Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61280

Katalógus szerint 5,7 liter, én sima "alu" fagyállót szoktam bele tenni, semmi nem ereszt... 

Előzmény: t1szabcsi (61279)
t1szabcsi Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61279

Sziasztok!

 

Azt meg tudjátok mondani hogy mennyi hűtővíz van a kocsiban?

Ja és milyen hűtőfolyadékot ajánlotok a 16V motorhoz ami nem eszi meg a tömitéseket?

 

1,4 16V 2003 as evjárat.

Köhike Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61278

Minek kiszedni az egészet? Le kell engedni a bölcsőt, és akkor le lehet annyira húzni oldalra a váltót, hogy a kuplungot már ki tudod cserélni. Persze a motort fel kell kötni, gyárilag van egy ilyen áthidaló vas a két torony közé.

Előzmény: Gábor Baranyi (61277)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61277

Fölfelé nem jön ki egybe a motor és a váltó? Csak aknám van a motor kiemeléshez meg csörlő azokkal kivitelezhető?

Előzmény: Köhike (61276)
Köhike Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61276

Azért az nem egy egyszerű feladat ám, mert az egész bölcsőt le kell engedni. A Valeo egyébként ok. Ami jó még az a Luk, a Sachs.

Előzmény: Gábor Baranyi (61275)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61275

Sziasztok!

A kuplung cseréhez kell valami speciális szerszám?

Szerintetek melyik márka a jó? Szettben szeretném megvenni ha egy mód van rá az unixnál. Én a Valeo-t néztem. az mennyire jó?

A váltó kódját hol találom? Még gondolkozom az 5. fokozat  fogaskerék pár cseréjéről az áttétel miatt.  Régebben volt szó róla itt a fórumon ahhoz milyen szerszámok kellenek és melyik tzípusú váltó fogaskerekei lennének jók?

A motor kódja K7J700

 

Előre is köszönöm a választ!

Köhike Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61274

Hirtelen nem állt össze a kép. :)

Előzmény: Köhike (61271)
Köhike Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61273

Ja megvan mit kérdeztél. A pollenszűrő. A szélvédő alatti műanyagot kell leszedni. Kívül van a motorháztető és a szélvédő közt.

Előzmény: dekimi (61268)
Köhike Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61272

Ha dci akkor elektrohidraulikus szervód van, visszakeresel talán leírás is van róla mi ment tönkre rajta, és hogyan kell javítani.

Előzmény: dekimi (61270)
Köhike Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61271

Az üzemanyagszivattyú relére gondolsz? Az a motortérben van az akksi mellett.

Előzmény: dekimi (61268)
dekimi Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61270

Bocsánat az autó 2002-es 1500-as Thalia.

dekimi Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61269

Szeretnék mégegyet kérdezni.A szervóm  nem működik és az egyik villamossághoz értő barátommal megtaláltuk a mellékelt biztosítékokat a motortérben baloldalt.Megmozgatta őket és utána egy 200 méteren működött a szervó.Igazából azt sem tudjuk,hogy elektromos,vagy hidraulikus a kormányrásegítő. Ebből gondoljuk,hogy elektromos lehet.Meg tudnátok mondani a kép alapján,hogy melyik a szervóé?(Ha egyáltalán itt van).   Alsó része van a kocsiszekrény felé.                                            

dekimi Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61268

Bocsánat,hogy ilyen soká válaszolok,de nem volt jó a gépem.A műanyag borítás leszedését belül értetted ugye?Bocs,ha hülyeséget kérdezek!

Előzmény: Köhike (61147)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61267

Mármint sok minden más.

Előzmény: AmjadOmish (61265)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61266

Ha ennyi víz belefolyik annak ott komoly jele van.

Előzmény: AmjadOmish (61265)
AmjadOmish Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61265

Van rá egy virtuális söröm.

