Most kicsit csaltam, mert nem kell tudnod, hogy ikreim vannak és nagyon sok ikrest ismerek. 3-as ikreket is és kettesből is nem keveset.
NEM fér el a Loganban és a Megane-ban meg főleg nem a teljes értékű ülésekből 3. Lehet cselezni, könnyebb már magasítóval, illetve a 3-as kategóriás ülésekkel, de az általam linkelt kategóriából, normális, megfelelően biztonságos, nem fér el.
És leírhatod, hogy ott a magasító helyén elfér, nem fér.
Nem tudom neked milyen Thaliad volt de nekünk tök ugyanakkora szövet van a tök ugyanolyan full műanyag borításon mindkét autónál. Annyi a különbség, hogy a thalian ott van az ablakemelő kapcsoló is amit én személy szerint utálok mert ha esik folyton vizes lesz. És ellenben a logannal a thalia ajtózsebbe kb semmi nem fér be, nem hogy egy félliteres palack.
Ugyanazt a padlólemezt használja. Hiába vitatkozol. Az meg, hogy hány csillagot kapott és hol az más dolog. Nézd meg mire osztogatják a csillagokat. Az utascella véleményem szerint semmivel sem gyengébb mint a thaliaé. Igen, nincs benne pirotechnikai övfeszítő, akkor nem lehetett bele rendelni oldallégzsákot, és esp-t. Kb ennyivel tud többet a Thalia.
Jó, tehát megint a semmiről próbálsz meggyőzni. Én meg csak kinyitok egy Logant és egy Thaliat, megnézem az ajtót és a borítás kidolgozottságát, egyáltalán a kinézetét és tudom, hogy nincs ott egy nagyságrend seholsenem.
És ezek után, mert szóba hoztad, hogy ClioIII alváz, megnézem a törésteszteket és megint biztos leszek benne, hogy nem volt ott nagyságrend sehol.
És nem, nem kellett még benne fűtőradiátort cserélni, csak kíváncsi voltam hogyan van megoldva amikor realizálódott bennem a Thalia kapcsán, hogy ki kell beleznem a műszerfalat. Igazából nem egy reprezentatív összehasonlítás mert a logant újonnan vettem a thaliat meg használtan igen rossz állapotban, de a 10év alatt 2 kormányösszekötőn kívül nem kellett semmit sem cserélni benne. A thalianak meg a felét kicseréltem már, és nem kell feltétlenül kopó alkatrészekre gondolni. Itt egy műanyag lefittyed ott egy basz letörik stbstb. Hűtő kilyukad, kerékcsapágyak hullanak. Szóval mindig előjön valami.
Nézd nekem laureate felszereltségű van, pont ugyanolyan mint a Thalia. Viszont egy sokkal jobban használható autó, kénylemesebb, és egy sokkal jobban átgondolt konstrukció. Pl a már említett fűtőradiátort ki lehet venni kb 10-perc alatt nem kell az egész műszerfalat kiszerelni. A motorban mls hengerfej tömítés van már, az életben nem kell leszedni a hengerfejet. 4-500ezret bontatlanul elmegy ellenben a thaliaval ahol azért 2-300 körül befigyel egy csere. Persze mindegyik apróság a kilométerekre levetítve, de számtalan újragondolt dolog van benne ami jobb. Ami igazából nem is kellene hogy meglepetés legyen mert 6 évvel fiatalabb konstrukció a clio3 padlólemezén. Ésa fogyasztása is alacsonyabb fél literrel hiába nagyobb. És ezt úgy mondom, hogy van mindkét autóból. Egyetlen negatívuma van a thaliaval szemben az pedig a rozsdavédelem ami rosszabb. De én telenyomtam viasszal 2éves korában és nincs probléma vele. Nem azt mondom, hogy rossz a Thalia mert nem tartom rossz autónak, hanem azt, hogy a Logan egyszeűen jobb.
És miben jobb a Logan mint a Thalia? Mármint amiért egy nagyságrenddel jobb?
És hidd el, nem védem a Thaliat, pontosan tudom a helyén kezelni még úgy is, hogy jelenleg két nagyságrenddel jobb autóban ülök.
De azt leírni pl., hogy a Logan nem szar belülről, na az elég erős, mert még a Thalia sőt az Albea szintjét sem üti meg az első generáció. (és még nem is a fapadról beszélünk, amibe szervó sem jutott, annyira fapad volt)
Egy kezemen meg tudom számolni, hogy mely autókban fér el normálisan 3 teljes értékű gyerekülés.
Sem a Megane-ban, sem a Loganban nem fér el.
Ez most mire akart érv lenni?
ami minden Thaliat előbb utóbb utolér, mint pl fűtőradiátor vagy hengerfej tömítés.
Hány eladott Thalia van és azokból mennyiről tudunk, hogy betegek lettek? Hogy ide panaszkodni és megoldást keresni jönnek, ez azért ne legyen mérvadó. Nekem egyik sem jött elő, akkor én hova tartozom?
nem sokkal jobb sem az anyaghasználat sem a kidolgozása.
Kérlek próbáld meg ezt úgy, hogy 10 évig volt Thaliam és 2005-ben az egyik haverom MCVLogant vett, amiben nem keveset töltöttem. Innen nézve az állításod hülyeség.
És hát az igazat megvallva a Thalia se egy luxusautó.
És a thaliaba próbálj meg betenni mondjuk 3 gyerekülést hátulra, vagy csak ültess be 3 felnőttet. 5-600-ért kapsz belőle egy laureate felszereltségűt ami semmivel nem rosszabb mint a Thalia, viszont jobban használható. Mechanika meg pont annyi változott, hogy kiküszöbölték azokat a dolgokat ami minden Thaliat előbb utóbb utolér, mint pl fűtőradiátor vagy hengerfej tömítés.
És hát az igazat megvallva a Thalia se egy luxusautó. Kb ugyanolyan puritán mint a Logan, nem sokkal jobb sem az anyaghasználat sem a kidolgozása. A műszerfala kicsit divatosabb, illetve talán a formája előről, mivel az Clio. Viszont a loganon ha már a formát feszegetjük nincs olyan érzése az embernek, hogy ráragasztottak egy segget.
500e körül, lépcsőshátú, Megane? Nem fogom megnézni a mostani kínálatot, mert a Thalia eladása előtt nézegettem eleget, igen, élőben is. Nincs normális, ennyiért, de 600 körül sem.
Az első generációs Logan meg egy teherautó amit kicsit felöltöztettek, de ehhez képest még a Thalia is luxus autó. Jó, mint az Üvegtigrisben: hát nagy, az igaz.