Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60575

Mármint a dobozában található szerelési utasításra van írva. Egyébként biztosan a dob lesz a hibás, ha dobálja a pedált. Ki kell mérni indikátorórával, és ha rossz lehet menni reklamálni.

Előzmény: Köhike (60574)
Köhike Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60574

Örülj neki, hogy nem "vasalták" meg. Az összes dobra és tárcsára rá van írva piros betűkkel, hogy tilos. Sőt az is, hogy kerülni kell lehetőség szerint a túlzottan erős fékezéseket is az első 2-300km alatt. Csak szerelő elfelejti elolvasni ami rá van írva a kis papírra amit a legelső mozdulatta kivág a kukába.

Előzmény: DGabee85 (60572)
DGabee85 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60573

Tegnap cseréltük, azóta kb. 60 km-t mentem vele.

Előzmény: DGabee85 (60572)
DGabee85 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60572

Vasalás az nem nagyon volt. Természetesen mindkét oldalt cseréltük. Összerakva jól van, az biztos. De passzolom miért csinálja.

Előzmény: Papalac (60571)
Papalac Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60571

Lehet rosszul lett összerakva. Egy új dob nem rázhat. Csere után gondolom megvasaltátok.

Gondolom mindkét oldalt cseréltétek.

Szerintem csináltass valahol egy fékmérést.

Előzmény: DGabee85 (60570)
DGabee85 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60570

Következő a kérdés. Most lett hátsó fékdob, fékpofa, csapágy, rögzítő készlet és munkahenger cserélve hátul. Most fékezésnél ráz a pedál. Ez a fékdob esetleges egyenetlenségéből adódik, és 500-1000 km múlva bekopik simára? Vagy esélyes, hogy új dobot kéne venni? Ez is vadonat új.

 

DGabee85 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60569

Budapest Keleti pályaudvarra el tudnád hozni? Lebeszélném a mozdonyvezető kollégával és egy miskolxi Inter Cityre feladni. Esetleg futárral is jó nekem. A futár árát elutalnám előre. 

Előzmény: Vulkan16V (60566)
Hornet63 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60568

Tiszteletem!

Valami kezdődik.Indítózásnál gyengén kezdi pörgetni az önindító a motort. De csak az első két három fordulaton,utána pörgeti rendesen, az aksi szerintem jó.Szerintetek mi kezd tönkremenni?

A kocsi 1,4 16v.

Előre is köszönöm a tanácsokat.

 

dekimi Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60567

Sajnos én is így látom,de már nincs mit tenni.

Előzmény: Köhike (60557)
Vulkan16V Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60566

DGabee85!

Ha komolyan gondoltad, hogy elviszed a kiszerelt eredeti, gyári fényszóró buráimat, akkor viheted ingyen. Nem hirdetem és vitatkozom az áron. Csak az irányjelző része matt, a fényszóróknál elég jó állapotban vannak. Ajánlatom kedd délig áll. Kedd délután viszem a "műszaki szemét" gyűjtőhelyre, mert szerdán már kell a csomagtartó. 06-30-3118818. Átvehető: Újpest, Szakorvosi rendelő környéke. (leánykori nevén: SZTK)

Előzmény: DGabee85 (60513)
Papalac Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60565

Igaz :)

Előzmény: AmjadOmish (60564)
AmjadOmish Creative Commons License 2015.06.14 0 0 60564

Ha sebességben volt, lehet...

Papalac Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60563

Jut eszembe, hogy milyen dolog az, hogy leáll a motor és a töltés, olajnyomás lámpa nem jelez ráadott gyújtásnál? 

Előzmény: Papalac (60562)
Papalac Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60562

Azt nem írtad, hogy motorfékkel gurultál-e lefelé, de erre gondolok.

Én megnézném az alapjárati motort, az ütközés kapcsolót megnyomkodnám, ha nem indul, akkor fhp jeladót megmérném. Az AC pumpának ráadott gyújtással, indítózás nélkül le kell állnia.

Én a piros nyomógombra tippelek az akksinál.

Előzmény: hant90 (60555)
D_Iped Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60561

Kérnék egy kis segítséget.

Thalia 1.5 dCi-m van, 2005-ös 82LE, légkondis.

A belső keringést állító zsalumotorban ripityára törtek a fogaskerekek, fél marék műanyag darabkákat szedtem ki belőle, menthetetlen.

