Nem feltétlenül lesz hibakód. Nézd végig a gyertyákat, ha valamelyik rendetlenkedik, ott a gyertya tiszta korom lesz. Viszont benzinszagot emiatt nem kellene érezni. Na meg ha folyik, akkor a szívósorba megy ahonnan nem hinném, hogy kiszivárogna.
Nekem is az előző tulaj ezt az utat választotta..... Tönkre is tett mindent. Még a hengerfejtömítésből is lógott a gumis dzsuva ami az apró furatok mentén kirakódott.
Nem látok semmi gyanúsat ott ahol beszéltük ,hogy megkel nézni.
Viszont, 84000 km-nél volt olajcsere,most 4000km-el több van benne és az olajszint mintha 2-3 mm-el magasabb lenne ,a nívópálcát szagolva,benzinszagot érzek.
Üdv! Mi a véleményetek a hűtő tömitő folyadékokról? Csepegő fűtőradiátort orvosolná vagy igazábol csak elodázná a cserét kis időre,vagy teljesen felesleges és mindenképp cseréljem?
van valakinek tapasztalata 2001es 1,4 16V Thalia első lengéscsillapítókkal? Az enyém kegyetlenül nyikorog már. fel tudják ezt újítani? Milyen márkát érdemes venni ha újba gondolkodik az ember?
Az olajbetöltő mellett van egy csatlakozása a csőnek. Ha azt szétszeded és álló helyzetben belefújsz a tartály fele menő részébe, alapból zárva kell lennie. Viszont lehet, hogy a tartály van megsérülve amit nem fogsz látni, csak ha kiszereled a tartályt. Sajnos elég rossz helyen van, a lökhárító mögött. Szóval csak akkor szereld ki, ha megalapozott a gyanúja, hogy valóban az van eltörtve. A szelep működése meg üzemállapothoz kötött, ha jól emlékszem minimum 60 fokos víz, és 2500-as fordulatszám. Viszont a benzinszag nem a szelep működése miatt van, ha ott a probléma, hanem a törött tartály miatt. Szóval nézd át az injektor környákát először, hogy biztosan nem ott ereszt-e valami O gyűrű, és utána fogj bele a canister kiszerelésébe és ellenőrzésébe.
Ez a mágnesszelep,hogy működik,elromolhat,beragadhat? És még annyi,hogy ha indulás után kiszellőztetem menetszéllel, akkor menet közben nem érezhető hosszabb út alatt sem.
Egy benzincső megy előre az injektor sorhoz. Az az üzemanyagszűrőtől megy előre. Illetve a kocsi jobb elejétől megy még a szívósorhoz egy cső ahonnan benzinszag lehet. Az egyébként a tankszellőzés, ami az evap canister-ből megy. Úgy néz ki az a rendszer, hogy a tankból előre megy a caniserbe egy cső, amiben aktív szén van. A tetején egy mágnesszeleppel ami meg a canisterben levő benzingőzt bizonyos üzemállapot mellett a szívósorba engedi. Szóval ezen a két helyen érdemes körülnézni. Vagy a benzincső vagy az evap.
A kiszerelt még jó rugón is lehetett látni, hogy már nincs sok neki hátra. Ugyanott, ahol a másik eltört már az is tiszta rozsda volt. A porfestés alánegy a víz és szépen csendben különösebb látszat nélkül elrohad. És ez a progresszív rugó még ráadásul ott is a legvékonyabb, ahol ez a rozsdásodás elkezdődik, mivel valószínű ott hajlik a legtöbbet, és ott repedezik meg legjobban a bevonat.
Biztosan volt már téma de megkérdezem mert nem találom: távirányítós központi zár, hogy kell a kulcs elemét kicserélni? Illetve szét lehet szedni? Ki lehet cserélni? Ki kell cserélni vagy hagyjam míg működik? 11 éves lesz májusban...valahogy egyre közelebbről nyit....felváltva használtuk mindkét kulcsot, semmi baj nem volt egyikkel sem, ne is legyen! Működik, nyit-zár, semmi baja csak az egyre rövidülő távolság. (azért 3-5m-ről még simán működik)
A km jeladóból se jó ötlet a bontott. Elég nagy eséllyel ugyanolyan lesz mint amit kiszedsz belőle. Ráadásul nem is látni rajta, hogy rossz, semilyen jele nincs, és tesztelni sem nagyon lehet. Csak beépítve derül ki, hogy jó vagy nem és ott sem biztos, hogy azonnal.
Én két napja cseréltem őket. Nem túl jó ötlet csak egyet cserélni, valamint a bontott sem. Ha az egyik eltört a másik is el fog rövid időn belül, és a bontott is. Valamint ezekből a rugókból van minimum 3 fajta. Van két progresszív (piros és kék jelöléssel) és van egy hagyományos fajta is. Nem sikerül ugyanolyat szerezni az nem tesz jót az autó viselkedésének. Én hagyományosat vettem bele. Kicsit jobban ráz, viszont kevésbé kóvályog a hátulja.