Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anonymus23 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 60904

Nem a vízhőfokkal van baj, hanem ez a 3 így együtt egy fajta hibára utal (befecskendezés) ami sajnos nem túl sok jót ígér.

Mivel nincs hibakijelzés, persze egyszerűbb lenne, ha kiírná, hogy pl P153 hibakód.

Előzmény: Ruby75 (60903)
Ruby75 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 60903

Ha jól értelek,akkor neked is ez a 3 led világított?De,hogy miért veszi bele a vízhőfok ledjét,nem értem.Na mindegy.

 

Előzmény: Anonymus23 (60902)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 60902

Amikor nekem ilyen gondjaim voltak, akkor (garanciában) cserélték a 4 befecskendezőt.

Remélem nálad nem ez a probléma forrása, de a hibavisszajelzés erre utal.

 

Mindenképpen szervizbe kellene vinni, és számítógépre tenni, hogy milyen hibakódokat tárolt el.

Előzmény: Ruby75 (60901)
Ruby75 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 60901

Megpróbálom még1x,hátha valakinek van valami ötlete.Szóval.....

 

Sziasztok.

Olyan gondom lenne az 1.5 dci-vel,hogy erőteljesebb gázadáskor (persze random) történik az,hogy egy pill-ra megtorpan az autó - de nem mindig - ,aztán kigyullad a STOP, az Izzítás, és a Vízhőfok visszajelző ledje. Kb. 4-5 mp-ig világítanak majd kialszanak. Valamikor csak a ledek világítanak. Az autó ez idő alatt megy rendesen (nem rángat,fullad vagy ilyesmi).

Mi lehet a gond szerintetek?

Köszönöm a válaszokat előre is.

Ruby75 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 60900

Aha,értem.Bocs a félreértésért.

Előzmény: Precíziós (60899)
Precíziós Creative Commons License 2015.08.03 0 0 60899

Benzinesnek írtam a hsz-et. Utólag látom, hogy nem nyomtam válasz gombot!

Előzmény: Ruby75 (60898)
Ruby75 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 60898

És az vízhőfok jeladó miatt magtorpanna egy pillra az autó? Amúgy a vízhőfokot jól mutatja a műszer.

Előzmény: Precíziós (60869)
hant90 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60897

2003-as 1.4 8V-hez szeretnék hőérzékelő gombát és csatlakozót venni (bontóból). Meg tudja valaki mondani, hogy más típusú motorok hőérzékelője jó-e hozzá?

Öreg Halász-) Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60896

Sziasztok!

Megváltam  Tháliámtól- fájó szívvel mert hűséges társ volt- egy VW Jetta  V ,1,6 benzines ,2007 évjárat kedvéért.Sajnos nincs kezelési útmutató hozzá.

Esetleg valaki nem tud segíteni ?

traki62 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60895

Üdv tefi megnéztem és én is meg nyomkodtam a csatlakozókat és már nem világít köszönöm a tippet.

Köhike Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60894

Nincs előttem a k7j 700 kapcsolási rajza de ez sem feltétlenül igaz mert simán lehet, hogy ugyanúgy párban járnak az injektorok is mint a gyújtás. Elég sok renaultban így van megoldva, hiába van minden hengerre egy injektor fej.

Előzmény: Papalac (60886)
Mók Zsolt Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60893

Köszönöm mindenkinek a segítséget.Kutakodtam egy kicsit a neten és ezt találtam.http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor.Ha kicsit jobban ráérek akkor majd megnézem így mire jutok. További szép hétvégét!

Előzmény: Köhike (60891)
Mók Zsolt Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60892

Szia!Alapjárati motort próbából már cseréltem az nem oldotta meg.Hibakód olvasóm van már vettem,csak nem tudom,hogy azzal megtudom-e nézni a poti működését.Még nem merültem bele ennyire.

Előzmény: Papalac (60889)
Köhike Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60891

Szerintem nem tudod rendesen kimérni csak szkóppal. Ellenállást mérni sok értelme nincs. Azzal max annyit lehet látni, hogy szakadt-e. Attól még kopott lehet a potméter, hogy jó ellenállás értéket mérsz rajta, és használat közben tele lehet tüskékkel zavarokkal a jelalak ami a motorvezérlőbe megy.

Előzmény: Mók Zsolt (60887)
banki1 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60890

Köszönöm a választ Papalac!

 

Állandóan kattog. Az index lámpák normálisan működnek, és akkor meg is szűnik a kattogás, csak a normális irányjelző hangja van, ugyan ez az elakadásjelzőnél. De ha nincs irányjelzés akkor, ritmikusan gyorsan kattog mintha irányjelzőznél. LED-es "izzók" nincsenek. A kompjutert lehúzva, és az irányjelző kart is eltávolítva is megmarad a kattogás, csak halkabb lett. Válasz várom, és nagyon köszönöm!

Előzmény: Papalac (60883)
Papalac Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60889

Ha hozzáférsz, akkor sima ellenállásmérővel kimérhető. Ilyenhibajelenséggel alapjárari motor, injektorra gondolnék. Leht, hogy nem zárrendesen valamelyik injektor és beszivárog a benzin. Idősebbautónál érdemes megnézni a motornál a testeléseket. 3-4 ezerért lehet venni ELM hibakód olvasót. Szerintem megéri.

