta a helyzetjelzőt és a féklámpát. Az egy izzóban van 2 érintkezős (5/21 W). Előfordulhat, hogy rosszul lett betéve. Ilyen.

Előzmény: tst33 (61407)
Papalac Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61418

Az, hogy nálad folyamatosan megy a szivattyú, azt jelenti, hogy nem éri el a megfelelő nyomást és a nyomáskapcsoló nem kapcsolja ki. Ha jól értem ugyanúgy van tartály, szivattyú, meg csövek mint a mechanikuson, csak ezt elektromos motor hajtja. Kell lenni rajta nyomásérzékelőnek.

 

Ha neked jó úgy, hogy folyamatosan megy a szivattyú, akkor a relénél kösd direktbe a táplálását és kész. A jelfogó tekercsének a  "test" oldalát" (ami megy a befecskendező számítógéphez) kösd fixen testre. Elvileg a +12V-ot gyújtáskapcsolóról kapja. Elvileg sárga a "+" és barna a "-". Barnát lehúzod, leszigeteled és a helyére teszel egy fix test vezetéket.

Előzmény: ÖregMackó (61416)
Köhike Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61417

Egyszerű, meg kell keresni a szögelfordulás érzékelőt a kormányoszlopon. Ha nincs akkor nem tudja.

Előzmény: mynames (61413)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61416

Ahogy olvastam a klímás tháliákon a klímakompresszor elfoglalta a mehanikus szervó helyét ekkor került át a bal fényszóró alá a villanymotoros változat. Amikor garanciális felülvizsgálatra mentem először, a szerelő percekig kereste a szervótartályt és elképedt mikor máshol találta meg. Ez a szerelő továbbképzés látszik meg a szakszervízek munkáján. Egy átlag szerelő diagnosztikája ebben az esetben: nem megy a szervószivattyú=rossz a szervószivattyú. Az hogy a körben van még relé meg biztosíték(ok) meg a ecu vezérli a relét az nem gátolja ebben a megállappításban.

Egyébként logikusan igaz is lehet(ne) az, hogy minek menjen a szivattyú nagyobb sebességnél, meg ha nincs kormánymozdulat, de ez a szivattyú a dugóban állás közben elengedett kormánynál is hallatszik, és megy.

Előzmény: Köhike (61412)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61415

Mivel a Svábhegyre járok dolgozni nem is tudom kihagyni, van egy pár hajtűkanyar :-)

 

 

Előzmény: mynames (61413)
hant90 Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61414

A jeladó 7936-os. (2003; 1.4 8V)

Előzmény: Köhike (61402)
mynames Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61413

Én akkor sem hiszem , hogy így van...Pont az lenne az elektrohidraulikuis rendszer lényege , hogy csak akkor megy motor ha jelet kap.

Talán azért nincs pozitívod sem... De ezt könnyen kiderítheted, valaki tekerje meg a kormányt. Vagy már próbáltad?

Előzmény: ÖregMackó (61411)
Köhike Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61412

Én is így emlékeztem, hogy ez egy elég primitív rendszer, és nincs benne semmi extra. Ugyanaz az egész rendszer mintha sima mechanikus szivattyú lenne rajta, csak gondolom az már azokon az autókon amibe ez került nem fért volna el, és ezért kapta ezt a rendszert.

Előzmény: ÖregMackó (61411)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61411

Sajnos nem igy van, a villanymotor a dizel motor indulása után be kéne, hogy induljon és utána valószinüleg állandoan megy. Hallgattam eleget csere elött amikor fütyült. A felujitott sokkal lassabban forog, nincs olyan hatásfoka.

Előzmény: Papalac (61406)
t1szabcsi Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61410

Koszi. Lehet akkor megprobalom a 7-est. 

Előzmény: Anonymus23 (61370)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61409

Ök kifejezetten a villanymotort javitják, az autohoz szerintem fingjuk sincs. Itt pedig a motor jo csak nem kap vezérlést.

Előzmény: mynames (61398)
miklos2peter Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61408

Valószínű valamilyen földelési hiba. Nekem akkor csinált hasonlót amikor a csomagtaróban lévő testkábel fel volt lazulva. Rendesen világítanak az izzök?

Előzmény: tst33 (61404)
tst33 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61407

Szia,

 

Köszönöm a választ. A világítás működik rajta, van vonóhorog is. Úgy tudom, hogy a hátsó lámpában izzócserén kívül más nem történt. A kapcsolót mozgatva nem jelentkezik kérdésben milyen kapcsolóra gondolsz?

 

Üdv.

Előzmény: Papalac (61405)
Papalac Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61406

Motor indításkor be kell indulnia, de gondolom lekapcsol, ha elérte a rendes nyomást. Kormányfordításkor megint beindul. Nem hiszem, hogy állandóan megy. Kell lenni benne nyomásérzékelőnek. Nézd végig a nagynyomású csöveket.

Előzmény: ÖregMackó (61392)
Papalac Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61405

Ettől eltekintve jó a világítás? Hátsó lámpa nem volt piszkálva? Kapcsolót mozgatva nem jelentkezik?

A műszerfal világítás együtt megy a helyzetjelzővel! Vonóhorog van rajta?

Előzmény: tst33 (61404)
tst33 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61404

Sziasztok,

 

Anyukám Thalia-ján furcsa jelenséget vettem észre. Ha rálépek a fékre, vagy hátramenetbe kapcsolok, akkor felkapcsolódik a műszerfal világítás. Valaki tapasztalt már ilyet?

 

Üdv.

Köhike Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61403

Marha egyszerű. Egyik kulccsal csinálja csak akkor a kulcs a hibás, ha mindkettővel akkor az olvasó a kulcslyuk körül.

