Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.03.25 0 0 59931

Bocsi! Ne haragudj!

Előzmény: AEQ100 (59926)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.03.25 0 0 59930

Igen,így volt. Figyelmetlen voltam! Elnézéseteket kérem!

Előzmény: Anonymus23 (59925)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 59929

Az enyémen is rajta van gyárilag.

Status felszereltségű, 80 pacis.

Előzmény: Papalac (59927)
Köhike Creative Commons License 2015.03.24 0 0 59928

Hmmmm.....

Előzmény: Papalac (59927)
Papalac Creative Commons License 2015.03.24 0 0 59927

Nekem mindkét Thalián rajta van gyárilag.

Szerintem a gyárban tudják, hogy ott mindenképpen csöpög az olaj :-)

Mondjuk elég gyengécskén van rögzítve és könnyen leeshet.

Előzmény: Köhike (59923)
AEQ100 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 59926

Köszi, ezért nem értettem. 

Előzmény: Anonymus23 (59925)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 59925

Szerintem kovacas azt hitte, hogy az olajosság probléma forrását az ő váltóolaj szivárgás problémájára írod, és mivel mindkettőtöknek (de még sokunknak) itt, ott, amott csöpög az olaj, félreértette.

Előzmény: AEQ100 (59918)
Köhike Creative Commons License 2015.03.24 0 0 59924

A JH1-es váltón ami a JB evolúciója már okosabbak voltak, és azon felül van a kapcsolókar. :)

Előzmény: Törölt nick (59922)
Köhike Creative Commons License 2015.03.24 0 0 59923

Érdekes ez a tálca dolog, a clionkon rajta volt gyárilag.

Előzmény: Törölt nick (59922)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.24 0 0 59922

Hali!

 

Köhike asszem röviden leírta már, de azért válaszolok én is.

Nekem kb.180 ekm óta csepeg(mármint ennyivel ezelőtt kezdett csepegni)  . A szervizben nekem is ajánlották ezt a tálcát, de 8 eft-ért nem kértem. Bunkó vagyok, csak csepegjen a földre simán. Azt mondta a szerelő, csak a váltó szétszedésével lehet kicserélni a hibás szimeringet, de az is ereszteni fog rövidesen. Olajcserekor ellenőrzöm, ha kell töltök utána egy keveset.(eddig egyszer töltöttem kb. 1 dl-t)  

Előzmény: k.o.v.a.cas (59914)
Köhike Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59921

Ultra szopás, nem.

Előzmény: k.o.v.a.cas (59914)
AEQ100 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59920

Előzmény: AEQ100 (59919)
AEQ100 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59919

Előzmény: AEQ100 (59918)
AEQ100 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59918

?

Előzmény: k.o.v.a.cas (59917)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59917

Ne szivass már.

 

Előzmény: AEQ100 (59915)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59916

Ja 1.4 16v.

 

AEQ100 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59915

Sztem ez a kartergáz csöve, az dörzsölődött ki, és azért olajos.

Előzmény: Anonymus23 (59913)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59914

A sebességváltó kapcsolótengely Tömitését javitotta mát valaki? Gondolom szimering vagy karmantyú,esetleg o gyűrű. Csöpög az olaj,nem is kevés. A tepsi elnehezült,olaj+ por,és majdnem elveszett. Az volna a kérdés,hogy a váltó szétszedése nélkül lehet e cserélni? Köszi!

 

Anonymus23 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59913

Nekem múlt nyáron ledobta a turbó a csövet (a légszűrő alatt), és ugyanilyen szimptómái voltak, járt a motor, de nem volt benne erő. M7-esen balatoni nyaralásból hazafelé, az év egyik legmelegebb napján :)

Ha valamit ott kidörzsölt és lyukas, akkor azt cserélni kell, én dcimágust hívtam fel akkor, és nem javasolta, hogy így járjak vele, akár csak 50 km-t sem, mert komoly károkat tud okozni.

