A kormány távvezérlővel lehet léptetgetni, de sosem tudom a végén mit kell megnyomni, talán az alsó gombot. Kerékkel állítod a számot, a felső gombokkal lépteted.
Nem lehet, hogy csak a kódot kéri, mert esetleg a kormány javítása miatt(légzsák ne pukkanjon) le lett kötve az akkumulátor?
Ha nincs meg a kódja, a rádió hátulján lévő vonalkódról meg lehet keresni a kódját egy programmal. Van itt a fórumon többünknek ilyen, így ha ez a hiba , ide felteszed és valaki megmondja.
Hogy érted, hogy nem kapcsol be, semmire sem reagál? Nekem télen(???) szokott ilyet csinálni, ekkor kivettem csatik le, had törlődjön a memória, majd pár perc után vissza, gyújtás, power, kód és működik.
És ellenben sokakkal általában pontos mértékegységekkel leírásokkal tettem mindezt. Nem csak odaböfögve valamit. Nyilván amikor 128-adszor kérdezik meg milyen olaj kell a váltóba, vagy hol vana vs szenzor az ember nem írja le a teljes dolgot, ha az illető arra nem vette a fáradtságot, hogy a keresőbe beírja.
Azért mielőtt ilyen dolgokkal vádolsz meg szerintem vedd a fáradtságot és olvassd vissza a hozzászólásaim. Mert úgy gondolom ha valaki itt kiállt a gyári előírások mellett akkor az pont én voltam.
Anno voltak találkozók és próbálkozások, hogy összetartó bandát kovácsoljunk. Elmúlt.
Egyre kevesebb akarat és kedv volt benne. Amikor meg megjöttek a megmondó emberek, akkor vége lett a maradék "klub életnek" is.
Amikor egy gurunak tartott szerelő nem hogy a gyári előírásokkal ellenkező, hanem abban kimondottan tiltott olaj fajtát ajánl, amikor megpróbálnak erőből és meggyőződésből érvelni, mert csak nála lehet a szent grál, akkor már nem akarsz IRL találkozni.
Az Index fórumairól elég sokan ismernek személyesen is, különböző területekről, nem hiszem, hogy összeférhetetlen lennék. Autót is váltottam és csak nosztalgiázni járok vissza. Pont a régi autó papírjainak rendezése közben került elő a Thalia klubos matricám...
Szóval, kizárt, hogy találkozzunk szándékosan, mindenki megnyugodhat :-))))
Szerintem személyesen semmiképp ne fussatok össze, mert akkor megölitek egymást! Ez csak egy jótanács, felnőttek vagytok és természetesen azt csináltok amit akartok! :-)
Pénteken kiderül, arra kaptam időpontot - időközben - szervizben. Szétszedik és meglátják. Mondjuk, ez - leszakadás - ellen szól, hogy idegesítően surrog, + ezen a kattanáson kívül mást nem produkált. Fékhatás jó, működik, minden szuppa... Azt meg már nem is mondom, hogy alig egy-másfél éve lett felújítva a hátsó fertály - fék szempontjából.
A letapadt hátsó fékpofa pattan egyet amikor elenged, csak nem tudható, hogy a fékdob és a pofa közt oldódott a tapadás, vagy a pofa vált-e le a hordozóról. Nálam tankoláskor történt, hogy vártam az előző autóra, hogy végezzen és mikor beálltam volna a kúthoz akkor indult így az autó. Aztán haza mentem 6 km-t és a garázs előtt fogott be a fék, hogy félig már bent voltam. Onnan se ki, se be. Ott kellett szétszednem, hogy kicseréljem.
Köhike! Köszi. Megvettem a TRW fékpofákat. Érdekes, hogy gyárilag sem egyfoma a két fékpofán a betét vastagsága. Szemmel láthatóan vastagabb a sima betéteken.
Egy-két héttel ezelőtt fura hangra lettem figyelmes, ami a futómű, kerekek felől jött. Kb. olyan volt, mint amikor szálszakadásos volt a gyári gumim.
Miután amúgy is öreg volt már a gumi, de bíztam benne, hogy a nyarat még kihúzza, így vettem egy új szettet. Feltették, úttartás, futás, stb. sokkal jobb és csendesebb, de továbbra is fura hangja van. Szombaton meg akartam cserélni a két autót, s ahogy indítottam, kézifék kienged, olyan volt, mintha beragadt volna a hátulja vagy ki lenne kötve. Pici gázzal próbálkoztam, kattant egyet és szépen gurult.
Úgy tűnik ez a tavasz az autók szervizeléséről szól...Jól sejtem, hogy kerékcsapágy lesz? (2006. évj, 126.000 km)
Nagyságrendi költségekre van valakinek tapasztalata?