Előzmény: Köhike (61264)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61264

Illetve ha ilyen szinten egyben van a víztér az égéstérrel akkor ott masszív trutyi van már az olajban, és a kiegyenlítő tartályban olyan szinten beledolgozik a henger, hogy onnan rövid járást követően gejzírként törne elő a víz.

Előzmény: AmjadOmish (61261)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61263

És párban gyújtanak a hengerek, szóval nem csak egy fog kihagyni.

Előzmény: AmjadOmish (61261)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61262

Ha annyi víz jut be, akkor az eleve látszik a gyertyán is, illetve be sem indul már rendesen mert a víztől elmegy a gyújtás, az a henger kihagy.

Előzmény: AmjadOmish (61261)
AmjadOmish Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61261

Szia

Lehet, hogy tényleg hengerfejes. Ha bejut a víz a hengerbe, jobban tömítenek a gyűrűk, lehet magasabb a kompresszió...

Előzmény: roobag113 (61256)
Precíziós Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61260

Elöbb nézzétek meg a szelephézagokat! (mármint a hengerfej levétele elött, hátha..)

Előzmény: roobag113 (61258)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61259

Kisértetiesen hasonlítanak a tüneteid mint ami nekem volt, amit korábban írtam, bár a gyertyán nem látszott. Nekem sem volt egyforma a kompresszió  de már nem emlékszem mekkora  eltérés volt.

Ami még eszembe jutott, hogy nekem úgy derült ki, hogy olajszűrő cserekor kiszedtem a kipufogósor egyik tőcsavarját és kispriccelt a fagyálló. Elvittem a szerelőhöz mondtam, hogy mi volt azt mondta, hogy az nem lehet. Kiszedte ő is őt is képen spriccelte a fagyálló. Utánna cserélte ki a hengerfejtömítést.

Nem mondom, hogy tuti nálad is  ez a hiba de érdemes utánna járni. Nem vagyok szakember én csak leírtam a tapasztalataimat hátha segít.

 

Előzmény: roobag113 (61256)
roobag113 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61258

Igen kétszer is végigmérték és ő is csodálkozott.

Előzmény: Köhike (61257)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61257

Biztos jól mértétek?

Előzmény: roobag113 (61256)
roobag113 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61256

Sziasztok

Tovább haladtunk a hibakeresésben.A mai nap meg lett mérve a kompresszió a hengerekben és igen érdekes értékek lettek:1 hengerben 14 bar a kettes hengerben 7 bar a hármas hengerben 4,5 bar  a négyes hengerben 7 bar

Az egyes henger gyertyája taknyos,párás egyértelmű hogy nem megy rendesen.

Szerintetek?

Üdv

tekilla12 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61255

Hát az indulás is nagyon elcseszett volt most kb 7-re beindult!

Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61254

Ezeket szerintem azért dobta, mert nem tudott már utánamenni üzemanyaggal.

Előzmény: tekilla12 (61253)
tekilla12 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61253

Szia!

Jó üzemmeleget széthúztam a lambdaszonda csatiját,és semmi változás nem történt a motor járásán! Max kaptam még 2 hibaüzit! A P0145 mellé.

P0082     Szívószelep vezérlő mágnesszelep áramkör alacsony jelszint (2.hengersor

P0087     Tüzelőanyag gyűjtőcső/rendszer nyomás - túl alacsony

Előzmény: tekilla12 (61247)
Köhike Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61252

Sok mindenre jó az ELM de mérni nem lehet vele. Csak az egyes szonda jele változhat. Ha a másodiké is ugyanúgy változik az azt jelent, hogy a katalizátor nem működik. A kettes szenzornak jelének stabilnak kell lennie. De a lényeg, hogy pontosan hitelesen megmérni műszerrel lehet nem pedig az obd-s öndiagnosztikán keresztül.

Előzmény: Papalac (61248)
Papalac Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61251

Nálam már 2x volt visszahegesztve. Meguntam.

Előzmény: tekilla12 (61250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!