Előzmény: AEQ100 (59912)
AEQ100 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59912

44 KW-os. Első tulajtól vettem 8 évesen 3,5 évvel ezelőtt, aki 206e km-t hajtott bele. Azt mondta, hogy az üzemanyagot mindig megfelelő helyen tankolta bele, normális kúton (nem tudom hol), 15e km-ként lecserélte az olajat és általában autópályán közlekedett vele 140-nel. Ezzel szemben mi csak városban használjuk, kb 35 ezret tettünk bele ennyi idő alatt, és lekopogom, még nem volt semmi baja. 5,75 a fogyasztása nálam, asszonynál 5,5, nyaraláskor pályán 140-el kb 6 liter.

Semmilyen - lekopogom - indítási vagy használati problémánk nem volt.

 

Az előbb kimentem leszedtem a légszűrőt, megnéztem a turbó gumicsövén belül nagyon kis olajfilm van csak. Viszont ott van egy collos gumicső, amit egy érzékelő kidörzsölt, az, azon a környéken olajos. Összeraktam, kipróbáltam, és most SEMMI BAJA.... kop, kop, kop.... Mi a fene baja volt?

 

Előzmény: Törölt nick (59911)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59911

Megkérdezhetem hogy idáig mit javitotak a motoron vagy te is küzdesz  vagy küzdöttél injektor problémával .Csak nem értem 240-ezret hogy tudtál elmenni vele.

Előzmény: AEQ100 (59910)
AEQ100 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 59910

Üdv! 

Segítséget kérnék: 1.5 dCi 2003-as 240e kilométerrel ma azt kezdte el csinálni, hogy gyorsításkor 1800-as fordulat körül nem kezd el húzni a motor, hanem erő nélkül lassan gyorsul fel normál tempóra. Nem látom, h nagyon füstölne vagy bármi, egész egyszerűen hiányzik az erő, a húzás. Turbóra gondolnék, de múlt héten volt generátor csere, esetleg vmi elektromos dolognak lehet hozzá köze?

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.03.22 0 0 59909

Ez már egy öt éves hiba,csak elfelejtettem,hogy melyik. Csak most már járó motornál lefényképezik műszakin. Hiába van kiütve,pár száz méter után visszajön.

Előzmény: janobá (59908)
janobá Creative Commons License 2015.03.22 0 0 59908

Szerintem a hátsó szonda fűtés, (de te honnan tudod hogy fűtés hiba) miatt ég a lámpa? Azt meg nem hogy első vagy hátsó, azt a diag kiírja.

Előzmény: k.o.v.a.cas (59905)
SGN Creative Commons License 2015.03.22 0 0 59907

Heló! És ha menet közben nézed a rail nyomást akkor felmegy 1400 bar-ra. A befecskendezők egyformaságára nincs megyarázat. Hali...

Előzmény: ÖregMackó (59873)
Köhike Creative Commons License 2015.03.22 0 0 59906

Ugyanolyan mindkettő.

Előzmény: k.o.v.a.cas (59905)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.03.22 0 0 59905

Vinném műszakira az autót. 1.4 16v. Nem jó a lambda szonda fűtésem és világit a műszerfalon a motor ikon. Most melyik szonda ez? Az első vagy a hátsó? Vagy mindkettő fűtött?

anca37 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 59904

Nemrég kérdeztem én is itt az elemcserét. 11 éves a kicsike, simán, minden gond nélkül szétcsúszott (kopp-kopp). Elem kicserélve, ismét távolról is nyit :) 

 

Előzmény: tefi (59902)
Vulkan16V Creative Commons License 2015.03.20 0 0 59903

Az elmúlt 11 évben többször cseréltem és cseréltettem elemet a kulcsban, de a szétcsúsztatás nekem sohasem vált be, csak az általad vázolt módszerrel sikerült szétszednem. 

Előzmény: tefi (59902)
tefi Creative Commons License 2015.03.19 0 0 59902

A jövő hónapban lesz 12 éves ! az autóm,de még nem kellett elemet cserélni a kulcsban!

Ennek ellenére már próbáltam és sikerült kézzel kinyitnom. Ha nem menne itt 1 másik módszer.

Még nem próbáltam,de erről az oldalról szedtem le a képet:

 

                             

 

Előzmény: 9934 (59901)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!