Minek kiszedni az egészet? Le kell engedni a bölcsőt, és akkor le lehet annyira húzni oldalra a váltót, hogy a kuplungot már ki tudod cserélni. Persze a motort fel kell kötni, gyárilag van egy ilyen áthidaló vas a két torony közé.
A kuplung cseréhez kell valami speciális szerszám?
Szerintetek melyik márka a jó? Szettben szeretném megvenni ha egy mód van rá az unixnál. Én a Valeo-t néztem. az mennyire jó?
A váltó kódját hol találom? Még gondolkozom az 5. fokozat fogaskerék pár cseréjéről az áttétel miatt. Régebben volt szó róla itt a fórumon ahhoz milyen szerszámok kellenek és melyik tzípusú váltó fogaskerekei lennének jók?
Szeretnék mégegyet kérdezni.A szervóm nem működik és az egyik villamossághoz értő barátommal megtaláltuk a mellékelt biztosítékokat a motortérben baloldalt.Megmozgatta őket és utána egy 200 méteren működött a szervó.Igazából azt sem tudjuk,hogy elektromos,vagy hidraulikus a kormányrásegítő. Ebből gondoljuk,hogy elektromos lehet.Meg tudnátok mondani a kép alapján,hogy melyik a szervóé?(Ha egyáltalán itt van). Alsó része van a kocsiszekrény felé.
Illetve ha ilyen szinten egyben van a víztér az égéstérrel akkor ott masszív trutyi van már az olajban, és a kiegyenlítő tartályban olyan szinten beledolgozik a henger, hogy onnan rövid járást követően gejzírként törne elő a víz.
Kisértetiesen hasonlítanak a tüneteid mint ami nekem volt, amit korábban írtam, bár a gyertyán nem látszott. Nekem sem volt egyforma a kompresszió de már nem emlékszem mekkora eltérés volt.
Ami még eszembe jutott, hogy nekem úgy derült ki, hogy olajszűrő cserekor kiszedtem a kipufogósor egyik tőcsavarját és kispriccelt a fagyálló. Elvittem a szerelőhöz mondtam, hogy mi volt azt mondta, hogy az nem lehet. Kiszedte ő is őt is képen spriccelte a fagyálló. Utánna cserélte ki a hengerfejtömítést.
Nem mondom, hogy tuti nálad is ez a hiba de érdemes utánna járni. Nem vagyok szakember én csak leírtam a tapasztalataimat hátha segít.
Tovább haladtunk a hibakeresésben.A mai nap meg lett mérve a kompresszió a hengerekben és igen érdekes értékek lettek:1 hengerben 14 bar a kettes hengerben 7 bar a hármas hengerben 4,5 bar a négyes hengerben 7 bar
Az egyes henger gyertyája taknyos,párás egyértelmű hogy nem megy rendesen.
Sok mindenre jó az ELM de mérni nem lehet vele. Csak az egyes szonda jele változhat. Ha a másodiké is ugyanúgy változik az azt jelent, hogy a katalizátor nem működik. A kettes szenzornak jelének stabilnak kell lennie. De a lényeg, hogy pontosan hitelesen megmérni műszerrel lehet nem pedig az obd-s öndiagnosztikán keresztül.