Egy ideje már hallottam, hogy furcsán zümmög valami a motortérből, ma megnéztem és meg is találtam. Kínkeserves szerencsétlenkedéssel kiszedtem (aki szerelt már ki ilyet anélkül, hogy a légkondi párologtatót+csöveket nem szedte ki, az tudja milyen).

  

Aki tudna ilyen zsalumotort elfekvőben, írjon bátran!

9934 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60560

Mivel az autó vételára másfélszeresét költöttük már rá,igazán nincs mit(10-éves).

Előzmény: dekimi (60549)
Köhike Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60559

Bár az önindító meg megy és az is azon keresztül kapja a testet.... Szóval akkor rossz tipp volt.

Előzmény: hant90 (60555)
Köhike Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60558

Van valamilyen letárolt hibakód? Vagy csak minden jel nélkül leáll? Elég sok mindent megnáztetek. Az fhp teljesen meg tudja adni magát, szóval a tisztítás nem mindig segít rajta. Esetleg még nézd meg a földelést a motor és a karosszéria közt. Az is el tud rohadni és mindenféle parajelenségeket csinál.

Előzmény: hant90 (60555)
Köhike Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60557

Az a baj ebből anyázás nélkül már nem fogsz jól kijönni. És amikor idáig jut egy dolog az nagyon nem jó.

Előzmény: dekimi (60556)
dekimi Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60556

Igazad van,de arra mindig ügyeltem,hogy legyen ott velem valaki,és hát a munkalap másolata az is talán valami.

Előzmény: Köhike (60553)
hant90 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60555

Sziasztok!

 

  Tegnap a következőképpen jártam. Egy hosszú lejtőn gurultam lefelé (Harkány felől be Pécsre), mikor lassult az autó nyomtam a gázt, de nem reagált. Mivel a töltésjelző, olajnyomásjelző nem világított, gondoltam elszakadt a gázbowden. Amikor már annyira lelassult, hogy nem zavart a menetzaj, hallottam, hogy nem jár a motor. Levettem a gyújtást, ráadtam, sebességbe tettem, de nem indult be. Félreálltam, próbáltam beindítani semmi. Nagy nehezen találtam valakit aki elhúzott Kertvárosba, közben többször próbáltam 1-től 5-ig mindegyik sebességbe tenni az autót, de nem indult be. Ott a helyszínen megnézte valaki, aki kicsit ért hozzá (talán hobbi-autószerelő) azt mondta szikra van mind a 4 gyertyánál, a benzin előre eljut. (Valahol -elölről nézve baloldalt- lehúzott egy csövet a légszűrő alatt.) Azt hallom is, hogy az AC-pumpa dolgozik, még sincs semmi. A piros lámpa nem villog, tehát nem az indításgátló tilt le. Ott mindjárt kiszedtem az FHP-jeladót, megtisztítottam, ez sem segített. Nekem az egyedüli ami szokatlan, hogy amíg indítózom (akár 20-30 mp-ig) folyamatosan búg az AC-pumpa, igazából nem tudom, hogy ez így szokott-e lenni, eddig még nem figyeltem, hisz általában könnyen szokott indulni.

  Kb. két hete már ugyanezt megcsinálta, hogy lejtőn lefelé lefulladt, már nem emlékszem pontosan akkor hogyan oldódott meg a helyzet, de valahogy egész egyszerűen, meg sem kellett állni. (Vagy ráindítóztam menet közben üresben vagy sebességbe tettem -nem tudom már.) Azt hittem az egy egyszeri alkalom volt, de ezek szerint nem.

  Az autó most a szerelőnél áll, talán a hét elején  rá tud nézni. Van esetleg valakinek valami ötlete? 2003-as 1.4 8V-ről van szó. Ja, a hűtővíztartályt, megnéztük, az olajbeöntő-nyíláson is belenéztünk, semmi gyanús (habos, "keverékes") dolgot nem láttunk.

Papalac Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60554

A számlát nem kérni kell, hanem adni köteles !!!

Előzmény: Köhike (60553)
Köhike Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60553

Az a baj, hogy miután nem ragaszkodott a számlához( amit mondjuk teljes mértékben megértek) így innentől nem sok minden marad a bizonyításra. Max ha azt mondja nem adtak neki pedig kért.

Előzmény: Vulkan16V (60552)
Vulkan16V Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60552

Ja, hogy a DAS hogy jön ide? Ha Dekimi-nek lenne 3 hónapnál régebbi DAS biztosítása, akkor egy telefonszám tárcsázása és egy befizetőazonosító bemondása után kaphatna ingyenes jogi tanácsot arról, hogy mit tehet ismétlődő hiba esetén. Mivel énszerintem a javításra garanciát kell adni. Hogy mennyit? Na itt jön az ügyvéd jogi tanácsa.

