Akku csere is volt,most a sógor 2 hetes aksiával járok. Az enyém 7 éves. Ezért volt gyanús. Hátha rájövünk,jó hogy próbálod te is kiszűrni. Na meg kapásból hárman küzdünk ezzel a problémával. :(
Szia!Pillangó szelepnél a jeladót kitudom mérni otthon?Vagy csak motor diagnosztikával tudjuk megállapítani mivan vele?Ha elindul utánan mindíg jó!Nem fullad nem rángat csak induláskor nyűgös meg hosszabb állás után.Hosszabb állás alatt értendő 1 óra elteltével előről kezdődik.Csak úgy indul ha gázt adok.gázpedál nyomás nélkül csak teker 2.-3. indításra nehezen de elindul alapjárat viszont kb 0.5 perc után áll be.
Akkor cserélj akkut. Az injektor el tud koszolódni. Lehet, hogy így jelentkezik az elején.
Az indítàsi problémákat, indul, nem indul az FHP jeladó okozza. Az adja a jelet befecskendező számítógépnek. Leállításkor a kompjúter eltárolja a befecskendezési sorrendet. A komjúter nem tudja, hogy 1-es vagy 4-es hengerbe adjon benzint. Mindkét dugattyú fent van egy időben. Az egyik szív, a másik kipufog. Érzékeli indításkor ha gond van és a második indításra korrigál.
Mert az lehet,hogy az injektor csak alapjáraton nem dolgozik rendesen? De csak inditáskor. Nekem amúgy jó az alapjárat,az autó jól megy,csak az inditás a nehézkes.
Állandóan kattog? A lámpák nem világítanak? Ritmikusan kattog mintha irányjelzőznél? LED-es "izzók" nincsenek?
Az irányjelző relé a kompjuterről kapja a jelet, az meg a kormánykapcsolóról és az elakadás kapcsolóról. Lehet vezeték letestelés a kormánynál, a sebességváltó környékén, műszerfalnál (ha le volt szedve). Lehet hibás a kompjúter.
Indításkor nincs érzékelő, kompjuter fix program alapján vezérli majdnem fél percig a gázpedál alapján. Nem ártana megnézni a pillangó szelepnél a jeladót (potméter), lehet alapjáraton szakadozik. Nem ártana a befecskendező szelepeket ismegnézni.
Lehet, hogy szakadozik az a vezeték. Legrosszabb esetben hőérzékelő csere. Ezek sajtolva vannak, nem biztos,hogy szeretik a forrasztást. Csatlakozót biztos lehet szerezni bontóban.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? 2003-as 1.4 8V benzinesről van szó, teljesen véletlenszerűen jelentkezik a hiba. Menet közben, akkor is amikor még egészen hideg a víz, épp hogy megindul a hőfokjelző mutatója egyszerre kigyullad a hőfokjelző visszajelző lámpája és a környezetvédelmi visszajelző lámpa. Máskor meg egészen sűrűn villog a hőfokjelző lámpája, ilyenkor le is áll az autó és nem indul be. Aztán egyszer csak sikerül beindítani, majd fél óráig megy minden hibajelenség nélkül. Egyszer tönkre ment a hőgomba csatlakozója, azóta a csati ki van iktatva és be van forrasztva egy rövid vezeték darab, de ez így van kb. két éve. Lehet, hogy ott van a hiba vagy esetleg máshol keressem? Én arra gondolok, hogy valamiért hideg víz esetén is azt érzékeli, hogy fölforrósodott a víz, és ezért villog a lámpa és ezért fullad le. Lehetséges az, hogy a hőfokjelző pontosan mutat, de közben forrónak is érzi?
Sajnos nekem már Húsvétkor csinálta,majd elmúlt. 2 hete jelentkezett ismét. Én ezért gyanakszom elektromos hibára. Nem tömitő o gyűrű nm igen javul meg, Csatlakozó,vagy szenzor lesz szerintem. Alapjárati motor hiba az szokot lenni,hogy szorul a menet a szelepen,és hol nem indul,hol bőg a motor,hol 1500 az alapjárat. Nekem legalábis igy ment tönkre. Szar autó ez,ne szépítsük.
Olyan gondom lenne az 1.5 dci-vel,hogy erőteljesebb gázadáskor (persze random) történik az,hogy egy pill-ra megtorpan az autó - de nem mindig - ,aztán kigyullad a STOP, az Izzítás, és a Vízhőfok visszajelző ledje. Kb. 4-5 mp-ig világítanak majd kialudnak. Valamikor csak a ledek világítanak. Az autó ez idő alatt megy rendesen (nem rángat,fullad vagy ilyesmi).
Sziasztok!Én is ezzel a problémával küzdök.Pillangó szelepet tisztítottam,alapjáratai motort tisztítottam,próbából cseréltem is egy jól működővel de semmi.Indítózáskor egy pici gáz akkor indul. Alapjáraton viszont csak második próbálkozásra de akkor viszont úgy mintha 3 henger menne és utána kapcsolódik be a 4. és áll be az alapjárat normális értékre.Gyertya csere,fhp tisztítás,trafó csere megvolt.Valaki azt mondta,hogy lehet,hogy fars levegőt szív.De hol?
Még egy Thaliába raktam hőmérőt :) Ebben a kijelzőre kellett kötnöm, mert nem volt kihúzva az ajtóig a kábel, 2005-ös évjárat. Szürke csati, 1. és 2. pontra kell kötni. Nem nehéz, csak a kábelezés és kárpitbontás kissé időigényes. Van több tüském is a kijelző csatlakozójába, ha valakit érdekel tudok adni.