Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59529

Én is küzdőtem ezzel aztán rendeltem egy gyári uj gázolajszüröt kicseréltem az izzitogyertyákat volt egy külsö hőmérséklet jelado vezeték javitásom.azota ez nincs .Viszont most küzdök a buborékos rèsolajal .Valoszinüleg sok a résolaj amit már nem tud  kijavitani a magasnyomású szivattyú sem ugyanis az injektoroknál van egy ugynevezet kapcsolo szelep aminél van egy golyos fészek ennek kopása okoza a megnövekedett résolajat.De ez elég jó hogy nem kellett hozzá nyulni és ennyit elment .Én amit tudok javasolni nem tudom hol laksz de kellene egy jö szerviz ami nem olyan drága és ezt a kapcsolo szelepet vagy magát az injektort felunitani ha az a baj.De elöte mérni vagy méretni kellene egy résolajat ezt házilag is tudod mérni.minden injektornál a résolaj csö hejére egy külön csövet rakyz amit vagy rá kötöl ,gy 50-milis fecskendöre külön minden injektornál kelll vagy egy pohárkát amibe tudja tölteni a résolajat .Ezt hidegen kell elvégezni alapjáraton a szivattyunál ahova megy arésolaj scö azt lekel vakitani nehogy teleszivja levegövel magát.Ami fontos (2-perc alat max:25mili lehet a résolaj injektoroként.ha ez mondjuk egy vagy kettö injektornál már több akkor gáz van.Sajna amikor már tulsok a résolaj a motor vagy besem indul hidegen vagy menetközben le ál.EZ CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM.Azért ha feljavitsák az auto ezen részét még ugyanennyit biztos elmegy.

Előzmény: ÖregMackó (59527)
Köhike Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59528

Jobb a végére járni.

Előzmény: Törölt nick (59526)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59527

Segítség!

Már napok óta vacakol az alapjárat néha leesik néha felpörög ez egyáltalán nem megnyugtató. Ma viszont hazafelé gyalogátkelőhöz közelítve üresbe raktam és gurultam, amig a gyalogos átmegy, mikor leállt a motor.

Mivel még gurult az autó elkövettem azt a hibát, hogy nem indítóztam, hanem beugrasztottam a motort. Kaptam is rögtön egy Stop-izzítás-hőmérő lámpát a képembe, de beindult a motor és utána elaludtak a figyelmeztetések.

Azt szeretném kérdezni, attól aki talán ismeri a hibajelzéseket, ez a három lámpa így eggyütt mit jelez? Sajnos már láttam néhányszor így együtt őket, mert az utóbbi időben nem nagyon akar hidegen beindulni az autó és ha néhány másodperccel hosszabban indítózok általában begyulladnak ezek a lámpák.

 

Sejtem, hogy befecskendezés és nagynyomású gond lehet, 2003-as kiadású 1,5 dCi 210 ezer km után, már sajnos lelkileg fel vagyok készülve rá.

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59526

Olyan relésen kontaktosnak tünt. Később már nem csinálta, reggel újra figyelem. Lehet, hogy a motortérben a megszakító ház házból jött ott voltak már zöldek a mágneskapcsoló lábai. Ha ott is minden oké, bonthatom ahogy mondod a műszerfalat.

Előzmény: Köhike (59525)
Köhike Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59525

Szerintem szedd le a műszerfal tetejét, mert iszonyatosan gyengék a szigetelések a kábeleken, és ha ott valami kidörzsölődött abból baj lesz,

Előzmény: Törölt nick (59523)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 1 59524

Mitől gázosodik be meleg motornál? Én még ilyet soha nem hallottam.

Előzmény: Törölt nick (59516)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59523

Üdv urak!

 

Reggeli első indításnál sercegő kontakt hang szerintem a műszerfal alól, autó beindult, de a műszerfalon az óra nullázódott. Találkoziott már valaki hasonlóval? 1,5 dci clio.

Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59522

Üdv! Megnéztem a vízpumpàt és a környékét,de nem volt víznek nyoma. A termosztàtnàl sem ereszt vizet. Egyedül a hütõbe lemenõ csõ hütõhöz valo csatlakozàsi pontnàl volt némi vìznek nyoma. De jövõhéten megnézetem szerelövel is.

9934 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59521

Hali!csatlakozom,nálam is a vízpumpa volt a ludas

Előzmény: fredd00 (59519)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59520

Köszi a tanácsot,mindenképp meg fogom nézni,ha szükséges akkor csere.

Előzmény: fredd00 (59519)
fredd00 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59519

Hello,nekem ugyanez volt a szitu egy éve és majdnem 3 hónapba telet mire rájöttem hogy a vizmpumpánál megy el a viz,

Előzmény: Pelagiusz86 (59518)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59518

Szia! Ha begázosodik akkor azt lehetne érezni az utastérben mármint a fagyállónak a szagát? Ilyet eddig nem tapasztaltam. Kb 3 hetente kell utántölteni ilyenkor a minimum alá csökken a szint hideg motornál. A könyv is azt írja hogy után kell kissé tölteni ha kevés a folyadék a tartályban. Persze tuti vhol elfolyik mert a gyakori utántöltés az nem normális dolog sajna...

Előzmény: Törölt nick (59516)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59517

Köszönöm szépen a gyors válaszokat,akkor egy dolgot legalább kizárhatok,amint lesz egy kis időm megnézem a felsoroltakat még hogy van e valahol víz. A tartályból kijövő csöveket megnéztem a bilincseknél nincs víz az biztos.

