Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61332

Oké, de mint írtam-ennyi pénzért-! :)

 

Előzmény: Papalac (61328)
Köhike Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61331

Teljesen használható autó, csak szerintem a dieselt kerüld használtan. A benzinesek nem rosszak.

Előzmény: Wankes (61320)
Köhike Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61330

Dexron 2 ATF.

Előzmény: t1szabcsi (61323)
suhanórozsda Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61329

Az EGR szeleppel kapcsolatban lenne megjegyzésem. 1.5dci motorról beszélek.

Én az EGR szelepház bevezető nyílását elzártam egy 0.5 mm vastag rozsdamentes lemezzel

(érme formájúra vágtam ki, és illesztettem a könyökcső alá) a bilincset az összeszerelés előtt szépen vízpumpa fogóval körbe nyomkodtam és csak utána pattintottam újra össze. Figyelni kell arra, hogy a lemezdarabot egy kicsit rá kell formázni a szelepház csonkjára, mert az egy kicsit kúpos. Óvatosan körbe lehet kalapálgatni, amíg kialakul a formája és szépen felfekszik. Így a bilincs is szépen beigazodik és könnye összenyomható.

Ezt a műveletet satupadon végeztem és csak amikor egyben volt az EGR ház, utána szereltem a helyére és akkor csatlakoztattam a kipufogócsonk  kivezető nyílásához.

Ezek után nem fog a mocsok kipufogógáz a motorba visszaömleni és az egész szívó oldalt bekoszolni.

FONTOS: Nem zavarja a rendszert semmiben, mert nincs lambda szonda, tehát a dolog tökéletesen működik.

Ami kellemetlen az az, hogy a korom ami bekerülne a motorba, mostantól az aszfalton végzi.

Előzmény: nagya2 (61322)
Papalac Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61328

Én meg SX4-et vennék. Az ignis nem nyerő nálam.

Egyébként a rohadás tényleg nem jellemző. 13 évesen cseréltem a kipufogót, de a kasztni nem rozsdál.

Előzmény: k.o.v.a.cas (61327)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61327

Nem jellemző a rohadás. Én ha újra vásárlás előtt állnék,tuti nem vennék. Ennyi pénzért van pld ignis. tuti azt vennék

Előzmény: Wankes (61326)
Wankes Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61326

Még egy kérdés! A rohadás mennyire jellemző rájuk? Kezdenek mér ezek a hibák előjönni?

Wankes Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61325

Köszönöm!

Előzmény: nagya2 (61322)
lufi.lenti Creative Commons License 2015.09.12 0 0 61324

Helló! Automata váltóba való olajat szokás bele rakni!

Előzmény: t1szabcsi (61323)
t1szabcsi Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61323

Sziasztok.

Szervohoz milyen folyadekot erdemes utantolteni? 1,4 16V. Ha jol tudom piros szinu az eredeti hidraulika olaj benne. Mi van benne gyarilag? Vagy mivel potolhato?

Valaki szedte mar szet a szervo szivattyut? Csak mert szivargas nyomot latok rajta alulrol es a folyadekszint is lejebb van kicsit. Lehet ott valahol tomitest cserelni?

nagya2 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61322

Hali!!

Ennyi idősen8-13 év:

benzines:8v: alapjárati motor  környéke koszos, pucolni kell, központi zár motor,

              16v: gyujtótrafók(4db), alapjárati motor

Benzines általában:kipufogódob, központi zár motor, elektromos hidraulika szivattyu, passz

Diesl:örök téma: befecskendező+nagynyomásu, központizármotor, egr szelep,elektromos hidraulika sziv,ha elhanyagolta a tulaj az olajcserét+nemfigyelt hideg-meleg motornál akkor a turbó.

Hirtelen más nemjut az eszembe.

UI:hátsó rugó legvége letörik, de attól még müködik, hátsó kerékcsapágy(ide érdemes márkás csapágygyártótól venni a szettet)

Előzmény: Wankes (61320)
Papalac Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61321

Én azért megnézném azt az alapjárati motort, hiába volt cserélve. A pillangószelep érzékelője indításnál nem játszik. Az alapjárati motor adja a levegőt. Mondhatjuk, hogy ez az automatikus szívató. Melegen visszazár, bár akkor is szabályoz.

Előzmény: tekilla12 (61318)
Wankes Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61320

Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, és a segítségeteket kérném.
Lehetséges új autóim között van a Thalia. Sajnos a családomba nem igen volt Renault, de még francia autó sem, ezért semmit se tudok a Thaliákról. Leírnátok nekem, hogy milyen a szerviz tapasztalat velük, vannak e típus hibáik, illetve milyen motorral érdemes vásárolni őket? Köszönöm

tekilla12 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61319

Sziasztok! Nem tudja valaki,hogy a thalia pillangószelep házhoz hol lehet alsó,és felső tömítőgumit kapni sehol sem látok! Köszönöm!

tekilla12 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61318

Az alapjáratimotor lett már cserélva!A lambdaszondát azért kellene cserélni ,mert kaptam P0145-ös hibakódot O2-szenzor hiba!

Előzmény: k.o.v.a.cas (61311)
lójusz Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61317

Nagyon köszönöm a segítséget. A linkelt kép eddig nem volt meg nekem,ill. nem tudtam hogy létezik.

 

Köszi még 1x !

