Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61361

Egy 10 perc biztos kell nekem is hogy felmenjen a mutató,megyek egy 3 km semmi gond..nem állítom le a kocsit 5 perc és visszanyomja a forró vízet!

Előzmény: Köhike (61357)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61360

Nekem a hengerfejben van bent az érzékelő,és az érzékelő is tiszta új.

Előzmény: Papalac (61354)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61359

Dugulás nincs,minden csővet kivettünk és átnyomattunk slaggal .

Előzmény: Papalac (61353)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61358

Nekem gyanús, hogy az a vízpumpa keveset szállít, és ezért alapjáraton nincs rendes keringetés...

Nekem a ventilátor csak akkor megy,(klíma használatán kívül ) ha nagy melegben araszolok, és akkor is inkább csak, ha terhelés van(nagyobb emelkedő, esetleg utánfutóval tolatgatás stb. ).

Előzmény: Szilard93 (61352)
Köhike Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61357

Nekem alapjáraton kb 10 perc járás kell a motornak, hogy egyáltalán elérje az üzemi hőfokot és a termosztát először kinyisson.

Köhike Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61356

Ha csak alapjáraton forralja az elég érdekes mert ha üzemi körülmények közt jó onnan nem tud alapjáraton pillanat alatt felforrni.

Előzmény: Szilard93 (61352)
Köhike Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61355

Mérjétek meg hány fokos a víz, és mennyinek látja az ecu.

Előzmény: Szilard93 (61352)
Papalac Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61354

A mutatónak ne higgy! Alacsonyabban van az érzékelő mint a hengerfej. Nekem elfolyt a hűtővíz a termosztátnál és mégis normális értéket mutatott, holott a hengerfejben már nem volt víz. A ventilátor elég késő kapcsol, de még forrás elött.

Előzmény: Szilard93 (61352)
Papalac Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61353

A termosztát nyitásáig is van keringés. Megy a fűtőradiátorba és vissza a tartályba is, csak a hűtő felé nem engedi a vizet. Ezért csodálkozom a levegősödésen, mert a tartaly van a lemagasabban, oda nyomná a levegőt. Nekem két hét volt mire beállt a rendes vízszint a fűtőradiátor cseréje után. Nem lehet valami dugulás? Nem kerülhetett bele valami a radiátor cserénél? A termosztát nyitásánál kicsit vissza szokott esni a vízhőfok, nem felforrni. Én leszedném a hűtőről a csöveket és slaggal átnyomatnám az egész rendszert (kivett termosztáttal). Hátha kiderül hol nem folyik rendesen.

Előzmény: Szilard93 (61342)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61352

Repedés az kizárható,mert csak alapjáraton forr fel a víz!Menet közben minden jól működik,ventilátor megy,üzemi hőfok fölé nem megy a mutató.alapjáraton se megy fel üzemi fölé a mutató.Olyan mintha későn kapna a ventilátor jelet és ez miatt van ez.Mert a víz nem úgy forr mint egy hengerfejes autónál,hanem csak vissza nyomja azt a forró vízet.

Előzmény: Köhike (61351)
Köhike Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61351

Ha ennyire mindent átnéztetek és továbbra is forralja a vizet akkor ott valahol meg van repedve vagy a hengerfej vagy a blokk. Sok thalianak rossz a fűtőradiátora, visszalevegősödik miatta a hűtés és még úgy sem forralja a vizet a motor. Sőt, egyáltalán nem jellemző rá, hogy forralná.

Előzmény: Szilard93 (61350)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61350

Az igaz,de erre is gondoltunk,hogy kizárjunk minden lehetséges problémát.

Tibi2105 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61349

Őskori tudásom szerint,ha a kiegy.-tartályon nincs kupak,akkor se szabadna a víznek forrnia...

Javítsatok ki,ha félrebeszélek.

Előzmény: Szilard93 (61345)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61348

Fém lapátos a vízpumpa.