Előzmény: Precíziós (61401)
Köhike Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61402

Ez pcf 7931-es még? Vagy már 7936-os.

Előzmény: hant90 (61400)
Precíziós Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61401

Köszönöm! Szét szedtem a pót kulcsot de mivel ez központis ezért nem tud elmozdulni a kulcsban az imó adója mert fix a helye! Kiképeztem az asszonyt hogyha nem indul a verda akkor addig vegye ki és tegye vissza a kulcsot amíg a piros pötty el nem alszik gyujtás ráadás után, mert amig villog csak az indítót gyötri.....csak jó lenne tudni mi a fene okozza! Talán a gyújtáskapcsolónál lazult-mozdult el a vevő része az imónak?!

Előzmény: hant90 (61400)
hant90 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61400

Ez lemaradt:

Előzmény: hant90 (61399)
hant90 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61399

Nekem akkor csinálta ezt amikor a kulcsban lévő jeladó (egy leesés után) elmozdult a helyéről. Mióta a helyére ragasztottam, azóta nem volt gond vele. Igaz az én kulcsomban nincs semmi más elektronika, sem elem, így bőven volt helye csúszkálni.

Előzmény: Precíziós (61393)
mynames Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61398

Szia!

 

Lehet érdemes lenne felhívni azt az érdi céget , ahol a kormányszervófelújítást csinálják. hátha tudnak mondani valami érdemlegeset.

 

üdv: mynames

 

 

Előzmény: ÖregMackó (61392)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61397

Szia!

 

A műszerfal tetejét kell leszedni ahogy már előttem elmondták, T5-ös égő van benne lehet ledet is beletenni.

 

A központi zár nekem is így csinált először hol csukta hol nem aztán végül teljesen leállt. Többször szétszedtem kenegettem pucolgattam semmit sem használt csak ideig óráig. Aztán kivettem a motort szétszedtem és a forgórész rézgyűrűjét (a kommutátort) finoman megpucoltam fémtisztára. Csupa kormos fekete redva volt rajta. Azóta jobb mint újkorában. És nem került semmibe....

 

Üdv.

 

Előzmény: Goldy64 (61390)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61396

Sziasztok!

Mitől lehet, hogy  2-3 hete jobban felmegy a víz hőfok mint szokott ez kb a muató fele fölötti pöttyöt jelenti az előtt ha végi araszoltam pestet sem ment felénél följebb és a venti sem indult el. Most meg leállítás után még 5 percig megy. A szint a maxnál van. Nemrég a termosztát háznál ahol találkozik a müanyag az öntvénnyel nagyobb fordulatnál eresztette a vizet ez orvosolva lett sziloval lehet ettöl?

Előre is köszönöm a választ!

Gábor Baranyi Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61395

1. Izzó van benne valószínű kiégett az egyik. Ehhez le kell szedni a műszerfal tetejét. 1. Le kell szedni az ajtónál a gumit, csak meghúzod. 2. le kell szedni az A oszlop burkolatát ez pattintós. 3. Ki kell szedni a csavarokat egy egy van oldalt a guminál három van elöl a páramentesítőnél a két szélén és egy középen, ha kintről megnézed látod. 4. Le kell szedni a kormányburkolatot alul van 3 csavar. A burkolat alatt van még 2 csavar ami a tetőt fogja. 5. egy picit magadfelé húzva le tudod emelni a tetejét. Régebben keringet itt a fórumon egy rajz is, hogy hol vannak a csavarok. Arra nem emlékszek, hogy az izzocseréhez magát a kijelzőt is szét kell-e szedni,  de ha lebontod már látni fogod.

Remélem nem hagytam ki semmit:)

 

2. Ha nem állandó a hiba lehet csak koszos vagy kontakthibás. Meg kéne próbálni kipucolni.

Előzmény: Goldy64 (61390)
Vulkan16V Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61394

Lehetséges, hogy a Thaliámban a klíma azért önállósította magát (saját maga dönti el, hogy mikor működik és mikor nem), mert a klíma gáz nyomásérzékelője vacakol? A gázt a klímás bemérte, tele van. Ha beindul, akkor a visszajelző rizsszemizzó világít és hűt is rendesen (ebből is látszik, hogy van benne gáz), de van amikor nem világít és akkor hűtés sincs. Ezt teljesen önfejűen váltogatja. Én arra gondoltam kicseréltetem a töltés érzékelőjét. Hátha rosszul érzékeli a gáz nyomását. Mi a véleményetek? Valakinek volt mát ilyen problémája? A biztosíték jó, az az ötletem nem jött be.  

Precíziós Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61393

Egy kis segítség kellene! Az asszony Thaliája néha nem indul(1.4 8v) a műszerfalon az indításgátló piros pöttye ráadott gyújtásmál sűrűn villog, erre a kezelési indításgátló hibát ír! Kérdésem mi lehet a hiba, vagy mit lehet ezzel csinálni?

ÖregMackó Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61392

Hai!

Volt egy időszak amikor sz@rakodott menet közben (még csere előtt ami négy éve történt) leállt meg elindult akkor figyeltem, szinte a motor inditással egyidőben indult. Ha inditáskor kapaszkodtam a kormányba akkor érezni lehetett hogy elindult. Most egyáltalán nem forog, nem kapcsolja a relét a központi egység. Kicsit nehéz így a kormány de lehet vele menni. Sajnos nem tudom a számitogép milyen feltételekkel kapcsolja be, igy még elméleteket sem tudok felállitani.

 

Előzmény: mynames (61381)
Papalac Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61391

A 16 szelepes simán elviseli. Hónapokig jártam rossz érzékelővel.

Előzmény: Köhike (61389)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!