Olyan kérdésem lenne hogy mikor megvettem az autómat (Renault thalia 1.4 55Kw 2003) akkor az ablakemelő kapcsolok még világítottak! De most már egyik sem világít!Biztosítékokat átnéztem, és néztem a kapcsolót is de azt nem lehet szétszedni vagy tévedek?És csak kiéget benne az égő?
És ugyan ez van a központi zár kapcsolóval ami a szivargyújtó felett van ez se világít pedig emlékeim szerint világított!
Még egy kérdés a műszerfalon középen van az óra.Az az időn kívül mást is tud mutatni?Mert ha jobban megnézi az ember akkor lehet benne látni C°-ot is? De akkor hogy mér hőmérsékletet?
Egy ilyen gyertya 100ezer után nem így néz ki. És ez nem gyári beszerelés. Azon a szokásos 77-tel kezdődő cikkszámon kívül nincs más felirat. Esetleg még a Renault. A koksz meg olaj miatt van.
Made in France. Tudtommal senki nem cserélt gyertyát, hacsak valamelyik szervizben nem tettek ilyet, de akkor szerintem nem tettek volna bele 2 pólusút.
Nem hiszem, hogy olaj, mert a gyertya másik oldala ugyanolyan mint a többi. Ott valami átégés lehet. A többi gyertya másik oldalán is látszik egy csík, csak jóval gyengébb. Holnap csinálok képeket.
Megvolt ma a gyertyacsere a 8 szelepesben. 100Km-t mentek a gyári gyertyák és így néznek ki:
Egészen elégedett vagyok, egyedül az 1-es henger gyertyája érdekes. Mintha a porcelán is meg lenne olvadva. Egyébként a másik oldalon az is világos. Mindegyik gyertyán van egy sötétebb csík a porcelánon, de az 1-esen más.
Ja igen lassssssssan lasssssssan megválok a thalicstól (nem kerül messzire, a lányom veszi meg), ugyhogy read only maradok a forummal.
A 13 év és 142000km alatt nagyon megszerettem, de hónaaljban szűk lett.
A 13 év alatt a hibalista(1.5dci):
1hónaposan főtengelyszimering.
4 évesen félmelegen nem indult(szoftfrissítés).
ellenörző relé beszart(sárga izzításjelző nem világott).
két hátsó rugó.
két hátsó csapágy+fékmunkahenger.
4db első égő.
légszürő szívócső DuckTape javítás.
motortámasztó 3* cserélve.
Váltóharang csere köszönhetően egy hasábfával történő szerencsétlen találkozás eredményeképpen.
turbó nyomócső levegő hőmérséklet jeladó kiesett, DuckTape javítás.
Ezenkívül a kopó alkatrészek cseréje(egyszer lett idáig körbefékezve a kocsi)+15k kilóméterenként olaj+szűrők cseréje.
Ja igen egy jobb első talpas is cserélve lett.
Ennyi.
A kocsiban jobb elől valami ujkora óta kopog, de csak 15°c felett, emiatt a gariban csrélték a jobbos motorbakot, de azóta is kopog, mondom majd kiforja magát , 13 éve forr:-)
Üdv NAgya
UI:nem megyek messzire mert Dacia Sandero Stepway 0.9Tce-re váltok, ami becenév és szinezés tekintetében is egy Panda
Egy kérdésem lenne: már másodszor vettem észre, hogy a sebességjelző mutatója rendellenesen elmozdul :) Ez azt jelenti, hogy egy ízben egyenletes haladásnál szépen lekonyult zéróra, majd felment ugyanazzal a lendülettel 60-ra. Ma este ezzel szemben vagy egy jó kilométeren át szépen nullán pihent, míg az autó ment 60-70-nel. Aztán gondolt egyet, s újra pontosan jelzett. Mi lehet az ok? Nemrég cseréltem (kb. egy hónapja) akksit, nem hiszem, hogy az zavarna be.
Valaki tudna nekem segíteni? Eltörött a bal első ajtómon a zsanér körüli rész és most lóg az ajtóm. Nehezen tudom csak becsukni. Holnap megnézzük, hogy hegeszthető-e. Ha nem sikerül meghegeszteni, akkor szükségem lesz egy cseredarabra. Ha esetleg tud valaki egy jó bontót, vagy esetleg valamelyikőtöknek van egy bal első ajtaja; amitől pénzért cserébe megválna, szívesen venném. Jó lenne, ha fekete lenne az ajtó. De más színű is jó, ha fekete nincs...
ja, jól van. akkor annyira nem bontom szét. Simán kézzel ki tudom pattintani, vagy valami műanyaggal nyúljak alá? Mennyi esélye van, hogy eltörik a tükörlap? azért valamennyi kézügyességem van. :)
illetve még azt szeretném kérdezni, más témában:
láttam, hőmérőt be lehet aktiválni a kijelzőn. Ahhoz milyen eszközök, műveletek kellenek? Úgy, hogy belső-külső hőmérsékletet is mutassa. Váltókapcsolóval. hogyan a legegyszerűbb megoldani?
Illetve mégegy:
A rádióvezérlőt a kormány mögül le tudom szerelni a kormány levétele nélkül?
áhh, köszönöm szépen. :) szénszálas matricával akarom leborítani, és csak a fényezett részére gondoltam. kíváncsi leszek, hogy milyen lesz majd. a matrica még úton van felém, amint megérkezik, neki is látok. :) köszönöm mégegyszer :)
Belülről a burkolatot patent fogja, csak le kell pattintani. Alatta megtalálod a csavarokat. A tükörlapot szintén le tudod pattintani, azt is kis körmök fogják, azután le tudod venni a tükör hátlapját is, így teljesen szét szedheted...
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a viszapillantó tükröt hogyan tudnám levenni, szétszedni darabokra? Mik rögzítik? Belül védőburkolat bolhával van rögzítve vagy ragasztva van? Utána csavarral van rögzítve? A tükröt hogyan tudom kiszedni belőle? Válaszokat előre is köszönöm!