 

Előzmény: Anonymus23 (61316)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61316

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=112779493&t=9027813 43819-es hozzászólásban kerekati bejelölte, hogy melyik melyik.

 

De mondom, ilyen 1000-1500 Ft-os tétel.

Én is kontakttisztítóztam, ki lett szerelve meg minden, de csak a csere segített. Volt főnököm elektromérnök, szívességből kimérte nekem, és szerinte a régi is jól működik, és minden OK vele, de random módon nem volt jó.

Az idegeskedés és a bosszúság nem ért annyit, amit szívtam emiatt a relé miatt.

Előzmény: lójusz (61315)
lójusz Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61315

Az autó klímás ! Van 2db fekete téglalap alakú relé, arra gondoltok? A többi kocka alakú,meg még pár db biztosíték van ott. relé cserekor nem felejt el valamit az autó?Bocsi a hülye kérdésekért,gépszerelő vagyok, nem villanyász! Esetleg azt nem tudjátok, hogy melyik felel az izzításért?Nem merem kivenni a szóbanforgó reléket, nehogy feledékeny legyen a járgány. A relé teteje meg persze fekete, és feketével vannak rajta az adatok, igy nem tudom megnézni a tipusát,mert ügyesen bevarázsolták a sárvédő alá.

Köszi a választ !

Előzmény: Anonymus23 (61313)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61314

Milyen az új verda?

Előzmény: nagya2 (61312)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61313

Ki kell cserélni a relét. Ne szívasd magad, olyan 1500 Ft-os tétel.

Én szívtam vele nem is tudom meddig, aztán itt kerekati megmondta a tutit, csere után évek óta jó.

Előzmény: lójusz (61310)
nagya2 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61312

HAli!!

Motortér, relé doboz, keress téglalap alaku relét(fele akkora mint a négyszög alaku).

Na az lesz a ludas.

Ha klímád van akkor kettő van benne, cseréld meg őket, hogy kiszürd télleg az e a rossz.

Üdv Nagya

Előzmény: lójusz (61310)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61311

Szerintem lambdát ne cserélj,mert nem vagyok biztos benne,hogy induláskor él -e a lambda szabályzás. Éreklődj utána. Alapjárati motorra gyanakodnék,ha még nem cserélted. Nem e szorul? Vedd ki,dugd rá a csatit,add rá a gyujtást és mozdulnia kellene. Ha nem mozdul ez lehet a baj. Be is indit hatod igy kiszerelt állapotban,bár üvölteni fog,gyorsan vedd le a gyujtást. Akkor 90% ra mondanám az alapjárati motor hibát.

Előzmény: tekilla12 (61309)
lójusz Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61310

Tisztelt Urak!

Tanácsot szeretnék kérni,egy 2003-as diesel talicska rakoncántlankodása miatt. A gond a következő:Indítások alkalmával (nem rendszeresen) az izzítás jelző lámpa a kulcs elfordításakor nem gyullad ki,és az autó hosszas indítózás után sem indul. Kulcs alapra fordítás, majd ujbóli gyujtásráadás után,(ha világít az izzításvisszajelző,és a többi visszajelzővel együtt kialszik)az autó azonnal indul.Mind 1 neki, hogy hideg van, vagy meleg ha nincs izzítás, nem indul.Előfordul, hogy 3-szor,4-szer is el kell fordítanom a kulcsot, hogy az izzítás ikon megjelenjen. Hibakódot nem adott. Arra is volt már példa, hogy 2 sallert le kellett nyomni a relédoboznak, mert a sokadik kulcsforgatás sem használt. Pofon után elsőre indult.Relék kontakt tisztítóval befujva.

 

Köszi a segítséget !

tekilla12 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61309

Nállam az indulásnál csak az elsőnél csinálja hogy nagyon pici fordolaton indul be,még a töltés is kivillan pici gáz és elkapja!Utána már mindíg beindul!

Előzmény: k.o.v.a.cas (61303)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61308

Akkor inkább elutaznál egy nyolcas köracélért ,meg egy méretre szabott laposvasért akár 100 km-t is? Fél óra alatt meg lehet csinálni....

Előzmény: t1szabcsi (61307)
t1szabcsi Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61307

Köszönöm a linkeket, hasonlókat én is találtam már, ezért is kérdeztem hogy valakinek nincs e kölcsönbe kész szerszáma, mielött nekiálnék szerszámot gyártani:)

 

 

Előzmény: Vidor75 (61306)
Vidor75 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61306
Előzmény: t1szabcsi (61305)
t1szabcsi Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61305

Vagy valami házi barkács megoldása? Természetesen meghálálnám....

Előzmény: t1szabcsi (61304)
t1szabcsi Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61304

Sziasztok!

 

Esetleg van valakinek kölcsönben ilyen vagy hasonló szerszámja, vezérműszíj cseréhez?

 

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61303

Üzemanyag szivattyú flexibilis gégecsöve is megoldás lehet. Én most ezt nyomoznám,de nem találok boltot ahol árulnák külön. Szervizben mondták,hogy tipusbetegség. Sokszor volt már rajta pici luk. Felépül a nyomás,majd mire inditózol,le csökken. Ezért csinálja hidegen- melegen. Amúgy egy ezres,de külön nem kapható-ezt találtam egy honlapon. 3.5 bar az üzemanyag nyomás.

Előzmény: tekilla12 (61300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!