Előzmény: Mók Zsolt (60887)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.08.02 0 0 60888

Akku csere is volt,most a sógor 2 hetes aksiával járok. Az enyém 7 éves. Ezért volt gyanús. Hátha rájövünk,jó hogy próbálod te is kiszűrni. Na meg kapásból hárman küzdünk ezzel a problémával. :(

Előzmény: Papalac (60886)
Mók Zsolt Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60887

Szia!Pillangó szelepnél a jeladót kitudom mérni otthon?Vagy csak motor diagnosztikával tudjuk megállapítani mivan vele?Ha elindul utánan mindíg jó!Nem fullad nem rángat csak induláskor nyűgös meg hosszabb állás után.Hosszabb állás alatt értendő 1 óra elteltével előről kezdődik.Csak úgy indul ha gázt adok.gázpedál nyomás nélkül csak teker 2.-3. indításra nehezen de elindul alapjárat viszont kb 0.5 perc után áll be.

Előzmény: Papalac (60880)
Papalac Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60886

Akkor cserélj akkut. Az injektor el tud koszolódni. Lehet, hogy így jelentkezik az elején.

Az indítàsi problémákat, indul, nem indul az FHP jeladó okozza. Az adja a jelet befecskendező számítógépnek. Leállításkor a kompjúter eltárolja a befecskendezési sorrendet. A komjúter nem tudja, hogy 1-es vagy 4-es hengerbe adjon benzint. Mindkét dugattyú fent van egy időben. Az egyik szív, a másik kipufog. Érzékeli indításkor ha gond van és a második indításra korrigál.

Előzmény: k.o.v.a.cas (60885)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60885

Mert az lehet,hogy az injektor csak alapjáraton nem dolgozik rendesen? De csak inditáskor. Nekem amúgy jó az alapjárat,az autó jól megy,csak az inditás a nehézkes.

Előzmény: Papalac (60880)
traki62 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60884

Köszönöm tefi megnézem.

Előzmény: tefi (60871)
Papalac Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60883

Állandóan kattog? A lámpák nem világítanak? Ritmikusan kattog mintha irányjelzőznél? LED-es "izzók" nincsenek?

Az irányjelző relé a kompjuterről kapja a jelet, az meg a kormánykapcsolóról és az elakadás kapcsolóról. Lehet vezeték letestelés a kormánynál, a sebességváltó környékén, műszerfalnál (ha le volt szedve). Lehet hibás a kompjúter.

Előzmény: banki1 (60881)
miklos2peter Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60882

Nem világít.

Előzmény: k.o.v.a.cas (60875)
banki1 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60881

Sziasztok!!!

 

Kérlek segítsetek! A Tháliában index relét cseréltem, de ezek után is kattog a relé, amikor nem indexelek.

Választ várom, és nagyon köszönöm!

 

Üdv: banki1

Papalac Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60880

Indításkor nincs érzékelő, kompjuter fix program alapján vezérli majdnem fél percig a gázpedál alapján. Nem ártana megnézni a pillangó szelepnél a jeladót (potméter), lehet alapjáraton szakadozik. Nem ártana a befecskendező szelepeket ismegnézni. 

Előzmény: k.o.v.a.cas (60877)
Papalac Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60879

Lehet, hogy szakadozik az a vezeték. Legrosszabb esetben hőérzékelő csere. Ezek sajtolva vannak, nem biztos,hogy szeretik a forrasztást. Csatlakozót biztos lehet szerezni bontóban.

Előzmény: hant90 (60878)
hant90 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 60878

Sziasztok! Tudna valaki segíteni? 2003-as 1.4 8V benzinesről van szó, teljesen véletlenszerűen jelentkezik a hiba. Menet közben, akkor is amikor még egészen hideg a víz, épp hogy megindul a hőfokjelző mutatója egyszerre kigyullad a hőfokjelző visszajelző lámpája és a környezetvédelmi visszajelző lámpa. Máskor meg egészen sűrűn villog a hőfokjelző lámpája, ilyenkor le is áll az autó és nem indul be. Aztán egyszer csak sikerül beindítani, majd fél óráig megy minden hibajelenség nélkül. Egyszer tönkre ment a hőgomba csatlakozója, azóta a csati ki van iktatva és be van forrasztva egy rövid vezeték darab, de ez így van kb. két éve. Lehet, hogy ott van a hiba vagy esetleg máshol keressem? Én arra gondolok, hogy valamiért hideg víz esetén is azt érzékeli, hogy fölforrósodott a víz, és ezért villog a lámpa és ezért fullad le. Lehetséges az, hogy a hőfokjelző pontosan mutat, de közben forrónak is érzi?

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.07.31 0 0 60877

Sajnos nekem már Húsvétkor csinálta,majd elmúlt. 2 hete jelentkezett ismét. Én ezért gyanakszom elektromos hibára. Nem tömitő o gyűrű nm igen javul meg, Csatlakozó,vagy szenzor lesz szerintem. Alapjárati motor hiba az szokot lenni,hogy szorul a menet a szelepen,és hol nem indul,hol bőg a motor,hol 1500 az alapjárat. Nekem legalábis igy ment tönkre. Szar autó ez,ne szépítsük.

Előzmény: miklos2peter (60863)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.07.31 0 0 60876

na én még gumigyűrűt nem cseréltem. Nagyon szét kell bontani?

Előzmény: Mók Zsolt (60872)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.07.31 0 0 60875

De van? Világít a motor ikon?

Előzmény: miklos2peter (60868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!