Luck Skywalker Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61347

A vízpumpa műanyag vagy fémlapátos?

Előzmény: Szilard93 (61345)
Köhike Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61346

Egy kompresszió méréssel nem lehet kideríteni, hogy repedt-e.

Előzmény: Papalac (61341)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61345

Azt is mondták,hogy a kiegyenlítő tartály kupaknál a membrán van elszakadva és ez miatt nincs meg a megfelelő nyomás,és ezért forr fel.Kipróbáltuk azt is,kicseréltük de akkor is vissza nyomta a vízet!

Precíziós Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61344

Még annyi hogy az asszony 8 szelepesén a kiegyenlítő tartály tömítése szivatott engem is meg hasonló tünettel csak az mindíg levegős lett és azért melegedett!

Előzmény: Szilard93 (61336)
Precíziós Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61343

Más tipusnál már találkoztam olyannal, hogy a hengerfej tömítésen nem volt víz furat vagy fordítva volt beszerelve a tömítés! DE MONDOM EZ NEM Thalia volt!

Előzmény: Szilard93 (61342)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61342

Fűtő radiátor tavaly lett bent cserélve,szóval az a hiba oka az sem lehet.Termosztát nélkül is ugyan ez a probléma,és nincs tömítetlenségi probléma sem.Hengerfej nincs megrepedve,meg nyomáspróbán is volt és repedést nem találtak rajt.A szenzor is új és vagy 1000x átnéztünk mindent!A motor megfagyasztva nem volt!Olajszint nem változik a víz szint meg akkor változik,ha a ventilátor bekapcsol és lehűti a hűtőt.A ventilátor is jó.A jelenség pedig annyi,hogy míg a termosztát nem nyit ki meg sem mozdul a víz..amint a termosztát kinyit és rányomja a meleget a hűtőre 2 perc után forr a víz,de a ventilátor csak sokkal később kapcsol be mint kéne,és arra már forr a víz.A ventilátor bekapcsolása után lemegy a víz szint annyira ameddig fel van öntve és egy 3 percig megint meg sem mozdul a víz..utána megint felforr.Itt valami elektronika gondra gondolnak a szerelők már,mivel későn kapcsol be a ventilátor.

Papalac Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61341

Olajszint, vízszint nem változik?

Egy kompresszió mérés nem ártana, ha repedésre gyanakszol.

Hűtőben is forró a víz? Hűtőventilátor beindul egyáltalán?

Nem szoktak ezek a motorok nagyon melegedni.

Előzmény: Szilard93 (61336)
t1szabcsi Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61340

Sziasztok. Tudja valakinhogy a 7J ET37-es 15 collos felni jo a thaliara. Esetleg hasznal valaki ilyen meretu felnit. A 6j ET 37 azt tudom jo lenne ra, de esetleg hasznal valaki 7J szelessegut.

Köhike Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61339

Szerintem kössétek át/ki a fűtőradiátort (kizárni, ha esetleg ott lyukas a rendszer és onnan visszalevegősödik), vegyétek ki a termosztátot a helyéről, és akkor nézzétek meg, hogy továbbra is forralja-e. Illetve mindenhol nézzétek át, hogy nincs-e tömítettségi problémája. (Bár attól föggetlenül sem kellene forralnia a vizet.... ) Viszont, ha ezeket mind kizárjátok és továbbra is gond van akkor ott valahol tuti meg van repedve vagy a hengerfej vagy maga a blokk. (halkan megjegyzem, hogy a K7J hengerfejet a gyári leírás alapján tilos síkolni... Sőt ez általában a legtöbb jelenleg forgalomban levő renault motorra igaz.) ( A hengerfejben levő szenzor meg csak az ECU-nak mondja a vízhőfokot, maga a szenzor semmi mást nem csinál. Az ECU ennek függvényében kapcsolja a ventillátort, amit feltételezel leellenőriztetek már 100-szor)

Előzmény: Szilard93 (61336)
Köhike Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61338

Nem lett egyszer megfagyasztva a motor?