Vulkan16V Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60551

Nem vagyok érdekelt abban, hogy a DAS jogi biztosítónak reklámot csináljak. De azért számomra megnyugtató, hogy 1. Ha a szervizben meglátják a Thalian, vagy a Duster-en a DAS matricát, akkor nem szoktak kötözködni. 2. Vitás kérdések esetén jogi útra lehet terelni a vita tárgyát és több millió forint értékben ügyvédek képviselnek. Itt 100 ezrek röpködnek a levegőben. Ilyen összegek mellett a DAS éves biztosítása nem sok. ww.das.hu. Nem kötelező senkinek, de nekem egy bizonyos biztonságérzetet ad.

Vulkan16V Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60550

A beállításról és a cseréről is hivatalos, Áfás számlát kaptam. Ha valami nem stimmel, visszaviszem. Azért még akkor délután ráálltam egy árnyékban lévő falra. Úgy világít, ahogy a szakkönyvekben mutatják. 45 évvel ezelőtt sikeres autószerelő szakvizsgát tettem. Igaz soha nem dolgoztam autószerelőként. De azért még az előttem álló busz után megállva is látom, hogy jó-e tompított fényszóróm beállítása. :)

Előzmény: Papalac (60544)
dekimi Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60549

Mondhatnám nagy szóval,hogy a szervizek kezében vagyunk.Meg is fogadnám a tanácsodat,de eddig is szigorúan csak kutaknál tankoltam és az esetek 90%-ban tele.Azért köszönöm,hogy írtál.

Előzmény: 9934 (60546)
dekimi Creative Commons License 2015.06.13 0 0 60548

Igazad van,nem lett volna szabad ennyit rákölteni.Csak.Egyrészt amikor odavittem,közölte,hogy a vizsgálatok amelyet csinál 60-80- ezerbe kerülnek.Ezt akkor is ki kell fizetnem,ha nem ott csináltatom az autót.Később közölte,hogy vállalja, összesen 250 ezerért.Összedugtuk a fejünket a mamával és rábólintottunk.Nekünk másik autóra már nem valószínű,hogy telik,250-ért pedig ilyet nem kapok.Másrészt 78 éves vagyok,bármikor jöhet olyan betegség ami miatt elveszik a jogosítványomat.Harmadrészt pedig szeretem ezt az autót,megszoktam,jó autó.Pár óra mulva felhívtak a szervizből,hogy bocs elszámolták magukat,a végösszeg 307 ezer.(Lélektan?)  Akkor már csak 57 ezerről kellet dönteni.Összekapartuk.Tegnap hoztam el harmadszorra.Reménykedek,hogy most jó lesz,és evvel vége a történetnek.Természetesen áfás számlám nincs,mert akkor még 80-al több lett volna.Egy munkalap másolatot kaptam,ez az összes igazolás ami a kezemben van,az is úgy van másolva,hogy szinte olvashatatlan.A szerviz nevét telephelyét nem akarom még leírni,hátha jó lesz az autó.Ha nem akkor természetesen ideírom.Köszönöm Nektek a jótanácsokat,az együttérző szavakat,reménykedjünk a legjobbakban.Tájékoztatni foglak benneteket,hogy hogyan folytatódik a történet.tapasztalásul és tanulságul.

Előzmény: Anonymus23 (60542)
Köhike Creative Commons License 2015.06.12 0 0 60547

https://www.youtube.com/watch?v=HgNNMj0gGbA

Ez jónak tűnik, itt használ az arc valamilyen tapadásnövelő alapozót is. Elmondja a teljes folyamatot. Talán ez az eljárás tartós is lesz a végén.

Előzmény: Köhike (60545)
9934 Creative Commons License 2015.06.12 0 0 60546

Üdv!itt valami bűzlik,igaz érzékenyek a dci-k az üzemanyag minőségére DE.mesterséges meghibásodást sejtek a dolog mögött,a koránál fogva is(már bocsánat,de tisztelem az időseket),én is ráköltöttem nem kis összeget az autóra de remélem nem bánom meg(csúcs,nagynyomású,vezérlés,új gumik,stb,)nehéz megfelelő szerelőt találni a dci-k hez.h aki nem veri át az embert,többszöri próbálkozás után lehetséges.Szóval ott tankoljunk ahol megbízható az üz.anyag minősége.

Előzmény: dekimi (60537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!