Előzmény: Köhike (59514)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.16 -1 0 59516

Tuti elfolyik neki valahol.Vagy a rdiátor csak még annyira nem ereszt neki tudni kellene mennyitönt utána és mennyi idő kőzőnként. Az sem jó ha minusz 40-fokosra van a fagyáloja belöve mert begázosodik melegmotornál. 

Előzmény: Köhike (59514)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59515

Hát 4észemröl nem a motor esszimeg de majd Köhike megnézi ő jobban othon van benzines ügyben.

Előzmény: Pelagiusz86 (59513)
Köhike Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59514

Ez semmi. Teljesen rendben van. Szerintem valahol elfolyik a víz, a hengerfejtömítés rendben van. Pontosabban az olajba nem folyik bele. A hengerfejtömítés kifele elöl szokott vizet ereszteni a termosztát és a kipufogó közt. De nézd át azokat amiket felsoroltam. Mindig megvan a nyoma ha folyik valahol. Kis segítség a vízpumpához, ha az ereszt akkor a motor baloldalán ( a szíjtárcsa mellett) a vezérműszíj műanyag borításánál lesz nyoma.

Előzmény: Pelagiusz86 (59513)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59513

Előzmény: Köhike (59511)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59512

Üdv! Megnéztem az olajbetöltő nyílást meg a kupakját,hát kicsit gyanús a dolog...de lehet csak a téli időjárás meg a pára okozza... Mellékelek két képet is,szakértsétek.

Előzmény: Köhike (59511)
Köhike Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59511

Nem az a kondenzvíz. A cappuccino-ról lehet felismerni az olajbetöltő sapkában. De télen az is csalóka mert a párás levegő miatt egyébként is kialakulhat némi trutyi. Nézd végig a csöveket, csatlakozásokat, hűtőt, vízpumpát. Ha fogy a víz annak van nyoma.

Előzmény: Pelagiusz86 (59510)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59510

A taposoknàl nincsen víz,meglesem majd a csöveket is. Ha a motorba kerülne a hütõfolyadék azt a nedves kipufogóvégrõl lehetne megàllapítani?

Előzmény: Törölt nick (59509)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59509

Nézd meg hogy a taposoknál nem vizes-e a szönyeg vagy esetleg amikor nyomást kap valamejik csö föleg amikor a termosztát kinyit nincs  véletlen szivárgás.A legrosszabb esetben a motorba kerül de akkor már az elég baj.Elöször a fütö radiátor körül kellene  nézelödnöd.

Előzmény: Pelagiusz86 (59508)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59508

Üdv! Az mitől lehet hogy hidegen az autóban minimum alá esik a hűtőfolyadék szint a tartájban? Nagy lehet a gond hogy időnként után kell tölteni? (1.4 8V)

Hajrá Thalia Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59507

Milyen kulcsoshoz? 

Előzmény: Törölt nick (59497)
Köhike Creative Commons License 2015.02.15 0 1 59506

Akkor meg a jeladó lesz rossz. Találtam képet róla. Ő az.

Előzmény: vampywiz17 (59505)
vampywiz17 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59505

Megneztem most es jo az olajszint. Fura hiba, nem ertem mi okozza... 

Előzmény: Köhike (59504)
Köhike Creative Commons License 2015.02.15 0 1 59504

Hát ha a dőléstől függ, hogy villog-e akkor lehet mégsincs rendben az olajszint. Ha mégis rendben van akkor meg a jeladó rossz, ami a motor elején van középen az olajteknő felett picivel.

Előzmény: vampywiz17 (59502)
Köhike Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59503

Az a kis basz a transzponder chip. Egy passzív RFID. Az autótól kap tápot indukciós elven, és akkor a chip válaszol amiben visszaküld egy azonosítót. Csak ezek még nem olyan picike eszközök mint mostanában. Az újak egy matricán elférnek.

Előzmény: hant90 (59501)
vampywiz17 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59502

Sziasztok, a 2004 es renault thalia autom (benzines, 16V) a kovetkezo hibat produkalja. Gyujtas raadasa utan kigyullad a serv lampa, a normalis, "oil OK" felirat helyett pedig ezt latom "oil_ _ _ _" ez villog majd eltűnik, a serv lampa viszont ég. Az érdekes h a hiba nem allando es mintha fuggne attol (bar ez csak az en eszrevetelem) hogy merre "dol" az autó ha megallok...

 

Az olaj szint rendben van, szerelonel most volt de ami volt hiba azt javitotta... Hetfon vinnem megint, de van ma egy pesti utam nem tudom neki vaghatok-e...

hant90 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59501

  Régen én is többször jártam így. (A tartalék kulccsal mindig elsőre indult.) Elmentem a szervizbe, ott szétszedték a kulcsot és a benne lévő kis (kb 3×2×6 mm-es) "valamit" (gondolom egy chipet) visszatették a helyére. Nekem eddig ahányszor nem indult csak villogott a piros lámpa mindig kiderült, hogy ez mozdult el a helyéről. (Általában azután, hogy leejtettem a kulcsot.) Aztán évekkel ezelőtt beragasztottam a helyére, azóta nem volt ilyen gondom. Nem tudom az elemesben van-e ilyen, neked milyen van. Az enyém különben 1.4-es, 8 szelepes Renault Thalia authentique.

Előzmény: Hajrá Thalia (59494)
Köhike Creative Commons License 2015.02.14 0 0 59500

Esetleg érdemes a másik kulccsal használni egy darabig, hogy a kulcs okozza a hibát, esetleg az autóban lévő része. Pl transzponder gyűrű.

Előzmény: Törölt nick (59497)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!