Előzmény: Szilard93 (61336)
Köhike Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61337

Hengerpersely nincs megrepedve? Bár ezek nem nedves perselyes motorok, és az inkább azokra jellemző, de ki tudja. Vagy nem sikerült megtalálni a repedést a hengerfejben.

Előzmény: Szilard93 (61336)
Szilard93 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61336

Sziasztok.Segítségre lenne szükségem,vagy egy tapasztalt emberre aki találkozott már ilyen problémával.Renault Thalia 1.4 8 szelepes autóról van szó.Minden áron felforr bent a víz!Hengerfej gyanúval indult,de most már konkrétan minden kivan cserélve és a hiba még is ugyan az.Hengerfej nyomáspróba alatt megfelelt,megrepedve nincs,síkba marás megtörtént.Komplett hengerfej tömítés készlet lett rajt cserélve.Még sem jó,utána ki lett cserélve a termosztát,de a  jelenség ugyan az!Utána a hengerfejben a hőfok szabályzó szenzor lett kicserélve.A helyzet utána is változatlan!Majd ki lett cserélve a hűtő,mivel arra gondoltunk hogy nem fordul meg a víz és ez miatt nem szűnik meg az hogy folyton fel forr a víz.Az új hűtővel sem változott semmi.A vízpumpa jó,lapátok nincsenek letörve róla,megszorulva nincs!A szerelő is tanácstalan,a kocsi közel 70000ft-ban van bent és mégis fel forr bent a víz! Valami rejtett hiba lehet ez,vagy komolyabb a baj mint gondolnánk?Valaki ebben tudna segíteni,vagy valami jó ötletel el tudna látni,azt megköszönném!

roobag113 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61335

Sziasztok

Nos a hengerfej tömítés kicserélve teljesen szét volt érve de az egyik henger továbbra sem megy rendesen.A kompresszió tökéletes lett a szelepek is jól zárnak minden gyújtás alkatrész cserélve.A műszerfalon hibajelzés nincs.A befecskendezőre tippel a szerelő de nem biztos benne.Szerintetek?

Üdv: 

tekilla12 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61334

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy a map szenzor csőben amit rádugunk a szenzorra találtam egy vékony műanyag csődarabot amin pici luk van ennek benne kell lenni,a csőben?

petiren1,5dci Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61333

Heló, mint előttem említették ezeket vedd figyelembe, a miénket újan vettük nemrég adtuk el, 11éves volt valós 84eKm-el 1,5dCi 65LE. Eme idő alatt egy első fék csere volt tárcsával, betéttel együtt. Meg a futóműbe a belső kormány összekötőket, első stabilizátorokat /900ft darabja, nem tétel/ cseréltük benne. Gázolajszűrőt 20ezrenként cseréltünk, olajat 10-15eKm-ként, fogyija nagyon kedvező volt 5l igaz klíma nem volt benne. Rossz izzítógyertyák miatt se indult nehezen tavaly télen, de kapott 4 új Densot. Fenntartása nem egy eget verő, de ennél is igaz, hogy ki kell "fogni". Most ha belegondolsz erre egy 175/65 14es gumi se "drága". Kérdés ugye hogy mennyit mész vele évente, bár mi se sokat mentünk, de újkorába nem volt nagy a dízel felár így lett dízel. Egy hátránya volt számomra a dízel léte miatt, az a fűtés! Télen sokára melegedett be, de ezt orvosoltam ülésfűtéssel :) /Pedig jó volt a termosztát, meg elvileg a kis "izzítógyertyák" is a vízkörbe/. Alkatrészei a Clio2vel megegyeznek, szóval bontott cuccok is vannak hozzá.

 

Előzmény: Wankes (61320)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61332

Oké, de mint írtam-ennyi pénzért-! :)

 

Előzmény: Papalac (61328)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!